quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:34 schreef Terechtplus1 het volgende:
[ afbeelding ]
deze is wel van toepassing op dit topic, dunkt mij.
Jij kent TS niet denk ikquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:17 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik voel me soms net een pedo, maar ik ben blijkbaar niet de enige. Wat een geruststelling
meisjes van 12 die je opgeilen of op jou geilenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:31 schreef LoggedIn het volgende:
dudes, kom op, geilen op een meisje van 12
Die player...hoe ironischquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:40 schreef Man-E-Faces het volgende:
gaat dit topic echt over 12 jarige meisjes?????? die player doet het niet
Je ziet haar hoofd.. maar wacht tot je het 12 jarige kinderlichaampje zietquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:21 schreef Lundegaard het volgende:
Als je haar niet doet, verdien je je penis niet eens.
Als je haar hoofd van bovenaf kan zien hoor je meestal met je gezicht in de richting van het plafon te kijken en af en toe naar beneden, dan valt haar lichaampje je niet eens op..quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:22 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Je ziet haar hoofd.. maar wacht tot je het 12 jarige kinderlichaampje ziet
Zonder die laatste toevoeging moest ik eventjes nadenken, nu is hij duidelijkerquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:24 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Als je haar hoofd van bovenaf kan zien hoor je meestal met je gezicht in de richting van het plafon te kijken en af en toe naar beneden, dan valt haar lichaampje je niet eens op..!
Fapfapfapquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:02 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]²
Zie http://player.omroep.nl/?aflID=8835071 @ 32:50
HOMO! GERONTOFIEL!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:31 schreef LoggedIn het volgende:
dudes, kom op, geilen op een meisje van 12
Same herequote:Op donderdag 5 februari 2009 16:13 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik ga mezelf maar laten castreren. Ooit gaat dit mis![]()
Het gaat pas mis wanneer je een boze vader achter je aankrijgt, die je gaat aangeven en het lieve meisje plotseling zegt dat de seks onder dwang gebeurde.quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:13 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik ga mezelf maar laten castreren. Ooit gaat dit mis![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:08 schreef mirved het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan me vinden in de klacht. Maar niet in het voorbeeld. Dat kind heeft niet eens haar tanden fatsoenlijk en echt een klein kind gezicht. Soms heb je meisjes die zien er inderdaad een stuk ouder uit dan ze werkelijk zijn. Maar dat wijf zeker niet.
Geilen op meisjes die jong uit zien = fout
Geilen op jonge meisjes die er ouder uit zien = Kan gebeuren.
Heul niet erg.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:39 schreef boem-dikkie het volgende:
Kijk haar bek man. Ze is net haar melktanden kwijt.
Wat?quote:
TS heeft geen smaak.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat er 12-jarige meisjes zijn die mij prikkelingen in bepaalde erogene zones brengen.
Wie?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:26 schreef Lundegaard het volgende:
Schopje, speciaal voor Yvonne van H.
14 kan dan ook wel, dat half jaartje. En meisjes achter in de 13 zijn al bijna 14! En sommige meisjes van vroeg in de 13 zien er ouder uit!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:50 schreef Skylark. het volgende:
Mijn minimumgrens ligt op 15, of 14.5 mits heel lekker.
Precies !quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:50 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
14 kan dan ook wel, dat half jaartje. En meisjes achter in de 13 zijn al bijna 14! En sommige meisjes van vroeg in de 13 zien er ouder uit!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |