Dat zei je 3 weken terug ook en toen was je na een post of 5 weg.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:40 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dit dus, WillFerrell.
Vanaf nu ben ik hier ook dagelijks te vinden.
Nu wel.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat zei je 3 weken terug ook en toen was je na een post of 5 weg.
Hoe vaak heb je dat al gezegd en hoe vaak heb je al gezegd dat je je bagger achterwege liet.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:40 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dit dus, WillFerrell.
Sinds wanneer moet je alleen lachen om een grap?quote:
Ik hoef geen kusje van je.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:40 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dit dus, WillFerrell.
Ik bagger nooit meer vriend. Ik heb al een hele week geen note's meer gehad! Ik gedraag me perfect!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:41 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je dat al gezegd en hoe vaak heb je al gezegd dat je je bagger achterwege liet.
Dat is waar, ik lach normaal gesproken ook om mensen met een handicap. Sorry AP, ik had moeten lachen!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet je alleen lachen om een grap?
Justin.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ojaaaaaaaa jij leek op J. van Loon.
Vanwege die modsollicitatie.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:42 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik bagger nooit meer vriend. Ik heb al een hele week geen note's meer gehad! Ik gedraag me perfect!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |