quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:28 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik kan me nog eens herinneren dat mijn moeder ging solliciteren in Monster. Ze bracht mij naar mijn oma en ik kan niet veel ouder zijn geweest als 4 ofzo, en toen zei mijn moeder iets over naar Monster fietsen.. Ik heb zitten huilen tot mijn moeder terugwas, welke gek gaat er nou vrijwillig naar een monster toe?
I <3 het strand! Wij wonen er gelukkig ook heel dichtbij (alleen lopen duurt wel 20 of 25 minuten..). Ik zou ook best in Monster willen wonen, het is alleen zo baggerver fietsen naar het centrum van Den Haagquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Jah! Maar wel op loopafstand van het strand
Met debielen die je aflikken op de weg ernaar toe.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Jah! Maar wel op loopafstand van het strand
Je moet er wat voor over hebbenquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Met debielen die je aflikken op de weg ernaar toe.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Met debielen die je aflikken op de weg ernaar toe.
Deze combinatie is echt heel erg gaafquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:51 schreef pinquit het volgende:
ik vind licht wel heel mooi eigenlijk
[ afbeelding ]
In een kast waar ik nooit kijk....quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:57 schreef Estrys het volgende:
Grappig die bedankjes![]()
Ik kwam van de week ons (te dure) trouwalbum nog tegen, die is nu al gedegradeerd naar een hoekje op zolder
Wij hebben een album van de fotograaf, rib uit ons lijf.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:59 schreef Incantrix het volgende:
Gaaf, Diaan!!
En Estrys, wij moeten het onze nog makenHet is al bijna 3 jaar geleden, maar écht hoor, dat gingen we zelf doen. Heus. Sterker nog: de onderwatercamera's die we in het water hadden gemikt moeten nog worden ontwikkeld
Zou zo'n filmpje zo lang goed blijven? Anders moet ik daar snel maar eens iets mee gaan doen.. (Uhuh..)
Oh, ja, de onze was nogal gek op fotosoep en die deed dan hele lelijke dingenquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:00 schreef Estrys het volgende:
[..]
Wij hebben een album van de fotograaf, rib uit ons lijf.
Zo die kleine van je lijkt wel heel erg op zn vader he?quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:02 schreef Estrys het volgende:
13-3-7 (jaaaaa hoe erg is dat)
[ afbeelding ]
kijk mij in de vangrail hangen![]()
[ afbeelding ]
nou, niet dus eigenlijk. Het is de kleurquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zo die kleine van je lijkt wel heel erg op zn vader he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ti amo più di ieri ma meno di domani
quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:02 schreef Estrys het volgende:
13-3-7 (jaaaaa hoe erg is dat)
[ afbeelding ]
kijk mij in de vangrail hangen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:04 schreef Estrys het volgende:
[..]
nou, niet dus eigenlijkOh, inderdaad zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Hij vergeet de datum nooitquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:05 schreef Incantrix het volgende:
[..]
![]()
Dat moet ik maar niet aan mijn lief vertellen, anders is hij met terugwerkende kracht geïrriteerd dat híj daar niet op is gekomen (wij zijn ook in dat jaar getrouwd)
En wat zagen jullie er stoer uit! Heel gaaf!
Haha, inderdaad!quote:
Als het huwelijk maar mooi isquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:08 schreef Belana het volgende:
ik spiekte hier ff
whehehehe, morgen ben ik 7 jaar getrouwd en de foto's liggen nog in de kast
Nou moet ik ook zeggen dat ze niet geweldig gelukt zijn... weinig echt mooie foto's dus helaas.
Wij zijn daarom maar op onze verkeringsdag getrouwd..dan hoeven we er nog steeds gewoon maar 1 te onthoudenquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:08 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Haha, inderdaad!![]()
Al is hij tot nu toe ook nog nooit onze bruiloft vergeten hoor.. Onze verkeringsdatum wel trouwens, al járen.. Maar die vergeet ik dus ook al 4 of 5 jaar op rij
Zie ik dagelijks voorbij komen...quote:
Wij hebben er dus 1 van d fotograaf maar het ding is zo groot dat zet je niet even op de plank. Het past net in zo'n grote boodschappentas.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:05 schreef tessie het volgende:
Wij zijn ook op onze verkeringsdag (whihi) getrouwd, 10-09-08, dus makkelijk te onthouden ook. En zelf een trouwalbum gemaakt wat hier gewoon in de boekenkast staat en ik kijk er ook nog wel eens in
Ahw pinq![]()
en een dvd met filmmateriaalquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
ja duh! Rondvliegende serviezen enzo
Hier precies zoquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Wij zijn daarom maar op onze verkeringsdag getrouwd..dan hoeven we er nog steeds gewoon maar 1 te onthouden
Oh huuuu er was nog een pagina. Dat krijg je voor fokken op je werk.quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
huuphuup
Vicky
miss_sly
Brighteyes
Kleurdoos
Linda2205
pinquit
De_Taartjesfee
RockabeIIa
freecell
Ticootje
oeke
_Bar_
tessie
debuurvrouw
Nijna
Logician
Diaan73
mefke79
Stiemie
moussy
amaranta
Pvoesss
trui
k_i_m
Estrys
Asyniur
Raissa
mikoxx
XXXKarinXXX
Ssserpente
YPPY
Chan
Sorbootje
Kersjes
snoopy
bodpa09
Vlindur
Rewimo
Troel
Beessie-Jen
McLaura
_Ingrid_
Ynske
Poppejans
Ca.ra
_evenstar_
Lois
m@x
lily
Ik ken iemand die in een witte bruidsjurk trouwde met afgetrapte Doc Martens eronderquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:14 schreef moussy het volgende:
Trouwen met birkenstocks aan je voeten
ik ken iemand die op roze crocs trouwde![]()
Oh dat zou ik zo kunnen zijn hoor.. Je ziet de schoenen toch niet.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:44 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik ken iemand die in een witte bruidsjurk trouwde met afgetrapte Doc Martens eronder
100? Als je ze in een trouwzaak koopt dan doe er nog maar 100 bij hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:53 schreef _NIKKI_ het volgende:
Inderdaad Tico, ik ook... ik leen nu trouwens de trouwschoenen van mijn nicht... lekker goedkoop! Ik ga echt geen 100 euro uitgeven voor schoenen waar ik een paar uurtjes op ga lopen.
Fooks bestaat volgens mij niet meer ofwel?quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:06 schreef lily het volgende:
Ik had een jurk van Fooks, toen 60 gulden. Verkoopster zei; je zou er zo in trouwen heh!
Ja, ga ik ook doen inderdaad...
Hier precies 10 jaar ^_^quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:34 schreef beefcake het volgende:
[..]
Hier precies zoBij ons met 8 jaar ertussen
Hee dat is ook onze datumquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
Leuk die foto's
Op onze verkeringsdag trouwen is niet zo leuk denk ik
Of kan ik het feest houden in het centrum van Den Haag (Koninginnenach) en kan iedereen dronken doorgaan naar koninginnedag
We zijn wel al 6 jaar samen
volgens mij niet...ik weet nietquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Fooks bestaat volgens mij niet meer ofwel?
gheghe wij zijn 28-4 getrouwd en mijn man is 29-4 jarigquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
Leuk die foto's
Op onze verkeringsdag trouwen is niet zo leuk denk ik
Of kan ik het feest houden in het centrum van Den Haag (Koninginnenach) en kan iedereen dronken doorgaan naar koninginnedag
We zijn wel al 6 jaar samen
jeetjequote:Op woensdag 19 mei 2010 14:10 schreef Orea het volgende:
4 maanden daarvoor kwam mijn moeder plotseling om bij een verkeersongeval, goed voor je lijn wel.....
Nee het is een jurk van Linea Raffaelliquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:06 schreef amaranta het volgende:
Estrys jouw jurk is mooi.... is dat zo;n eh... rembo styling?
Ik heb hem toevallig onlangs aangtrokken, omdat ik hem uit de kast haalde om op MP te zetten.
Hij pastte nog.
Ik was 12 wk zwanger toen ik trouwde. Jurk moest uitgelegd wordendat ging nét
Als ik nu weer zou trouwen zou ik voor een hele andere jurk gaan.
[ afbeelding ]
E
Wat ziet swets er ook goed uit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |