Ik vind van nietquote:
Ja, lekker parasiteren op je ouders, waar is je zelfrespect?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:37 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik vind van niet
Als je meer houd van vakanties als China / Indonesië of een of ander geweldig toeristen land ipv de standaard strand vakanties. dan zou ik ook zeker met mn ouders meegaan.
Ja, want jij hebt jezelf opgevoed toch?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:38 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, lekker parasiteren op je ouders, waar is je zelfrespect?
Ja hoor, dat kan worden geregeld.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:40 schreef Adelante het volgende:
Kun je die OP iets meer onderbouwen voor het slotje
Mee eensquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:37 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik vind van niet
Als je meer houd van vakanties als China / Indonesië of een of ander geweldig toeristen land ipv de standaard strand vakanties. dan zou ik ook zeker met mn ouders meegaan.
Waarom niet allebei?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:45 schreef Otis2.0 het volgende:
Waarom zou je als 18- of 19-jarige liever met je ouders meegaan dan met vrienden?
Ik mag hopen dat je ouders sterk genoeg zijn om te zeggen wat ze wel en niet betalen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:38 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, lekker parasiteren op je ouders, waar is je zelfrespect?
dit. Gewoon preciesquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:38 schreef Skylark. het volgende:
Ik ga dit jaar met m'n ouders mee op voorwaarde dat we naar de USA gaan.
ONZ is ff verderopquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:40 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Maar dat mag geen verrassing heten, gezien de uitzonderlijk hoge kwaliteit van deze TS.
ik ben het volkomen met je eensquote:
Ik zou zeggen, dicht ermee.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:40 schreef Adelante het volgende:
Kun je die OP iets meer onderbouwen voor het slotje
Gezonde mensen van die leeftijd hebben daar geen behoefte aan. Ik wil niet meteen beweren dat je ziek bent, ik hou het op 'anders'.quote:
Sky is mijn broertje.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:38 schreef Skylark. het volgende:
Ik ga dit jaar met m'n ouders mee op voorwaarde dat we naar de USA gaan.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:50 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Gezonde mensen van die leeftijd hebben daar geen behoefte aan. Ik wil niet meteen beweren dat je ziek bent, ik hou het op 'anders'.
quote:geboortedatum: 18-06-1990
Dus ik ben anders omdat ik de dierentuin van San Diego, de gokpaleizen van Las Vegas, het historische asfalt van Route 66, de onmenselijke diepte van de Grand Canyon en de immense drukte van Los Angeles ga bezoeken, nadat ik na 10 dagen gebronst, bevredigd en zonder lever terugkom van een strandvakantie aan de Italiaanse kust?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:50 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Gezonde mensen van die leeftijd hebben daar geen behoefte aan. Ik wil niet meteen beweren dat je ziek bent, ik hou het op 'anders'.
Dat.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dus ik ben anders omdat ik de dierentuin van San Diego, de gokpaleizen van Las Vegas, het historische asfalt van Route 66, de onmenselijke diepte van de Grand Canyon en de immense drukte van Los Angeles ga bezoeken, nadat ik na 10 dagen gebronst, bevredigd en zonder lever terugkom van een strandvakantie aan de Italiaanse Spaanse kust?
Ach jongen, als jij gelukkig wordt van dat parasietengedrag gun ik het je van harte.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dus ik ben anders omdat ik de dierentuin van San Diego, de gokpaleizen van Las Vegas, het historische asfalt van Route 66, de onmenselijke diepte van de Grand Canyon en de immense drukte van Los Angeles ga bezoeken, nadat ik na 10 dagen gebronst, bevredigd en zonder lever terugkom van een strandvakantie aan de Italiaanse kust?
Strandvakanties.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:35 schreef Chriz2k het volgende:
Dan ben je écht diep gezonken.
Mensen met zelfrespect hebben op deze leeftijd ofwel een voorkeur voor strandvakanties met hun vrienden,
Trollquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ach jongen, als jij gelukkig wordt van dat parasietengedrag gun ik het je van harte.
Die gokpaleizen heb je nog bar weinig aan als je geen 21 bent, overigens.
Mijn ouders vonden het juist fijnquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ach jongen, als jij gelukkig wordt van dat parasietengedrag gun ik het je van harte.
Die gokpaleizen heb je nog bar weinig aan als je geen 21 bent, overigens.
Ben je ooit zelf op een dergelijke vakantie geweest?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:55 schreef LosPollos het volgende:
[..]
Strandvakanties.
En 's nachts cheesy trance luisteren in de lokale tienerdisco?
Natuurlijk vinden ze het fijn, die arme mensen vallen in een zwart gat als jij niet meegaat. Daarom is het ook zo egoïstisch om eraan toe te geven, je kunt ze beter helpen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mijn ouders vonden het juist fijn. Zij zeiden van: "Jongen, waar moeten wij heengaan zodat jij voor de laatste keer nog een keer mee op vakantie gaat?". Wie ben ik om m'n oudjes teleur te stellen?
En ik kan de buitenkant bewonderen.
Overduidelijk.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:56 schreef Ezio het volgende:
TS is in de puberteit en zet zich af tegen zijn ouders.
Wij echt grote bazen snuiven al jaren cultuur op in de diverse underground clubs in Europa. Waar mensen die zich druk maken om de vakantiebezigheden van een paar havo-scholieren gelukkig schitteren door afwezigheid.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:57 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ben je ooit zelf op een dergelijke vakantie geweest?
Wat een slechte troll ben je tochquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:58 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Natuurlijk vinden ze het fijn, die arme mensen vallen in een zwart gat als jij niet meegaat. Daarom is het ook zo egoïstisch om eraan toe te geven, je kunt ze beter helpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |