So true, so true.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat zij überhaupt in jouw geheugen gestored staat![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
oeperhoutquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat zij überhaupt in jouw geheugen gestored staat![]()
10 februari.quote:
Wut?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:05 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het Willemijn uit Oppassen was
De eerste vraag is té makkelijk, dus daar moet je echt niet over gaan nadenken want dan doe je het juist foutquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Twee dagen vrij en dan Wiskunde. Eitje dus
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:07 schreef Bragi het volgende:
[..]
So true, so true.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
WTF zag die er zo uit? In mijn herinneringen was zij wel mooi altijd.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:08 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wut?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die deed me juist denken aan snopprinses.
Ik doe vmbo he.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De eerste vraag is té makkelijk, dus daar moet je echt niet over gaan nadenken want dan doe je het juist fout.
Dat deed ik vandaag dus, en ik heb 'm wel goed maar je moest gewoon doen 21/30 ofzo en ik deed iets heeeeeeel anders!
Dat eerste antwoord lijkt gewoon té makkelijk maar dan is het wss goed.
it has come to my understanding that everyone had heardquote:
Ik was vroeger anders wel een beetje verliefd op Willemijn.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:09 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
WTF zag die er zo uit? In mijn herinneringen was zij wel mooi altijd.
Hun monden zijn identiek, maar voor de rest vind ik ze niet enorm op elkaar lijken. Ik vind die rechter ook mooierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |