Mensen die gaan praten over hoe 'stug' Denemarken en Kameroen wel niet zijnquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:37 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die vinden dat we een moeilijke poule hebben dit WK.
WOWOWOWOWquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
Deepthroaten doe je inderdaad.
Nu moet je er nog goed in worden.
Denemarken verdedigend stug lastig dit dat allesss Kameroen bomen van kerels doodschop Eto'o Japan snel honda hier daar alless dit dat.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:40 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mensen die gaan praten over hoe 'stug' Denemarken en Kameroen wel niet zijn.
Oeburhoubd, afkorten.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik had er xeauixeau al mee gestopt als ik jou was.
Ik had zowat vanochtend een Astra in mijn frontje.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:42 schreef Broekpaling het volgende:
Er reed vandaag een Getzmobile in mijn achterbak. En ik reed al 130. A9, jij, WF?!
Ohemgee.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee hoor, ik denk ook wel dat ik met jou zou kunnen opschieten. Hoewel ik geen handen geef, dan worden mijn handen weer vies.
HAHA EEN QUOTE UIT EEN FILM HAHA DAT IS JE EERSTE!!!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:42 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
J.P. Prewitt: I'm a hand model, mama. A finger jockey. We think differently than the face and body boys... we're a different breed.
DAMNIT IT'S HANSEL, HE IS SO HOT RIGHT NOW.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:42 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
J.P. Prewitt: I'm a hand model, mama. A finger jockey. We think differently than the face and body boys... we're a different breed.
Ja, staat sinds vandaag op de luisterpaal. Maar ik heb nog geen tijd gehad om het te luisteren.quote:
Het eerste nummer klinkt in ieder geval al fijn. Al sla ik nummer 12 maar over, denk ik zoquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:44 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ja, staat sinds vandaag op de luisterpaal. Maar ik heb nog geen tijd gehad om het te luisteren.
http://3voor12.vpro.nl/sp(...)luisterpaal.43467043
Die kleine waynequote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het eerste nummer klinkt in ieder geval al fijn. Al sla ik nummer 12 maar over, denk ik zo.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:42 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik had zowat vanochtend een Astra in mijn frontje.
Wut?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:43 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
HAHA EEN QUOTE UIT EEN FILM HAHA DAT IS JE EERSTE!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |