Ik heb er niet genoeg om er ooit een hekel aan te krijgenquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Bah wat heb ik toch een hekel aan geld...
Ja, het is toch meestal ongeveer een maandsalaris dacht ik? Het is hier 400 euro minder zeg maar.quote:
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Stormqueen
FUFR
Juup©
-moppie-
ArTiC
Levitation
Inu
freecell
bleiblei
Asyniur
huuphuup
ColtZ40
Groofsken
Vicky
Lijnloos
Brighteyes
lily
Beessie-Jen
miss_sly
Vlindur
leonieke
ymme
Incantrix
Ticootje
RockabeIIa
DaviniaHR
De_Taartjesfee
Poppejans
r8ality
Kleurdoos
pinquit
Pvoesss
febster
Twinkly
DJRandall
Linda2205
Stiemie
Sorbootje
Pisces29
Troel
Meimeltje
Claudia_x
Blueman
NieuweUser
XXXKarinXXX
innepin
happyme28
MevrouwVanDalen
YPPY
trui
Hier is vakantiegeld + eindejaarspremie = 1 maandsalaris.quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, het is toch meestal ongeveer een maandsalaris dacht ik? Het is hier 400 euro minder zeg maar.
Ben ik nou gek en heb ik echt lopen dromen?
Nee het is bijna een bruto maandsalaris waar je de volle mep belasting over betaald.. (dus je krijgt er geen loonheffingkorting op) Alles wat je dan weer teveel hebt betaald aan belasting krijg je volgend jaar pas weer terug.quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, het is toch meestal ongeveer een maandsalaris dacht ik? Het is hier 400 euro minder zeg maar.
Ben ik nou gek en heb ik echt lopen dromen?
Bij mij geeftie iedereen aan die vaak op het speeltuinbankje postquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:53 schreef amaranta het volgende:
Wie zijn je forumvriendjes??
Wie zijn je forumvriendjes?
[..]
Ik haat dus echt kleding kopen in een kledingzaak.. Neem je 2 broeken mee... 2 maten... Kun je altijd je kop buiten het gordijn steken omdat je man nog een maatje meer moet pakken.. Echt en die verlichting in hokjes.. Je hoofd ziet eruit..... Vreselijk... Vreselijk.quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:56 schreef leonieke het volgende:
Als ik een vuilniszak kleren weggooi, heb ik er gewoon geen meerIk draag echt te vaak dezelfde kleren, vrees ik
Maar wil zo graag eerst nog wat afvallen voor ik weer op kledingzoektocht (
) ga. Met mijn figuur vind ik toch nooit iets wat me echt aanstaat.
Mijn top 3 is Orea, Ticootje en Huupquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Bij mij geeftie iedereen aan die vaak op het speeltuinbankje post
Bovenaan staan Huup en kim. Jeuj
Jij krijgt elke maand het salaris van je vent.quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik krijg nooit vakantiegeld. Vrekkerige baas heb ik
Ja, ik was er ook al achter dat het daar aan ligt. Aan die loonheffing idd...quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee het is bijna een bruto maandsalaris waar je de volle mep belasting over betaald.. (dus je krijgt er geen loonheffingkorting op) Alles wat je dan weer teveel hebt betaald aan belasting krijg je volgend jaar pas weer terug.
Ik heb zijn pinpas standaard in mijn beheerquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jij krijgt elke maand het salaris van je vent.
(Ik ook)
Ik zn creditcard... Oh nee ik heb mn eigen pas op zijn rekening.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik heb zijn pinpas standaard in mijn beheer
Awwww ik ook van jouquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:01 schreef Ticootje het volgende:
Mijn vriendjes:
Vicky
huuphuup
Brighteyes
freecell
De_Taartjesfee
En dan houdt het voor mij dus opquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik haat dus echt kleding kopen in een kledingzaak.. Neem je 2 broeken mee... 2 maten... Kun je altijd je kop buiten het gordijn steken omdat je man nog een maatje meer moet pakken.. Echt en die verlichting in hokjes.. Je hoofd ziet eruit..... Vreselijk... Vreselijk.
Die zijn ook mooiquote:Op woensdag 19 mei 2010 08:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb deze net besteld:
[ afbeelding ]
Hopen dat ze passen.
Heb maar meteen 2 maten laten komen.
www.drmartens-schoenen.nl leveren ook heel snel, betaling pas achteraf en terugsturen is geen probleem.
Dat online shoppen moet ik eens invoeren voor mezelf...quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:03 schreef huuphuup het volgende:
pashokjes
ik hou echt heel erg van door de stad struinen, winkeltjes kijken en een beetje rondkijken enzo. Als ik maar niet iets móet kopen en als ik maar niks hoef te passen![]()
dat bestel ik online wel en dan kan ik het thuis rustig passen.
feest der herkenning ditquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:03 schreef Ticootje het volgende:
Ja ik ben dan ook altijd pisnijdig... 60.000 dingen passen die er zo leuk uitzien op een pop en dan doe je het aan en zit het voor geen meter..
En ik heb geen smaak.. Ik kom altijd met hetzelfde thuis...
En ik zie vaak mensen lopen met echt leuke kleding en dan denk ik dat wil ik ook, maar op een of andere manier zien die mensen die kleding wel hangen in winkels en ik niet.
Gewoon een aandachtshoer.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
Huup staat wel hoog in veel lijstjes he/
OMG dat heb ik ook!quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:03 schreef Ticootje het volgende:
Ja ik ben dan ook altijd pisnijdig... 60.000 dingen passen die er zo leuk uitzien op een pop en dan doe je het aan en zit het voor geen meter..
En ik zie vaak mensen lopen met echt leuke kleding en dan denk ik dat wil ik ook, maar op een of andere manier zien die mensen die kleding wel hangen in winkels en ik niet.
Ow, ik loop ook te twijfelen over Birckenstocks. Vind ze niet heel erg mooi, maar ze schijnen wel lekker te lopen. En dan die teenslippers, neit die met dat gespje. Die vind ik nogal oubollig, beetje oma-slippers.quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:43 schreef Ticootje het volgende:
Ik twijfel al een paar jaar aan om birckenstocks te kopen... Zo ben ik.. Als het voor mezelf is kan ik wel 1000 redenen bedenken dat ik zulke dure slippers niet nodig heb... Zouden het schoenen voor Jen zijn dan krijgt mevrouw ze dezelfde dag nog.
Iddquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:03 schreef Ticootje het volgende:
Maar moet je dan geen honderd dingen terugsturen omdat ze niet passen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:03 schreef huuphuup het volgende:
pashokjes
ik hou echt heel erg van door de stad struinen, winkeltjes kijken en een beetje rondkijken enzo. Als ik maar niet iets móet kopen en als ik maar niks hoef te passen![]()
dat bestel ik online wel en dan kan ik het thuis rustig passen.
Vicky
Brighteyes
miss_sly
De_Taartjesfee
RockabeIIa
pinquit
freecell
Kleurdoos
innepin
oeke
Ticootje
Linda2205
moussy
debuurvrouw
k_i_m
_Bar_
Stiemie
Rewimo
amaranta
tessie
mefke79
Asyniur
Ssserpente
Stout
Nijna
XXXKarinXXX
Lois
Chan
Diaan73
Estrys
Poppejans
Ca.ra
Sorbootje
Claudia_x
Troel
Saffier
Beessie-Jen
lily
_evenstar_
Kersjes
Raissa
Vlindur
_Ingrid_
snoopy
Pvoesss
trui
Incantrix
YPPY
Belana
bixister
neuh ik weet van een aantal webwinkels (H&M, Esprit, Wehkamp) redelijk goed wat mijn maat is dus qua maat valt het vaak wel mee. Ik stuur het eerder terug omdat ik het niet vind staan.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar moet je dan geen honderd dingen terugsturen omdat ze niet passen?
huuphuup
k_i_m
Vicky
Kleurdoos
debuurvrouw
Ticootje
moussy
pinquit
Brighteyes
miss_sly
freecell
RockabeIIa
Rewimo
oeke
trui
Lois
_evenstar_
Pvoesss
Spuuglokje
innepin
Stout
Saffier
YPPY
snoopy
m@x
lady-wrb
amaranta
_Bar_
Asyniur
LovelyLady
Belana
E.T.
Ynske
_Ingrid_
bixister
PM-girl
Diaan73
Macka66
Estrys
Memmel
Vivi
Linda2205
Troel
MamsX
Fannie
texelonia
MevrouwVanDalen
Luchtbel
Stiemie
lily
Alleen jammer dat míjn nummer 1 mij helemaal niet zó aardig vind..quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
huuphuup
freecell
Beessie-Jen
amaranta
Asyniur
Lijnloos
RockabeIIa
Twinkly
Poppejans
Vlindur
Brighteyes
miss_sly
lily
Claudia_x
Vicky
Sorbootje
Linda2205
ymme
mijsje
mefke79
leonieke
DaviniaHR
Troel
Ticootje
Ssserpente
oeke
Stiemie
XXXKarinXXX
happyme28
Faja-Lobi
WupWup
De_Taartjesfee
innepin
DJRandall
McLaura
DuchessX
_Bar_
Kleurdoos
Nijna
Tan
pinquit
Kersjes
trui
martine1984
tessie
Groofsken
Chan
NieuweUser
debuurvrouw
Poppedein
Ik moet idd nog eens naar de clarks, zit hier in DH wel een winkel van.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:04 schreef Incantrix het volgende:
Vakantiegeld is volgens mij zwaarder belast, waardoor het bruto ongeveer een maandsalaris is, maar je netto veel minder overhoudt volgens mij![]()
En geld, hou op.. Ik wil teveel. En de belasting komt ook al niet over de brug en daar zit ik zó op te wachten..
Dr. Martens schoenen zijn fijn! Ik heb 2 paar laarzen en een paar pumps en ik hou van die schoenen!Ik heb wel veel schoenen, maar draag eigenlijk altijd dezelfde. En nu ik erover nadenk ben ik qua schoenen echt enorm merkbewust..
Ik heb 5 paar Reef flipflops, 3 paar DC sneakers, 3 paar Dr. Martens dus en 1 paar Clarks sandaaltjes. Verder nog wel het één en ander aan pumps e.d. maar die draag ik alleen als ik een bruiloft heb ofzo.
BE, heb je eigenlijk al bij Clarks gekeken? Vind ik ook wel wat voor jou en loopt stiekum nóg lekkerder als Dr. Martens!
de piazza <3quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow, ik loop ook te twijfelen over Birckenstocks. Vind ze niet heel erg mooi, maar ze schijnen wel lekker te lopen. En dan die teenslippers, neit die met dat gespje. Die vind ik nogal oubollig, beetje oma-slippers.
quote:[quote]Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Asyniur
freecell
mijsje
Ticootje
amaranta
Orea
flugeltje
CrazyPrincess
ymme
pessie
prinseszondererwt