Fooks bestaat volgens mij niet meer ofwel?quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:06 schreef lily het volgende:
Ik had een jurk van Fooks, toen 60 gulden. Verkoopster zei; je zou er zo in trouwen heh!
Ja, ga ik ook doen inderdaad...
Hier precies 10 jaar ^_^quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:34 schreef beefcake het volgende:
[..]
Hier precies zoBij ons met 8 jaar ertussen
Hee dat is ook onze datumquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
Leuk die foto's
Op onze verkeringsdag trouwen is niet zo leuk denk ik
Of kan ik het feest houden in het centrum van Den Haag (Koninginnenach) en kan iedereen dronken doorgaan naar koninginnedag
We zijn wel al 6 jaar samen
volgens mij niet...ik weet nietquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Fooks bestaat volgens mij niet meer ofwel?
gheghe wij zijn 28-4 getrouwd en mijn man is 29-4 jarigquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
Leuk die foto's
Op onze verkeringsdag trouwen is niet zo leuk denk ik
Of kan ik het feest houden in het centrum van Den Haag (Koninginnenach) en kan iedereen dronken doorgaan naar koninginnedag
We zijn wel al 6 jaar samen
jeetjequote:Op woensdag 19 mei 2010 14:10 schreef Orea het volgende:
4 maanden daarvoor kwam mijn moeder plotseling om bij een verkeersongeval, goed voor je lijn wel.....
Nee het is een jurk van Linea Raffaelliquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:06 schreef amaranta het volgende:
Estrys jouw jurk is mooi.... is dat zo;n eh... rembo styling?
Ik heb hem toevallig onlangs aangtrokken, omdat ik hem uit de kast haalde om op MP te zetten.
Hij pastte nog.
Ik was 12 wk zwanger toen ik trouwde. Jurk moest uitgelegd wordendat ging nét
Als ik nu weer zou trouwen zou ik voor een hele andere jurk gaan.
[ afbeelding ]
E
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |