Agreed.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:50 schreef Skylark. het volgende:
Mijn minimumgrens ligt op 15, of 14.5 mits heel lekker.
no way dat die 13 isquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:08 schreef mirved het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan me vinden in de klacht. Maar niet in het voorbeeld. Dat kind heeft niet eens haar tanden fatsoenlijk en echt een klein kind gezicht. Soms heb je meisjes die zien er inderdaad een stuk ouder uit dan ze werkelijk zijn. Maar dat wijf zeker niet.
Geilen op meisjes die jong uit zien = fout
Geilen op jonge meisjes die er ouder uit zien = Kan gebeuren.
Mariyumi !quote:
Dan mag ze ook gebanged worden alsof ze 18 is imo.quote:Op zondag 8 februari 2009 20:01 schreef Tuvai.net het volgende:
Jailbait van 12 dat d'r bij loopt alsof ze 18 is en er ook nog zo uit ziet:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zulke reacties gaan dan weer te ver.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:10 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Precies !![]()
Ik zou haar zeker doen, helemaal volblaffen die handel, in alle 7 gaatjes(7 ja..)
"boven de elf rekt vanzelf"quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:50 schreef Acyrus het volgende:
Hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de lul
If there's hair on her muff, she's old enough!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:53 schreef BartSmart het volgende:
Als het gras op de kant staat kan de paling er in! Jeweettoch
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |