Ricky Rossquote:
quote:AMSTERDAM - Eigenlijk mag het geen verrassing heten, toch blijkt dat Maarten van Rossum slechts een keer in de acht dagen douchet.
Foto: AB BLAUW
Please Wait ...
Dit zegt de Amerika-expert in het blad LINDA, waarin hij een duo-interview heeft net Fiona Hering. Maarten bekent namelijk een pesthekel te hebben aan douchen. "Ja, dat doe ik eens in de acht dagen. En zelfs dan zie ik er enorm tegen op. Afschuwelijk vind ik het. Watervrees denk ik (...) Mijn vrouw en ik hebben wel een deal. Als zij zegt dat het tijd wordt om te douchen, dan doe ik het. Ik vind niet dat zij last van mijn waterfobie moet hebben."
Fiona merkt op: "Klinkt niet echt aantrekkelijk..." Maarten: "Ach ik ben niet erg zweterig. Datgene wat noodzakelijk gewassen moet worden, de delen die akelig kunnen gaan ruiken, die was ik tussendoor."
Zal heus geen plastic zijn denk ikquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:49 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik bedoel maar.
Wat zal remlof dan trots op mij zijnquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:03 schreef Otis2.0 het volgende:
Er wordt een topic buiten KLB verbaggerd, en altijd zijn het weer Laki, Otis, C_N, Bragi en Skylark die van de partij zijn!
quote:
kudo's voor mensen die weten waar dit van isquote:
Jonge, jij hebt het van hetzelfde als ik. Ik kan alleen de aflevering niet vinden.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
kudo's voor mensen die weten waar dit van is
quote:
quote:
Waar hebben jullie het over?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat zal remlof dan trots op mij zijn
Hahaha, Bragi. Die opmerking
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |