abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81593211
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:12 schreef Halcon het volgende:
Nederland vliegt er toch vrij snel uit. Maximaal haalbare lijkt me de 2e ronde.
Eens. Wellicht zal het Nederlands elftal het zelfs nog moeilijk krijgen in de poule.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_81593307
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:24 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Eens. Wellicht zal het Nederlands elftal het zelfs nog moeilijk krijgen in de poule.
Dat is ook niet uit te sluiten. Denemarken en Kameroen zijn vervelende tegenstanders. Twee keer niet winnen en het kan al afgelopen zijn.
pi_81593389
Dit negatieve geneuzel hoor je ieder WK, maar zouden jullie me kunnen vertellen wanneer we voor het laatst de poulefase niet zijn doorgekomen?
-
  dinsdag 18 mei 2010 @ 20:29:28 #229
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_81593485
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:27 schreef Otis2.0 het volgende:
Dit negatieve geneuzel hoor je ieder WK, maar zouden jullie me kunnen vertellen wanneer we voor het laatst de poulefase niet zijn doorgekomen?
WK 2002 hi ha ho.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_81593595
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:29 schreef Skylark. het volgende:

[..]

WK 2002 hi ha ho.
Toen zijn we niet gestrand in de poulefase hoor.
-
pi_81593628
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:26 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat is ook niet uit te sluiten. Denemarken en Kameroen zijn vervelende tegenstanders. Twee keer niet winnen en het kan al afgelopen zijn.
Exact mijn gedachten. Denemarken heeft spelers als Tomasson, ( die écht heel leep voetbalt, heel slim ) Rommedahl ( die het in het nationale elftal van Denemarken altijd beter doet dan bij Ajax ) en Bendtner die fysiek heel sterk is een behoorlijk aanspeelpunt. En Eriksen hebben ze natuurlijk ook nog.
Daar ken je zomaar 0-1 van verliezen. Dan komt er druk op de wedstrijd tegen Japan, die wellicht dan nog wel gewonnen wordt en daarna wacht Kameroen.
Eén van de beste afmakers van Europa hebben ze in hun gelederen.
Daarbij een middenveld met Song en Enoh, fysiek gaat Nederland het zeker afleggen op het middenveld, maar ook een Eto'o is op dat vlak gewoon ijzersterk. Verdedigend zijn het beren, niet het sterkste gedeelte van Kameroen, maar toch gewoon nog heel sterk.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_81593774
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:31 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Exact mijn gedachten. Denemarken heeft spelers als Tomasson, ( die écht heel leep voetbalt, heel slim ) Rommedahl ( die het in het nationale elftal van Denemarken altijd beter doet dan bij Ajax ) en Bendtner die fysiek heel sterk is een behoorlijk aanspeelpunt.
Daar ken je zomaar 0-1 van verliezen. Dan komt er druk op de wedstrijd tegen Japan, die wellicht dan nog wel gewonnen wordt en daarna wacht Kameroen.
Daarbij een middenveld met Song en Enoh, fysiek gaat Nederland het zeker afleggen op het middenveld, maar ook een Eto'o is op dat vlak gewoon ijzersterk. Verdedigend zijn het beren, niet het sterkste gedeelte van Kameroen, maar toch gewoon nog heel sterk.
Ik ben niet zo kapot van de individuele spelers van Denemarken, maar Denemarken is een stugge tegenstander met wat spelers erbij die wel redelijk kunnen ballen. Lastig genoeg voor Nederland Kameroen is hetzelfde verhaal, die zijn fysiek nog wat sterker dan Denemarken en delen ook wel wat doodschoppen uit. Dat soort wedstrijden weet Nederland vast niet te managen.

Japan zie ik ze wel winnen.

Al kom je de poulefase door, dan nog zit je pas in de achtste finale en is de titel ver verwijderd, zeker als de volgende tegenstanders Italie en eventueel Brazilie/Portugal zijn. Dan kun je als Nederlandse voetballer beter alvast online inchecken voor de eerste de beste vlucht naar Amsterdam.
pi_81593906
De Denen zijn als individuele spelers behoorlijk goed, maar teamgewijs valt dat reuze tegen. Ik denk dat Nederland tegen Denemarken én Kameroen en grotere kans heeft om te winnen.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_81593947
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:31 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Exact mijn gedachten. Denemarken heeft spelers als Tomasson, ( die écht heel leep voetbalt, heel slim ) Rommedahl ( die het in het nationale elftal van Denemarken altijd beter doet dan bij Ajax ) en Bendtner die fysiek heel sterk is een behoorlijk aanspeelpunt. En Eriksen hebben ze natuurlijk ook nog.
!!!!!!!!!!!!!

Ja, en Japan is een heel lepe ploeg met een enorme mentaliteit waar je zomaar van kan verliezen. En Rommedahl is inderdaad veel beter in de Deense ploeg, ik vrees dat hij voor meer gevaar zal zorgen dan Robben.

.
-
pi_81593968
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:34 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik ben niet zo kapot van de individuele spelers van Denemarken, maar Denemarken is een stugge tegenstander met wat spelers erbij die wel redelijk kunnen ballen. Lastig genoeg voor Nederland Kameroen is hetzelfde verhaal, die zijn fysiek nog wat sterker dan Denemarken en delen ook wel wat doodschoppen uit. Dat soort wedstrijden weet Nederland vast niet te managen.
Waar baseer jij dit in Godesnaam op?
-
pi_81594280
Negeria! Adeleye, jeweettoch 8)
pi_81594411
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:37 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Waar baseer jij dit in Godesnaam op?
Op zoals het doorgaans afloopt met Nederland op een WK. Als ze al mee mogen doen...
pi_81594427
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:42 schreef Snuf. het volgende:
Negeria! Adeleye, jeweettoch 8)
Dat soort spelers stijgt op een WK nog weleens boven zichzelf uit.
pi_81594522
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:45 schreef Halcon het volgende:

[..]

Op zoals het doorgaans afloopt met Nederland op een WK. Als ze al mee mogen doen...
Al die keren dat we er in de poulefase uitgingen bedoel je? Zoals die vorige, onze 'poule des doods' met Ivoorkust, Servië en Argentinië? Of op het EK van 2008 met de toenmalig wereldkampioen en de verliezend finalist?
Waar doel je op?
-
pi_81594529
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:37 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

!!!!!!!!!!!!!

Ja, en Japan is een heel lepe ploeg met een enorme mentaliteit waar je zomaar van kan verliezen. En Rommedahl is inderdaad veel beter in de Deense ploeg, ik vrees dat hij voor meer gevaar zal zorgen dan Robben.

.
Je mag vinden wat je wilt, maar ontkennen dat Denemarken en Kameroen lastige tegenstanders zijn voor Nederland heeft geen enkele zin natuurlijk.

Ik vergelijk Rommedahl niet met Robben, ( totaal andere spelers, ondanks dat ze beiden buitenspelers zijn, sterker, Rommedahl is veel meer een teamspeler ) ik constateer alleen dat Rommedahl een stuk beter functioneert bij Denemarken dan bij Ajax.
pi_81594586
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:47 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Al die keren dat we er in de poulefase uitgingen bedoel je? Zoals die vorige, onze 'poule des doods' met Ivoorkust, Servië en Argentinië? Of op het EK van 2008 met de toenmalig wereldkampioen en de verliezend finalist?
Waar doel je op?
Op al die WK's en EK's dat ze in de KO-fase hopeloos hebben gefaald.
pi_81594626
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:48 schreef Halcon het volgende:

[..]

Op al die WK's en EK's dat ze in de KO-fase hopeloos hebben gefaald.
Dus je zegt dat we er in de poulefase uitgaan, en dat baseer je op de keren dat we er in de KO-fase uitgingen?
Vreemd.
-
pi_81594681
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:49 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Dus je zegt dat we er in de poulefase uitgaan, en dat baseer je op de keren dat we er in de KO-fase uitgingen?
Vreemd.
Ik zei dat Nederland er tegen Italie uitvliegt, als ze de poulefase al overleven en daarvan heb ik gezegd dat dat lastig genoeg gaat zijn voor Nederland.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 20:51:12 #244
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_81594735
Ja, Italië de vorige keer was ook een lastige pot. En helaas zijn onze sterspelers ook totaal niet in vorm.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_81594806
Nederlanders die ons team omlaag praten en onze tegenstanders ophemelen .

Mensen die praten over spelers als Adeleye die boven zichzelf uitstijgen
-
pi_81594841
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:51 schreef Skylark. het volgende:
Ja, Italië de vorige keer was ook een lastige pot. En helaas zijn onze sterspelers ook totaal niet in vorm.
Het WK begint pas over een paar weken, dus nu in topvorm zijn heb je weinig aan.
pi_81594878
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:52 schreef Otis2.0 het volgende:

Uitgeluld?
pi_81594927
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:52 schreef Otis2.0 het volgende:

Kunnen stond er. Lezen is moeilijk, maar probeer het althans toch te begrijpen.
pi_81594933
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:45 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat soort spelers stijgt op een WK nog weleens boven zichzelf uit.
Zwaar, zwaar, zwaar ondergewaardeerde speler. Misschien wel de beste verdediger van de Eredivisie dit afgelopen jaar.
pi_81594936
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:53 schreef Halcon het volgende:

[..]

Uitgeluld?
Nee hoor, totaal niet.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')