Ze heeft al die jaren moeilijk lopen doen zodat ze nu een boek kon schrijven.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:57 schreef tong80 het volgende:
Wat een kutwijf. Dan verbaast ze zich erover dat haar mannen weglopen.
En ze heeft er nog een kind aan overgehouden ook. Lijkt me in haar geval een win-win situatie.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze heeft al die jaren moeilijk lopen doen zodat ze nu een boek kon schrijven.
Dat hij zonder sneetjes brood waarschijnlijk half dood was.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:03 schreef pberends het volgende:
Jan Smit morgen... wtf heeft hij nu weer te melden?
Helemaal niets.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:03 schreef pberends het volgende:
Jan Smit morgen... wtf heeft hij nu weer te melden?
Das ook de enige reden waarom ze er zat. Die maatschappelijke frustratie boeit haar weinig. Ik vond haar totaal niet overtuigend.quote:
Ik snap het ook niet waarom men constant BN'ers uitnodigt die even in Afghanistan geweest zijn. Het is net of ze op een andere planeet zijn geweest. WTF hebben ze te melden.quote:
Dat lijk me iets overdreven, voor 8 minuutjes slap lullen (ter vergelijking: René van der Gijp schijnt bij Voetbal International 1000 euro per uitzending van anderhalf uur te krijgen).quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat zal wel richting de 5k per uitzending lopen.
Voor 1k ga je toch niet vrijwillig naar dat gezeik van die mevrouw luisteren?quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:40 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Dat lijk me iets overdreven, voor 8 minuutjes slap lullen (ter vergelijking: René van der Gijp schijnt bij Voetbal International 1000 euro per uitzending van anderhalf uur te krijgen).
Dat is zijn taak als minister-president, niet als CDA-er.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:43 schreef Q.E.D. het volgende:
Geen campagne voeren... En ondertussen zit Balkenende de hele dag met z'n kop op tv om te vertellen hoe erg hij het vindt.
CDA-hypocrieten.
Ja, ok een persconferentie. Maar niet dat je bij de actualiteitenprogramma's gaat zitten omdat je daar toevallig een afspraak had vanwege politieke redenen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:48 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Dat is zijn taak als minister-president, niet als CDA-er.
Yup. Maar heeft wel verstand van zaken.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:23 schreef Q.E.D. het volgende:
Ja, die Baksteen komt altijd opdraven als het gaat om kisten die uit de hemel vallen.
100 dode Chinezen... dat is op 1 miljard Chinezen even erg als 2 doden bij een verkeersongeluk op de A4.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:52 schreef HaagsPietje het volgende:
alsof het minder erg was geweest als het om italianen, chinezen of noren ging....
nationalisme
Je snapt het niet he?quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:43 schreef Q.E.D. het volgende:
Geen campagne voeren... En ondertussen zit Balkenende de hele dag met z'n kop op tv om te vertellen hoe erg hij het vindt.
CDA-hypocrieten.
Ik vind het juist respectloos om over de rug van de slachtoffers te scoren bij de kijkers, door de beeldbuis te vervuilen met non-nieuws.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:20 schreef Horloge het volgende:
Het lijkt wel of ze meer uit respect geen andere onderwerpen behandelen dan zo'n vliegramp, dan dat ze echt iets wezenlijks te melden hebben. Net ook bij EenVandaag. Niemand weet iets, er kan alleen iets gezegd worden in het algemeen over vliegtuigongelukken, en toch gaat de hele uitzending er over.
Wij mogen hier chatten: [USA] Breaking Bad: Change the equation.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:45 schreef LosPollos het volgende:
[..]
Ik kom 1 dezer dagen in het ziekenhuis nog wel even een emmertje kip brengen, grote vriend.
Als weldoener laat ik het nooit na om op kip te trakteren.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:59 schreef HankSchrader het volgende:
[..]
Wij mogen hier chatten: [USA] Breaking Bad: Change the equation.
Ik overleef het wel, ook zonder maffiakip.
Zal Baksteen nog nieuws hebben? Of komt er wéér een verhaal over wat er allemaal mis kan gaan.
Maar hij zei ook dat hij wél reageert als hij vroeg om zn hand te bewegen (en dat was niet in het Nederlands).quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:25 schreef HankSchrader het volgende:
Volgens Nova heeft die dokter niet verbaal met de jongen gecommuniceerd. Dus dat "Holland, Holland" heeft hij niet gezegd.
Nationaliteit is dus nog onduidelijk.
Ja. En volgens Nova zegt CNN dat het gaat om een zekere Ruben.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:26 schreef DaverzNL het volgende:
[..]
Maar hij zei ook dat hij wél reageert als hij vroeg om zn hand te bewegen (en dat was niet in het Nederlands).
Zie je wel, nog steeds niet.:')quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:25 schreef HankSchrader het volgende:
Nationaliteit is dus nog onduidelijk.
Het is wel veelal een algemeen verhaal. Ik zie morgen de herhaling wel.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:11 schreef sander89 het volgende:
Ga niet kijken, zal toch weinig nieuw nieuws zijn en alleen maar herhaling en gespeculeer.
Baksteenquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:02 schreef TNA het volgende:
Die Benno Baksteen heeft een puike kop.
Dat kind wordt een BN'er, die komt over 10 jaar met een boek uit.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:21 schreef Nizno het volgende:
wel netjes dat meneer Baksteen ook zegt dat hij het niet gepast vindt dat die beelden van de enige overlevende er op deze manier zijn... Zegt Witteman, maar ze gaan de hele wereld over. Ja dus? Dan is het nog steeds verwerpelijk dat dat kind zo in beeld komt.
quote:
Zelfs Pauw heeft z'n bril thuisgelaten.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:24 schreef marcodej het volgende:
Hebben ze nou de leader van de zapservice grijs gemaakt?
Nee, president!quote:
Wat geilen die zogenaamd BN'ers toch op zichzelf.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:25 schreef Modus het volgende:
Zouden die gasten onderhand niet ook zoiets hebben van 'waarom zouden we nog in dit soort programma's opdraven zolang er geen officieel nieuws is?'
Daar zie ik Baksteen en zo'n Forensische dingesmeneer toch echt niet voor aan.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:28 schreef pberends het volgende:
Wat geilen die zogenaamd BN'ers toch op zichzelf.
Dat dus.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:29 schreef Modus het volgende:
[..]
Daar zie ik Baksteen en zo'n Forensische dingesmeneer toch echt niet voor aan.
Je dacht toch niet dat die heren zichzelf zo interessant vinden?quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:29 schreef Modus het volgende:
[..]
Daar zie ik Baksteen en zo'n Forensische dingesmeneer toch echt niet voor aan.
Jeroen Pauw al helemaal.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:30 schreef One_of_the_few het volgende:
Benno zou perfect in Waku Waku passen.
Nee, hebben alleen voornaam genoemd.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:37 schreef pberends het volgende:
Net binnen: http://www.ad.nl/ad/nl/24(...)ben-van-Ashout.dhtml
'Enige overlevende ramp heet Ruben van Ashout'
Gaan P&W het ook brengen?
Ze misten vorige week ook wat exitpolls uit Engelandquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:37 schreef pberends het volgende:
De hoofdredacteur is vooral druk met twitteren.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:38 schreef TNA het volgende:
[..]
Ze misten vorige week ook wat exitpolls uit Engeland
Witteman is te oud om flexibel met informatie uit zijn oortje om te gaan.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:43 schreef pberends het volgende:
Witteman: De jongen is pas te herkennen als ie wakker wordt uit narcose
Hij bedoelde waarschijnlijk dat die familie pas bij de jongen mag als hij bijgekomen is.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:43 schreef pberends het volgende:
Witteman: De jongen is pas te herkennen als ie wakker wordt uit narcose
Wat?quote:
Er staat inmiddels al een andere achternaam.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:37 schreef pberends het volgende:
Dimmen jij!!!quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:56 schreef LosPollos het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat er iemand op het gewauwel over het vliegtuigongeluk van Verhagen zit te wachten,
Inderdaad zeg, wat een uitzending wordt dit weerquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:56 schreef LosPollos het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat er iemand op het gewauwel over het vliegtuigongeluk van Verhagen zit te wachten,
Inmiddels al zorgvuldig geschreven en herschreven op een briefje dat nu in de binnenzak van zijn standaard jasje zit.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:21 schreef pberends het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, wat een uitzending wordt dit weer.
Verhagen gaat alle cliché's uitpoepen die men maar kan bedenken.
Zou hij de autocue van Hillary hebben geleend?quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:23 schreef LosPollos het volgende:
[..]
Inmiddels al zorgvuldig geschreven en herschreven op een briefje dat nu in de binnenzak van zijn standaard jasje zit.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:56 schreef LosPollos het volgende:
Begrijpelijk, als je 36 uur met verlies en verdriet bezig bent. Hij is denk ik ook gewoon moe.quote:
Hier op Fok! worden er fotoalbums geplaatst van de overleden passagiers, dat is veel erger toch? Het is maar een huis.quote:
Verhagen is een clownquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:05 schreef Omnifacer het volgende:
Zat Verhagen nou bijna te janken?
Kan ik me best voorstellen.quote:
Als iemand weet dat het verkiezingstijd is, is het Verhagen wel. Ik ben veel te cynisch over die man om te geloven dat hij hier daadwerkelijk oprecht bijna zit te huilen. Verschrikkelijke rat.quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:16 schreef Omnifacer het volgende:
Ik vind die reacties op Verhagen een beetje flauw hoor, die zit ook al uren midden in de ellende. Dat doet echt wel iets met je hoor.
Dan ben je inderdaad te cynisch.quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:17 schreef TNA het volgende:
[..]
Als iemand weet dat het verkiezingstijd is, is het Verhagen wel. Ik ben veel te cynisch over die man om te geloven dat hij hier daadwerkelijk oprecht bijna zit te huilen. Verschrikkelijke rat.
Ik vind het een stuk realistischer dan om te verwachten dat een man als Verhagen met tranen in de ogen en een overslaande stem in een programma zit, waarvan hij al een dag weet dat hij er zal zitten.quote:
Knap hè.quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:23 schreef Omnifacer het volgende:
Wat een onzin dat Verhagen dit bewust doet. Het viel nauwelijks op zelfs.
Als je diezelfde middag met de nabestaanden van de slachtoffers doorgebracht hebt en al dat verdriet hebt mee moeten maken, vind ik het realistischer dat je even aangedaan oogt als je erover praat.quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:21 schreef LosPollos het volgende:
[..]
Ik vind het een stuk realistischer dan om te verwachten dat een man als Verhagen met tranen in de ogen en een overslaande stem in een programma zit, waarvan hij al een dag weet dat hij er zal zitten.
Ja dat kan, maar zo schat ik het in zijn geval niet in.quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als je diezelfde middag met de nabestaanden van de slachtoffers doorgebracht hebt en al dat verdriet hebt mee moeten maken, vind ik het realistischer dat je even aangedaan oogt als je erover praat.
Volgende week heb je tenminste iemand die wel iets van sport afweetquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:21 schreef HankSchrader het volgende:
Gaan we nou serieus over voetbal praten? Volgens mij bestaat die redactie bij P&W tegenwoordig uit apen die willekeurig op knoppen drukken.
Ik denk dat hij een stuk dichter bij de soldaten staat dan Berlijn. Zo komt hij iig wel over.quote:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:46 schreef TNA het volgende:
Als ik die Afghaanse agenten zie verwacht ik weinig van de toekomst. Dat land moet zal altijd een drama worden blijven.
Als ik de beelden nu zie dat was het SKY die die beelden van het huis had.... CNN alleen het hele verhaal en de voor en achternaam van de jongeman.quote:
Allebei walgelijk.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
Als ik de beelden nu zie dat was het SKY die die beelden van het huis had.... CNN alleen het hele verhaal en de voor en achternaam van de jongeman.
Die had niet veel te melden, maar waarschijnlijk valt er ook niet veel over te zeggen. Het zal blijken hoe de enige overlevende zich zal ontwikkelen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:49 schreef TNA het volgende:
- Traumapsycholoog Marit Sijbrandij.
absoluut. Dat zei ik gisteren al toen meneer Baksteen het ook erg vond dat die knul zo in beeld was. En dan zegt Paul; ja maar iedereen laat het zien... En nu vraagt Paul aan de mevr Sijbrandi hoe of het voor die jongen moet zijn al die media-aandacht. Alsof hij zich er druk om maakt....quote:
quote:
Die passagierslijst staat werkelijk op elke site van elke krant (die lijsten komen van de vliegmaatschappij zelf). Dus waarom is het dan zo erg dat een journalist Ruben + achternaam ergens vertelt?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
absoluut. Dat zei ik gisteren al toen meneer Baksteen het ook erg vond dat die knul zo in beeld was. En dan zegt Paul; ja maar iedereen laat het zien... En nu vraagt Paul aan de mevr Sijbrandi hoe of het voor die jongen moet zijn al die media-aandacht. Alsof hij zich er druk om maakt....
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:27 schreef TNA het volgende:
De Telegraaf die een telefonisch interview met Ruben heeft gehoudenZe zouden Sjuul Paradijs met zijn vadsige kop om tekst en uitleg moeten vragen.
Hm, toch maar weer Dexter.quote:Vanavond, 23.00 uur op Ned1
Onder anderen te gast:
- Journalist Jan Dijkgraaf over het interview met Ruben.
- Sportpresentator Kees Jansma.
- Dieetgoeroe Sonja Bakker.
- Dichter en schrijver Bart Chabot.
Ik heb al een tijdje het gevoel dat ze snakken naar vakantie. Hopelijk krijgen we de koningen Knevel & Vd Brink er voor in de plaats.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:28 schreef TNA het volgende:
Hadden ze niks beters kunnen verzinnen als seizoensafsluiting?
Jup Knevel & vd Brink #18 Ivo komt losquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:30 schreef LosPollos het volgende:
[..]
Ik heb al een tijdje het gevoel dat ze snakken naar vakantie. Hopelijk krijgen we de koningen Knevel & Vd Brink er voor in de plaats.
Ik vind het best aardige gasten anders.quote:
Zal volgende week wel weer bij K&vdB aanschuiven. Hopelijk Mart Smeets ook.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:39 schreef pberends het volgende:
Ik had ook liever Sjuultje gezien, maar goed. Het blijft de Televaag.
Owja, Mart... die niet zoveel vis eetquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Zal volgende week wel weer bij K&vdB aanschuiven. Hopelijk Mart Smeets ook.
Oh, dus hij komt objectief doen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:49 schreef Toad het volgende:
Dijkgraaf is niet van De Telegraaf he. Ex-Metro, nu HP de Tijd en straks Powned hoofdredacteur.
Nou ja, objectief, zijn mening is ook al bekend:quote:
http://pauwenwitteman.vara.nl/quote:Jan Dijkgraaf, hoofdredacteur van HP/De Tijd, vindt dat De Telegraaf vierkant achter zijn publicatie had moeten blijven staan. Volgens hem moet een krant als de Telegraaf dit soort verhalen altijd plaatsen.
Sweetquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:45 schreef Arcee het volgende:
Extra gast: Nynke de Zoeten over het vertrek van Jack de Vries.
Jummie, Nynkequote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:45 schreef Arcee het volgende:
Extra gast: Nynke de Zoeten over het vertrek van Jack de Vries.
Ik vind Sonja ook wel geil.quote:
Tja, je wordt niet voor niets hoofdredacteur bij Powned.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Sonja Bakker.
Veel dommer krijg je ze niet.
Ze zullen wel gewacht hebben. Al geloof ik er niets van dat iedereen het wist. Blijft een vreemde zaak allemaal.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:12 schreef Horloge het volgende:
Jaja, Chabot wist het al... en de fracties ook. Lijkt me een sterk verhaal eerlijk gezegd. Als het waar is, vraag ik me af wie het dan aan RTL Boulevard heeft doorgespeeld.
Met z'n pipo-bril.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Tja, je wordt niet voor niets hoofdredacteur bij Powned.
Terechte opmerking inderdaad. Hij werd natuurlijk wel staatssecretaris om het JSF-dossier er doorheen te loodsen. Maar daarvoor stond hij ook al bekend als "de spindoctor".quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:12 schreef pberends het volgende:
Chabot, eindelijk een slimme opmerking. Ja, WTF doet een spindoctor in de media?
Dat heb ik al vaker gezegd.
De geruchten zoemden iig al langer over het Binnenhof en binnen Defensie zagen ze het ook al aankomen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:12 schreef Horloge het volgende:
Jaja, Chabot wist het al... en de fracties ook. Lijkt me een sterk verhaal eerlijk gezegd. Als het waar is, vraag ik me af wie het dan aan RTL Boulevard heeft doorgespeeld.
En dan doe ik de spruitjes nog ernstig tekort, want die hebben wel meerdere lagen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:13 schreef golfer het volgende:
Ze heeft echt het IQ van 1 van haar groentes.
Je gaat als leger toch ook niet je tactieken uitstippelen in de media? Dat doe je ook niet over verkiezingscampagnes.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:15 schreef Horloge het volgende:
[..]
Terechte opmerking inderdaad. Hij werd natuurlijk wel staatssecretaris om het JSF-dossier er doorheen te loodsen. Maar daarvoor stond hij ook al bekend als "de spindoctor".
Dat was ook zo overduidelijk en wederzijds.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:19 schreef marcodej het volgende:
"Wie vond je de leukste?"
"Ja, dat is duidelijk, los van ehhh...toch wel Femke.
Ik geloof dat niet.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:26 schreef Horloge het volgende:
Natuurlijk vinden enkele tokkies het nodig om Sjuul en die redactietrien te bedreigen. Triest.
Zo komt de Telegraaf ook nog eens in contact met haar eigen lezers.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:26 schreef Horloge het volgende:
Natuurlijk vinden enkele tokkies het nodig om Sjuul en die redactietrien te bedreigen. Triest.
Zou hij soms ook doodsbedreigingen willenquote:
Inderdaad, er was dezelfde dag van de crash al iemand van de ambassade bij hem geweest, maar toen was hij nog niet aanspreekbaar.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:30 schreef marcodej het volgende:
De man praat poep. Geeft de schuld aan de ambassade, maar meld eerst zelf dat die journaliste de eerste was die Nederlands met hem praatte. Dus niemand, ook de ambassade niet, heeft op dat moment nog de kans gehad om Ruben te beschermen.
Aan de lijn krijgen is niet erg, maar het opschrijven wel. Je kan het ook niet publiceren.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Toevallig aan de lijn gekregen." Die doos is goddomme zelf gaan bellen, Dijkgraaf. Dáár is het al fout gegaan!
Je hebt wel met ethiek te maken.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:31 schreef venomsnake het volgende:
Ben het met hem eens, als Telegraaf zijnde heb je helemaal geen biet met de regering te maken.
Ik heb niets met de Telegraaf, maar snap al de ophef over dat interview ook niet.
Sonja stelde extra eisen aan de uitzending.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:34 schreef ThePianoMan het volgende:
Waar zijn de mooie dames in t publiek?!
Ze zit ook gesandwiched tussen twee relgozers.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Sonja stelde extra eisen aan de uitzending.
Verhip, ik zie nu pas dat het Sonja Bakker isquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Sonja stelde extra eisen aan de uitzending.
True. Maar dit is wel vaker in P&W. Als de confrontaties te scherp worden , kappen ze het af.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:37 schreef TheGeneral het volgende:
Het wordt eindelijk leuk, kappen ze het af voor de Zapservice...
Net zo'n viswijf als Jan Dijkgraaf.quote:
Das wel een koning, ja...quote:
Als ze nou iets hadden gevonden van staats-zaken, dan was het nog een ander verhaal geweest. Maar de zwangerschapstest van mevrouw Pechtold is totaal irrelevant en het is belachelijk om dat te publiceren. Ik vind dat dit nog verder gaat dan "Ruben".quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:37 schreef venomsnake het volgende:
Dat zoeken in vuilniszakken van mensen vind ik dan wel weer te ver gaan..
Ik zou haar toch doen! Al is het maar omdat ze rijk is.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:53 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Wow, dit is de eerste keer dan ik Sonja Bakker niet bloedirritant vind.
Het is speculeren en misschien iets te simpel gedacht, maar:quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:12 schreef Horloge het volgende:
quote:Onno Hoes (Leiden, 5 juni 1961) is een Nederlands politicus voor de VVD en bestuurder. (...) Hoes is sinds 29 juni 2001 getrouwd met Albert Verlinde. (Wikipedia)
vd Brinkquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:00 schreef marcodej het volgende:
Volgende week K&vdB
Kan je wel lollig doen Pauw, maar vd Brink is gewoon een betere interviewer.
je begint zelf alquote:
Vind ze beiden verschikkelijk. Twee van die moraalridders.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:01 schreef borisz het volgende:
[..]
vd Brink. Knevel kan ik wel verdragen. Vd Brink kan ik me zo aan ergeren.
mee eens.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:02 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Vind ze beiden verschikkelijk. Twee van die moraalridders.
Knevel is tenminste open. vd Brink wil zijn mening kwijt via de gast, dat is pas vreselijk.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:02 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Vind ze beiden verschikkelijk. Twee van die moraalridders.
Ik slaap toch nooit voor half één.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
mee eens.
Dus mijn avonden worden anders ingedeeld... Kan eventueel zelfs weer eerder op bed.... Eventueel dan he
Ik zei toch dat het een aardige aflevering werd.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vind het best aardige gasten anders.
Beetje Oranje-praat met Jansma lijkt me wel geinig. Sonja kan mooi gedist worden door Pauw, kan ook leuk worden. Die Televaag-pipo kan mooi gedist worden door Witteman. En Chabot... ja, dat is Chabot.
ik ook niet. Ben pas om 11u thuis uit mijn werk... Maar goed.. Ik zei ook; Eventueelquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:09 schreef HankSchrader het volgende:
[..]
Ik slaap toch nooit voor half één.
Slaap lekker alvast.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ook niet. Ben pas om 11u thuis uit mijn werk... Maar goed.. Ik zei ook; Eventueel
jij ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |