Je kan toch ook allebei doen. Met een beetje mazzel en goede planning heb je dan een vakantie van 5 wekenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:35 schreef Chriz2k het volgende:
Dan ben je écht diep gezonken.
Mensen met zelfrespect hebben op deze leeftijd ofwel een voorkeur voor strandvakanties met hun vrienden, ofwel geld gespaard waardoor ze reizen naar verre locaties zelf kunnen financieren en zodoende hun zelfstandigheid kunnen laten floreren. Dit in tegenstelling tot de andere groep, die nog steeds angstig de hand van hun ouders blijft vasthouden.
Hee, zullen we vrienden worden?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:03 schreef SinofEnvy het volgende:
Ik (19) blijf meestal thuis als mijn ouders op vakantie gaan, maar gezien mijn ouders een boot van 15m met airco en alles hebben liggen in Mallorca, wil ik daar rustig even heen vliegen (met een vriend) om daar nog een ruim weekje te genieten van het weer, het uitgaansleven en noem het maar op.
Dat kan je "het handje van je ouders angstig blijven vasthouden" noemen, ik noem het praktisch gratis een topvakantie.
Daarnaast ga ik ook nog rustig op een strandvakantie.
Dit is trouwens een reactie op de OP die nog niet helemaal als een troll-poging overkomt, de rest van je posts wel, dus daar zal ik niet op ingaan.
15 meter lang én aircoquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:03 schreef SinofEnvy het volgende:
maar gezien mijn ouders een boot van 15m met airco en alles hebben liggen in Mallorca
Het feit dat TS mijn rake analyse van zijn perikelen zo overduidelijk ontwijkt versterkt slechts mijn beschuldiging.quote:
Ik wel, en het is maar een fase bij de meeste mensen dat ze met hun ouders op vakantie gaan zielig vinden, alleen zie je dat meestal bij 16 jarigen en niet 20 jarigen. Heeft niks met zelfrespect te maken, maar met hoe stoer je jezelf wel niet wilt voelen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:57 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ben je ooit zelf op een dergelijke vakantie geweest?
Jochie toch, heb je bevestiging nodig op een internetforumquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:06 schreef Ezio het volgende:
[..]
Het feit dat TS mijn rake analyse van zijn perikelen zo overduidelijk ontwijkt versterkt slechts mijn beschuldiging.
Dit terwijl ze door gebrek aan zonlicht en hygiëne er zelf uit zien als trollen, bedenk ik mij net jongens en meisjesquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:10 schreef Skonk het volgende:
Eens met TS, maar natuurlijk vatten de levenloze Foknerds dit op als trollen
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:11 schreef Skonk het volgende:
[..]
Dit terwijl ze door gebrek aan zonlicht en hygiëne er zelf uit zien als trollen, bedenk ik mij net jongens en meisjes
Daar heb je KLB voorquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jochie toch, heb je bevestiging nodig op een internetforum?
Nou, bij deze.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:35 schreef Chriz2k het volgende:
Mensen met zelfrespect hebben op deze leeftijd ofwel een voorkeur voor strandvakanties met hun vrienden, ofwel geld gespaard waardoor ze reizen naar verre locaties zelf kunnen financieren en zodoende hun zelfstandigheid kunnen laten floreren. Dit in tegenstelling tot de andere groep, die nog steeds angstig de hand van hun ouders blijft vasthouden.
Jij bent er zo een die vrienden is met zijn oudersquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:21 schreef Jonathan1989 het volgende:
[..]
Ik ga én met mijn ouders op vakantie én met vrienden...
Haha jij noemt je ouders je vrienden.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:21 schreef Jonathan1989 het volgende:
[..]
Ik ga én met mijn ouders op vakantie én met vrienden...
Haha jij noemt zijn ouders zijn vrienden.quote:
Haha jij steelt mijn idee. Koeiquote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:03 schreef DroogDok het volgende:
TS durft niet meer met zijn ouders op vakantie omdat zijn moeder hem aanrandt als ze dronken is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verwijder het achterwiel niet.
De eckte voegen niet op Hyves toe hoor. Die neuken onder een valse naam. Ze gaan hooguit in het NL café even hun Hyves checken zodat mensen denken van: "Wajoow, hij krijgt fucking veel fankrabbels op z'n Hyvesquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:20 schreef aapinator het volgende:
Ik vind het tof om geen geld uit te geven aan drank & strand met vrienden, maar vind het leuker om met ouders te gaan. Het leuke aan met je ouders meegaan vind ik dat je niet de hele tijd aan je reisgenoten gebonden bent, maar ook (vrijwel) niets hoeft te betalen. Daarom kan ik vaak in mijn eentje cultuur & (vooral) natuur ontdekken.
Schrijf het in je dagboek, TS. Ik heb meer oog voor cultuur & natuur dan geld & gezondheid verneuken aan drank. En 'socializen' (lees: mensen 1x hard nemen en daarna op hyves toevoegen waarna je ze nooit meer spreekt) trekt mij ook niet zo.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:38 schreef TC03 het volgende:
TS gaat voor het eerst alleen op vakantie en denkt de wereld door te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |