'Oefenwedstrijd' stond zelfs in de quote in het bericht van BP, dus die moet ze wel gelezen hebben.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:27 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nee, je wilt je ongelijk weer eens niet toegeven.
Maar no spang, het gaat nergens over.
Even kijken.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kussen. Daar heb je dat woord weer.
Niet zo op je teentjes.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:28 schreef wolvendagen het volgende:
Omg, ik heb liever weer een ban. Lekker warm onthaal dit.
Wut, Surfer Bloodquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:21 schreef wolvendagen het volgende:
LCD Soundsystem // Hot Chip // The Low Anthem // Band Of Horses // Foals // Minus The Bear // The Soft Pack // Surfer Blood // Kees van Hondt // Shantel & Bucovina Club Orkestar // Figli Di Madre Ignota // Tim Knol // Moss // Against Me! // Frightened Rabbit
Jammer dat ik de helft niet ken.
Hey schatje.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:30 schreef wolvendagen het volgende:
Stelletje kankerzonen zijn jullie ook.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:20 schreef aapinator het volgende:
Ik vind het tof om geen geld uit te geven aan drank & strand met vrienden, maar vind het leuker om met ouders te gaan. Het leuke aan met je ouders meegaan vind ik dat je niet de hele tijd aan je reisgenoten gebonden bent, maar ook (vrijwel) niets hoeft te betalen. Daarom kan ik vaak in mijn eentje cultuur & (vooral) natuur ontdekken.
Schrijf het in je dagboek, TS. Ik heb meer oog voor cultuur & natuur dan geld & gezondheid verneuken aan drank. En 'socializen' (lees: mensen 1x hard nemen en daarna op hyves toevoegen waarna je ze nooit meer spreekt) trekt mij ook niet zo.Geef toe, Skylark, deze gast is wel sad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moest net nazi spelen hier. Je hebt me nog steeds gebroken. Lul.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:32 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mij begroeten in een multiquoteQuote me dan niet.
Jij bent sad.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:32 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Geef toe, Skylark, deze gast is wel sad.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij moest net nazi spelen hier. Je hebt me nog steeds gebroken. Lul.
Okay, het cultuurvlak deel ik, maar daarnaast wil ik me ook de knetter zuipen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:32 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Goed! Ik heb vandaag Nederlands gehad als eerste en daar had ik 40 van de 49 punten voor. Dus ik kom voor Nederlands tussen de 7.2 en 9.2quote:
En Chriz, wat vind jij van het op wintersport gaan met je ouders?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:32 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hij is erg, wajoo.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:32 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Oeh tof!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Goed! Ik heb vandaag Nederlands gehad als eerste en daar had ik 40 van de 49 punten voor. Dus ik kom voor Nederlands tussen de 7.2 en 9.2
En daarna biologie gehad, waarvan ik dacht dat hij heel slecht ging omdat ik heel slecht ben in biologie. Maar daar had ik ook 40 punten, maar wel van de 68. En daar kom ik tussen de 5.3 en de 7.3.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |