Die zijn leuk!quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:11 schreef huuphuup het volgende:
[..]
de piazza <3
[ afbeelding ]![]()
dat zijn de enige birckenstocks die ik leuk vind, de rest vind ik echt heel lelijk
quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:58 schreef GlowMouse het volgende:
Op basis van de nieuwe zoekmachine en een übergeheim algoritme kun je nu precies zien wie je FOK!vriendjes zijn. Ze staan op volgorde van populariteit en er worden maximaal vijftig vriendjes getoond![]()
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php
ik ookquote:
Ik heb dat meer gehoord, maar ik heb er nooit last van gehad.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:17 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik ook
ik heb vreselijk moeten wennen aan het lopen op birkenstocks.
zeker een paar maanden dikke blaren en echt hele stukken eelt kwamen gewoon los
en nu heb ik een eeltlaag waar dat bandje tussen mijn tenen zit met precies een uitsparing voor dat bandje.
hebben meer dat of is dat iets exclusiefs voor die rare voeten van mij?
ow, die zijn ook wel leuk, maar die heb ik neit in de winkel gezien.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:11 schreef huuphuup het volgende:
[..]
de piazza <3
[ afbeelding ]![]()
dat zijn de enige birckenstocks die ik leuk vind, de rest vind ik echt heel lelijk
Ja, klopt inderdaad! Je kunt geloof ik ook online bestellen, maar als je op je werk zit ben je echt vlakbij de Clarkswinkel, die zit ergens in het stukje waar ook de V&D zit (maar dan ertegenover, aan de kant van de van Leest)quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik moet idd nog eens naar de clarks, zit hier in DH wel een winkel van.
Goed dat je het zegt idd.
ja echt van die hele dikke blaren onder het eelt onder mijn voet, en na verloop van tijd kwam dat helemaal los.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:18 schreef Sonnetje85 het volgende:
En wat heeft BE gedaan? Heb ik weer s wat gemist
Lady-wrb, ik heb er geen last van gehad... had de eerste keer wat vermoeidere voeten, maar geen blaren ofzo...
quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:20 schreef leonieke het volgende:
En ze komen deze namiddag normaal gezien onze kast (nog maar eens) leverenEindelijk
Eerste keer geleverd voor ik moest bevallen en deze avond staat ze er eindelijk terug
die vind ik wel leuk en je hebt ze ook met van die strassteentjes in de gespquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ow, die zijn ook wel leuk, maar die heb ik neit in de winkel gezien.
deze vond schaap mooi, maar die vind ik dus oubollig. Doet me echt aan oma denken
[ afbeelding ]
Deze vind ik dan wel aardig, iig mooi genoeg om eens te passen
[ afbeelding ]
he get, klinkt ook niet fijn...quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:21 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja echt van die hele dikke blaren onder het eelt onder mijn voet, en na verloop van tijd kwam dat helemaal los.
ik heb een pijn geleden vorig jaar
nu heb ik er geen last meer van gelukkig, alleen dat rare eelt tussen mijn grote teen en de teen ernaast en ik heb ook eens streep eelt waar dat bandje zit aan de binnenkant van mijn voet (zeg maar waar die holte onder je voet zit, dat heb ik niet, dus ik denk dat dat daaraan ligt)
Die heb ik ook (al 4 jaar ofzo) en die lopen ook lekker!quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:22 schreef Ticootje het volgende:
Oh als ik birckenstocks koop dan wil ik de versie met 3 bandjes... Geen teenslippers.
die heeft mijn zusquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:22 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
die vind ik wel leuk en je hebt ze ook met van die strassteentjes in de gesp
volgens mij heb je verschillende breedtes (is dat een woord) erin.. althans een vriendin van mij zei dat vorig jaar. Die heeft ook smalle voetenquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:23 schreef mefke79 het volgende:
ik kan niet lopen op slippers, zelfs die birkenstocks niet. Bovendien, die zijn echt niet gemaakt voor mensen met smalle voeten.
dat zei die vriendin...ik zou t zelf niet wetenquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:27 schreef mefke79 het volgende:
Sonnetje, echt? Nog nooit gezien. Nou ja, maakt ook niet uit, want als ik op slippers loop, loop ik er met mijn hak langs. Ik houd het maar op mijn teva's met warme dagen.
Dat weet ik wel zeker... Die slippers zijn al vrij oud.. Ik weet nog dat mijn ouders en opa en oma ze altijd uit oostenrijk meenamen.. Daar was een shop die echt veel van die modellen had en die ging dan helemaal voeten meten, en dan kwam hij ook met verschillende maten in breedte.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:24 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
volgens mij heb je verschillende breedtes (is dat een woord) erin.. althans een vriendin van mij zei dat vorig jaar. Die heeft ook smalle voeten
quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:29 schreef Incantrix het volgende:
Lady-wrb, die vind ik dan nog wel gaan.. Tenminste beter als van de Teva-achtige sandalen
Oh, ikke blij!! Heb net een cadeau'tje voor mezelf besteld:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Wel in het kader van bikini-de-deur-uitMaar nouja, muh, dit badpak maakt VEEL goed.. Nu alleen nog weer even mijn haar zwart verven I guess..
Ze waren ze vergeten op te sturen naar de fabriekquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:21 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jeumig, mag eens tijd worden dan!
En Birkenstocks vind ik echt enórm lelijk.
Dat is precies waarom ik voor deze ben gegaan: lekker veel accent op mijn voordelen en de rest wegmoffelen.. En hij is hip natuurlijkquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:33 schreef Ticootje het volgende:
Zo'n badpak vind ik leuk! Vooral omdat het je kont een beetje bedekt.. Bij normale badpakken hangt altijd de helft van mn reet eruit, en dan knelt het ook nog een beetje dus dan heb je van die hopen die eruit zakken.
Lekker verhaal!quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:37 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ze waren ze vergeten op te sturen naar de fabriekWe hadden er een hele tijd niets van gehoord, dus had ik eens een mail gestuurd. Een dag later telefoon dat ze nog in hun magazijn stond en dat ze helemaal vergeten waren dat ze daar nog stond.
Niet kopen voortaan..quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:38 schreef lady-wrb het volgende:
wie weet een manier om die afschuwelijk lekkere chocoladespritsen van de aldi in de kast te laten liggen
ze zijn te lekker
mijnesquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:39 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Lekker verhaal!Goed dat je hebt gebeld dan!
Haha, Huup, ja, dat klinkt wel héél suf. Doe maar een foto, dan geloven we je
Oeke, haha, dat is grappig! Ik kijk er ook al weken naar en heb nu besloten dat ik 'm mag hebben omdat we bijna met vakantie gaan en ik anders in een versleten oud badpak moet zwemmen
Nou ik denk nog even na... Ik vind het wel een leuk model.. En ik heb straks wel iets nodig om te gaan zwemmen met de kleine... Bikini is gewoon niets na een bevalling.. Gewoon niet.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:57 schreef Incantrix het volgende:
Ticootje, ik ben ervan uitgegaan dat dit ook met grotere maten leuk is, er is zo'n superbekende foto van Marilyn Monroe in zo'n model badpak en zij had volgens de verhalen maat 42. Ik ook, dus ik vind dat het wel goed komtEn zo niet mag je het terugsturen en dan kruig je je geld terug
Huup, die is ook lief! Stippels vind ik mezelf niet mooi staan, maar ik vind 'm leuk!
Jep... Zo zat ik ook al... Ik ben voel me niet xl en zo drukt het je weer eens op de feiten...quote:
*te vroeg op t knopje gedrukt*quote:
Hihiquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
De_Taartjesfee
huuphuup
debuurvrouw
Brighteyes
Vicky
moussy
RockabeIIa
Ticootje
miss_sly
Kleurdoos
freecell
pinquit
oeke
Rewimo
Vivi
Lois
Diaan73
YPPY
_evenstar_
trui
_Bar_
bixister
Stout
innepin
Saffier
snoopy
lady-wrb
Estrys
Belana
E.T.
PM-girl
De_Taartjesfeee
Linda2205
amaranta
m@x
Pvoesss
MamsX
Spuuglokje
LovelyLady
Lishe
_Ingrid_
Macka66
cattie
Memmel
Ynske
MevrouwVanDalen
Stiemie
Fannie
Asyniur
mikoxx
Ik mis joshua in je lijst.quote:
Je komt zelf maar kijkenquote:
ahwquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je komt zelf maar kijken..
Ik heb het even niet zo op foto's.. Normaal vind ik mn lichaam ook stom, nu dus ook.
Even bedenktijd is niks mis mee toch? En mee eens, mijn bikini's ga ik allemaal weggeven. Behalve mijn trouwbikini denk ik, die wil ik om moverende redenen wel houdenquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou ik denk nog even na... Ik vind het wel een leuk model.. En ik heb straks wel iets nodig om te gaan zwemmen met de kleine... Bikini is gewoon niets na een bevalling.. Gewoon niet.
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
mijsje
Soneal
charmed_angel
-Nienna-
Ciscostar
prinseszondererwt
IslaBonita
flugeltje
Tierrr
RockabeIIa
Asyniur
danic
Brighteyes
Ticootje
Guess.
Poezebeest
leonieke
vrouwtje-theelepel
GreatWhiteSilence
Boepie
grizzlybear
Orea
KoninginJuliana
ymme
CrazyPrincess
freubelmuts
happyme28
Vicky
droomvrouwtje
debuurvrouw
MinnieMin
becky1983
Mardis
missCMS
clovertje
SeaOfLove
kaatjejannie
Borra
draculettetje
moussy
Jose81
miss_sly
pessie
suuzzz
Taffie3d
Basboussa
Incantrix
Vlindur
innepin
Suuz_
Om die demotiverende reden heb ik mijn trouwjurk maar gehuurd.. Wetende dat het telkens een teleurstelling zou zijn als ik ernaar zou kijken..quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:09 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Even bedenktijd is niks mis mee toch? En mee eens, mijn bikini's ga ik allemaal weggeven. Behalve mijn trouwbikini denk ik, die wil ik om moverende redenen wel houden
Overigens ben ik maar voor de grootste maat gegaan, ik kan altijd nog ruilen (ik draag maatje 42). Zal ik je als 'ie binnen is anders even een PM doen hoe 'ie valt?
En Huup, dat is hip! Ik had ooit ook een site gevonden met allerlei van dat soort ouderwetse patronen.. Ik ben echt heel erg verliefd op dat jurkje met die kersjes met die wijd vallende rok, maar ik durf 'm niet in XL te kopen, ben er bijna zeker van dat dat niet gaat passen.. Met jurken en rokken heb ik op de één of andere manier altijd grotere maten als wanneer ik een shirt, een broek of ondergoed koop.
Schiet nou toch eens op met je school, je lijkt Youri en Jort welquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:07 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ahw![]()
is goed ja, als t tentamen voorbij is kom k wel thee drinken en Jen knuffelen <3
ja i knowquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Schiet nou toch eens op met je school, je lijkt Youri en Jort wel
Jah, wij hebben voor ons trouwfeest een zwembad afgehuurd en hebben de gasten hun badkleding mee laten nemenquote:
Bluh!quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:15 schreef pinquit het volgende:
oh barf wat voel ik me belabberd. heb net een cetirizinepilleke ingenomen, en ik hoop zo dat het hooikoorts is wat ik voel want dan is het zo overbleeeeeeeeh
quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, wij hebben voor ons trouwfeest een zwembad afgehuurd en hebben de gasten hun badkleding mee laten nemenWas echt de bom!
Ticootje, ik heb mijn jurk gekocht, want er zijn weinig zwarte trouwjurken te huurNiet dat ik per sé zwart wilde, maar had het altijd al wel geroepen en kwam er dus wel op uit ook..
Oh ik had bij mijn zaak een hele mooie donkerblauwe gezien.. Die was echt zo vreselijk mooiquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, wij hebben voor ons trouwfeest een zwembad afgehuurd en hebben de gasten hun badkleding mee laten nemenWas echt de bom!
Ticootje, ik heb mijn jurk gekocht, want er zijn weinig zwarte trouwjurken te huurNiet dat ik per sé zwart wilde, maar had het altijd al wel geroepen en kwam er dus wel op uit ook..
Ah, zo zat ik ook tegen mn laatste tentamen aan te hikken.. Al 6 keer gedaan en maar geen voldoende kunnen halen omdat ik de stof gewoon niet onder de knie kreeg.. Dan dacht ik het te snappen, kreeg ik opgaven en dacht ik, dit heb ik niet geleerd...quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:16 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja i know![]()
pfff
ik zou dr een lieve cent voor over hebben als k die voldoende gewoon kon kopen
ja misschien heb ik wel gewoon kou gevat ofzo, of ben ik gewoon ziek aan t wordenquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:18 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Bluh!Ook al zo erg hooikoorts? Mijn lief ook en die gaat ook al twee dagen dood
In de boetzelaerquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:19 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mooie kleur paars!!
Zo waren wij:
[ afbeelding ]
En zo waren we in het zwembad:
[ afbeelding ]
Gaaf, ik hou wel van wat afwijkende dingetjes op je bruiloftquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh ik had bij mijn zaak een hele mooie donkerblauwe gezien.. Die was echt zo vreselijk mooi.
Het is geniaal en super orgineel! Echt leuk bedacht.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:20 schreef Incantrix het volgende:
En er dan achteraan op de kaart "écht waar!"
En nog was er een tante van lief die het NIET geloofde, pas toen we écht in het water sprongen ging er een lampje branden
Haha, kloptquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
In de boetzelaerHoe cool is dat
Neequote:Op woensdag 19 mei 2010 11:22 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Haha, kloptEn getrouwd in de Noviteit! Door de clown die bij de Boetzelaer ook nog eens de diploma's uitreikt ook echt
tentamens vond ik niet zo erg...stages daarentegenquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:20 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ah, zo zat ik ook tegen mn laatste tentamen aan te hikken.. Al 6 keer gedaan en maar geen voldoende kunnen halen omdat ik de stof gewoon niet onder de knie kreeg.. Dan dacht ik het te snappen, kreeg ik opgaven en dacht ik, dit heb ik niet geleerd...
Ik heb er heel soms nog dromen over, dat ik tentames moet maken of heb gemist.
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
De_Taartjesfee
debuurvrouw
Kleurdoos
huuphuup
Vicky
RockabeIIa
Rewimo
moussy
Brighteyes
freecell
Lois
miss_sly
k_i_m
trui
pinquit
Ticootje
lady-wrb
_evenstar_
snoopy
_Ingrid_
bixister
Saffier
E.T.
Belana
Stout
oeke
YPPY
Diaan73
innepin
tessie
PM-girl
Pvoesss
Lips
_Bar_
lily
livelink
Estrys
Sugar
Taartje
mijsje
easy-going
Lishe
Ynske
Asyniur
Vlindur
amaranta
DevilsAndDust
m@x
Wampi
MamsX
Ik kan me nog eens herinneren dat mijn moeder ging solliciteren in Monster. Ze bracht mij naar mijn oma en ik kan niet veel ouder zijn geweest als 4 ofzo, en toen zei mijn moeder iets over naar Monster fietsen.. Ik heb zitten huilen tot mijn moeder terugwas, welke gek gaat er nou vrijwillig naar een monster toe?quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:28 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik kan me nog eens herinneren dat mijn moeder ging solliciteren in Monster. Ze bracht mij naar mijn oma en ik kan niet veel ouder zijn geweest als 4 ofzo, en toen zei mijn moeder iets over naar Monster fietsen.. Ik heb zitten huilen tot mijn moeder terugwas, welke gek gaat er nou vrijwillig naar een monster toe?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:28 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik kan me nog eens herinneren dat mijn moeder ging solliciteren in Monster. Ze bracht mij naar mijn oma en ik kan niet veel ouder zijn geweest als 4 ofzo, en toen zei mijn moeder iets over naar Monster fietsen.. Ik heb zitten huilen tot mijn moeder terugwas, welke gek gaat er nou vrijwillig naar een monster toe?
I <3 het strand! Wij wonen er gelukkig ook heel dichtbij (alleen lopen duurt wel 20 of 25 minuten..). Ik zou ook best in Monster willen wonen, het is alleen zo baggerver fietsen naar het centrum van Den Haagquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Jah! Maar wel op loopafstand van het strand
Met debielen die je aflikken op de weg ernaar toe.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Jah! Maar wel op loopafstand van het strand
Je moet er wat voor over hebbenquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Met debielen die je aflikken op de weg ernaar toe.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Met debielen die je aflikken op de weg ernaar toe.
Deze combinatie is echt heel erg gaafquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:51 schreef pinquit het volgende:
ik vind licht wel heel mooi eigenlijk
[ afbeelding ]
In een kast waar ik nooit kijk....quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:57 schreef Estrys het volgende:
Grappig die bedankjes![]()
Ik kwam van de week ons (te dure) trouwalbum nog tegen, die is nu al gedegradeerd naar een hoekje op zolder
Wij hebben een album van de fotograaf, rib uit ons lijf.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:59 schreef Incantrix het volgende:
Gaaf, Diaan!!
En Estrys, wij moeten het onze nog makenHet is al bijna 3 jaar geleden, maar écht hoor, dat gingen we zelf doen. Heus. Sterker nog: de onderwatercamera's die we in het water hadden gemikt moeten nog worden ontwikkeld
Zou zo'n filmpje zo lang goed blijven? Anders moet ik daar snel maar eens iets mee gaan doen.. (Uhuh..)
Oh, ja, de onze was nogal gek op fotosoep en die deed dan hele lelijke dingenquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:00 schreef Estrys het volgende:
[..]
Wij hebben een album van de fotograaf, rib uit ons lijf.
Zo die kleine van je lijkt wel heel erg op zn vader he?quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:02 schreef Estrys het volgende:
13-3-7 (jaaaaa hoe erg is dat)
[ afbeelding ]
kijk mij in de vangrail hangen![]()
[ afbeelding ]
nou, niet dus eigenlijk. Het is de kleurquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zo die kleine van je lijkt wel heel erg op zn vader he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ti amo più di ieri ma meno di domani
quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:02 schreef Estrys het volgende:
13-3-7 (jaaaaa hoe erg is dat)
[ afbeelding ]
kijk mij in de vangrail hangen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:04 schreef Estrys het volgende:
[..]
nou, niet dus eigenlijkOh, inderdaad zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Hij vergeet de datum nooitquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:05 schreef Incantrix het volgende:
[..]
![]()
Dat moet ik maar niet aan mijn lief vertellen, anders is hij met terugwerkende kracht geïrriteerd dat híj daar niet op is gekomen (wij zijn ook in dat jaar getrouwd)
En wat zagen jullie er stoer uit! Heel gaaf!
Haha, inderdaad!quote:
Als het huwelijk maar mooi isquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:08 schreef Belana het volgende:
ik spiekte hier ff
whehehehe, morgen ben ik 7 jaar getrouwd en de foto's liggen nog in de kast
Nou moet ik ook zeggen dat ze niet geweldig gelukt zijn... weinig echt mooie foto's dus helaas.
Wij zijn daarom maar op onze verkeringsdag getrouwd..dan hoeven we er nog steeds gewoon maar 1 te onthoudenquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:08 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Haha, inderdaad!![]()
Al is hij tot nu toe ook nog nooit onze bruiloft vergeten hoor.. Onze verkeringsdatum wel trouwens, al járen.. Maar die vergeet ik dus ook al 4 of 5 jaar op rij
Zie ik dagelijks voorbij komen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |