Zie ik dagelijks voorbij komen...quote:
Wij hebben er dus 1 van d fotograaf maar het ding is zo groot dat zet je niet even op de plank. Het past net in zo'n grote boodschappentas.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:05 schreef tessie het volgende:
Wij zijn ook op onze verkeringsdag (whihi) getrouwd, 10-09-08, dus makkelijk te onthouden ook. En zelf een trouwalbum gemaakt wat hier gewoon in de boekenkast staat en ik kijk er ook nog wel eens in
Ahw pinq![]()
en een dvd met filmmateriaalquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
ja duh! Rondvliegende serviezen enzo
Hier precies zoquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Wij zijn daarom maar op onze verkeringsdag getrouwd..dan hoeven we er nog steeds gewoon maar 1 te onthouden
Oh huuuu er was nog een pagina. Dat krijg je voor fokken op je werk.quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
huuphuup
Vicky
miss_sly
Brighteyes
Kleurdoos
Linda2205
pinquit
De_Taartjesfee
RockabeIIa
freecell
Ticootje
oeke
_Bar_
tessie
debuurvrouw
Nijna
Logician
Diaan73
mefke79
Stiemie
moussy
amaranta
Pvoesss
trui
k_i_m
Estrys
Asyniur
Raissa
mikoxx
XXXKarinXXX
Ssserpente
YPPY
Chan
Sorbootje
Kersjes
snoopy
bodpa09
Vlindur
Rewimo
Troel
Beessie-Jen
McLaura
_Ingrid_
Ynske
Poppejans
Ca.ra
_evenstar_
Lois
m@x
lily
Ik ken iemand die in een witte bruidsjurk trouwde met afgetrapte Doc Martens eronderquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:14 schreef moussy het volgende:
Trouwen met birkenstocks aan je voeten
ik ken iemand die op roze crocs trouwde![]()
Oh dat zou ik zo kunnen zijn hoor.. Je ziet de schoenen toch niet.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:44 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik ken iemand die in een witte bruidsjurk trouwde met afgetrapte Doc Martens eronder
100? Als je ze in een trouwzaak koopt dan doe er nog maar 100 bij hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:53 schreef _NIKKI_ het volgende:
Inderdaad Tico, ik ook... ik leen nu trouwens de trouwschoenen van mijn nicht... lekker goedkoop! Ik ga echt geen 100 euro uitgeven voor schoenen waar ik een paar uurtjes op ga lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |