quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:28 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik kan me nog eens herinneren dat mijn moeder ging solliciteren in Monster. Ze bracht mij naar mijn oma en ik kan niet veel ouder zijn geweest als 4 ofzo, en toen zei mijn moeder iets over naar Monster fietsen.. Ik heb zitten huilen tot mijn moeder terugwas, welke gek gaat er nou vrijwillig naar een monster toe?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:28 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik kan me nog eens herinneren dat mijn moeder ging solliciteren in Monster. Ze bracht mij naar mijn oma en ik kan niet veel ouder zijn geweest als 4 ofzo, en toen zei mijn moeder iets over naar Monster fietsen.. Ik heb zitten huilen tot mijn moeder terugwas, welke gek gaat er nou vrijwillig naar een monster toe?
I <3 het strand! Wij wonen er gelukkig ook heel dichtbij (alleen lopen duurt wel 20 of 25 minuten..). Ik zou ook best in Monster willen wonen, het is alleen zo baggerver fietsen naar het centrum van Den Haagquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Jah! Maar wel op loopafstand van het strand
Met debielen die je aflikken op de weg ernaar toe.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Jah! Maar wel op loopafstand van het strand
Je moet er wat voor over hebbenquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Met debielen die je aflikken op de weg ernaar toe.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Met debielen die je aflikken op de weg ernaar toe.
Deze combinatie is echt heel erg gaafquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:51 schreef pinquit het volgende:
ik vind licht wel heel mooi eigenlijk
[ afbeelding ]
In een kast waar ik nooit kijk....quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:57 schreef Estrys het volgende:
Grappig die bedankjes![]()
Ik kwam van de week ons (te dure) trouwalbum nog tegen, die is nu al gedegradeerd naar een hoekje op zolder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |