Jongen ik ben toch die film aan het kijken, maar bedankt voor je frog talking to a parrot bijdragequote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:56 schreef Bragi het volgende:
[..]
JE NEGEERT ME, MAISNON!!! VANAF NU GA IK JOUW POSTS OOK NEGEREN, NET ZOALS DE REST AL DEED!!!11!
Chill, ik bij wiskunde echt maar iets bij de 6 ofzoquote:
Tess?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:56 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand zich haar nog herinneren?
Inderdaad.quote:
Nee, niks. Too late.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:57 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Jongen ik ben toch die film aan het kijken, maar bedankt voor je frog talking to a parrot bijdrage
Gewoon pompen uit je speakers natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:58 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dit dat.
Nee, is toch ongezellig als ik met oordoppen in ga zitten.
Ze is 12quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Vaag. Ik weet nog wel dat ik dr gegeven heb =$
Ik vind het wel een opdracht voor jouquote:
Netjes!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Chill, ik bij wiskunde echt maar iets bij de 6 ofzo! Maarja, als ik een 5,6 haal dan sta ik uiteindelijk nog een 7
.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zou die van 12 gewoon keihard doorsmeren. Dan is er in mijn geval ook strafrechtelijk geen kind overboord.
Mwa, het zijn ook vriendinnen van me en dat wil ik graag zo houden.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gewoon pompen uit je speakers natuurlijk.
12-jarig meisje.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:59 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ze is 12.
[..]
Ik vind het wel een opdracht voor jou! Ik heb er ooit een topic over geopend, ze was volgens mij op een of ander journaalachtig item, over dat ze een feest gaf.
Twee dagen vrij en dan Wiskunde. Eitje dusquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nu twee dagen vrij en dan geschiedenis. Jij?
Ik dacht dat het Willemijn uit Oppassen wasquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:04 schreef Bragi het volgende:
Ik dacht dat het Tess van het Junior Songfestival was.
Dat zij überhaupt in jouw geheugen gestored staatquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:04 schreef Bragi het volgende:
Ik dacht dat het Tess van het Junior Songfestival was.
Ik weet niet waarom.
Picsquote:Op dinsdag 10 februari 2009 07:18 schreef wolvendagen het volgende:
Ze lijkt op een vriendin van me, maar die is 16.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |