quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
ja huup..ik zag dat er nu ook dikke handel werd bedreven daarachter?
Ik heb nog wel van die gele wegenverf staan..kun je je eigen gebied afzetten
Er stonden complete tuinsets voor kinderen t koop aangeboden, van steigerhout.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:14 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
en dan van die paaltjes met kettingen erop zetten
handel? niks van gemerkt nog
t hele gepeupel heeft zich nu wel naar mijn deur verplaatst. Omdat het bij de doorgang te vol staat met zooi dus nu kan mn was niet meer naar buiten omdat arie en jopie in hun plastic campingstoel moeten zitten.
Binnenkort maar es wat van zeggen.
oooh ik dacht die voor eigen gebruik waren joh!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Er stonden complete tuinsets voor kinderen t koop aangeboden, van steigerhout.
Zag ik op de hyves van buuf K.
oh!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:17 schreef k_i_m het volgende:
Lieve mensen,
Ik kan iedereen aanraden om het onderstaande product vooral NIET te kopen. Ik herhaal NIET te kopen. Want het is op voor je er erg in hebt.
[ afbeelding ]
Noeeeeees! Zulke dingen moet je niet hardop zeggenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh!![]()
en laat ze nou net 1 + 1 gratis zijn komende week bij de AH
dat ziet er wel heel erg erg uitquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:17 schreef k_i_m het volgende:
Lieve mensen,
Ik kan iedereen aanraden om het onderstaande product vooral NIET te kopen. Ik herhaal NIET te kopen. Want het is op voor je er erg in hebt.
[ afbeelding ]
jamaar jamaarquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Noeeeeees! Zulke dingen moet je niet hardop zeggen
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:30 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb net nieuwe dr. Martens besteld
[ afbeelding ]
erg is dat altijd hequote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:24 schreef Kimpossible het volgende:
Oeh! Tienermoeders nu op SBS, kan ik mezelf lekker opvreten ipv de inhoud van m'n kastjes
als hij laminaat heeft laminaat reiniger, bleek voor de toilet, , afwasmiddel, Brillo sponsjes, rvs schoonmaakmiddel, glassexquote:Op woensdag 19 mei 2010 08:31 schreef Fannie het volgende:
Goedemorgen!
Wat een heerlijk zonnetje![]()
Straks ff poetsen bij moeders in huis en daarna ff shoppen voor schoonzoon met z'n nieuwe huisje.
Ik wilde een emmer vullen met daarin:
* afwasborstel
* schuursponsjes
* vaatdoekjes
* allesreiniger
![]()
iemand nog tips wat ik er nog meer in kan doen?
Staat genoteerd.quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:42 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
als hij laminaat heeft laminaat reiniger, bleek voor de toilet, , afwasmiddel, Brillo sponsjes, rvs schoonmaakmiddel, glassex
Ik heb deze net besteld:quote:
Maat 39 en dikke sokken..quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:28 schreef Sonnetje85 het volgende:
Nou ik heb maat 38,5 ofzo...
Bij sommige schoenen past maat 38 niet en 39 is te groot... Ook handig
Jah, tot er gaten in de hakken zitten.quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:29 schreef huuphuup het volgende:
Ik heb mt 38.5 maar koop meestal 39.
Wat Ticoo zegt, in de uitverkoop slaag ik eigk bijna nooit omdat mijn maat meestal al weg is. Voordeel is wel dat ik ook op de kinderafdeling van bijvoorbeeld H&M en andere zaken kan kijken. Daar hebben ze zo af en toe erg leuke (nep)all-stars of ballerina's voor weinig.
En laatst bij wehkamp op de kinderafdeling een paar adidas schoenen gekocht voor 25,-![]()
Ik draag mijn schoenen eigk ook altijd helemaal af. Het laatste paar gympen is 6 jaar meegegaan, en nu zijn ze vervangen door die adidasjes. Ben benieuwd hoe lang die meegaan
Dat heb ik dus nu... Heb ze nu 2 jaar en bijna non-stop gedragen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jah, tot er gaten in de hakken zitten.![]()
op de ballerina's na klinkt dat als mijn basiscollectiequote:Op woensdag 19 mei 2010 09:47 schreef huuphuup het volgende:
Ik koop niet zoveel schoenen.
Ik heb er wel redelijk wat staan omdat ik nooit wat weggooi![]()
Maar ik vind dat ik een redelijk beschaafde basiscollectie heb. Paar slippers, paar sandaaltjes, paar pumps (die k maar 1 keer gedragen heb), zwarte ballerina's, paar winterlaarzen en een paar adidasjes.
(een paar als in 1 paar en niet 'een paar paren slippers hè)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |