Dat zei je 3 weken terug ook en toen was je na een post of 5 weg.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:40 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dit dus, WillFerrell.
Vanaf nu ben ik hier ook dagelijks te vinden.
Nu wel.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat zei je 3 weken terug ook en toen was je na een post of 5 weg.
Hoe vaak heb je dat al gezegd en hoe vaak heb je al gezegd dat je je bagger achterwege liet.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:40 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dit dus, WillFerrell.
Sinds wanneer moet je alleen lachen om een grap?quote:
Ik hoef geen kusje van je.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:40 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dit dus, WillFerrell.
Ik bagger nooit meer vriend. Ik heb al een hele week geen note's meer gehad! Ik gedraag me perfect!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:41 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je dat al gezegd en hoe vaak heb je al gezegd dat je je bagger achterwege liet.
Dat is waar, ik lach normaal gesproken ook om mensen met een handicap. Sorry AP, ik had moeten lachen!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet je alleen lachen om een grap?
Justin.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ojaaaaaaaa jij leek op J. van Loon.
Vanwege die modsollicitatie.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:42 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik bagger nooit meer vriend. Ik heb al een hele week geen note's meer gehad! Ik gedraag me perfect!
Nu ga je te ver. We hebben hier al een Justin Bieber die ook Ryan Sheckler is. Jij bent gewoon Jordy van Loon, take it or leave it.quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nu ga je te ver. We hebben hier al een Justin Bieber die ook Ryan Sheckler is. Jij bent gewoon Jordy van Loon, take it or leave it.
En waarom dan opeens het nette?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:43 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nee hoor, die is allang afgewezen. Ik weet ook best dat jij erop aast.
IK BEN DE NEDERLANDSE JUSTIN BIEBER! DAT HEEFT PENISBAARD ZELF GEZEGD!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nu ga je te ver. We hebben hier al een Justin Bieber die ook Ryan Sheckler is. Jij bent gewoon Jordy van Loon, take it or leave it.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bohohooo, de coïncidentie.quote:
Mijn baggerklok loopt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:44 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Gewoon, geen zin meer dat gebagger.
Nee. Jij bent het Nederlandse hersentumor. Jordy van Loon dus.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:43 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
IK BEN DE NEDERLANDSE JUSTIN BIEBER! DAT HEEFT PENISBAARD ZELF GEZEGD!
Ik ben Justin Bieber!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. Jij bent het Nederlandse hersentumor. Jordy van Loon dus.
Ja, hij zei dat hij even na mij uit bed zou komen.quote:
Jammer voor je.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:45 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Twee zulke fouten in één kleine zin.
Otis, held.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, hij zei dat hij even na mij uit bed zou komen.
Hebben jullie verkering dan?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, hij zei dat hij even na mij uit bed zou komen.
Nee. En nu je bakkes dicht of we voeren Afrikaanse naald en draad praktijken op je uit.quote:
Beetje slowchatten!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:46 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat, ik maak niet zulke fouten. Maar wat denk je hier te kunnen doen dan.
Stoer doen op een internetforum.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. En nu je bakkes dicht of we voeren Afrikaanse naald en draad praktijken op je uit.
Altijd zichzelf gebleven.quote:
Sinds wanneer moet je verkering te hebben om te neuken met elkaar?quote:
Oh, je bent een hoer?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet je verkering te hebben om te neuken met elkaar?
IK HEB OOK VERKERING.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet je verkering te hebben om te neuken met elkaar?
quote:
HOW ABOUT A NICE BIG CUP OF SHUT THE FUCK UP?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:46 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Stoer doen op een internetforum.
Ik blijf hier net zolang totdat jullie me hebben weggepest.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[..]
HOW ABOUT A NICE BIG CUP OF SHUT THE FUCK UP?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:48 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die denken mijn positie te kunnen overnemen.
[ afbeelding ]
Ik ben de Justin Bieber! Post eens een foto van jezelf dan?!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:48 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die denken mijn positie te kunnen overnemen.
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:48 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik ben de Justin Bieber! Post eens een foto van jezelf dan?! :R
Hoeft hij niet. Wij weten wel beter.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:48 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik ben de Justin Bieber! Post eens een foto van jezelf dan?!
DAT HEB IK WEL GEDAAN EN IEDEREEN ZEI DAT IK EROP LEEK! IK BEN DE ONE AND ONLY NEDERLANDSE JUSTIN BIEBER!quote:
HAHA JE MAAKTE EEN GRAPJE! HAHAHAHAAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:49 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ooh, je ma is hoer. Leuk, verdient het een beetje lekker?
Ik ben de Nederlandse Justin Bieber.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoeft hij niet. Wij weten wel beter.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HAHA JE MAAKTE EEN GRAPJE! HAHAHAHAAHAHAHAHA
Wat jij wil. Shitface.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:50 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik ben de Nederlandse Justin Bieber.
Heb ik al gedaan. Komt ie:quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:49 schreef Maisnon het volgende:
Otis je moet eigenlijk een foto maken met je hoofd in Justin Bwieba houding met je hand op je borst terwijl je een peace teken maakt
ik zou geven =$quote:
Jij moet ook poseren zoals RV.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:51 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan. Komt ie:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:51 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lost.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:48 schreef Maisnon het volgende:
Ok jongens, Wild At Heart, Tetro, of the Outsiders
Ynni Distant Relatives is uit vandaag, heb je al geluisterd?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:51 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die brillen? Slechte trend.
Ik heb mijzelf aangepraat dat ik vanaf vandaag eerder ga slapen.quote:
Je hebt vandaag de hele dag ook al door gepit.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:52 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb mijzelf aangepraat dat ik vanaf vandaag eerder ga slapen.
Ik slaap al 2 jaar lang een uur of 4 te weinig per nacht
Ik heb een gigantisch slaap tekort, 1 dagje pitten haalt dat niet in.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:52 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Je hebt vandaag de hele dag ook al door gepit.
quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ynni Distant Relatives is uit vandaag, heb je al geluisterd?
quote:
Hmhm, jij lijkt op iemand. Wie oh wie, hmmmquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:53 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb een gigantisch slaap tekort, 1 dagje pitten haalt dat niet in.
Wat, hij lijkt kenkerveel op mijn broertje hier.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:51 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Knap dat je het dan twee jaar volhoudt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:53 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb een gigantisch slaap tekort, 1 dagje pitten haalt dat niet in.
Ik neem dat als een ja.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Goed! Ik heb vandaag Nederlands gehad als eerste en daar had ik 40 van de 49 punten voor. Dus ik kom voor Nederlands tussen de 7.2 en 9.2
En daarna biologie gehad, waarvan ik dacht dat hij heel slecht ging omdat ik heel slecht ben in biologie. Maar daar had ik ook 40 punten, maar wel van de 68. En daar kom ik tussen de 5.3 en de 7.3.
Nee, eigenlijk heb ik het nog niet geluisterd. Ik zit met twee andere huisgenootjes beneden en heb niet zo'n zin om het op te zetten. Ik ga het morgen even luisteren.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik neem dat als een ja.Wat vind je ervan?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:54 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Knap dat je het dan twee jaar volhoudt.
JE NEGEERT ME, MAISNON!!! VANAF NU GA IK JOUW POSTS OOK NEGEREN, NET ZOALS DE REST AL DEED!!!11!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:55 schreef Maisnon het volgende:
De film is een minuut bezig en nicolaas heeft een neger z'n hersenen eruit gestompt wat
Waarom bang voor je huisgenoten dan?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:55 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk heb ik het nog niet geluisterd. Ik zit met twee andere huisgenootjes beneden en heb niet zo'n zin om het op te zetten. Ik ga het morgen even luisteren.
Als in knap vervelend.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:56 schreef Mozy het volgende:
[..]Niks knap. Het is kankervervelend.
Ik word in het weekend om fucking 8 uur wakker, met knallende koppijn. En het lukt me niet om verder te slapen
Vaag. Ik weet nog wel dat ik dr gegeven heb =$quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:56 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand zich haar nog herinneren?
Jongen ik ben toch die film aan het kijken, maar bedankt voor je frog talking to a parrot bijdragequote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:56 schreef Bragi het volgende:
[..]
JE NEGEERT ME, MAISNON!!! VANAF NU GA IK JOUW POSTS OOK NEGEREN, NET ZOALS DE REST AL DEED!!!11!
Chill, ik bij wiskunde echt maar iets bij de 6 ofzoquote:
Tess?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:56 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand zich haar nog herinneren?
Inderdaad.quote:
Nee, niks. Too late.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:57 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Jongen ik ben toch die film aan het kijken, maar bedankt voor je frog talking to a parrot bijdrage
Gewoon pompen uit je speakers natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:58 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dit dat.
Nee, is toch ongezellig als ik met oordoppen in ga zitten.
Ze is 12quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Vaag. Ik weet nog wel dat ik dr gegeven heb =$
Ik vind het wel een opdracht voor jouquote:
Netjes!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Chill, ik bij wiskunde echt maar iets bij de 6 ofzo! Maarja, als ik een 5,6 haal dan sta ik uiteindelijk nog een 7
.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zou die van 12 gewoon keihard doorsmeren. Dan is er in mijn geval ook strafrechtelijk geen kind overboord.
Mwa, het zijn ook vriendinnen van me en dat wil ik graag zo houden.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gewoon pompen uit je speakers natuurlijk.
12-jarig meisje.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:59 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ze is 12.
[..]
Ik vind het wel een opdracht voor jou! Ik heb er ooit een topic over geopend, ze was volgens mij op een of ander journaalachtig item, over dat ze een feest gaf.
Twee dagen vrij en dan Wiskunde. Eitje dusquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nu twee dagen vrij en dan geschiedenis. Jij?
Ik dacht dat het Willemijn uit Oppassen wasquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:04 schreef Bragi het volgende:
Ik dacht dat het Tess van het Junior Songfestival was.
Dat zij überhaupt in jouw geheugen gestored staatquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:04 schreef Bragi het volgende:
Ik dacht dat het Tess van het Junior Songfestival was.
Ik weet niet waarom.
Picsquote:Op dinsdag 10 februari 2009 07:18 schreef wolvendagen het volgende:
Ze lijkt op een vriendin van me, maar die is 16.
So true, so true.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat zij überhaupt in jouw geheugen gestored staat![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
oeperhoutquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat zij überhaupt in jouw geheugen gestored staat![]()
10 februari.quote:
Wut?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:05 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het Willemijn uit Oppassen was
De eerste vraag is té makkelijk, dus daar moet je echt niet over gaan nadenken want dan doe je het juist foutquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Twee dagen vrij en dan Wiskunde. Eitje dus
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:07 schreef Bragi het volgende:
[..]
So true, so true.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
WTF zag die er zo uit? In mijn herinneringen was zij wel mooi altijd.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:08 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wut?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die deed me juist denken aan snopprinses.
Ik doe vmbo he.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De eerste vraag is té makkelijk, dus daar moet je echt niet over gaan nadenken want dan doe je het juist fout.
Dat deed ik vandaag dus, en ik heb 'm wel goed maar je moest gewoon doen 21/30 ofzo en ik deed iets heeeeeeel anders!
Dat eerste antwoord lijkt gewoon té makkelijk maar dan is het wss goed.
it has come to my understanding that everyone had heardquote:
Ik was vroeger anders wel een beetje verliefd op Willemijn.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:09 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
WTF zag die er zo uit? In mijn herinneringen was zij wel mooi altijd.
Hun monden zijn identiek, maar voor de rest vind ik ze niet enorm op elkaar lijken. Ik vind die rechter ook mooierquote:
Was mij te duurquote:
Beste Satria Napitupulu,quote:
ikwiljequote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:13 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hun monden zijn identiek, maar voor de rest vind ik ze niet enorm op elkaar lijken. Ik vind die rechter ook mooier.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Beste ,
Uw bestelling voor Mystery Land is succesvol afgerond. Hieronder vindt u een overzicht met details van uw bestelling. U kan uw E-Ticket downloaden via onderstaande link.
Haha je echte naam willen verbergen en dan zo'n onrealistische naam kiezenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Beste Satria Napitupulu,
Uw bestelling voor Mystery Land is succesvol afgerond. Hieronder vindt u een overzicht met details van uw bestelling. U kan uw E-Ticket downloaden via onderstaande link.
Jij denkt mij te kunnen doen achter de dixies? Nee.quote:
Geen grap?quote:
Nouja, zó mooi vind ik haar ook weer niet.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze hebben toch allebei een vriend.
Snap je. Echte indo's heten altijd Galbawimimojojo.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:15 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Haha je echte naam willen verbergen en dan zo'n onrealistische naam kiezen!!!
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:16 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nouja, zó mooi vind ik haar ook weer niet.
Jij bent mooier :$!
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:15 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
quote:
Yeaquote:
Hihihiiquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:15 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waarom haten dan.quote:
Niks. Sorry, Sultana Marsupilami.quote:
Mensen die met hun elfennaam shit bestellenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Beste Satria Napitupulu,
Ja, ik deed vorig jaar vmbo examenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik doe vmbo he.Mijn examen is anders.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mensen die met hun elfennaam shit bestellen..
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mensen die met hun elfennaam shit bestellen..
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik deed vorig jaar vmbo examen. Eerste vraag bij wiskunde was "Je hebt een taart met 12 stukken, hoeveel graden is één stuk?" 360:12 dus
!
Maar dat is te makkelijk, dus heel veel gingen met tan cos en zo kutten terwijl dat niet kan.. Je verwacht niet dat het zó makkelijk is denk ik..
Mensen werken.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:18 schreef Lakitu het volgende:
Mensen hebben geld alles. 70 ekkie, vriendje.
Ja.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mensen gaan haten omdat ik Satan van Indonesië ben dit dat.
En dan deed hij er heel lang over om het uit te rekenenquote:sin(cos(tan(cos(sin(cos(tan(tan(sin(cos(sin(cos(tan(cos(sin(cos(tan(tan(sin(cos(sin(cos(tan(cos(sin(cos(tan(tan(sin(cos(sin(cos(tan(cos(sin(cos(tan(tan(sin(cos(sin(cos(tan(cos(sin(cos(tan(tan(sin(cos(sin(cos(tan(cos(sin(cos(tan(tan(sin(cos(sin(cos(tan(cos(sin(cos(tan(tan(sin(cos(sin(cos(tan(cos(sin(cos(tan(tan(sin(cos(sin(cos(tan(cos(sin(cos(tan(tan(sin(cos(sin(cos(tan(cos(sin(cos(tan(tan(sin(cos(sin(cos(tan(cos(sin(cos(tan(tan(sin(cos(sin(cos(tan(cos(sin(cos(tan(tan(sin(cos(sin(cos(tan(cos(sin(cos(tan(tan(sin(cos(sin(cos(tan(cos(sin(cos(tan(tan(sin(cos(sin(cos(tan(cos(sin(cos(tan(tan(sin(cos(sin(cos(tan(cos(sin(cos(tan(tan(sin(cos(sin(cos(tan(cos(sin(cos(tan(tan(sin(cos(sin(cos(tan(cos(sins(sin(cos(tan(cos(sin(cos(tan(tan(sin(cos(sin(cos(tan(cos(sin(cos(tan(tan(sin(cos(sin(cos(tan(cos(sin(cos(tan(tan(sin(cos(sin(cos(tan(cos(sin(cos(tan(tan(sin(cos(sin(cos(tan(cos(sin(cos(tan(tan(sin(cos(sin(cos(tan(cos(sins(sin(cos(tan(cos(sin(cos(tan(tan(sin(cos(sin(cos(tan(cos(sin(cos(tan(tan(sin(cos(sin(cos(tan(cos(sin(cos(tan(tan(sin(cos(sin(cos(tan(cos(sin(cos(tan(tan(sin(cos(sin(cos(tan(cos(sin(cos(tan(tan(sin(cos(sin(cos(tan(cos(sins(sin(cos(tan(cos(sin(cos(tan(tan(sin(cos(sin(cos(tan(cos(sin(cos(tan(tan(sin(cos(sin(cos(tan(cos(sin(cos(tan(tan(sin(cos(sin(cos(tan(cos(sin(cos(tan(tan(sin(cos(sin(cos(tan(cos(sin(cos(tan(tan(sin(cos(sin(cos(tan(cos(sins(sin(cos(tan(cos(sin(cos(tan(tan(sin(cos(sin(cos(tan(cos(sin(cos(tan(tan(sin(cos(sin(cos(tan(cos(sin(cos(tan(tan(sin(cos(sin(cos(tan(cos(sin(cos(tan(tan(sin(cos(sin(cos(tan(cos(sin(cos(tan(tan(sin(cos(sin(cos(tan(cos(sins(sin(cos(tan(cos(sin(cos(tan(tan(sin(cos(sin(cos(tan(cos(sin(cos(tan(tan(sin(cos(sin(cos(tan(cos(sin(cos(tan(tan(sin(cos(sin(cos(tan(cos(sin(cos(tan(tan(sin(cos(sin(cos(tan(cos(sin(cos(tan(tan(sin(cos(sin(cos(tan(cos(sins(sin(cos(tan(cos(sin(cos(tan(tan(sin(cos(sin(cos(tan(cos(sin(cos(tan(tan(sin(cos(sin(cos(tan(cos(sin(cos(tan(tan(sin(cos(sin(cos(tan(cos(sin(cos(tan(tan(sin(cos(sin(cos(tan(cos(sin(cos(tan(tan(sin(cos(sin(cos(tan(cos(sin(cos(tan(cos(sin(cos(tan(tan(sin(cos(sin(cos(tan(cos(sin(cos(tan(tan(sin(cos(sin(cos(tan(cos(sin(cos(tan(tan(sin(cos(sin(cos(tan(cos(sin(cos(tan(tan(sin(cos(sin(cos(tan(tan(sin(cos(sin(cos(tan(cos(sin(cos(tan(tan(sin(cos(16
Dan kreeg je error jonge liegbeestquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:21 schreef Otis2.0 het volgende:
Het enige waarvoor ik sin(cos( en tan( gebruikte is om een som te maken op je rekenmachine als
[..]
En dan deed hij er heel lang over om het uit te rekenen
Helemaal niet.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dan kreeg je error jonge liegbeest!
Echt he.quote:
Syntax Error of Math Error.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dan kreeg je error jonge liegbeest!
Er is weer een vacature vrij, dus je kan onder me werken als je wil.quote:
Whehe, onder.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Er is weer een vacature vrij, dus je kan onder me werken als je wil.
Oh, dan hoef ik dus niet bovenop? Good.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Er is weer een vacature vrij, dus je kan onder me werken als je wil.
Jij had een rekenmachine op stoom dan of zo?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:23 schreef Otis2.0 het volgende:
wat nou error? Gewoon heel veel sin(cos(tan( en dan een willekeurig getal gaf geen error. Alleen je rekenmachine deed er heel lang over.
Gewoon TI 84+. De witte, als een baasquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij had een rekenmachine op stoom dan of zo?
Klant is koning =$quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh, dan hoef ik dus niet bovenop? Good.
quote:
quote:
mensen wetenquote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:27 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha bomberman met linkkabeltjesGODLIKE
Haha waarom heb je mijn naam weggehaald btw?quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:28 schreef Chriz2k het volgende:
Grote bek dit dat zus zo stoer, ik kom met voer en weg is je moer.
Omdat ynuhh correct en lief is.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haha waarom heb je mijn naam weggehaald btw?
Je weet niet van mij ik maak je uit met de vloerquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:28 schreef Chriz2k het volgende:
Grote bek dit dat zus zo stoer, ik kom met vervoer en weg is je moer.
Omdat ik er vanuit ging dat je een foutje maakte. Zo dat je het nog aan kon passen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haha waarom heb je mijn naam weggehaald btw?
Dit is grappiger dan ik in eerste instantie dachtquote:
''één met de vloer'' :$quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je weet niet van mij ik maak je uit met de vloer
Dat zou wel logischer zijn ja.quote:
Wie?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:30 schreef wolvendagen het volgende:
Chuck zijn moeder gaat zoeken op zijn naam en dan vindt ze topics met naaktpics van een zekere user en Chuck die erop geilt.
Aaahquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:30 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Omdat ik er vanuit ging dat je een foutje maakte. Zo dat je het nog aan kon passen.
Dat denk je, maar haar PI's zijn ware killers.quote:
Sowiesoquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:35 schreef Lakitu het volgende:
Ynuhh zou leuker zijn geweest als ze door was gegaan met haar bazinnentopics
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:35 schreef Skylark. het volgende:
Ik vind dit nog steeds geniaal uit Family Guy.![]()
Ik weet nog dat ik dr tips gegeven heb. M'n enige hulpzame pm ooitquote:
Wat een schijtnummer is datquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:28 schreef Chriz2k het volgende:
Grote bek dit dat zus zo stoer, ik kom met vervoer en weg is je moer.
quote:
Ik weet jonge, ik weet.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:39 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dubbele laag in deze post, allessssssssss.
Kijk deze boy spelen met woordenquote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:38 schreef Otis2.0 het volgende:
Zie dit dan, een KLB-topic die naar TRU is geschopt![]()
Mooiste meisje dat ik ooit gezien heb...
Ricky Rossquote:
quote:AMSTERDAM - Eigenlijk mag het geen verrassing heten, toch blijkt dat Maarten van Rossum slechts een keer in de acht dagen douchet.
Foto: AB BLAUW
Please Wait ...
Dit zegt de Amerika-expert in het blad LINDA, waarin hij een duo-interview heeft net Fiona Hering. Maarten bekent namelijk een pesthekel te hebben aan douchen. "Ja, dat doe ik eens in de acht dagen. En zelfs dan zie ik er enorm tegen op. Afschuwelijk vind ik het. Watervrees denk ik (...) Mijn vrouw en ik hebben wel een deal. Als zij zegt dat het tijd wordt om te douchen, dan doe ik het. Ik vind niet dat zij last van mijn waterfobie moet hebben."
Fiona merkt op: "Klinkt niet echt aantrekkelijk..." Maarten: "Ach ik ben niet erg zweterig. Datgene wat noodzakelijk gewassen moet worden, de delen die akelig kunnen gaan ruiken, die was ik tussendoor."
Zal heus geen plastic zijn denk ikquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:49 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik bedoel maar.
Wat zal remlof dan trots op mij zijnquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:03 schreef Otis2.0 het volgende:
Er wordt een topic buiten KLB verbaggerd, en altijd zijn het weer Laki, Otis, C_N, Bragi en Skylark die van de partij zijn!
quote:
kudo's voor mensen die weten waar dit van isquote:
Jonge, jij hebt het van hetzelfde als ik. Ik kan alleen de aflevering niet vinden.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
kudo's voor mensen die weten waar dit van is
quote:
quote:
Waar hebben jullie het over?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat zal remlof dan trots op mij zijn
Hahaha, Bragi. Die opmerking
Spongebob natuurlijk, als ze 's nachts open blijven en Octo is alleen daar.quote:
Spongebob natuurlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |