Ja man. Dat soort spelers kunnen op een WK nog wel eens boven zich uitstijgen. Aldus een of andere debiel in het WK-subforumquote:
Enige wat stijgt bij Adeleye is hopelijk het vliegtuig richting Nigera.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja man. Dat soort spelers kunnen op een WK nog wel eens boven zich uitstijgen. Aldus een of andere debiel in het WK-subforum.
Verstandig.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:00 schreef Skylark. het volgende:
Ik praat voortaan als het over voetbal gaat altijd met Otis mee.
WOWOWOOWW, CHECK DEZE JONGEN ARROGANT ZIJNquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:08 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik eet die mensen op jonghe in dat WK-topic.
Wolfie!quote:
Men, ik voelde me echt sneu toen ik moest lurken vandaag. Alleen gister was ik toch de hele dag naar Rotterdam dus ik heb niet gekeken op fokquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:11 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou, ontwenningsverschijnselen krijgen tijdens een banperiode?
Veel belangrijker dan die wedstrijd van twee jaar geleden.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:12 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die zeggen dat Nederland geen schijn van kans maakt tegen Italië omdat we 4 jaar geleden een oefenwedstrijd verloren.
Wtf, is dat al 4 jaar terug? Tijd gaat snel meng.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:12 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die zeggen dat Nederland geen schijn van kans maakt tegen Italië omdat we 4 jaar geleden een oefenwedstrijd verloren.
Dat is altijd met een WK, daar zit 4 jaar tussen. Snuggere.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wtf, is dat al 4 jaar terug? Tijd gaat snel meng.
Tussen een WK en een oefenwedstrijd zit geen vier jaar, hé, joh, gekkie.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is altijd met een WK, daar zit 4 jaar tussen. Snuggere.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |