Geen enkel probleem. Ik bied haar wel een vuurtje aan of zo, ik ben niet bang om afgewezen te worden of zo. Angst is voor mietjes. Je leeft maar één keer etc. Ik hoop gewoon dat onze schema's overeen komen zodat er in ieder geval een kans is dat we elkaar nog eens tegenkomen...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:53 schreef glasbak het volgende:
Ik hoop dat dit meisje zijn pad nog eens kruist, hij dan wel de ballen heeft om haar aan te spreken
Eén keer leven?!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:12 schreef sinadO het volgende:
[..]
Geen enkel probleem. Ik bied haar wel een vuurtje aan of zo, ik ben niet bang om afgewezen te worden of zo. Angst is voor mietjes. Je leeft maar één keer etc. Ik hoop gewoon dat onze schema's overeen komen zodat er in ieder geval een kans is dat we elkaar nog eens tegenkomen...
Dan is dit topic toch op de juiste plaats beland.....moehahahahahaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:01 schreef Skylark. het volgende:
Ik opende net dit topic en het licht ging opeens uit en aan, terwijl de deur met een smak dichtklapte. Vervolgens werd ik opgebeld door iemand, maar toen ik opnam hoorde ik alleen iemand ademen. Toeval?
Ik denk het niet.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan is dit topic toch op de juiste plaats beland.....moehahahahaha
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Eén keer leven?!
Zeg dat maar tegen hem:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:12 schreef sinadO het volgende:
[..]
Geen enkel probleem. Ik bied haar wel een vuurtje aan of zo, ik ben niet bang om afgewezen te worden of zo. Angst is voor mietjes. Je leeft maar één keer etc. Ik hoop gewoon dat onze schema's overeen komen zodat er in ieder geval een kans is dat we elkaar nog eens tegenkomen...
Wat je wil hoor.quote:
Ik heb jou al eerder gezegd wat je kan he?quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:30 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ik heb jou al eerder gezegd wat je kan he?
graag.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:46 schreef sinadO het volgende:
Goed, weet je wat? Sluit dit topic maar. Zootje retards. Ik wil geen open topic in TRU.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |