Dat zei je 3 weken terug ook en toen was je na een post of 5 weg.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:40 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dit dus, WillFerrell.
Vanaf nu ben ik hier ook dagelijks te vinden.
Nu wel.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat zei je 3 weken terug ook en toen was je na een post of 5 weg.
Hoe vaak heb je dat al gezegd en hoe vaak heb je al gezegd dat je je bagger achterwege liet.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:40 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dit dus, WillFerrell.
Sinds wanneer moet je alleen lachen om een grap?quote:
Ik hoef geen kusje van je.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:40 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dit dus, WillFerrell.
Ik bagger nooit meer vriend. Ik heb al een hele week geen note's meer gehad! Ik gedraag me perfect!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:41 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je dat al gezegd en hoe vaak heb je al gezegd dat je je bagger achterwege liet.
Dat is waar, ik lach normaal gesproken ook om mensen met een handicap. Sorry AP, ik had moeten lachen!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet je alleen lachen om een grap?
Justin.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ojaaaaaaaa jij leek op J. van Loon.
Vanwege die modsollicitatie.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:42 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik bagger nooit meer vriend. Ik heb al een hele week geen note's meer gehad! Ik gedraag me perfect!
Nu ga je te ver. We hebben hier al een Justin Bieber die ook Ryan Sheckler is. Jij bent gewoon Jordy van Loon, take it or leave it.quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nu ga je te ver. We hebben hier al een Justin Bieber die ook Ryan Sheckler is. Jij bent gewoon Jordy van Loon, take it or leave it.
En waarom dan opeens het nette?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:43 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nee hoor, die is allang afgewezen. Ik weet ook best dat jij erop aast.
IK BEN DE NEDERLANDSE JUSTIN BIEBER! DAT HEEFT PENISBAARD ZELF GEZEGD!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nu ga je te ver. We hebben hier al een Justin Bieber die ook Ryan Sheckler is. Jij bent gewoon Jordy van Loon, take it or leave it.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bohohooo, de coïncidentie.quote:
Mijn baggerklok loopt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:44 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Gewoon, geen zin meer dat gebagger.
Nee. Jij bent het Nederlandse hersentumor. Jordy van Loon dus.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:43 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
IK BEN DE NEDERLANDSE JUSTIN BIEBER! DAT HEEFT PENISBAARD ZELF GEZEGD!
Ik ben Justin Bieber!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. Jij bent het Nederlandse hersentumor. Jordy van Loon dus.
Ja, hij zei dat hij even na mij uit bed zou komen.quote:
Jammer voor je.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:45 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Twee zulke fouten in één kleine zin.
Otis, held.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, hij zei dat hij even na mij uit bed zou komen.
Hebben jullie verkering dan?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, hij zei dat hij even na mij uit bed zou komen.
Nee. En nu je bakkes dicht of we voeren Afrikaanse naald en draad praktijken op je uit.quote:
Beetje slowchatten!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:46 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat, ik maak niet zulke fouten. Maar wat denk je hier te kunnen doen dan.
Stoer doen op een internetforum.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. En nu je bakkes dicht of we voeren Afrikaanse naald en draad praktijken op je uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |