Nee, op een 80km weg reden ze 60 toen op eens die Astra een Sirion torpedeerde, en toen moest ik volle polle op de rem.quote:
Zal ik je even opwarmenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:47 schreef Maisnon het volgende:
Het is wel om aan te horen maar ik ben er niet voor in de mood
Hoofdpijn zeker?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:47 schreef Maisnon het volgende:
Het is wel om aan te horen maar ik ben er niet voor in de mood
Praat je in het echt ook zo?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:49 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, op een 80km weg reden ze 60 toen op eens die Astra een Sirion torpedeerde, en toen moest ik volle polle op de rem.
Hij is konings.quote:
Wat doe ik fout?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Praat je in het echt ook zo?!!!!!!!!!!!111!!1
Je zei 'volle polle op de rem' in plaats van 'goed in de ankers'.quote:
Niets, maar ik vind het grappig.quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:49 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Astra een Sirion torpedeerde, met volle polle
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je zei 'volle polle op de rem' in plaats van 'goed in de ankers'.
Oh, da's een gewoonte.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Niets, maar ik vind het grappig.![]()
[..]
WAT?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:53 schreef WillFerrell het volgende:
Goed in de ankers.Als je dat hier zegt, vragen ze 'oi ook fan de klieke bint'.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:54 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Zwaar, zwaar, zwaar ondergewaardeerde speler. Misschien wel de beste verdediger van de Eredivisie dit afgelopen jaar.
Als een aap op de beat bouncende ja.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:54 schreef Chriz2k het volgende:
Is het iemand wel eens opgevallen dat David Guetta er als een volslagen autist uitziet in videoclips?
Ja man. Dat soort spelers kunnen op een WK nog wel eens boven zich uitstijgen. Aldus een of andere debiel in het WK-subforumquote:
Enige wat stijgt bij Adeleye is hopelijk het vliegtuig richting Nigera.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja man. Dat soort spelers kunnen op een WK nog wel eens boven zich uitstijgen. Aldus een of andere debiel in het WK-subforum.
Verstandig.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:00 schreef Skylark. het volgende:
Ik praat voortaan als het over voetbal gaat altijd met Otis mee.
WOWOWOOWW, CHECK DEZE JONGEN ARROGANT ZIJNquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:08 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik eet die mensen op jonghe in dat WK-topic.
Wolfie!quote:
Men, ik voelde me echt sneu toen ik moest lurken vandaag. Alleen gister was ik toch de hele dag naar Rotterdam dus ik heb niet gekeken op fokquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:11 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou, ontwenningsverschijnselen krijgen tijdens een banperiode?
Veel belangrijker dan die wedstrijd van twee jaar geleden.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:12 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die zeggen dat Nederland geen schijn van kans maakt tegen Italië omdat we 4 jaar geleden een oefenwedstrijd verloren.
Wtf, is dat al 4 jaar terug? Tijd gaat snel meng.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:12 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die zeggen dat Nederland geen schijn van kans maakt tegen Italië omdat we 4 jaar geleden een oefenwedstrijd verloren.
Dat is altijd met een WK, daar zit 4 jaar tussen. Snuggere.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wtf, is dat al 4 jaar terug? Tijd gaat snel meng.
Tussen een WK en een oefenwedstrijd zit geen vier jaar, hé, joh, gekkie.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is altijd met een WK, daar zit 4 jaar tussen. Snuggere.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |