Die zijn leuk!quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:11 schreef huuphuup het volgende:
[..]
de piazza <3
[ afbeelding ]![]()
dat zijn de enige birckenstocks die ik leuk vind, de rest vind ik echt heel lelijk
quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:58 schreef GlowMouse het volgende:
Op basis van de nieuwe zoekmachine en een übergeheim algoritme kun je nu precies zien wie je FOK!vriendjes zijn. Ze staan op volgorde van populariteit en er worden maximaal vijftig vriendjes getoond![]()
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php
ik ookquote:
Ik heb dat meer gehoord, maar ik heb er nooit last van gehad.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:17 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik ook
ik heb vreselijk moeten wennen aan het lopen op birkenstocks.
zeker een paar maanden dikke blaren en echt hele stukken eelt kwamen gewoon los
en nu heb ik een eeltlaag waar dat bandje tussen mijn tenen zit met precies een uitsparing voor dat bandje.
hebben meer dat of is dat iets exclusiefs voor die rare voeten van mij?
ow, die zijn ook wel leuk, maar die heb ik neit in de winkel gezien.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:11 schreef huuphuup het volgende:
[..]
de piazza <3
[ afbeelding ]![]()
dat zijn de enige birckenstocks die ik leuk vind, de rest vind ik echt heel lelijk
Ja, klopt inderdaad! Je kunt geloof ik ook online bestellen, maar als je op je werk zit ben je echt vlakbij de Clarkswinkel, die zit ergens in het stukje waar ook de V&D zit (maar dan ertegenover, aan de kant van de van Leest)quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik moet idd nog eens naar de clarks, zit hier in DH wel een winkel van.
Goed dat je het zegt idd.
ja echt van die hele dikke blaren onder het eelt onder mijn voet, en na verloop van tijd kwam dat helemaal los.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:18 schreef Sonnetje85 het volgende:
En wat heeft BE gedaan? Heb ik weer s wat gemist
Lady-wrb, ik heb er geen last van gehad... had de eerste keer wat vermoeidere voeten, maar geen blaren ofzo...
quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:20 schreef leonieke het volgende:
En ze komen deze namiddag normaal gezien onze kast (nog maar eens) leverenEindelijk
Eerste keer geleverd voor ik moest bevallen en deze avond staat ze er eindelijk terug
die vind ik wel leuk en je hebt ze ook met van die strassteentjes in de gespquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ow, die zijn ook wel leuk, maar die heb ik neit in de winkel gezien.
deze vond schaap mooi, maar die vind ik dus oubollig. Doet me echt aan oma denken
[ afbeelding ]
Deze vind ik dan wel aardig, iig mooi genoeg om eens te passen
[ afbeelding ]
he get, klinkt ook niet fijn...quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:21 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja echt van die hele dikke blaren onder het eelt onder mijn voet, en na verloop van tijd kwam dat helemaal los.
ik heb een pijn geleden vorig jaar
nu heb ik er geen last meer van gelukkig, alleen dat rare eelt tussen mijn grote teen en de teen ernaast en ik heb ook eens streep eelt waar dat bandje zit aan de binnenkant van mijn voet (zeg maar waar die holte onder je voet zit, dat heb ik niet, dus ik denk dat dat daaraan ligt)
Die heb ik ook (al 4 jaar ofzo) en die lopen ook lekker!quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:22 schreef Ticootje het volgende:
Oh als ik birckenstocks koop dan wil ik de versie met 3 bandjes... Geen teenslippers.
die heeft mijn zusquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:22 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
die vind ik wel leuk en je hebt ze ook met van die strassteentjes in de gesp
volgens mij heb je verschillende breedtes (is dat een woord) erin.. althans een vriendin van mij zei dat vorig jaar. Die heeft ook smalle voetenquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:23 schreef mefke79 het volgende:
ik kan niet lopen op slippers, zelfs die birkenstocks niet. Bovendien, die zijn echt niet gemaakt voor mensen met smalle voeten.
dat zei die vriendin...ik zou t zelf niet wetenquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:27 schreef mefke79 het volgende:
Sonnetje, echt? Nog nooit gezien. Nou ja, maakt ook niet uit, want als ik op slippers loop, loop ik er met mijn hak langs. Ik houd het maar op mijn teva's met warme dagen.
Dat weet ik wel zeker... Die slippers zijn al vrij oud.. Ik weet nog dat mijn ouders en opa en oma ze altijd uit oostenrijk meenamen.. Daar was een shop die echt veel van die modellen had en die ging dan helemaal voeten meten, en dan kwam hij ook met verschillende maten in breedte.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:24 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
volgens mij heb je verschillende breedtes (is dat een woord) erin.. althans een vriendin van mij zei dat vorig jaar. Die heeft ook smalle voeten
quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:29 schreef Incantrix het volgende:
Lady-wrb, die vind ik dan nog wel gaan.. Tenminste beter als van de Teva-achtige sandalen
Oh, ikke blij!! Heb net een cadeau'tje voor mezelf besteld:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Wel in het kader van bikini-de-deur-uitMaar nouja, muh, dit badpak maakt VEEL goed.. Nu alleen nog weer even mijn haar zwart verven I guess..
Ze waren ze vergeten op te sturen naar de fabriekquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:21 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jeumig, mag eens tijd worden dan!
En Birkenstocks vind ik echt enórm lelijk.
Dat is precies waarom ik voor deze ben gegaan: lekker veel accent op mijn voordelen en de rest wegmoffelen.. En hij is hip natuurlijkquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:33 schreef Ticootje het volgende:
Zo'n badpak vind ik leuk! Vooral omdat het je kont een beetje bedekt.. Bij normale badpakken hangt altijd de helft van mn reet eruit, en dan knelt het ook nog een beetje dus dan heb je van die hopen die eruit zakken.
Lekker verhaal!quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:37 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ze waren ze vergeten op te sturen naar de fabriekWe hadden er een hele tijd niets van gehoord, dus had ik eens een mail gestuurd. Een dag later telefoon dat ze nog in hun magazijn stond en dat ze helemaal vergeten waren dat ze daar nog stond.
Niet kopen voortaan..quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:38 schreef lady-wrb het volgende:
wie weet een manier om die afschuwelijk lekkere chocoladespritsen van de aldi in de kast te laten liggen
ze zijn te lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |