Ik vind van nietquote:
Ja, lekker parasiteren op je ouders, waar is je zelfrespect?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:37 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik vind van niet
Als je meer houd van vakanties als China / Indonesië of een of ander geweldig toeristen land ipv de standaard strand vakanties. dan zou ik ook zeker met mn ouders meegaan.
Ja, want jij hebt jezelf opgevoed toch?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:38 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, lekker parasiteren op je ouders, waar is je zelfrespect?
Ja hoor, dat kan worden geregeld.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:40 schreef Adelante het volgende:
Kun je die OP iets meer onderbouwen voor het slotje
Mee eensquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:37 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik vind van niet
Als je meer houd van vakanties als China / Indonesië of een of ander geweldig toeristen land ipv de standaard strand vakanties. dan zou ik ook zeker met mn ouders meegaan.
Waarom niet allebei?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:45 schreef Otis2.0 het volgende:
Waarom zou je als 18- of 19-jarige liever met je ouders meegaan dan met vrienden?
Ik mag hopen dat je ouders sterk genoeg zijn om te zeggen wat ze wel en niet betalen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:38 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, lekker parasiteren op je ouders, waar is je zelfrespect?
dit. Gewoon preciesquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:38 schreef Skylark. het volgende:
Ik ga dit jaar met m'n ouders mee op voorwaarde dat we naar de USA gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |