Nu ga je te ver. We hebben hier al een Justin Bieber die ook Ryan Sheckler is. Jij bent gewoon Jordy van Loon, take it or leave it.quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nu ga je te ver. We hebben hier al een Justin Bieber die ook Ryan Sheckler is. Jij bent gewoon Jordy van Loon, take it or leave it.
En waarom dan opeens het nette?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:43 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nee hoor, die is allang afgewezen. Ik weet ook best dat jij erop aast.
IK BEN DE NEDERLANDSE JUSTIN BIEBER! DAT HEEFT PENISBAARD ZELF GEZEGD!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nu ga je te ver. We hebben hier al een Justin Bieber die ook Ryan Sheckler is. Jij bent gewoon Jordy van Loon, take it or leave it.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bohohooo, de coïncidentie.quote:
Mijn baggerklok loopt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:44 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Gewoon, geen zin meer dat gebagger.
Nee. Jij bent het Nederlandse hersentumor. Jordy van Loon dus.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:43 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
IK BEN DE NEDERLANDSE JUSTIN BIEBER! DAT HEEFT PENISBAARD ZELF GEZEGD!
Ik ben Justin Bieber!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. Jij bent het Nederlandse hersentumor. Jordy van Loon dus.
Ja, hij zei dat hij even na mij uit bed zou komen.quote:
Jammer voor je.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:45 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Twee zulke fouten in één kleine zin.
Otis, held.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, hij zei dat hij even na mij uit bed zou komen.
Hebben jullie verkering dan?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, hij zei dat hij even na mij uit bed zou komen.
Nee. En nu je bakkes dicht of we voeren Afrikaanse naald en draad praktijken op je uit.quote:
Beetje slowchatten!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:46 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat, ik maak niet zulke fouten. Maar wat denk je hier te kunnen doen dan.
Stoer doen op een internetforum.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. En nu je bakkes dicht of we voeren Afrikaanse naald en draad praktijken op je uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |