Eens. Wellicht zal het Nederlands elftal het zelfs nog moeilijk krijgen in de poule.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:12 schreef Halcon het volgende:
Nederland vliegt er toch vrij snel uit. Maximaal haalbare lijkt me de 2e ronde.
Dat is ook niet uit te sluiten. Denemarken en Kameroen zijn vervelende tegenstanders. Twee keer niet winnen en het kan al afgelopen zijn.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:24 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Eens. Wellicht zal het Nederlands elftal het zelfs nog moeilijk krijgen in de poule.
WK 2002 hi ha ho.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:27 schreef Otis2.0 het volgende:
Dit negatieve geneuzel hoor je ieder WK, maar zouden jullie me kunnen vertellen wanneer we voor het laatst de poulefase niet zijn doorgekomen?
Exact mijn gedachten. Denemarken heeft spelers als Tomasson, ( die écht heel leep voetbalt, heel slim ) Rommedahl ( die het in het nationale elftal van Denemarken altijd beter doet dan bij Ajax ) en Bendtner die fysiek heel sterk is een behoorlijk aanspeelpunt. En Eriksen hebben ze natuurlijk ook nog.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is ook niet uit te sluiten. Denemarken en Kameroen zijn vervelende tegenstanders. Twee keer niet winnen en het kan al afgelopen zijn.
Ik ben niet zo kapot van de individuele spelers van Denemarken, maar Denemarken is een stugge tegenstander met wat spelers erbij die wel redelijk kunnen ballen. Lastig genoeg voor Nederland Kameroen is hetzelfde verhaal, die zijn fysiek nog wat sterker dan Denemarken en delen ook wel wat doodschoppen uit. Dat soort wedstrijden weet Nederland vast niet te managen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:31 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Exact mijn gedachten. Denemarken heeft spelers als Tomasson, ( die écht heel leep voetbalt, heel slim ) Rommedahl ( die het in het nationale elftal van Denemarken altijd beter doet dan bij Ajax ) en Bendtner die fysiek heel sterk is een behoorlijk aanspeelpunt.
Daar ken je zomaar 0-1 van verliezen. Dan komt er druk op de wedstrijd tegen Japan, die wellicht dan nog wel gewonnen wordt en daarna wacht Kameroen.
Eén van de beste afmakers van Europa hebben ze in hun gelederen.
Daarbij een middenveld met Song en Enoh, fysiek gaat Nederland het zeker afleggen op het middenveld, maar ook een Eto'o is op dat vlak gewoon ijzersterk. Verdedigend zijn het beren, niet het sterkste gedeelte van Kameroen, maar toch gewoon nog heel sterk.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:31 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Exact mijn gedachten. Denemarken heeft spelers als Tomasson, ( die écht heel leep voetbalt, heel slim ) Rommedahl ( die het in het nationale elftal van Denemarken altijd beter doet dan bij Ajax ) en Bendtner die fysiek heel sterk is een behoorlijk aanspeelpunt. En Eriksen hebben ze natuurlijk ook nog.
Daar ken je zomaar 0-1 van verliezen. Dan komt er druk op de wedstrijd tegen Japan, die wellicht dan nog wel gewonnen wordt en daarna wacht Kameroen.
Eén van de beste afmakers van Europa hebben ze in hun gelederen.
Daarbij een middenveld met Song en Enoh, fysiek gaat Nederland het zeker afleggen op het middenveld, maar ook een Eto'o is op dat vlak gewoon ijzersterk. Verdedigend zijn het beren, niet het sterkste gedeelte van Kameroen, maar toch gewoon nog heel sterk.
Waar baseer jij dit in Godesnaam op?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik ben niet zo kapot van de individuele spelers van Denemarken, maar Denemarken is een stugge tegenstander met wat spelers erbij die wel redelijk kunnen ballen. Lastig genoeg voor Nederland Kameroen is hetzelfde verhaal, die zijn fysiek nog wat sterker dan Denemarken en delen ook wel wat doodschoppen uit. Dat soort wedstrijden weet Nederland vast niet te managen.
Al die keren dat we er in de poulefase uitgingen bedoel je? Zoals die vorige, onze 'poule des doods' met Ivoorkust, Servië en Argentinië? Of op het EK van 2008 met de toenmalig wereldkampioen en de verliezend finalist?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Op zoals het doorgaans afloopt met Nederland op een WK. Als ze al mee mogen doen...
Je mag vinden wat je wilt, maar ontkennen dat Denemarken en Kameroen lastige tegenstanders zijn voor Nederland heeft geen enkele zin natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:37 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]![]()
!!!!!!!!!!!!!
Ja, en Japan is een heel lepe ploeg met een enorme mentaliteit waar je zomaar van kan verliezen. En Rommedahl is inderdaad veel beter in de Deense ploeg, ik vrees dat hij voor meer gevaar zal zorgen dan Robben..
Op al die WK's en EK's dat ze in de KO-fase hopeloos hebben gefaald.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:47 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Al die keren dat we er in de poulefase uitgingen bedoel je? Zoals die vorige, onze 'poule des doods' met Ivoorkust, Servië en Argentinië? Of op het EK van 2008 met de toenmalig wereldkampioen en de verliezend finalist?
Waar doel je op?
Dus je zegt dat we er in de poulefase uitgaan, en dat baseer je op de keren dat we er in de KO-fase uitgingen?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Op al die WK's en EK's dat ze in de KO-fase hopeloos hebben gefaald.
Ik zei dat Nederland er tegen Italie uitvliegt, als ze de poulefase al overleven en daarvan heb ik gezegd dat dat lastig genoeg gaat zijn voor Nederland.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:49 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dus je zegt dat we er in de poulefase uitgaan, en dat baseer je op de keren dat we er in de KO-fase uitgingen?
Vreemd.
Het WK begint pas over een paar weken, dus nu in topvorm zijn heb je weinig aan.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:51 schreef Skylark. het volgende:
Ja, Italië de vorige keer was ook een lastige pot. En helaas zijn onze sterspelers ook totaal niet in vorm.
Uitgeluld?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:52 schreef Otis2.0 het volgende:
Nederlanders die ons team omlaag praten en onze tegenstanders ophemelen.
Mensen die praten over spelers als Adeleye die boven zichzelf uitstijgen
Kunnen stond er. Lezen is moeilijk, maar probeer het althans toch te begrijpen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:52 schreef Otis2.0 het volgende:
Nederlanders die ons team omlaag praten en onze tegenstanders ophemelen.
Mensen die praten over spelers als Adeleye die boven zichzelf uitstijgen
Zwaar, zwaar, zwaar ondergewaardeerde speler. Misschien wel de beste verdediger van de Eredivisie dit afgelopen jaar.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat soort spelers stijgt op een WK nog weleens boven zichzelf uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |