watquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is altijd met een WK, daar zit 4 jaar tussen. Snuggere.
Als in hoe snel de tijd ging. Ja.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is altijd met een WK, daar zit 4 jaar tussen. Snuggere.
Bakkes.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:16 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Tussen een WK en een oefenwedstrijd zit geen vier jaar, hé, joh, gekkie.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:11 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ah, een EK-poulewedstrijd twee jaar geleden is geen houvast, maar een oefenwedstrijd van vier/vijf jaar geleden wel?
Nigga, please. Gooi jezelf weg.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:16 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Die laatste zin is tekenend voor je. Ik ben trouwens geen neger ( dat is het normale woord ) en met negers is trouwens niets mis.
Jij moet je bek houden met "beter zakt ze voor haar examens".quote:
Kun je me dan aanwijzen waar NL tegen IT moest op het WK?quote:
Je hebt naar mij gekeken terwijl je geband was.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij moet je bek houden met "beter zakt ze voor haar examens".
Daar had ik het ook helemaal niet over, hark. BP had het over dat de tijd zo snel ging en ik zei dat het WK om de vier jaar is. Waar zie jij NL - IT staan? Nergens. Mooi. Stil.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kun je me dan aanwijzen waar NL tegen IT moest op het WK?Nee, je bent een schatje.
Waar ging het dan over het WK van 2006? En wie dacht je blij te kunnen maken met die info dat het om de 4 jaar is (quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daar had ik het ook helemaal niet over, hark. BP had het over dat de tijd zo snel ging en ik zei dat het WK om de vier jaar is. Waar zie jij NL - IT staan? Nergens. Mooi. Stil.
BP had het over een oefenwedstrijd die vier jaar geleden plaatsvond, niet over het WK.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daar had ik het ook helemaal niet over, hark. BP had het over dat de tijd zo snel ging en ik zei dat het WK om de vier jaar is. Waar zie jij NL - IT staan? Nergens. Mooi. Stil.
Toen was ik nog niet binnen en hier:quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
BP had het over een oefenwedstrijd die vier jaar geleden plaatsvond, niet over het WK.
Reageerde ik op. Niet op je oefenwedstrijd.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wtf, is dat al 4 jaar terug? Tijd gaat snel meng.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:08 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Misschien kappen met dat trendÿ "bi"-gedoe en gewoon als een hetero gedragen.
Jouw fout dus, niet de onze.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Toen was ik nog niet binnen en hier:
[..]
Reageerde ik op. Niet op je oefenwedstrijd.
Alsof jij geen tent in je broek heb als je twee meisjes van 15 met elkaar ziet bekken.quote:
Nee, dat doe ik liever zelf. Sowieso een stijve krijgen van kussen (mits niet schuren)quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsof jij geen tent in je broek heb als je twee meisjes van 15 met elkaar ziet bekken.
Nee, jullie begrepen mij niet en ik jullie niet. Dit is een gezamenlijk probleem.quote:
Nee, je wilt je ongelijk weer eens niet toegeven.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Toen was ik nog niet binnen en hier:
[..]
Reageerde ik op. Niet op je oefenwedstrijd.
Kussen. Daar heb je dat woord weer.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik liever zelf. Sowieso een stijve krijgen van kussen (mits niet schuren)![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |