quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:03 schreef Fha het volgende:
Wat is de klacht?
peee doooooquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat er 12-jarige meisjes zijn die mij prikkelingen in bepaalde erogene zones brengen.
Laat jezelf chemisch castreren voor het te laat is.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat er 12-jarige meisjes zijn die mij prikkelingen in bepaalde erogene zones brengen.
TS is pedoquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Moet de klacht dan niet zijn dat je te oud bent?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ergens op driekwart.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:14 schreef Sapstengel het volgende:
Waar zit dat stukje nou man? Die gare player daar heeft geen tijdsindicatie.
True, ik zou haar ook nog niet doen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:17 schreef jimmyrodgers het volgende:
TS 12 is echt te jong hor 14 minimaal.
Als ik al oud ben gaat het de verkeerde kant op.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Moet de klacht dan niet zijn dat je te oud bent?
Ja, die goeie ouwe tijden toen onze leeftijdsgroep nog 12 was he? Toen werd er nog dagelijks buitengespeeldquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:25 schreef Breathtaking het volgende:
Ja, die 12jarigen van tegenwoordigmijn zusje heeft ook van die sletterige vriendinnetjes met lippenstift en al, ze lijken net 15.
Pics or it isn't so.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:25 schreef Breathtaking het volgende:
Ja, die 12jarigen van tegenwoordigmijn zusje heeft ook van die sletterige vriendinnetjes met lippenstift en al, ze lijken net 15.
neem eens wat foto's de volgende keer.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:25 schreef Breathtaking het volgende:
De klacht is erg diepzinnig.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Moet de klacht dan niet zijn dat je te oud bent?
Toen ik 12 was wilden al mijn vriendinnetjes strings kopen, dus nee, helaas.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, die goeie ouwe tijden toen onze leeftijdsgroep nog 12 was he? Toen werd er nog dagelijks buitengespeeld
En jij deed natuurlijk mee om niet buiten de boot te vallen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:41 schreef Breathtaking het volgende:
Toen ik 12 was wilden al mijn vriendinnetjes strings kopen, dus nee, helaas.
Spiegeltje-kick!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:43 schreef Pieter-utd het volgende:
Toen ik 12 was voetbalde we nog op straat met alle jongere in de buurt![]()
Nu kan dat niet meer, omdat er overal auto's staan
True!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:43 schreef Pieter-utd het volgende:
Tevens pics van Breathtaking en haar vriendiinen van nu![]()
En nu staan jullie allemaal dagelijks voor de ramenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Toen ik 12 was wilden al mijn vriendinnetjes strings kopen, dus nee, helaas.
Oh manquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:53 schreef BartSmart het volgende:
Als het gras op de kant staat kan de paling er in! Jeweettoch
Ja idd. Een paar jaar geleden had ik zo'n campingchickie, maar na een dag was ik wel nieuwsgierig hoe oud ze nou precies was, was ze fucking 13quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:25 schreef Breathtaking het volgende:
Toen je er in zat?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja idd. Een paar jaar geleden had ik zo'n campingchickie, maar na een dag was ik wel nieuwsgierig hoe oud ze nou precies was, was ze fucking 13. Dat voelde echt slecht
.
Hoe ging het spreekwoord? Echt liefde past altijd wel om de lul, ofzoiets?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja idd. Een paar jaar geleden had ik zo'n campingchickie, maar na een dag was ik wel nieuwsgierig hoe oud ze nou precies was, was ze fucking 13. Dat voelde echt slecht
.
Nee, wat niet rekt, dat scheurt wel.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:07 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Hoe ging het spreekwoord? Echt liefde past altijd wel om de lul, ofzoiets?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:10 schreef Agiath het volgende:
TT + TS = onweerstaanbare klikweerstand
Dat is voor jou toch geen probleem of welquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:47 schreef McFearless het volgende:
BTW, TWAALF?!?!? WTF.
Mweh nou, het meisje dat met de string-hype begon heeft wel een kindje nuquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:49 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
En nu staan jullie allemaal dagelijks voor de ramen
En de vader is lekker vanuit Salau teruggegaan met de bus en is spoorloos zekerquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mweh nou, het meisje dat met de string-hype begon heeft wel een kindje nuhet jochie is al een half jaar oud ofzo, en zij is 17.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:02 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]²
Zie http://player.omroep.nl/?aflID=8835071 @ 32:50
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mweh nou, het meisje dat met de string-hype begon heeft wel een kindje nuhet jochie is al een half jaar oud ofzo, en zij is 17.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En de vader is lekker vanuit Salau teruggegaan met de bus en is spoorloos zeker
Moeten zich ook volwassen gedragen, dus neuken zal toch niet zo'n probleem zijn?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:50 schreef Sargon het volgende:
12 jarige die er als volwassenen uit willen zien
What the fuck doe jij hier? interlax.quote:
Stoma,quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:29 schreef intraxz het volgende:
Zijte gij mozzilla dinges?van vroeger?
Geen probleem, zeer zeker niet, ik waag me er niet aan.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:15 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dat is voor jou toch geen probleem of wel
Tevens zal ik mij maar niet uitlaten over dit smatjeDe FBI leest mee!
Daar lopen ze allemaal mee tegenwoordig toch. Die moeders halen dat gewoonquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:28 schreef Fascination het volgende:
Kinderen van 12 die strings kopen.
12-jarigen-bashtopic. [ afbeelding ]
Wat is daar mis meequote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:38 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Daar lopen ze allemaal mee tegenwoordig toch. Die moeders halen dat gewoon
quote:
Maar tegen de tijd dat jij 12 bent is zij al 18quote:
quote:
Allichtquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ontopic: keihard eroverheen natuurlijk. [ afbeelding ]
Zou jij haar niet stoten dan?quote:
faler, met je McAfee siteadvisorquote:
Bekendquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
.
Ik zou die van 12 gewoon keihard doorsmeren. Dan is er in mijn geval ook strafrechtelijk geen kind overboord.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:02 schreef Cracka-ass het volgende:
Je kan haar allicht laten wennen.
Af en toe op je pik laten spugen terwijl je haar zus van 16 in het poeperdje neemt.
Dan is er strafrechtelijk geen kind overboord.
Boven de elf beslist zelf, JE WEET TOCHHHquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:02 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]²
Dat is heul geen klacht, ze is lekker !quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:02 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]²
2, 3, 6, 5, 1, 4quote:
12 of niet, daar moet een leuter inquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:33 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb het even gecheckt op Hyves, maar 12 is dus echt gewoon het nieuwe 14.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:34 schreef Terechtplus1 het volgende:
[ afbeelding ]
deze is wel van toepassing op dit topic, dunkt mij.
Jij kent TS niet denk ikquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:17 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik voel me soms net een pedo, maar ik ben blijkbaar niet de enige. Wat een geruststelling
meisjes van 12 die je opgeilen of op jou geilenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:31 schreef LoggedIn het volgende:
dudes, kom op, geilen op een meisje van 12
Die player...hoe ironischquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:40 schreef Man-E-Faces het volgende:
gaat dit topic echt over 12 jarige meisjes?????? die player doet het niet
Je ziet haar hoofd.. maar wacht tot je het 12 jarige kinderlichaampje zietquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:21 schreef Lundegaard het volgende:
Als je haar niet doet, verdien je je penis niet eens.
Als je haar hoofd van bovenaf kan zien hoor je meestal met je gezicht in de richting van het plafon te kijken en af en toe naar beneden, dan valt haar lichaampje je niet eens op..quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:22 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Je ziet haar hoofd.. maar wacht tot je het 12 jarige kinderlichaampje ziet
Zonder die laatste toevoeging moest ik eventjes nadenken, nu is hij duidelijkerquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:24 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Als je haar hoofd van bovenaf kan zien hoor je meestal met je gezicht in de richting van het plafon te kijken en af en toe naar beneden, dan valt haar lichaampje je niet eens op..!
Fapfapfapquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:02 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]²
HOMO! GERONTOFIEL!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:31 schreef LoggedIn het volgende:
dudes, kom op, geilen op een meisje van 12
Same herequote:Op donderdag 5 februari 2009 16:13 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik ga mezelf maar laten castreren. Ooit gaat dit mis![]()
Het gaat pas mis wanneer je een boze vader achter je aankrijgt, die je gaat aangeven en het lieve meisje plotseling zegt dat de seks onder dwang gebeurde.quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:13 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik ga mezelf maar laten castreren. Ooit gaat dit mis![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:08 schreef mirved het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan me vinden in de klacht. Maar niet in het voorbeeld. Dat kind heeft niet eens haar tanden fatsoenlijk en echt een klein kind gezicht. Soms heb je meisjes die zien er inderdaad een stuk ouder uit dan ze werkelijk zijn. Maar dat wijf zeker niet.
Geilen op meisjes die jong uit zien = fout
Geilen op jonge meisjes die er ouder uit zien = Kan gebeuren.
Heul niet erg.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:39 schreef boem-dikkie het volgende:
Kijk haar bek man. Ze is net haar melktanden kwijt.
Wat?quote:
TS heeft geen smaak.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wie?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:26 schreef Lundegaard het volgende:
Schopje, speciaal voor Yvonne van H.
14 kan dan ook wel, dat half jaartje. En meisjes achter in de 13 zijn al bijna 14! En sommige meisjes van vroeg in de 13 zien er ouder uit!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:50 schreef Skylark. het volgende:
Mijn minimumgrens ligt op 15, of 14.5 mits heel lekker.
Precies !quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:50 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
14 kan dan ook wel, dat half jaartje. En meisjes achter in de 13 zijn al bijna 14! En sommige meisjes van vroeg in de 13 zien er ouder uit!
Agreed.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:50 schreef Skylark. het volgende:
Mijn minimumgrens ligt op 15, of 14.5 mits heel lekker.
no way dat die 13 isquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:08 schreef mirved het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan me vinden in de klacht. Maar niet in het voorbeeld. Dat kind heeft niet eens haar tanden fatsoenlijk en echt een klein kind gezicht. Soms heb je meisjes die zien er inderdaad een stuk ouder uit dan ze werkelijk zijn. Maar dat wijf zeker niet.
Geilen op meisjes die jong uit zien = fout
Geilen op jonge meisjes die er ouder uit zien = Kan gebeuren.
Mariyumi !quote:
Dan mag ze ook gebanged worden alsof ze 18 is imo.quote:Op zondag 8 februari 2009 20:01 schreef Tuvai.net het volgende:
Jailbait van 12 dat d'r bij loopt alsof ze 18 is en er ook nog zo uit ziet:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zulke reacties gaan dan weer te ver.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:10 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Precies !![]()
Ik zou haar zeker doen, helemaal volblaffen die handel, in alle 7 gaatjes(7 ja..)
"boven de elf rekt vanzelf"quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:50 schreef Acyrus het volgende:
Hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de lul
If there's hair on her muff, she's old enough!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:53 schreef BartSmart het volgende:
Als het gras op de kant staat kan de paling er in! Jeweettoch
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |