abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81259765
HET BESPREKEN VAN HET KOPEN VAN NEPARTIKELEN IS NIET MEER TOEGESTAAN! ZIE POST: Chinese Webshops topic #72: "Waar alle prijzen bekend zijn"

Dealextreme is een webshop waar je allerlei gadgets kunt kopen. De hoofdvestiging bevindt zich in Hong Kong. Hetgeen dat DealExtreme zo bijzonder maakt, zijn naast de lage dollarprijzen en het enorme assortiment, de gratis verzendkosten. Of je nou iets koopt van 1 dollar of van 100 dollar, het verzenden blijft gratis.

DealExtreme hoofdpagina
DealExtreme forums
Nieuwe artikelen op Dealextreme
PayPal
Link naar deze openingspost
Plugin voor FireFox (1.5 en hoger) om de prijzen op DealExtreme om te zetten in Euro's
Nederlandstalige site waarop nog veel meer vragen beantwoord worden

http://www.focalprice.com

http://www.kaidomain.com

http://www.volumerate.com (zuster/dochtersite van DealExtreme, enkel voor grote aantallen!)

http://www.budgetgadgets.com

http://www.mymemory.co.uk

http://www.popbuying.com webshop van jack-peng (nieuwe url, oude url was: http://www.dealperfect.com )

V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vindt het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vindt hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.

V: Goed, ik wil wat bestellen, hoe doe ik dit?
A: Wat je allereerst gaat doen is een account maken op de site van DealExtreme. Dit kan je doen door hier te klikken.
Verder zul je een PayPal account nodig hebben. Dit is een soort virtuele bankrekening, zonder maandlasten. Aanmelden voor PayPal kan je doen door hier te klikken. Het is noodzakelijk om OF een creditcard OF een bankrekening aan te melden bij PayPal.
Wat het handigste is om te doen is een bankrekening. Zorg er dan wel voor dat je die op de PayPal site verifieert. Dat duurt een dag of twee tot vier. Het verifiëren doen ze door 2 kleine bedragen van een x aantal cent op je rekening storten, die bekijk jij met internetbankieren, en die voer jij in op de PayPal site, en daarmee bewijs je dat het echt jouw bankrekening is.
Als je dat gedaan hebt hoef je je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat �0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af.

Als je dit allemaal dus eenmalig hebt gedaan, is het een kwestie van dingen in je winkelmandje doen en afrekenen. Dit kan het makkelijkste met PayPal Express checkout, zoals ook op de DealExtreme site staat.

V: Ik heb wat besteld, hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
A: Dit varieert veel. Bepalende factoren zijn of het product op voorraad is, en of de Hong Kong Air Mail een beetje opschiet. Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij DealExtreme, en dan 5 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken. Kijken of je order al verzonden is kan heel simpel door bovenaan de site op My Account te klikken, daar in te loggen. Daar staan de statussen van al je orders. Ook kan je op de desbetreffende order klikken, en dan Invoice te klikken, om te kijken of alle producten op voorraad zijn.

Om de status van je pakket met tracking nummer te bekijken kan je het volgende doen:
http://app3.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp en je order invullen. Als er staat dat je pakketje hong kong heeft verlaten, is hij mogelijk al in Nederland. Om de status binnen Nederland te achterhalen doe je het volgende:
058 2 333 333 bellen. Doe niks voor Nederlands, 1 voor pakketten en 4 voor overige vragen. Dan zeg je dat er een pakketje is verstuurd vanuit Hong Kong en dat je wilt kijken of het al in Nederland is. Je geeft je : RB(kan verschillen)***************HK traceernummer. Deze checkt de medewerker. Als het pakketje in Nederland is binnengekomen vertelt de medewerkster het je legt zij/hij uit dat hij wordt omgenummerd en dan weet je waar hij is.

V: Ik kan mijn bestelling niet tracken hoor? Ik zie niet staan waar het pakje nu is?
A: Dit klopt. Dit komt omdat het postbedrijf uit Hong Kong en de TNT niet samen werken. Het enige wat je kan zien is of het uberhaupt al uit Hong Kong is. Dit is zo als de status ''Shipped to NL'' is.

V: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met DealExtreme mailen?
A: Nee hoor, dit kan heel simpel. Mits je order nog niet verzonden is dan. Adres wijzigen doe je door in te loggen door op My Account te klikken, op de order te klikken van welke je het adres wilt wijzigen, en dan Update Address te klikken. Dit gaat vrijwel probleemloos, als je order tenminste nog niet verzonden is.

V: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt ofzo?
A: De kans hierop is klein. Wettelijk gezien is tot de ¤22 sowieso vrijgesteld van invoer- en andere kosten, dus dat kan probleemloos. Maar er zijn verscheidene mensen in dit topic die voor honderden dollars in één keer bestellen en niet gepakt worden. Pas wel op met het kopen van dingen waarvan je denkt dat het illegaal is, zoals bepaalde messen. Het beste kan je dat in een losse order doen, zoals dat áls het gepakt wordt, maar één artikel wordt vastgehouden, en niet de rest ook.
Het is trouwens altijd wel aan te raden het volgende artikel bij te bestellen: Drop Shipment and Gift Service
Dit haalt het logo van de site van het pakje, zorgt ervoor dat het als een gift wordt verzonden, en daardoor is dus de kans dat het door de douane wordt tegengehouden nog kleiner. En dat voor maar één dollarcent.
Tevens is dit handig als je iets als cadeau wilt sturen, zodat men niet kan zien waar het vandaan komt.

V: DX Points? Wat is dat nou weer?
A: DX Points maken deel uit van een spaarsysteem. Bij elke 10 dollar die je besteedt krijg je 1 punt. Bij bijvoorbeeld 11 dollar krijg je dus 1 punt, maar ook bij 17 dollar krijg je 1 punt. Bij orders onder de 10 dollar krijg je niets dus.
Andere manieren om te sparen zijn het maken van reviews, foto's, filmpjes. Voor reviews krijg je 2 punten per stuk. Bij foto's krijg je 2 punten per product. Het uploaden van één foto voor een bepaald product levert dus evenveel punten op als het uploaden van 5 foto's voor een bepaald product. Filmpjes leveren 3 tot 10 punten op, afhankelijk van de duidelijkheid van het filmpje.
Met punten kun je gratis dingen krijgen, dit kun je hier vinden. Het verkrijgen (''redeemen'') van gratis producten doe je na het plaatsen van een bestelling, zodat het met een bestelling meeverzonden kan worden.

V: Wat is dit voor icoontje dat bij alle producten staat: ?
A: Dit is een Wishlist icoontje. Als je ingelogd bent, en je klikt erop, komt dat artikel op je Wish List te staan onder My Account. Dit is handig als je iets later snel wil terugvinden, of als je iets wilt bewaren dat je later wilt kopen, als je er het geld wel voor hebt Als je niet ingelogd bent en je klikt erop krijg je een inlogschermpje.

V: Welk flashkaartje voor mijn DS kan ik het beste kopen?
A: Voor vragen over DS flashkaartjes verwijs ik je naar het flashkaarttopic hier op FOK!:
[DS] Flashcards #3

V: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
Het versturen is niet gratis, maar is verrekend met de prijs van het product. Je betaald dus wel verzendkosten, maar ze laten het niet zien. Hierom moet je bij taobao orders wel altijd verzendkosten betalen. Dus ook als je een varkentje koopt.

V: Wat is i-legaal in Nederland?
A: Wapens en alles wat op wapens lijkt. Boksbeugels zijn dus af te raden om te kopen, evenals BB-guns. Ook aanstekers en wii-controllers in de vorm van een wapen (pistool) raden wij af om te bestellen. Sommigen krijgen het zonder problemen Nederland in, anderen weer niet. Ben je er niet zeker van of je product legaal is in NL? Vraag het hier even. Beter vragen dan risico lopen.
Voor meer informatie over (nep)wapens:
http://www.justitie.nl/on(...)it/wapens/nepwapens/

V: Ik wil iets kopen voor <bedrag>, hoeveel invoeringskosten en belasting moet ik nu betalen?
A: Als je op DealExtreme koopt, en het via Airmail laat verzenden (dus niet EMS)(EMS is niet beschikbaar in Nederland), is de kans dat je belasting of andere kosten moet betalen ontzettend laag. In deze tientallen topics is er nog nooit iemand geweest die belasting moest betalen, wanneer hij of zij via Air Mail bestelde.
Via EMS is de kans aanzienlijk groter, probeer EMS dus te vermijden.

En als je wilt weten hoe het wettelijk geregeld is, kijk ook hier even naar:

Dit zijn 2 tabellen waarbij je de belasting kunt berekenen wat je eventueel zou moeten betalen mocht je pakje ertussen uit gepakt worden!

Let op!
Douanerechten (zoals invoerrecht) berekent u bijna altijd over de waarde van de goederen. De waarde van de goederen is de waarde inclusief vervoers- en verzekeringskosten tot de grens van Nederland.
De omzetbelasting berekend u over de waarde van de goederen (waarde inclusief vervoers- en verzekeringskosten tot de plaats van bestemming) plus de douanerechten.
quote:
Belasting = Douanerechten bij het totale bedrag van je pakje berekenen met de verzendkosten erbij in, en samen optellen. Dan de omzetbelasting van je totale waarde incl. douanerechten berekenen dat moet je aan belasting betalen.

Voorbeeld:

We gaan uit van Denim. Helaas voor jou hoogste categorie belasting..
12% douanerechten en 19% omzetbelasting

Totaal pakket incl. verzending ¤ 215,-
12% douanerechten = ¤ 25.80

Totaal = ¤ 240.8 incl. douanerechten
19% = ¤45.752 omzetbelasting
+ 12,50 inklarings kosten =

¤ 58,25 zou je totaal moeten betalen.
Dit bedrag zou je aan de deur moeten betalen contant.

V: Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!?
Allereerst, diep ademhalen en vooral rustig blijven. Het maken van de laatste post is totaal niet erg,
en wordt je ook niet kwalijk genomen. Mits jij het nieuwe topic maakt dan. Het maken van een nieuw topic is niet moeilijk. Het enige wat je hoeft te doen, is de code van de Openingspost te kopieren van de FOK! Wikipedia. Verzin een leuke titel, beginnend met ''DealExtreme ervaringentopic #..''.
Aangezien RacerDKB helaas niet meer netjes het lijstje met vorige topics bij werkt, kan je, als je aardig bent, het nieuwe topic toevoegen in de topiclijst op de wiki. Klik daarvoor bovenaan de wiki-pagina op bewerken. Mocht dit te eng zijn, is er (soms) wel een andere user die dit voor je doet.

V: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Jack is een mede-eigenaar van DealPerfect, een soortgelijk bedrijf als DealExtreme, waar ex-medewerkers van DealExtreme werken. DealPerfect is een kleine winkel en heeft een klein assortiment, maar kan hierdoor meestal binnen 2 a 3 dagen je bestelling versturen, en het contact gaat heel simpel via MSN, Skype of e-mail. Met "iets bij Jack besteld" bedoelen we dus eigenlijk dat we iets bij DealPerfect hebben besteld. De reden dat mensen bij DealPerfect bestellen is ook dat je producten van Taobao (Let op, deze pagina is in het chinees, gebruik een vertaler!) aan kunt vragen aan kunt vragen, en hij zeer veel producten ook daadwerkelijk voor je kan leveren. Je kunt hem via Mail bereiken, dealperfectcs01@gmail.com, of zijn collega; Rachel via dealperfectcs02@live.cn of mail, dealperfectcs02@gmail.com . Om een schatting te maken van de prijs die DealPerfect voor een aangevraagd product vraagt, kun je deze calculator gebruiken.

Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Lange termijn:

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40] | [41] | [42] | [43] | [44] | [45] |
[46] | [47] | [48] | [49] | [50] | [51] | [52] | [53] | [54] | [55] | [56] | [57] | [58] | [59] | [60] |
[61] | [62] | [63] | [64] | [65] | [66] | [67] | [68] | [69] | [70] | [71] | [72] | [73] | [74] | [75] |
[76] | [77] | [78] | [79] | [80] | [81] | [82] | [83] | [84] | [85] | [86] |

Nieuwe reeks:

[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40] | [41] | [42] | [43] | [44] | [45] |
[46] | [47] | [48] | [49]

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in: [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen of afkraken natuurlijk

Mochten jullie nog kritiek op of aanmerkingen hebben dan kun je dat in DX topics doorstart melden dan houden we alles lekker centraal.

En om jullie blij te maken, we zijn achter de schermen bezig met leuke ideetjes uit te werken, maar dat is allemaal nog in een beginnend stadium, tot die tijd veel plezier enne hou het gezellig.

Handig:
DP = www.Dealperfect.com
DX = www.dealextreme.com
FP = www.focalprice.com
BG = www.budgetgadgets.com
KD = www.kaidomain.com

Link naar deze openingspost

Referrers plaatsen doen we hier niet aan. Mocht je dit wel doen, dan wordt er een moderator gewaarschuwd die het weg zal halen.

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst) en Mstr (plaatjes OP).

pi_81259803
refunds gaan wel snel bij DX! gister geannuleerd en vandaag geld teruggestort op paypal
pi_81259842
4/24/2010 - Processing - Contact Us for Details

Nog niet verzonden.

En doen affiliates het bij jullie nog? Ik heb al een maand geen DX points meer gekregen, terwijl ik er eerst een paar per dag, of sowieso om de dag, een paar kreeg!

URL klopt gewoon, maar als ik de URL in mijn eigen browser typ, zowel IE als FF als Chrome, komt onderin niet het referral nummer te staan. Is de URL waarachter je referral nummer moet plakken veranderd?

Bij DealExtreme dus
pi_81260760
quote:
Op maandag 10 mei 2010 17:33 schreef RacerDKB het volgende:
4/24/2010 - Processing - Contact Us for Details

Nog niet verzonden.

En doen affiliates het bij jullie nog? Ik heb al een maand geen DX points meer gekregen, terwijl ik er eerst een paar per dag, of sowieso om de dag, een paar kreeg!

URL klopt gewoon, maar als ik de URL in mijn eigen browser typ, zowel IE als FF als Chrome, komt onderin niet het referral nummer te staan. Is de URL waarachter je referral nummer moet plakken veranderd?

Bij DealExtreme dus
Nee, affiliates heeft EVEn weer gewerkt, maar daarna niet meer. Je kan ook checken, als je met je refcode naar dx gaat, wordt deze nergens opgeslagen.
pi_81261094
quote:
Op maandag 10 mei 2010 17:56 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Nee, affiliates heeft EVEn weer gewerkt, maar daarna niet meer. Je kan ook checken, als je met je refcode naar dx gaat, wordt deze nergens opgeslagen.
Oh wacht sinds 5 mei doet het het weer bij mij Gehele maand maart en april echter niet, 2 maanden heeft het dus niet gewerkt, die ''bug'' heeft ze aardig wat gescheeld denk ik
pi_81261104
tvp
  maandag 10 mei 2010 @ 18:07:54 #7
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_81261151
Hier MOET ik gepost hebben.
Dit plekkie is dus van mij, hoor je? Van MIJ!
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_81261293
net briefje van tnt door de bus gekregen dat ik het pakketje moet ophalen was aangetekende post dus een pakketje met tracking code.
is op 27 april uit honkong gegaan dus is best snel hier
pi_81261381
TVP
  maandag 10 mei 2010 @ 18:35:33 #11
301940 Niemand..
Mhoo, I'm a fish!
pi_81262153
Jullie hebben hier de meeste ervaring dus: Wanneer zou mijn pakketje arriveren hij is verzonden op 4 mei en mijn andere pakketje is vandaag net verzonden.

De reden dat ik besteld heb bij dealextreme was voor een ledstrip en toen heb ik er allemaal spul bijbesteld, en laat nu net de Ledstrip later verzonden worden (niet op voorraad).
  maandag 10 mei 2010 @ 18:36:54 #12
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_81262203
Net zijn mn 3 meter aan AUX kabel verzonden en een autolader voor een SE K310i. kostte $5 nogwat geen geld.
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
  maandag 10 mei 2010 @ 18:45:32 #13
48067 neo2000
pi_81262622
quote:
Op maandag 10 mei 2010 18:35 schreef Niemand.. het volgende:
Jullie hebben hier de meeste ervaring dus: Wanneer zou mijn pakketje arriveren hij is verzonden op 4 mei en mijn andere pakketje is vandaag net verzonden.

De reden dat ik besteld heb bij dealextreme was voor een ledstrip en toen heb ik er allemaal spul bijbesteld, en laat nu net de Ledstrip later verzonden worden (niet op voorraad).
Niet voor begin juni in geval van eerste pakketje. 2e pakketje niet voor eind juni. Ga maar uit van minimaal 2 weken, maximaal 8 tot 10, indien op voorraad. Binnen 2 weken gebeurt maar heeeeel sporadisch, zeker bij DealExtreme.
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  maandag 10 mei 2010 @ 18:53:05 #14
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_81262979
Heb ook al heel veel onderweg. Heb net wel binnengekregen:
Kanen MD52 voor een vriend (besteld bij FP geloof ik)
Laserpointer van BIC (best snel gekregen) maar niet heel fel.

Wacht nog op
Fiio koptelefoon amp
Versterkerbordje van Sure electronics
en nog heel veel rotzooi :p
Hoi
  maandag 10 mei 2010 @ 19:19:14 #15
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_81264218
Buyincoins is wel leuk Je kan bij je order status een foto zien van hoe ze het hebben ingepakt/hoe het pakketje eruit ziet
Hoi
  maandag 10 mei 2010 @ 19:59:29 #16
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_81266184
quote:
Op zondag 9 mei 2010 23:51 schreef Qaox het volgende:
Weet een van de Fok! economen of de Euro nog bijtrekt?
Ik persoonlijk koop al een aantal maanden alles wat ik ooit wilde hebben omdat het helemaal niks gaat worden met het financiële probleem. Voor de rest investeren in blikken bruine bonen, wc papier en goud

Heeft Jack de tent soms verkocht? Op DP staan links naar FP and DX als partner shops

[ Bericht 13% gewijzigd door monkeybrain op 10-05-2010 20:19:40 ]
pi_81268830
Vandaag deze ontvangen:

Grappig dingetje!
  maandag 10 mei 2010 @ 21:14:01 #18
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_81269975
quote:
Op maandag 10 mei 2010 20:53 schreef GuitarJJ het volgende:
Vandaag deze ontvangen:

[ link | afbeelding ]

Grappig dingetje!
Werkt het een beetje?
Hoi
pi_81271811
even een tvp'tje
pi_81271837
quote:
Op maandag 10 mei 2010 21:14 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

Werkt het een beetje?
Mwah, niet echt veel zon vandaag. Maar als ik hem voor het raam houd gaat een rood lampje branden wat betekend dat hij aan het opladen is.
pi_81271945
quote:
Op maandag 10 mei 2010 18:45 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Niet voor begin juni in geval van eerste pakketje. 2e pakketje niet voor eind juni. Ga maar uit van minimaal 2 weken, maximaal 8 tot 10, indien op voorraad. Binnen 2 weken gebeurt maar heeeeel sporadisch, zeker bij DealExtreme.
Nu nog meer vertraging vanwege de aswolk uit IJsland.
pi_81274837
tvp
  maandag 10 mei 2010 @ 23:10:31 #23
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_81277253
Net nog maar een keer die 50mW laser van BuyInCoins gepakt, maar ik vind hem echt niet zo fel, ik zie geen zichtbare straal, zelfs niet in het donker. En ik kan niet van die caleidoscoop effecten doen die wel op het plaatje stonden. Beetje jammer :/
Hoi
pi_81277637
Heb inmiddels een tweetal wifi-stickjes binnen. Een beetje jammer dat ze het niet doen
pi_81279461
Heeft er iemand hier ervaring met lightinthebox .com?
  dinsdag 11 mei 2010 @ 00:51:05 #26
295753 Zwabber_
de natte lappen
pi_81281104
Voor het eerst iets besteld bij DX, eens kijken of het wat is
No one rules if no one obeys.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 10:00:47 #27
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_81285946
quote:
Op maandag 10 mei 2010 23:10 schreef Unreal88 het volgende:
Net nog maar een keer die 50mW laser van BuyInCoins gepakt, maar ik vind hem echt niet zo fel, ik zie geen zichtbare straal, zelfs niet in het donker. En ik kan niet van die caleidoscoop effecten doen die wel op het plaatje stonden. Beetje jammer :/
30 mW BIC zelfde verhaal, plus dat het ding na een paar seconden oververhit raakt en vrijwel tot nul dimt. Na een paar minuten afkoelen doet-ie het weer. Geld terug gevraagd.
quote:
Op maandag 10 mei 2010 17:33 schreef sandsucker het volgende:
refunds gaan wel snel bij DX! gister geannuleerd en vandaag geld teruggestort op paypal
BIC was ook vrij vlot met terugbetalen. Eén dag wachten op reactie, één dag wachten op PayPal.

Ik heb een beetje het angstige gevoel dat BIC de bagger op- en verkoopt dit DX etc. niet willen hebben.
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 11:02:49 #28
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_81287610
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 10:00 schreef Beelzebufo het volgende:

[..]

30 mW BIC zelfde verhaal, plus dat het ding na een paar seconden oververhit raakt en vrijwel tot nul dimt. Na een paar minuten afkoelen doet-ie het weer. Geld terug gevraagd.
[..]

BIC was ook vrij vlot met terugbetalen. Eén dag wachten op reactie, één dag wachten op PayPal.

Ik heb een beetje het angstige gevoel dat BIC de bagger op- en verkoopt dit DX etc. niet willen hebben.
Mww beetje jammer van die lasers, heb dr nog twee onderweg >.< Ga dan als ze binnekomen en ook zo bagger zijn maar geld terug vragen.
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
pi_81291266
TVP
Wacht ondertussen nog op 5-6 pakketjes waarvan de nieuwste 2 weken geleden besteld is.
pi_81292071
Gaat lekker met mijn laatste bestelling:

Het eerste pakketje dat 5 mei eindelijk door HKPost naar Nederland geshipped was, door DX op 19 april de deur uit gedaan, is binnen. Een antenne voor mijn wi-fi kaartje. 6 mei is het volgende pakketje met een zaklamp naar mij onderweg gegaan, welke DX op 23 april aan de post had afgestaan

Fijn, zo'n aswolk. Nu is het nog wachten op het derde deel van die bestelling, welke op 28 april bij DX is vertrokken en vandaag HKPost zou moeten heeft verlaten.

Volgens mij maken ze niet veel winst op mij
pi_81293680
vandaag mijn eerste bestellingen binnengekregen die ik op 22 april geplaatst heb een inkt refill kit, jack 3,5 mm splitter en usb charger
  dinsdag 11 mei 2010 @ 13:47:03 #32
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_81294230
quote:
Op maandag 10 mei 2010 23:55 schreef rcco het volgende:
Heeft er iemand hier ervaring met lightinthebox .com?
Die staan volgens mij redelijk goed bekend. Ik zou even op www.resellerratings.com zoeken
quote:
Op maandag 10 mei 2010 17:01 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Voor dat geld haal je een iPad.
Ja, want voor dat geld wil ik een iPad
Nee dank je, dan liever zo'n Chinees ding. Maar goed, ik heb het geld toch niet.
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_81297991
Wat een wachttijden mbt de post zeg Heb eerlijk gezegd nooit langer hoeven wachten dan 1,5 week, dus nu lijkt het wel ineens heel erg lang (verzonden vanaf dealperfect op de 23e).
pi_81301503
dealperfect's assortiment is min of meer verdwenen
  dinsdag 11 mei 2010 @ 16:27:33 #35
121310 venomsnake
El Saltador
pi_81301893
tvp
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 11 mei 2010 @ 18:16:09 #36
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_81306533
Eindelijk binnen, aanrader

Mijn grote Domo Kun pop binnen, lijkt wel een mongool Beetje slecht gefabriceerd, anders dan op de foto. Klacht indienen
pi_81306580
terugvind
Jusqu'ici tout va bien...
  dinsdag 11 mei 2010 @ 18:28:51 #38
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_81307027
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 18:16 schreef monkeybrain het volgende:

[ afbeelding ]

Mijn grote Domo Kun pop binnen, lijkt wel een mongool Beetje slecht gefabriceerd, anders dan op de foto. Klacht indienen
FiiO ownt
Hoi
  † In Memoriam † dinsdag 11 mei 2010 @ 18:31:17 #39
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_81307117
TVP, ik wil binnenkort eens wat leuke accessoires voor mijn telefoon bestellen.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_81308245
quote:

[ afbeelding ]

Hey dat ziet er tof uit

Ik ga hem ook bestellen, is ie bij MP4nation het goedkoopst? Scheelt sowieso al 4-5 dollar met DealExtreme, maar misschien kan het nog goedkoper

Koop hem denk ik toch bij MP4nation, wil hem over een maand namelijk hebben, hopen dat dat gaat lukken.
pi_81308709
WTF, dat ding besteld, maar de order staat er dubbel eentje als order ******3 en eentje ******4

En bij allebei staat dat het betaald is met PayPal.

Wat zal ik doen, doen alsof mijn neus bloed en wachten tot ik er 2 krijg, of er 1 annuleren om te voorkomen dat ik extra moet betalen?
  dinsdag 11 mei 2010 @ 19:37:22 #42
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_81309811
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 19:10 schreef RacerDKB het volgende:
WTF, dat ding besteld, maar de order staat er dubbel eentje als order ******3 en eentje ******4

En bij allebei staat dat het betaald is met PayPal.

Wat zal ik doen, doen alsof mijn neus bloed en wachten tot ik er 2 krijg, of er 1 annuleren om te voorkomen dat ik extra moet betalen?
Verander het verzendadres van 1 naar mijn huis
Hoi
pi_81310007
Eindelijk het eerste envelopje binnengekregen. Heeft dus een maand geduurd. Eindelijk de screenprotectors voor mijn telefoon, voor wat ze kosten kan ik elke week een nieuwe plakken.
Nou de rest nog binnenkrijgen
  dinsdag 11 mei 2010 @ 19:53:31 #44
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_81310471
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 18:58 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Hey dat ziet er tof uit

Ik ga hem ook bestellen, is ie bij MP4nation het goedkoopst? Scheelt sowieso al 4-5 dollar met DealExtreme, maar misschien kan het nog goedkoper

Koop hem denk ik toch bij MP4nation, wil hem over een maand namelijk hebben, hopen dat dat gaat lukken.
Daar heb ik hem besteld, een maand onderweg dankzij die vulkaan
  dinsdag 11 mei 2010 @ 20:26:28 #45
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_81311817
Destinaton was 9 mei, het is nu 11 mij. En het is verschoven naar 10 mei. Terwijl het dus al 11 mei is?

Achja, mijn record is 3 weken. Gemiddeld duurt een pakketje van DX ongeveer 1.5 maand om aan te komen, vaak/meestal langer. Dus ik moet eigenlijk niet verwachten dat het al na 3.5 week er is.
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
  dinsdag 11 mei 2010 @ 20:36:02 #46
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_81312266
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 20:26 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Destinaton was 9 mei, het is nu 11 mij. En het is verschoven naar 10 mei. Terwijl het dus al 11 mei is?

Achja, mijn record is 3 weken. Gemiddeld duurt een pakketje van DX ongeveer 1.5 maand om aan te komen, vaak/meestal langer. Dus ik moet eigenlijk niet verwachten dat het al na 3.5 week er is.
Mijn record is 4 dagen met weekend ertussen
Hoi
  dinsdag 11 mei 2010 @ 20:46:14 #47
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_81312763
Zooo wat voelt dat goed weer een keer een pakketje uit china te krijgen! Heeft er écht lang over gedaan maar boeiend altijd leuk :p Mp3 spelertje, goede kwaliteit 4.50 (Moet je eigen MicroSD kaart in doen)
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
pi_81313325
Worden DX zendingen ook wel door GLS geleverd? Ik had vandaag een envelop van DX in de bus met screenprotectors, en er lag een niet thuis bericht van GLS. Die L*L van een chauffeur heeft geen afzender ingevuld. Ik verwacht verder niks, behalve een gsm via Vodafone, maar die versturen met TNT.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 21:01:51 #49
48067 neo2000
pi_81313483
quote:
Wij verwachten natuurlijk wel pics van Grote Chinese Mongool.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 21:05:06 #50
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_81313653
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 20:58 schreef Osramp het volgende:
Worden DX zendingen ook wel door GLS geleverd? Ik had vandaag een envelop van DX in de bus met screenprotectors, en er lag een niet thuis bericht van GLS. Die L*L van een chauffeur heeft geen afzender ingevuld. Ik verwacht verder niks, behalve een gsm via Vodafone, maar die versturen met TNT.
DX gaat juist met TNT
Hoi
pi_81313727
Dan ben ik toch eens heul benieuwd naar wat er met GLS komt. Toch die telefoon van Vodafone mss?
  dinsdag 11 mei 2010 @ 22:22:31 #52
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_81318186
quote:
2010-05-11: Unreal88 It is malfunctioning. It is not bright at all and it does not do what it is supposed to do. It dims. I want a refund
2010-05-11: Denia Dear Unreal88,

Thanks for your order

here we offer you two solutions , you can see which is better for you

1. you do not send it back, we offer you a $ 8 refund
2. you send it back , and after we test it , if it is a faulty product, we will offer you a full refund or a new replacement

please reply soon

hope you a good day

Yours,

Denia
Gaat over die groene laser
Hoi
pi_81318742
Je krijgt toch meteen een tracking code zodra de status van je bestelling op Shipped staat?
Ik heb de gratis methode (zoals aanbevolen hierboven) genomen, maar geen tracking code (in emailtje stond "Tracking #: -: ", op de bestelling pagina staat er een leeg tekstvak onder "Tracking number"...)
Het email dat de bestelling verzonden is, was om 6 uur 's avonds....
  dinsdag 11 mei 2010 @ 22:48:04 #54
48067 neo2000
pi_81319756
Oh, de gratis methode. Ja, dan heb je natuurlijk geen recht op tracking vanaf bol.com!

Serieus gast, als je wilt dat ook iemand maar *iets* zinnings kan zeggen, dan vertel je erbij welke webshop je iets besteld hebt.. En een gratis methode, queue?
pi_81320619
DealExtreme
pi_81331919
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 21:06 schreef Osramp het volgende:
Dan ben ik toch eens heul benieuwd naar wat er met GLS komt. Toch die telefoon van Vodafone mss?
Toch de gsm. Vodafone verzendt anderrs altijd met TNT.
pi_81335779
Iemand ervaring met Focalprice? want ik zie alleen maar DX voorbijkomen.
  woensdag 12 mei 2010 @ 12:39:30 #58
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_81335888
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 12:36 schreef Creatix het volgende:
Ja, net zo goed als DX
Hoi
  woensdag 12 mei 2010 @ 13:12:38 #59
108357 Xenomaniac
Radical outlet
pi_81337084
Aloha,

Heeft iemand dit http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11866 ding?
En doet ie het bij jou wel?
Hij vindt mijn telefoon wel maar blijft zeuren over drivers die dan weer nergens te vinden zijn.
Is er een oplossing voor of kan ik het apparaatje beter weg pleuren?
"Socialism only works in two places: Heaven, where they don't need it and Hell, where they already have it." - Ronald Reagan
  woensdag 12 mei 2010 @ 14:15:56 #60
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_81339978
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 13:12 schreef Xenomaniac het volgende:
Aloha,

Hij vindt mijn telefoon wel maar blijft zeuren over drivers die dan weer nergens te vinden zijn.
Wat voor telefoon heb je
Hoi
pi_81348031
quote:
Aloha,

hey dat is een kewl dingetje!
pi_81348256
quote:
Aloha,

Mm leuk ding :p
pi_81348370
Moeten ze door de update van DealPerfect alle artikelen er weer stuk voor stuk op zetten ofzo?
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_81348683
MP4nation is lekker snel, gisteren besteld en vandaag verzonden!

Benieuwd of ze m'n 2e ''bug''-order nog gaan verzenden
pi_81350535
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 12:36 schreef Creatix het volgende:
Ja ik bestel er best veel.
Niet alleen maar positief, maar je kan altijd klagen en dan sturen ze het opnieuw op als het niet werkt.
Zorg dat je foto's van de verpakking bewaard iig.
  woensdag 12 mei 2010 @ 18:44:16 #66
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_81351225
Vandaag niks binnen gekregen. Morgen dan? En overmorgen ook in mindere mate denk ik.
Hoi
  woensdag 12 mei 2010 @ 18:55:39 #67
48067 neo2000
pi_81351701
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 23:01 schreef kutagh het volgende:
DealExtreme
Dan wordt je vraag in de OP beantwoord.
quote:
Aloha,

Welk besturingssysteem gebruik je?
pi_81352729
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:55 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Dan wordt je vraag in de OP beantwoord.
[..]

Ah, dus tracking van TNT dus?
  woensdag 12 mei 2010 @ 19:25:50 #69
48067 neo2000
pi_81353000
A: Dit varieert veel. Bepalende factoren zijn of het product op voorraad is, en of de Hong Kong Air Mail een beetje opschiet. Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij DealExtreme, en dan 5 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken. Kijken of je order al verzonden is kan heel simpel door bovenaan de site op My Account te klikken, daar in te loggen. Daar staan de statussen van al je orders. Ook kan je op de desbetreffende order klikken, en dan Invoice te klikken, om te kijken of alle producten op voorraad zijn.

Om de status van je pakket met tracking nummer te bekijken kan je het volgende doen:
http://app3.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp en je order invullen. Als er staat dat je pakketje hong kong heeft verlaten, is hij mogelijk al in Nederland. Om de status binnen Nederland te achterhalen doe je het volgende:
058 2 333 333 bellen. Doe niks voor Nederlands, 1 voor pakketten en 4 voor overige vragen. Dan zeg je dat er een pakketje is verstuurd vanuit Hong Kong en dat je wilt kijken of het al in Nederland is. Je geeft je : RB(kan verschillen)***************HK traceernummer. Deze checkt de medewerker. Als het pakketje in Nederland is binnengekomen vertelt de medewerkster het je legt zij/hij uit dat hij wordt omgenummerd en dan weet je waar hij is.

V: Ik kan mijn bestelling niet tracken hoor? Ik zie niet staan waar het pakje nu is?
A: Dit klopt. Dit komt omdat het postbedrijf uit Hong Kong en de TNT niet samen werken. Het enige wat je kan zien is of het uberhaupt al uit Hong Kong is. Dit is zo als de status ''Shipped to NL'' is.
  † In Memoriam † woensdag 12 mei 2010 @ 20:10:34 #70
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_81355105
Zojuist wat besteld bij Focalprice, eens afwachten hoe lang dat duurt
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_81357758
Achja, DX zegt op het moment "Shipped to Air Mail".... Nog een weekje wachten bij voorkeur dan...
  woensdag 12 mei 2010 @ 21:34:52 #72
108357 Xenomaniac
Radical outlet
pi_81359295
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:55 schreef neo2000 het volgende:
Vista..
Het lukt nog steeds niet.
Ik ben bijna zover dat ik 'm van het balkon af pleur.
"Socialism only works in two places: Heaven, where they don't need it and Hell, where they already have it." - Ronald Reagan
  woensdag 12 mei 2010 @ 21:35:18 #73
301940 Niemand..
Mhoo, I'm a fish!
pi_81359323
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 19:25 schreef neo2000 het volgende:

Tot hoe laat kan je daar heen bellen? En waar is dat het nummer van, TNT/Douane ?
  woensdag 12 mei 2010 @ 21:37:16 #74
301940 Niemand..
Mhoo, I'm a fish!
pi_81359422
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 21:34 schreef Xenomaniac het volgende:

[..]

Vista..
Maak er wel een filmpje van en zet hem op youtube, kunnen wij ook nog lachen
  woensdag 12 mei 2010 @ 21:42:14 #75
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_81359683
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 21:34 schreef Xenomaniac het volgende:

[..]

Vista..
Wat is het merk van je telefoon
Hoi
  woensdag 12 mei 2010 @ 21:44:47 #76
108357 Xenomaniac
Radical outlet
pi_81359830
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 21:42 schreef Unreal88 het volgende:
Wat is het merk van je telefoon
Sony en de laptop ook.
  woensdag 12 mei 2010 @ 21:47:09 #77
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_81359927
Sony ericsson neem ik aan? Hmm ja dan is het vreemd. Je zegt dat je PC de telefoon wel kan vinden maar dan heeft hij nog drivers nodig daarna?
Hoi
  woensdag 12 mei 2010 @ 21:52:38 #78
108357 Xenomaniac
Radical outlet
pi_81360219
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 21:47 schreef Unreal88 het volgende:
Sony ericsson neem ik aan? Hmm ja dan is het vreemd. Je zegt dat je PC de telefoon wel kan vinden maar dan heeft hij nog drivers nodig daarna?
Ze maken drie volle seconden contact en dan is het klaar.
Hij blijft vragen om een cd die er niet bij zit.
"Stuurprogramma niet geinstalleerd"
  woensdag 12 mei 2010 @ 22:02:02 #79
48067 neo2000
pi_81360680
Komt waarsch. vanwege de brakke bluetooth stack van Vista.. Je zult dus een andere stack moeten downloaden ergens. Goed werkende drivers/een goede stack ga je niet vinden voor het dingetje, ik heb volgens mij een paar topics geleden daar wat uitleg over gegeven. komt er eigenlijk op neer dat, als je dat ding goed wilt gebruiken, er software meegeleverd moet zijn, wat niet gebeurt is. in de topics bij het ding is wel e.e.a. te vinden. onder Windows 7 is trouwens de bluetooth stack wel dermate uitgebreid dat ie daar WEL zou moeten werken. Als je ergens toevallig een windows 7 machine in de buurt hebt om snel te testen..
pi_81360724
Of je installeert gewoon Windows 7
  woensdag 12 mei 2010 @ 22:11:28 #81
108357 Xenomaniac
Radical outlet
pi_81361151
Dat testen op W7 kan ik alleen thuis, dus dat wordt morgen.
Maar het ging me juist om deze machine en dat ik dan lekker makkelijk foto's over kon schieten en zo.
Maar idd, W7 moet er wel komen, ook vanwege andere dingen. En dan gaat al die Sony-shit er ook af.

En ter uwer info: 21 april besteld, 22 april shipped en gisteren binnen.
  woensdag 12 mei 2010 @ 22:14:05 #82
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_81361294
voor die gene wie de ipad clone wou bestellen op DX

deze ziet er goed uit!

http://www.tradetang.com/(...)/129696-2116260.html

android als OS

Als ik de echte niet zou hebben zou ik deze bestellen denk ik
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_81363392
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 22:14 schreef revpolen het volgende:
voor die gene wie de ipad clone wou bestellen op DX

deze ziet er goed uit!

http://www.tradetang.com/(...)/129696-2116260.html

android als OS

Als ik de echte niet zou hebben zou ik deze bestellen denk ik
2 in het oog springende nadelen:
7 inch TFT LCD with Resistance Touch Screen -> geen multi-touch
Android v1.5 -> veel te oud, actueel v2.1

Als er een community rond ontstaat die custom roms ontwikkelt (en als de prijs nog wat zakt) dan lijkt het me wel iets...

Over dealextreme...
Op 1 mei iets besteld en vandaag ontvangen. Dat valt dus goed mee.
Paar dagen later nog wat zaken besteld. Order staan nu op packaging:
00632 12W Glue Gun Black with 2 Sticks x 1 Pending $5.47 -
00633 Glue Gun Glue 7mm x 27cm (10-Pack) x 2 Pending $3.62 -
03529 Flat to Round Power Plug Convertor x 1 Ready $0.87 -
08806 LED Light Show Gyroscopes (2-Pack) x 1 Ready $3.39
Let op de eerste 2 regels... die tolletjes en convertorplug gaan dus met tracking opgestuurd worden en de "duurdere" spullen van de bestelling weer niet
Stockaanduiding bij DX is helemaal niet betrouwbaar.

[ Bericht 34% gewijzigd door thecuriousone op 12-05-2010 23:01:46 (over dealextreme) ]
jaja, en azo...
  woensdag 12 mei 2010 @ 22:56:11 #84
48067 neo2000
pi_81363652
@Xenomaniac, je hebt PM.
  woensdag 12 mei 2010 @ 22:59:36 #85
226677 revpolen
pi_81363846
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 22:51 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

2 in het oog springende nadelen:
7 inch TFT LCD with Resistance Touch Screen -> geen multi-touch
Android v1.5 -> veel te oud, actueel v2.1

Als er een community rond ontstaat die custom roms ontwikkelt (en als de prijs nog wat zakt) dan lijkt het me wel iets
kan je android dan niet upgrade? netzo als je met iphone OSX doet?
pi_81364631
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 22:59 schreef revpolen het volgende:

[..]

kan je android dan niet upgrade? netzo als je met iphone OSX doet?
Elk toestel heeft zijn eigen drivers (en eventueel specifiek aangepaste delen van het besturingssysteem) nodig. Het is niet zo gemakkelijk als bij Apple waar elk toestel op dezelfde architectuur draait.

Fabrikanten van zo'n toestellen verkopen liever gewoon het toestel zonder verdere software ondersteuning te bieden. Als het toestel voldoende verkoopt met android 1.5, waarom dan tijd en geld "verspillen" aan het beschikbaar stellen van de nieuwere versies van Android?

Vandaar ook mijn opmerking over custom roms. Als het toestel populair zou worden dan zijn er altijd wel fanatiekeligen die er de laatste nieuwe versie van android willen op draaien en die _zelf_ voor de drivers e.d. gaan zorgen. Vanaf dat moment worden dan "custom roms" voor het toestel ontwikkeld.

Heel binnenkort wordt android 2.2 aangekondigd, dt wordt weer een serieuze stap vooruit. Android wordt beetje bij beetje volwassen.
jaja, en azo...
  donderdag 13 mei 2010 @ 02:07:50 #87
268749 Qaox
Aardappel
pi_81370296
Status
5/1/2010 **** ***** Processing - Awaiting Stock
  donderdag 13 mei 2010 @ 08:14:48 #88
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_81371626
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 22:11 schreef Xenomaniac het volgende:
Dat testen op W7 kan ik alleen thuis, dus dat wordt morgen.
Maar het ging me juist om deze machine en dat ik dan lekker makkelijk foto's over kon schieten en zo.
Maar idd, W7 moet er wel komen, ook vanwege andere dingen. En dan gaat al die Sony-shit er ook af.

En ter uwer info: 21 april besteld, 22 april shipped en gisteren binnen.
Ik heb een muis aan zo'n ding gehangen met win7. Het werkt perfect maar na een paar weken is de verbinding weg en kan win7 hem ook niet meer vinden. Installeer je Win7 vers dan werkt het weer perfect, tot een paar weken later

Met XP nog niks aan de hand.
Met vista werkte het zaakje ook maar dat heb ik via een gratis upgrade snel eraf gegooid
  donderdag 13 mei 2010 @ 10:52:14 #89
48067 neo2000
pi_81373616
Ik ga binnenkort een uber muis bestellen @ DX (Draadloos, Bluetooth, laser en oplaadbaar via kabeltje, beat that Logitech) en het zal mij benieuwen of deze onder xp x64 en win 7 het goed blijft doen..

Was het een China Mouse die problemen gaf, Monkeybrain?
pi_81378300
Zijn er meer mensen bij wie het langer duurt dan normaal dat ze iets ontvangen van DX? Ik heb mailtjes gehad op 22 en 26 april dat het verstuurd is, maar nog niks binnen. Normaal heb ik het altijd vrij snel binnen maar ik denk dat de feestdagen en de aswolk voor vertraging zorgen, kan dat kloppen?
pi_81378323
Gekke DealExtreme, een order stond al 3 weken op ''Processing'', dus ik bij Customer Service Express gevraagd waarom het nog niet verzonden was, kreeg ik vandaag antwoord dat ze mijn order vergeten ( ) waren en dat het hun spijt, en dat ze hem nu wel zo snel mogelijk gaan verzenden
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 13:31 schreef -Trinity- het volgende:
Zijn er meer mensen bij wie het langer duurt dan normaal dat ze iets ontvangen van DX? Ik heb mailtjes gehad op 22 en 26 april dat het verstuurd is, maar nog niks binnen. Normaal heb ik het altijd vrij snel binnen maar ik denk dat de feestdagen en de aswolk voor vertraging zorgen, kan dat kloppen?
Klopt afgelopen weken zijn er veel vertragingen geweest door onder andere die aswolk en veel feestdagen, komt wel goed. Nog even geduld en dan komt het aan Maar er waren inderdaad veel vertragingen, je bent niet de enige.
Pas sinds 3 mei zijn de orders richting Europa weer naar normale omstandigheden, dus je zou het in principe snel kunnen verwachten, je pakketjes.
  donderdag 13 mei 2010 @ 16:31:38 #92
48067 neo2000
pi_81384130
Gekke is in dit geval wel te vervangen door "klote", want ik heb hetzelfde gehad bij mijn laatste order.. Heeft 3 weken op processing gestaan, mailde hen, en de volgende dag was alles verzonden. Is ook weer nieuw daar denk ik.
pi_81384980
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 13:32 schreef RacerDKB het volgende:
Klopt afgelopen weken zijn er veel vertragingen geweest door onder andere die aswolk en veel feestdagen, komt wel goed. Nog even geduld en dan komt het aan Maar er waren inderdaad veel vertragingen, je bent niet de enige.
Pas sinds 3 mei zijn de orders richting Europa weer naar normale omstandigheden, dus je zou het in principe snel kunnen verwachten, je pakketjes.
Okido, dat dacht ik zelf ook al, thx .
  donderdag 13 mei 2010 @ 16:55:16 #94
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_81385052
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 10:52 schreef neo2000 het volgende:
Ik ga binnenkort een uber muis bestellen @ DX (Draadloos, Bluetooth, laser en oplaadbaar via kabeltje, beat that Logitech) en het zal mij benieuwen of deze onder xp x64 en win 7 het goed blijft doen..

Was het een China Mouse die problemen gaf, Monkeybrain?
[ afbeelding ]
Deze, maar of het nu de dongle of de muis of uiteraard Windows zelf is? XP doet het goed
http://www.budgetgadgets.(...)laptoppc-p-6349.html
  donderdag 13 mei 2010 @ 17:12:58 #95
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_81385693
is klonk dood?
of vallen fake ipad's niet onder het embargo?
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_81386034
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 17:12 schreef mickeyD het volgende:
is klonk dood?
Time for n1ke etc
  donderdag 13 mei 2010 @ 17:39:03 #97
48067 neo2000
pi_81386577
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 16:55 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Deze, maar of het nu de dongle of de muis of uiteraard Windows zelf is? XP doet het goed
http://www.budgetgadgets.(...)laptoppc-p-6349.html
Ziet er wel aardig uit.. Van de week deze maar eens scoren:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15402

Ziet er minder leuk uit, maar laser..
  donderdag 13 mei 2010 @ 19:54:32 #98
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_81391671
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 17:12 schreef mickeyD het volgende:
is klonk dood?
China Ipads waren eerder op de markt dan de echte... dus eigenlijk is de Apple versie nep
  donderdag 13 mei 2010 @ 19:59:30 #99
268749 Qaox
Aardappel
pi_81391889
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 19:54 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

China Ipads waren eerder op de markt dan de echte... dus eigenlijk is de Apple versie nep
Maar Apple heeft er patent op dus

pi_81396441
Hier zijn jullie
  donderdag 13 mei 2010 @ 21:53:16 #101
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_81396544
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 19:59 schreef Qaox het volgende:

[..]

Maar Apple heeft er patent op dus

[ afbeelding ]
Lijkt me sterk dat Apple een patent heeft op het concept van zo'n ding. Een hoop merken hebben al een ipad aangekondigd en jaren terug had je al tablet pc's.
  donderdag 13 mei 2010 @ 21:59:52 #102
206640 Beelzebufo
pi_81396798
Zijn er ook mensen met laserpointers van BIC die wél goed werken? Ervaring tot nu toe: rug.
(lichaamsdeel van drie letters, middelste is een U)
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_81396901
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 21:59 schreef Beelzebufo het volgende:
Zijn er ook mensen met laserpointers van BIC die wél goed werken? Ervaring tot nu toe: rug.
(lichaamsdeel van drie letters, middelste is een U)
BIC laserpointers? Waar zijn die te koop dan?

Zal ik anders die ''vorige delen'' lijst uit de OP weghalen? Nogal nutteloos denk ik. Misschien steeds alleen het vorige topic er bij, ipv de vorige 150.
  donderdag 13 mei 2010 @ 22:17:53 #104
268749 Qaox
Aardappel
pi_81397554
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 21:53 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Lijkt me sterk dat Apple een patent heeft op het concept van zo'n ding. Een hoop merken hebben al een ipad aangekondigd en jaren terug had je al tablet pc's.
Tokking bout teh design
  vrijdag 14 mei 2010 @ 06:57:18 #105
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_81406644
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:17 schreef Qaox het volgende:

[..]

Tokking bout teh design
Een vierkant scherm?
1:1 namaken incl. appeltje is een ander verhaal maar je kunt moeilijk een driehoek ipad maken Je komt uiteindelijk op hetzelfde design uit net zoals elke netbook.

De China Ipad was niet 1:1 namaak, Apple had immer niet eens het ding openbaar gemaakt. De geruchten over het design zijn al jaren oud, dat hebben die Chinezen uiteraard gebruikt om er zelf 1 te maken ipv te wachten op Steve Jobs

Die pokerkaarten vind ik wel mooi, alleen een beetje prijzig voor 6 dollar
Zal wel door de copyright kosten komen

[ Bericht 12% gewijzigd door monkeybrain op 14-05-2010 07:02:19 ]
pi_81410672
Ik zat een beetje op DX en consorten rond te kijken voor een leuke nieuwe telefoon; maar ik zie of alleen gare java dingen of WM. Zijn er totaal geen Android telefoons?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_81413133
Euro daalt onder 1,25 dollar

AMSTERDAM - De euro is vrijdag tot onder de 1,25 dollar gedaald. Dat is het laagste niveau sinds begin maart vorig jaar.

De Europese eenheidsmunt staat onder druk door aanhoudende zorgen over de financiële problemen in de eurozone.

De euro noteerde om 11.15 uur een stand van 1,2475 dollar. Bij het slot van de Europese beurshandel donderdag was de euro 1,2555 dollar waard.
Een dag eerder noteerde de munt nog boven de 1,26 dollar.

&lt;b&gt;&lt;a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank"&gt;123caravanhuren.nl&lt;/a&gt;&lt;/b&gt;
pi_81414824
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 06:57 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Een vierkant scherm?
1:1 namaken incl. appeltje is een ander verhaal maar je kunt moeilijk een driehoek ipad maken Je komt uiteindelijk op hetzelfde design uit net zoals elke netbook.

De China Ipad was niet 1:1 namaak, Apple had immer niet eens het ding openbaar gemaakt. De geruchten over het design zijn al jaren oud, dat hebben die Chinezen uiteraard gebruikt om er zelf 1 te maken ipv te wachten op Steve Jobs

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar vind je die met Mao? Die is wel vet . Ga ik denk ik kopen als ik weer geld heb,....
  vrijdag 14 mei 2010 @ 13:37:46 #109
301940 Niemand..
Mhoo, I'm a fish!
pi_81415748
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 12:30 schreef mvc het volgende:
Euro daalt onder 1,25 dollar

AMSTERDAM - De euro is vrijdag tot onder de 1,25 dollar gedaald. Dat is het laagste niveau sinds begin maart vorig jaar.

De Europese eenheidsmunt staat onder druk door aanhoudende zorgen over de financiële problemen in de eurozone.

De euro noteerde om 11.15 uur een stand van 1,2475 dollar. Bij het slot van de Europese beurshandel donderdag was de euro 1,2555 dollar waard.
Een dag eerder noteerde de munt nog boven de 1,26 dollar.

Voor kleine bedragen maakt het mij niks uit, en ik besteed nooit echt veel, maar het is natuurlijk wel als de euro weer stijgt.
pi_81417313
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 13:31 schreef -Trinity- het volgende:
Vandaag al 1 vd 2 binnen .
pi_81419393
TNT bezorger is aan de overkant. Hopen dat ik vandaag eindelijk me pakketje binnen krijg.
  Moderator vrijdag 14 mei 2010 @ 15:54:23 #112
9859 crew  Karina
Woman
pi_81420605
Ik had zo'n in-ear koptelefoontje besteld en ik dacht, waar blijft dat ding nou, kijk ik net, had nooit uitgechecked, ja dan kun je lang wachten
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_81420873
een pakketje binnen, was 8 dagen onderweg (y)
een hulzenstopper om zelf sigaretten te maken, werkt perfect!
  vrijdag 14 mei 2010 @ 16:13:30 #114
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_81421296
Neo, jij zocht toch een net pak voor je werk, FP heeft geluisterd

Ik ga voor een iets sportievere look

Jack heeft deze in de aanbieding voor 19 dollar, verleidelijk

pi_81421477
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:13 schreef monkeybrain het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
dude je zit in het verkeerde subforum
  vrijdag 14 mei 2010 @ 16:35:18 #116
183846 joepie91
pi_81421960
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 18:28 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

FiiO ownt
Heb inderdaad ook hier erg goede ervaringen met FiiO... heb hier zelf de FiiO Walkbox via Dealextreme. Fantastisch ding

FiiO is echt zo'n voorbeeld van een Chinees merk wat ook gewoon in Europa op de markt zou kunnen liggen tussen de A-merken... beetje net zoals Dingoo Digital (vóór het gezeik met de split en Dingoo Tech etc)
  vrijdag 14 mei 2010 @ 18:29:45 #117
48067 neo2000
pi_81426076
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 06:57 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen jammer van de spelfout, er staat "Joker" i.p.v. "Jokel".
quote:
Nee, eigenlijk niet, maar deze moet ik eigenlijk haast aanschaffen..
  vrijdag 14 mei 2010 @ 18:31:36 #118
121310 venomsnake
El Saltador
pi_81426138
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat is dat voor rotzooi?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 14 mei 2010 @ 18:52:20 #119
108357 Xenomaniac
Radical outlet
pi_81426852
By the way: dat usb-bluetoothpikkie van hierboven werkt perfect op W7.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 20:07:15 #120
206640 Beelzebufo
pi_81429957
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:02 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

BIC laserpointers? Waar zijn die te koop dan?
Buy In Coins (punt com)
  vrijdag 14 mei 2010 @ 20:24:17 #121
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_81430770
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 18:31 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Wat is dat voor rotzooi?
Zover ik begrijp een soort role playing kostuums van een Japanse tekenfilm serie?
Je ziet een hoop Naruda (?) zooi in die Chinese winkels verschijnen, zal wel heel hip zijn bij de nerds

Suntek is ook lekker bezig

pi_81437858
quote:

[ afbeelding ]
Ziet er wel cool uit.
Ik ga hem bestellen!

Wel mooi ding voor de slaapkamer (als vriendin erbij ligt )

EDIT: Bij DX hebben ze hem ook, maar ik zie daar geen plugin voor het stopcontact En hij is daar duurder

POP: http://popbuying.com/deta(...)aker_Xmas_Gift-26511
DX: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.29747

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 14-05-2010 22:57:10 ]
pi_81444286

Dit ding Welke Chinese shop verkoopt het? Het is gemaakt in China dus het moet wel *ergens* te koop zijn.

Zojuist al product request gedaan
pi_81444416
Hij is wel grappig ja
  zaterdag 15 mei 2010 @ 08:27:49 #125
48067 neo2000
pi_81449295
  Boks-Chick zaterdag 15 mei 2010 @ 08:50:40 #126
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_81449431
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 00:28 schreef RacerDKB het volgende:

Dit ding Welke Chinese shop verkoopt het? Het is gemaakt in China dus het moet wel *ergens* te koop zijn.

die is briljant! Die wil ik ook
lolwut
pi_81449943
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 00:28 schreef RacerDKB het volgende:

Ik heb ook interesse, vet ding!
pi_81453618
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=120569451364
Heb maar een poging gewaagd met het idee van "Als ik hem niet ontvang, vraag ik het geld maar terug via paypal".
  zaterdag 15 mei 2010 @ 15:10:37 #129
206640 Beelzebufo
pi_81458041
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 12:37 schreef Joene94 het volgende:
Heb maar een poging gewaagd met het idee van "Als ik hem niet ontvang, vraag ik het geld maar terug via paypal".
Van de EBay pagina:
quote:
Shipping Info:
[...]

The images are for reference only. Please take the item you get as the standard.

[...]
Vermoedelijk ontvang je hem wel, maar of het dezelfde is als op het plaatje??

Algemene wijsheid (gratis): Als het te mooi lijkt om waar ze zijn, dan ís het te mooi om waar te zijn,
pi_81458336
Bah, Dealperfect heeft de site en de inventaris aangepast. Nu zijn alle dingen die wij altijd kochten (oral-c tandenborstels, luchtjes) weg.. En er is nog geen alternatief te vinden..
pi_81458510
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 15:20 schreef _jvdb_ het volgende:
Bah, Dealperfect heeft de site en de inventaris aangepast. Nu zijn alle dingen die wij altijd kochten (oral-c tandenborstels, luchtjes) weg.. En er is nog geen alternatief te vinden..
De RB's, onderbroeken en rest van de shit staan er nog wel op
  zaterdag 15 mei 2010 @ 15:27:25 #132
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_81458536
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 15:20 schreef _jvdb_ het volgende:
Er is wel een alternatief. Stuur een mailtje naar Rachel/Jack of die wat oral-c borsteltjes kunnen bestellen.
pi_81458705
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 15:10 schreef Beelzebufo het volgende:

[..]

Van de EBay pagina:
[..]

Vermoedelijk ontvang je hem wel, maar of het dezelfde is als op het plaatje??

Algemene wijsheid (gratis): Als het te mooi lijkt om waar ze zijn, dan ís het te mooi om waar te zijn,
Ach, voor dat geld maakt het niet eens uit wat voor cloon je krijgt, het is al een wonder als je er eentje ontvangt. Haha.
pi_81458722
Jep, heb ik inmiddels ook al gedaan. Maar ik hoop wel dat die weer terug gaan komen op een van de bekende sites. Er waren toch een aantal producten die het zeker de moeite waard waren om te bestellen
pi_81458793
Ze zijn een beetje aan het rommelen bij DP/Taobao Ik had een bestelling geplaatst van 3 artikelen, sturen ze eerst 1 op, een maand later nog 1, en van de derde blijkt de kleur die ik wil niet meer leverbaar te zijn. Dus ik een mailtje gestuurd dat ik 'm dan wel in het grijs wil, krijg ik een e-mail terug dat ze het zullen doorgeven aan hun leverancier, en dan 20 min later ineens een mail van paypal dat ik geld teruggestort krijg voor het laatste item
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_81461864
Die vierkante eiren maker
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
  zaterdag 15 mei 2010 @ 18:46:14 #137
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_81464178
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 17:33 schreef Semmm het volgende:
Die vierkante eiren maker
Iemand al contact opgenomen met jack dat hij die ff in z'n inventarisaris op moet nemen?
pi_81464232
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 18:46 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Iemand al contact opgenomen met jack dat hij die ff in z'n inventarisaris op moet nemen?
Het zou wel te doen moeten zijn, er zijn een paar leveranciers in China.

Ik heb niet echt contact met Jack, iemand die z'n mail heeft of op MSN die het kan vragen?
pi_81464350
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 22:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Ziet er wel cool uit.
Ik ga hem bestellen!

Wel mooi ding voor de slaapkamer (als vriendin erbij ligt )

EDIT: Bij DX hebben ze hem ook, maar ik zie daar geen plugin voor het stopcontact En hij is daar duurder

POP: http://popbuying.com/deta(...)aker_Xmas_Gift-26511
DX: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.29747
Houd ons aub op de hoogte ervan, of nog beter post een review (op het andere forum of hier), als het een beetje goed werkt is dit een prachtig ding.
pi_81464765
Wat is dat ding dan?
pi_81466136
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 18:51 schreef LennyCole het volgende:

[..]

Houd ons aub op de hoogte ervan, of nog beter post een review (op het andere forum of hier), als het een beetje goed werkt is dit een prachtig ding.
Ik laat het weten als ik hem ontvang en als het wat is
Op dit forum

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2010 19:47:05 ]
  zondag 16 mei 2010 @ 13:47:25 #142
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_81486904
stond deze er al tussen..

Android tablet voor ongeveer 80 euro
http://www.popbuying.com/(...)D_Notebook_EMS-29774
  zondag 16 mei 2010 @ 14:05:17 #143
48067 neo2000
pi_81487643
quote:
Op zondag 16 mei 2010 13:47 schreef makkie88 het volgende:
stond deze er al tussen..

Android tablet voor ongeveer 80 euro
http://www.popbuying.com/(...)D_Notebook_EMS-29774
Nee, maar met de specs op de site kan je niet veel denk ik.. Geen info of het een capacitief scherm is bijvoorbeeld. Tenminste, ik kan het er niet uit opmaken.

Veder zit er een Via 600 mhz processor in. geen idee hoe dat ding performed, maar in mijn HTC smartphone zit ook een 600 mhz processor, en die hoeft maar een heel klein schermpje aan te sturen. Al met al denk ik niet dat het een snelheidsmonster zal zijn, zacht gezegd. En Eken, zal dat niet afgeleid zijn van E-ten, ook een smartphone fabrikant?

Edit:

http://www.islate.org/ind(...)m001-android-tablet/
quote:
Terrible, terrible product. I thought I was getting a deal for $215 including shipping to the USA. Instead, I got a crippled Android 1.6 OS device that had no access to the Android Apps Market, the battery life is less than a single hour, the charger adapters isn’t the standard micro USB, the screen is non-responsive, it comes with almost no apps, the document is completely lacking, … and did I mention it only lasts for less than a single hour?!? To make matters worse, the distributor wanted to charge me a 30% restocking fee after I had to pay for shipping to return it to him! Avoid the this M001/Eken/Shanzhai tablet! IT IS A TOTAL DISASTER!!!
Battery life->

[ Bericht 17% gewijzigd door neo2000 op 16-05-2010 14:13:01 ]
  zondag 16 mei 2010 @ 14:59:06 #144
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_81489878
quote:
Op zondag 16 mei 2010 14:05 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Nee, maar met de specs op de site kan je niet veel denk ik.. Geen info of het een capacitief scherm is bijvoorbeeld. Tenminste, ik kan het er niet uit opmaken.

Veder zit er een Via 600 mhz processor in. geen idee hoe dat ding performed, maar in mijn HTC smartphone zit ook een 600 mhz processor, en die hoeft maar een heel klein schermpje aan te sturen. Al met al denk ik niet dat het een snelheidsmonster zal zijn, zacht gezegd. En Eken, zal dat niet afgeleid zijn van E-ten, ook een smartphone fabrikant?

Edit:

http://www.islate.org/ind(...)m001-android-tablet/
[..]

Battery life->
heb er al meer over gelezen, de batterij schijnt inderdaad maar een Aantal! uur mee te gaan, (4 tot 8 uur) een enkel uur is idd veel te kort, hoorde wel dat de batterij steeds langer mee gaat (na een week werkt de batterij goed)..

Verder weet ik dat het scherm geen multitouch aan kan, en bedient moet worden met een pennetje..

een smartphone heeft wel een klein scherm, maar wel een Radio (voor ontvangst) die hij constant moet aansturen, gebruikt neem ik aan ook geheugen?)

en tja, voor 80 euro een snelheidsmonster?..

Edit:

Wel erg jammer dat ie geen mini usb heeeft.

Is het toevallig een Ipod aansluiting?
  zondag 16 mei 2010 @ 15:23:48 #145
48067 neo2000
pi_81490748
In het filmpje hebben ze het over een aansluiting voor cradle (die er dus niet bij zit..)

Software/data overgooien moet via wifi of via sd card. Ik lees overigens overal battery life van 1 uur bij normaal gebruik of kijken van film.. Vrij kort dus, en mijn ervaring is dat batterijen na verloop van tijd alleen maar slechter worden helaas, niet beter. Responsiveness valt mij alles mee eigenlijk als ik filmpje mag geloven.

Overigens wel aardig, mijn creditcard verloopt over 2 weken.. Paypal bericht er al een maand over.. Bij m'n bank zijn ze inmiddels ook wakker geworden, maarb die gaat natuurlijk nooit binnen 2 weken weer werken bij Paypal.. Ik vraag mij af hoe moeilijk Paypal doet als er alleen maar een rekening gekoppeld is.
  zondag 16 mei 2010 @ 17:47:01 #146
164283 Luco
Buongiorno!
pi_81496344
4/27/2010 Temporary stock shortage, contact us if necessary

... Ik geef het nog een weekje...
Ma come piove bene su'gli &lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank"&gt;impermeabili&lt;/a&gt;
  zondag 16 mei 2010 @ 19:22:42 #147
183846 joepie91
pi_81500599
Ehm, weet iemand of een vergelijkbaar ding als deze ergens in China te koop is?

En dan bedoel ik dus geen letterlijke eSlick-kloon, en ook geen Kindle, maar iets vergelijkbaars. Aangezien de sourcecode van dat ding volgens mij open-source is, zal er vast wel ergens iets zijn wat op hetzelfde draait.
Tweehonderdnogwat euro vind ik toch net iets te veel
pi_81509991
quote:
Op zondag 16 mei 2010 15:23 schreef neo2000 het volgende:
In het filmpje hebben ze het over een aansluiting voor cradle (die er dus niet bij zit..)

Software/data overgooien moet via wifi of via sd card. Ik lees overigens overal battery life van 1 uur bij normaal gebruik of kijken van film.. Vrij kort dus, en mijn ervaring is dat batterijen na verloop van tijd alleen maar slechter worden helaas, niet beter. Responsiveness valt mij alles mee eigenlijk als ik filmpje mag geloven.

Overigens wel aardig, mijn creditcard verloopt over 2 weken.. Paypal bericht er al een maand over.. Bij m'n bank zijn ze inmiddels ook wakker geworden, maarb die gaat natuurlijk nooit binnen 2 weken weer werken bij Paypal.. Ik vraag mij af hoe moeilijk Paypal doet als er alleen maar een rekening gekoppeld is.
Niet moeilijk, dat heb ik namelijk ook.
  zondag 16 mei 2010 @ 22:47:02 #149
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_81514462
Vandaag een pakketje binnen gekeregen na een maandje.

Kan alleen niet zeggen wat erin zit wegens illegaal en zo.
pi_81514695
Op zondag?
  zondag 16 mei 2010 @ 23:05:34 #151
108357 Xenomaniac
Radical outlet
pi_81515525
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 12:37 schreef Joene94 het volgende:
Wat is het?
  zondag 16 mei 2010 @ 23:17:14 #152
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_81516058
quote:
Op zondag 16 mei 2010 22:50 schreef Joene94 het volgende:
Op zondag?
Weet niet, was 4 dagen weg, kwam net thuis toen zag ik het pakketje.
  maandag 17 mei 2010 @ 07:57:26 #153
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_81522785
IK heb paar dagen geleden ook nog 1 pakketje van 30 dagen geleden ontvangen. En een tripod die bij FP nog steeds niet op shipped staat.
  maandag 17 mei 2010 @ 12:17:04 #154
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_81528972
Stomme aswolk
Hoi
  maandag 17 mei 2010 @ 14:21:13 #155
131319 mickeyD
pi_81533838
de vlucht uit hong-kong is gewoon geland vanmorgen hoor..
schiphol is trouwens ook al weer open.
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  FOK!fotograaf maandag 17 mei 2010 @ 15:06:49 #156
145146 Andyy
pi_81535560

DX, hoe kan je 2x dezelfde fout maken?
  maandag 17 mei 2010 @ 15:34:14 #157
131319 mickeyD
pi_81536615
quote:
Op zondag 16 mei 2010 23:05 schreef Xenomaniac het volgende:

[..]

Wat is het?
het WAS een sciphone i9+++ voor maar $19,99
  maandag 17 mei 2010 @ 16:33:09 #158
301940 Niemand..
Mhoo, I'm a fish!
pi_81539221
Woeohoee , eerste pakketje van mijn bestelling, nog 1 te gaan.

Ik snap nu waarom dealextreme zo goedkoop is: Het is allemaal prut.Ik had oortjes besteld en er zit gewoon een klein scheurtje in het kabeltje en de oortjes zelf klinken echt heel slecht. Kan ik ook nieuwe krijgen door dat scheurtje in het kabeltje? Zonder zelf de oude terug te hoeven sturen? Dat zijn dan meer verzendkosten dan dat de oortjes in totaal hebben gekocht.

Wat verder nog in het pakket zat:
Usb kabeltje voor ipod, werkt perfect, goede kwaliteit.
3Meter Krimpkous 5 verschillende maten - Ziet er ook nog wel goed uit.
Een 3.5 stereo jack met av uitgang voor een philips draagbare dvd speler om op de tv aan te sluiten, kwaliteit iets minder maar goed genoeg. Beeldkwaliteit is wel goed.

Ik had eigenlijk alleen een led strip besteld alleen heb er van alles bij besteld en nu komt de led stripo ook nog later omdat hij niet op voorraad was.
  maandag 17 mei 2010 @ 17:22:13 #159
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_81541611
quote:
[b]Op maandag 17 mei 2010 16:33 schreef N
Ik had eigenlijk alleen een led strip besteld alleen heb er van alles bij besteld en nu komt de led stripo ook nog later omdat hij niet op voorraad was.
Zo herkenbaar
pi_81541622
Ik zoek nog leuke cadeaus die ik mensen (lees: 16 jarige kut pubers) kan geven. Iemand nog leuke (en goedkope) dingen voorbij zien komen? En aangezien ik niet een echt serieus persoon ben, moet het ook een tamelijk onserieus (oftewel: KUT) cadeau zijn.

Wie o wie?
  maandag 17 mei 2010 @ 17:25:43 #161
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_81541765
quote:
Op maandag 17 mei 2010 17:22 schreef LiFePo4 het volgende:
Ik zoek nog leuke cadeaus die ik mensen (lees: 16 jarige kut pubers) kan geven. Iemand nog leuke (en goedkope) dingen voorbij zien komen? En aangezien ik niet een echt serieus persoon ben, moet het ook een tamelijk onserieus (oftewel: KUT) cadeau zijn.

Wie o wie?
Je kan ze een duur horloge kopen voor 5 euro ofzo. Of http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.29431
  maandag 17 mei 2010 @ 17:32:49 #162
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_81542048
Ik heb zelf erg goede ervaringen met DX, buiten het feit dat je altijd een maand moet wachten op een pakketje.

Heb nu 2 defecte dingen gehad, gewoon nieuw gekregen. En 1 ding werkte niet helemaal goed. Heb een "kortingsbon"van 20 dollar gekregen.
pi_81542974
vandaag een pakketje binnengekregen in recordtijd! 8 dagen vanaf bestelling
  maandag 17 mei 2010 @ 18:57:59 #164
26568 AlwaysConnected
Alwaysconnected
pi_81546032
Ik zal wel een domme vraag stellen
Maar ik wil iets via http://www.dealperfect.com/ bestellen
ik heb het geprobeerd toe te voegen via http://www.pbpurchase.com/oshoppingcart.aspx
daar heb ik de link van product en dropshipping order ingevuld.

Maar verder kom ik niet
  maandag 17 mei 2010 @ 19:02:43 #165
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_81546253
quote:
Op maandag 17 mei 2010 17:54 schreef sandsucker het volgende:
vandaag een pakketje binnengekregen in recordtijd! 8 dagen vanaf bestelling

Whaaat? Waar?

Vind trouwens net een briefje van TNT met dat ik een pakketje kan ophalen
pi_81547666
jep

Date: 5/9/2010 5:36:34 AM
Payment: PayPal #***********
Status: Shipped

vandaag binnen met de post
  maandag 17 mei 2010 @ 19:38:50 #167
301940 Niemand..
Mhoo, I'm a fish!
pi_81548017
Ik zie net dat de iphone oortjes die ik had besteld twee dezelfde zijn. twee voor rechts. Wat een kwaliteit... Is dit een goede reden om een nieuwe te vragen.
  maandag 17 mei 2010 @ 19:54:59 #168
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_81548860
quote:
Op maandag 17 mei 2010 19:38 schreef Niemand.. het volgende:
Ik zie net dat de iphone oortjes die ik had besteld twee dezelfde zijn. twee voor rechts. Wat een kwaliteit... Is dit een goede reden om een nieuwe te vragen.
Ja

Ik heb net een wit hoesje ipv een zwarte gekregen, ook even berichtje over sturne
Hoi
pi_81549445
quote:
Op maandag 17 mei 2010 15:34 schreef mickeyD het volgende:

[..]

het WAS een sciphone i9+++ voor maar $19,99
Het WAS inderdaad. Inmiddels vertrouwd PayPal de zaak al niet en zijn ze alles verder aan het uitzoeken. De kans is dus héél klein dat ik mijn product krijg, maar het is wel gewoon zo dat als ik het niet zal krijgen dat ik dan m'n geld terug krijg omdat PayPal dat allemaal al aan het terughalen is. Inmiddels zakt de koers verder en verder dus misschien krijg ik zelfs nog wel meer euro's terug dan dat ik toen betaalde (heeft wel voordelen, zo'n koers).
  maandag 17 mei 2010 @ 20:18:32 #170
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_81550149
quote:
Op maandag 17 mei 2010 20:06 schreef Joene94 het volgende:

[..]

Het WAS inderdaad. Inmiddels vertrouwd PayPal de zaak al niet en zijn ze alles verder aan het uitzoeken. De kans is dus héél klein dat ik mijn product krijg, maar het is wel gewoon zo dat als ik het niet zal krijgen dat ik dan m'n geld terug krijg omdat PayPal dat allemaal al aan het terughalen is. Inmiddels zakt de koers verder en verder dus misschien krijg ik zelfs nog wel meer euro's terug dan dat ik toen betaalde (heeft wel voordelen, zo'n koers).
Klopt :p dat is wel handig
Hoi
  maandag 17 mei 2010 @ 20:20:17 #171
301940 Niemand..
Mhoo, I'm a fish!
pi_81550261
quote:
Op maandag 17 mei 2010 19:54 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

Ja

Ik heb net een wit hoesje ipv een zwarte gekregen, ook even berichtje over sturne
Heb net ook even een berichtje gestuurd, eens kijken wat ik terug krijg...

Foto's van de defecten:

Ik vind vooral de twee rechter oortjes wel de moeite waard om te showen hier

[ Bericht 35% gewijzigd door Niemand.. op 17-05-2010 20:25:59 ]
  maandag 17 mei 2010 @ 21:33:42 #172
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_81554916
Heeft Jack Paypal weer boos gemaakt?
quote:
Dear Customers,

Due to some technical problems, popbuying can not receive any payments currently. Still, the order that paid before will be undoubtedly processed without any influence.
We will update this notice immediately the problems are fixed.Hope your understand.
Best Regards
Popbuying Team
pi_81556408
Morgen als het goed is mijn pakket met 10 zonnebrillen ophalen.
Ik ben altijd net weg als die postbode langs komt.
  maandag 17 mei 2010 @ 22:05:57 #174
48067 neo2000
pi_81556825
quote:
Op maandag 17 mei 2010 21:33 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Misschien was het dan toch niet zo'n goed idee om stunguns met ingebouwde raketwerpers van het merk Bay Ran op z'n site te zetten.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 07:56:02 #175
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_81566632
quote:
Op maandag 17 mei 2010 22:05 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Misschien was het dan toch niet zo'n goed idee om stunguns met ingebouwde raketwerpers van het merk Bay Ran op z'n site te zetten.
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  Moderator dinsdag 18 mei 2010 @ 08:07:35 #176
9859 crew  Karina
Woman
pi_81566762
Gisteren mijn "earphones" binnengekregen, voor dat geld doen ze het prima en ze zien er nog leuk uit ook! Plus er zitten ook nog 3 extra beschermhoesjes (of hoe dat heet) bij, voor $3,56 echt een koopje.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 18 mei 2010 @ 08:10:07 #177
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_81566784
Ik had trouwens van die WK sjaals gekocht op DX en toen waren ze niet meer leverbaar (problemen met de leverancier?) best jammer..
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 10:26:10 #178
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_81569740
Ik heb 13/4 wat gekocht bij D.E
"The item (RB151******HK) left Hong Kong for its destination on 6-May-2010"
en ik heb t nogsteeds niet.
Vrijdag had ik TNT gebeld maar ze kunnen niks vinden.

Diezelfde dag via de Site een vraag gesteld hoe en wat en heb nog geen antwoord.
Kan ik er van uit gaan dat mn geld foetsie is?
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |&lt;-- draai zelf je platen
  dinsdag 18 mei 2010 @ 11:13:00 #179
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_81571431
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 10:26 schreef marcel-o het volgende:
Ik heb 13/4 wat gekocht bij D.E
"The item (RB151******HK) left Hong Kong for its destination on 6-May-2010"
en ik heb t nogsteeds niet.
Vrijdag had ik TNT gebeld maar ze kunnen niks vinden.

Diezelfde dag via de Site een vraag gesteld hoe en wat en heb nog geen antwoord.
Kan ik er van uit gaan dat mn geld foetsie is?
TNT vindt inderdaad niks omdat het goedje nog niet binnen is of ingeklaard is bij de douane. Even wachten nog dus.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 11:54:09 #180
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_81573128
joepie91, jij had toch die Stickman webcam gekocht van DX? Ik heb hem nu ook, maar waar had jij die drivers vandaan?
pi_81573987
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 18:51 schreef LennyCole het volgende:

[..]

Hij is verzonden
  dinsdag 18 mei 2010 @ 12:27:56 #183
301470 Jiub
what's your name?
pi_81574317
Oeps, my bad. Dit topic was niet voor reviews bedoeld.

Ik heb dus mijn horloge van DX vanochtend ontvangen en ik vond hem lelijk.

[ Bericht 75% gewijzigd door Jiub op 18-05-2010 12:37:29 ]
We have met the enemy and he is us.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 12:36:16 #184
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_81574686
quote:
Op maandag 17 mei 2010 21:33 schreef monkeybrain het volgende:
[..]

Heb net uit vertrouwde bronnen vernomen dat popbuying problem nog wel even kan duren
Paypal is er achter gekomen dat dealperfect en Popbuying hetzelfde paypal account gebruiken, en omdat dp iligale content verkoopt hebben ze 't account geschorst...
(DealPerfect gaat vólledig gesloten worden en popbuying krijg nieuw design )
pi_81575247
Yeah! Mijn Paypal is gedeblokkeerd! Eindelijk, ik kan weer kopen wat ik wil

En ik kom er achter dat ik $39 terug kan krijgen van DX, met die cash-back punten.

En ik ben eindelijk Premium-affiliate!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 12:53:03 #186
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_81575276
Das lekker! Het post kantoor heeft het pakketje niet!?

Hoe kan je dan geld terug krijgen met die punten?

Oh, ik zie net dat ze voor die korting van 20$ 2 punten hebben afgeschreven
---------------------------

Binnen 2 uur antwoord:

A free replacement unit ***** has been processed for you and you will receive a notification email once we get it shipped. For the defective unit, please keep it and try to find a use to it.

You can track the replacement using your existing order number.

Should you have any other problems, please feel free to contact us again.

We look forward to serving you in the near future.

Sincerely ,

jenny
------------------------

Dat noem ik service!
pi_81575353
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 12:53 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Mensen kopen dingen met mijn referral nummer, daar krijg ik dan punten voor, en ik heb aardig wat opgespaard en kan nu $39 terugkrijgen

Werkt best tof, heb al zo vaak wat gekocht met DX points, denk dat ik nu wel een dollar of 100 aan spullen heb gekocht d.m.v. punten.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 12:57:27 #188
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_81575470
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 12:54 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Mensen kopen dingen met mijn referral nummer, daar krijg ik dan punten voor, en ik heb aardig wat opgespaard en kan nu $39 terugkrijgen

Werkt best tof, heb al zo vaak wat gekocht met DX points, denk dat ik nu wel een dollar of 100 aan spullen heb gekocht d.m.v. punten.
Ik ongv, 150 nu.

2 Gratis dingen terug gehad die niet goed waren, zonder dat ik het hoefde op te sturen.
Met 1 ding wel maar aangezien de shipping cost te hoog was kreeg ik 20$ korting. Wel raar dat ze dan 2 punten daarvoor afschrijven, achja.

Trouwens, een gratis item gekregen door die 20$ en die krijg ik nu opnieuw
pi_81576367
Zijn de opzettandenborsteltjes nog ergens te bestellen? Maand geleden nog wel maar nu zie ik ze nergens meer... Toendertijd op DP besteld...
  dinsdag 18 mei 2010 @ 13:48:06 #190
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_81577240
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 13:24 schreef MellyVan het volgende:
Zijn de opzettandenborsteltjes nog ergens te bestellen? Maand geleden nog wel maar nu zie ik ze nergens meer... Toendertijd op DP besteld...
Contact opnemen met rachel.. zodra de paypal problemen gefixt zijn
  dinsdag 18 mei 2010 @ 14:35:33 #191
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_81578980
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 11:13 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

TNT vindt inderdaad niks omdat het goedje nog niet binnen is of ingeklaard is bij de douane. Even wachten nog dus.
`ondertussen gearriveerd
t is groen, schijnt verweg en maakt gaatjes
  dinsdag 18 mei 2010 @ 14:43:34 #192
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_81579250
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:35 schreef marcel-o het volgende:

[..]

`ondertussen gearriveerd
t is groen, schijnt verweg en maakt gaatjes
welke? Link?
Hoi
pi_81579275
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:43 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

welke? Link?
zucht...ben je zo dom of doe je nou dom
  dinsdag 18 mei 2010 @ 14:50:50 #194
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_81579534
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

zucht...ben je zo dom of doe je nou dom
ik wil toch weten welk type en waar vandaan. Ik weet wel dat het over een groene laser gaat
Hoi
  dinsdag 18 mei 2010 @ 14:51:32 #195
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_81579557
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:43 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

welke? Link?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12149

pi_81579712
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:50 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

ik wil toch weten welk type en waar vandaan. Ik weet wel dat het over een groene laser gaat
Juist idd, lasers. Ga nou niet over zeuren over (mogelijke) illegale producten op het forum. Stuur die kerel een pm.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 15:10:17 #197
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_81580275
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Juist idd, lasers. Ga nou niet over zeuren over (mogelijke) illegale producten op het forum. Stuur die kerel een pm.
Lasers zijn hier niet verboden hoor? Ga niet voor mod spelen, daar hebben we mods voor
quote:
Class 1 - de laser is ongevaarlijk, hetzij door een laag vermogen, dan wel door een afscherming die ervoor zorgt dat het licht de ogen niet kan bereiken. De lasers in cd-branders hebben een vrij hoog vermogen, maar zijn klasse 1 om laatstgenoemde reden. Lasers in streepjescodelezers vallen ook onder deze klasse omdat de laserbundel zo snel beweegt dat er nooit een gevaarlijke hoeveelheid licht in het oog kan komen.
Class 2 - de laser is ongevaarlijk bij normaal gebruik, omdat de reflex om het oog te sluiten voorkomt dat er een oogschade optreedt. Dit zijn zichtbaar-licht-lasers met vermogens tot 1 mW, zoals de meeste laserpointers. Enkele seconden in een dergelijke laser staren kan wel tot (kleine) oogbeschadigingen leiden.
Class 2M - vergelijkbaar met Class 2, onder de voorwaarde dat er geen instrumenten als lenzen gebruikt worden die het licht zouden kunnen concentreren.
Class 3M (ook wel Class IIIa) - de laser kan in principe tot oogschade leiden, zelfs als de ogen direct worden gesloten, maar het risico op ernstige oogschade is klein. Dit zijn lasers die zichtbaar licht uitstralen tot 5 mW. Sommige laserpointers hebben deze klasse, al zijn ze in Nederland wettelijk verboden.
Class 3B- de laser kan bij blootstelling direct ernstige oogschade veroorzaken. Vermogens van 5 tot 500 mW en lasers met onzichtbare golflengtes bij lagere vermogens. De interne lasers in cd- en dvd-branders vallen onder deze categorie wanneer de behuizing van de brander wordt geopend. Diffuus licht van dit type laser is niet schadelijk.
Class 4 - Behalve de ogen kan de laser ook de huid beschadigen. Alle hogere vermogens. Ook diffuus licht afkomstig van de laser kan de ogen beschadigen.
Bovenstaande vermogens zijn indicaties voor continue lasers. Voor gepulste lasers en voor lasers met onzichtbare golflengtes gelden andere grenswaarden. Lasers zijn voornamelijk gevaarlijk wanneer de bundel direct of via een reflectie van een spiegelend oppervlak het oog raakt. De lichtvlek van een laser die op een mat, niet-glanzend oppervlak valt, kan hinderlijk fel zijn, maar is doorgaans niet direct schadelijk bij vermogens tot enkele watts. Voor mensen die werken met lasers in klassen 3B en 4 zijn er veiligheidsbrillen die licht van de golflengte van de laser absorberen. Lasers met verschillende golflengtes vereisen daardoor ook verschillende typen veiligheidsbrillen.
Alle lasers t/m Class 3B zijn toegestaan in Nederland. Het is echter verboden om te handelen in lasers van Class 3A of hogere vermogens. Lasers van Class 3B zijn uitsluitend voor personen van 18 jaar en ouder. Verder is het niet toegestaan om lasers van Class 3B in het openbaar te gebruiken.
Lasers t/m 500mW zijn hier dus toegestaan. Maar toch ook niet Lekker duidelijk weer die nederlandse justitie.
Hoi
pi_81581382
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 15:10 schreef Unreal88 het volgende:
Lasers zijn hier niet verboden hoor? Ga niet voor mod spelen, daar hebben we mods voor
Doe ik ook niet, we verneuken op deze manier dit gedeelte. Dat is al (aardig) gebeurd trouwens.

Een tijd terug was het lekker druk hier, veel reviews over legale dingen. Nu worden er hoogstens 5 berichten per dag gepost Dat komt omdat al de newbs hier al dat illegale prut gaan plaatsen hier.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2010 15:48:52 ]
  dinsdag 18 mei 2010 @ 16:27:52 #199
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_81583210

Trouwens, dat commentaar ging erover dat bijna iedereen kleren via taobao ging bestellen. Lasers zijn hier toch al sinds de oudheid, beetje jammer dat je er zo moeilijk over doet.
Hoi
  dinsdag 18 mei 2010 @ 16:29:49 #200
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_81583279
ik ben er een tijdje uitgeweest, kun je nog steeds via jack taobao bestellingen doen?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 18 mei 2010 @ 16:50:18 #201
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_81583980
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 16:29 schreef Mirjam het volgende:
ik ben er een tijdje uitgeweest, kun je nog steeds via jack taobao bestellingen doen?
quote:
Op maandag 17 mei 2010 a21:33 schreef monkeybrain het volgende:

[quote]
Dear Customers,

Due to some technical problems, popbuying can not receive any payments currently. Still, the order that paid before will be undoubtedly processed without any influence.
We will update this notice immediately the problems are fixed.Hope your understand.
Best Regards
Popbuying Team
[/quote]
pi_81584248
Lang geleden dat ik hier voor het laatst gekeken heb..

Grappig, dat - zelfde paypal account - is natuurlijk niet heel handig, ik denk dat Jack gewoon ergens op de Bahama's zit met Rachel omdat de Euro zo aan het dwalen is

Bancaire wisselkoers stond op 1:8.2 gisteren, kansloos. Ik durf niet eens uit te rekenen wat 3000元 uit de muur trekken me gaat kosten in Euro's.
My biggest fear is to wake up as a donut, eating myself.
Acne, Jeugdpuistjes? &gt;&gt; De oplossing &lt;&lt;
pi_81585636
Ik hoor nog een pakketje te krijgen van DP dat verzonden is op 20 april, wanneer moet ik me zorgen gaan maken/contact gaan opnemen?
pi_81585652
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 16:27 schreef Unreal88 het volgende:
[ afbeelding ]

Trouwens, dat commentaar ging erover dat bijna iedereen kleren via taobao ging bestellen. Lasers zijn hier toch al sinds de oudheid, beetje jammer dat je er zo moeilijk over doet.
Waar staat dat? Of waar kan ik die coupon code vinden? Zie hem nergens op de site staan
pi_81585767
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 17:34 schreef LiFePo4 het volgende:

[..]

Waar staat dat? Of waar kan ik die coupon code vinden? Zie hem nergens op de site staan
Er staat boven Pinksteren
pi_81586861
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 17:33 schreef EvilWasp het volgende:
Ik hoor nog een pakketje te krijgen van DP dat verzonden is op 20 april, wanneer moet ik me zorgen gaan maken/contact gaan opnemen?
Afhankelijk van de waarde van het pakket. Ik zou na 25 dagen toch een keertje navraag doen, traag.
Per SAL vanuit China duurt het 8-15 dagen, Hong Kong zou sneller moeten zijn.
pi_81587439
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 17:37 schreef Berend. het volgende:

[..]

Er staat boven Pinksteren
Oh Maar... hoezo kan hij dat dan alsnog zien, en ik zie dat nergens staan?
pi_81588214
Vanmiddag eindelijk mijn Nikon remote gekregen. Dacht dat het nog wel eventjes zou duren, maar hij is er: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6236
Werkt prima, en al helemaal als je weet dat ze hier voor het 10voudige van de hand gaan.

Meteen maar weer een nieuwe bestelling geplaatst voor wat andere spulletjes. Wel een missing item report moeten indienen, best wel even werk met al die foto's die je moet maken. Ik had 5 items besteld die in 3 zendingen zijn aangekomen. In 1 zending zaten 2 items, in de overige steeds maar 1 item. Nou mis ik er 1, en in de laatste zending zat geen missing slip. Zo moet je dus 4 foto's sturen die samen niet groter dan 2MB mogen zijn.
pi_81588685
Zo, ook weer 2 orders geplaatst. Één op BuyinCois (mijn eerste order daar, spul is lekker goedkoop vergeleken met andere Chinese aanbieders, en zeker omdat de euro nu zo daalt grijpt dat niet meteen zo hard in de portemonnee. Tevens nog 2 kortingen gekregen op BIC van een totaal van ongeveer 1 euro, en ja, dat is veel in deze euro-dollar tijd )
Ik heb besteld: 5mW green laser, cassette to mp3 adapter, mini-usb to 3.5mm jack, fish bone, skylantern (zo'n ballon ding) en.... *tromgeroffel* Vehicle Brand match box
Dat laatste moest ik gewoon hebben, geen idee waarom, ik denk ik vind het die logos gewoon leuk. Link: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23360

Weet iemand trouwens waar ik heule grote posters krijg van logos van automerken?

EDIT: En binnenkort AKG 340 oordopjes bestellen bij de ING, die hebben nu een super prijs voor die dingen (Vind je écht nergens goedkoper )
pi_81589537
De postbode kwam vandaag weer een pakketje van dealextreme afleveren:
Ik zie dat bedrijf de laatste tijd voor veel voorbij komen!

Alleen wat ik me toch blijf afvragen:
Hoe maakt dit bedrijf winst met die goedkope prijzen en dat gratis aangetekend verzenden??
pi_81590052
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 18:06 schreef Mr_John_Doe het volgende:

[..]

Afhankelijk van de waarde van het pakket. Ik zou na 25 dagen toch een keertje navraag doen, traag.
Per SAL vanuit China duurt het 8-15 dagen, Hong Kong zou sneller moeten zijn.
Ik heb gemaild. Ik vermoed dat hij óf ergens op een grote hoop in Nederland of China ligt, of dat hij eruitgepikt is door de douane en daar ergens ligt.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 19:22:30 #212
226677 revpolen
pi_81590072
Yeah record!!
7 pakketten binnen vandaag..
de postbode waarschuwde me omdat ik wel erg veel pakketten binnen laat komen
wat is er binnen gekomen?
een 12volt -> 4 usb sterkker aansluiting voor in de auto
10 paar mooie slippers van bekend merk
ipad hoes
een zwarte merk jas ( volgens mij gratis? want kreeg eergisteren een refund terug omdat ze hem niet konden leveren.. )
  dinsdag 18 mei 2010 @ 19:38:05 #213
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_81590696
Bestaan er trouwens sites zoals DX alleen dan uit japan?
  dinsdag 18 mei 2010 @ 19:55:59 #214
187763 SpaReine
Spa zuivert je lichaam!
pi_81591656
Weer netjes geleverd!

+++ voor DP
.......
  dinsdag 18 mei 2010 @ 19:56:38 #215
301940 Niemand..
Mhoo, I'm a fish!
pi_81591706
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 12:53 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Das lekker! Het post kantoor heeft het pakketje niet!?

Oh, ik zie net dat ze voor die korting van 20$ 2 punten hebben afgeschreven
---------------------------

Binnen 2 uur antwoord:

A free replacement unit ***** has been processed for you and you will receive a notification email once we get it shipped. For the defective unit, please keep it and try to find a use to it.

You can track the replacement using your existing order number.

Should you have any other problems, please feel free to contact us again.

We look forward to serving you in the near future.

Sincerely ,

jenny
------------------------

Dat noem ik service!
ik had bijna hetzelfde terug van DX, ik krijg ook nieuwe oortjes opgestuur en ik mag de oude gewoon houden.

En mijn tweede pakketje heb ik ook ontvangen. Hij was op 10 mei verzonden uit Tokyo.
pi_81594154
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 19:22 schreef revpolen het volgende:
Yeah record!!
QUE

Wat heeft de postbode door in godsvredesnaam mee te maken, HOEVEEL pakketten jij laat komen??? Dat de man blij is dat er wat te bezorgen is. Er moeten steeds meer mensen met gedwongen ontslag bij TNT. Je kunt maar werk hebben.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 20:46:41 #217
301940 Niemand..
Mhoo, I'm a fish!
pi_81594469
Bij mij is de pakketjes bezorger ook bijna ontslagen door mij. Hij had bij mij een pakketje naast de deur gelegd twv 150 euro (wel uit nederland hoor), maar dat is nog niet het ergste: Hij had mijn handtekening gefaked, hij heeft gewoon zelf een handtekening van mijn achternaam gemaakt.
Toen heb ik een klacht gestuurd naar TNT en daaruit bleek dat er wel vaker dit soort dingen bij hem waren en dat het faken van een handtekening een best wel zwaar misdrijf was en dat het misschien bij de rechtbank zal komen... OOPS
pi_81595239
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:46 schreef Niemand.. het volgende:
Bij mij is de pakketjes bezorger ook bijna ontslagen door mij. Hij had bij mij een pakketje naast de deur gelegd twv 150 euro (wel uit nederland hoor), maar dat is nog niet het ergste: Hij had mijn handtekening gefaked, hij heeft gewoon zelf een handtekening van mijn achternaam gemaakt.
Toen heb ik een klacht gestuurd naar TNT en daaruit bleek dat er wel vaker dit soort dingen bij hem waren en dat het faken van een handtekening een best wel zwaar misdrijf was en dat het misschien bij de rechtbank zal komen... OOPS
En dat het misschien bij de rechtbank zal komen... HET IS TNT! Die doen misschien wel alsof ze actie gaan ondernemen, maar ze doen geen fuck, tevens zijn de medewerkers zo dom als stront.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 21:02:21 #219
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_81595367
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:59 schreef LiFePo4 het volgende:

[..]

En dat het misschien bij de rechtbank zal komen... HET IS TNT! Die doen misschien wel alsof ze actie gaan ondernemen, maar ze doen geen fuck, tevens zijn de medewerkers zo dom als stront.
De medewerkers zijn helemaal niet zo dom als stront, mafkees
Werk er zelf ook!

Ik kots over jou. Serieus.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 21:04:57 #220
301940 Niemand..
Mhoo, I'm a fish!
pi_81595528
Woehhoee, fight, fight!!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 21:07:59 #221
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_81595693
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:02 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

De medewerkers zijn helemaal niet zo dom als stront, mafkees
Werk er zelf ook!

Ik kots over jou. Serieus.
Idd! 'T zijn gewoon topmensen hoor TNT werkers!
Die gast wou je gewoon een dienst bewijzen.. ik heb met mijn tnt bezorger afgsproken dat hij 't in de achtertuin legt + zelf handtekening zet? Als 't fout gaat kan ik 'm toch wel naaien, want 't is toch niet mijn handtekening
Werk zelf in pakketcentrum btw,, lekker pakketjes smijten
pi_81595760
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:46 schreef Niemand.. het volgende:
Pfft, ben ik blij dat ik een aardige man als bezorger heb. Heb altijd wel een van de twee ouders die thuis zijn en het aanpakken, en anders zet hij het op een geheim plekje neer als het niet aangetekend is of neemt hij het gewoon weer mee als het wel aangetekend is. In het laatste geval ziet hij ook nog wel eens m'n moeder in het dorp fietsen, dus zet hij snel de auto stil om het pakketje aan haar te overhandigen. Top gozer is het hier!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 21:10:59 #223
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_81595875
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:07 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Idd! 'T zijn gewoon topmensen hoor TNT werkers!
Die gast wou je gewoon een dienst bewijzen.. ik heb met mijn tnt bezorger afgsproken dat hij 't in de achtertuin legt + zelf handtekening zet? Als 't fout gaat kan ik 'm toch wel naaien, want 't is toch niet mijn handtekening
Werk zelf in pakketcentrum btw,, lekker pakketjes smijten
Bij mij legt ie het ook in het tuinhuisje
Wel lekker, vooral als ik zaterdag zelf pakjes bezorg en niemand thuis is.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 21:11:13 #224
301940 Niemand..
Mhoo, I'm a fish!
pi_81595889
Hij is nog wel aan de deur geweest maar hij zij dat ik het afgesproken had met hem..... nee, ik had namelijk nog nooit met hem gepraat
Maar hij bezorgt hier nog steeds en ik zou het ook best wel zielig vinden als hij ontslagen word daarvoor.

Maar ik heb alle respect voor bezorgers hoor!! Wat zouden we hier zonder ze moeten.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 21:15:01 #225
48067 neo2000
pi_81596126
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 19:56 schreef Niemand.. het volgende:

[..]

ik had bijna hetzelfde terug van DX, ik krijg ook nieuwe oortjes opgestuur en ik mag de oude gewoon houden.

En mijn tweede pakketje heb ik ook ontvangen. Hij was op 10 mei verzonden uit Tokyo.
Aardige omweg voor dat pakketje!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 21:16:39 #226
301940 Niemand..
Mhoo, I'm a fish!
pi_81596247
Ik bedoel dat stadje waar dealextreme zit, ben de naam even vergeten
pi_81596264
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:16 schreef Niemand.. het volgende:
Hongkong.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 21:18:32 #228
301940 Niemand..
Mhoo, I'm a fish!
pi_81596353
Lijkt op elkaar toch?
Maar 8 dagen is toch best netjes?
pi_81607382
Is er nou een 10% kortingscode voor BuyInCoins of is dat alleen voor members=
pi_81609842
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:16 schreef Niemand.. het volgende:
*sucker punch* kom op.. stadje..
Jij als provinciaaltje zou U moeten zeggen tegen Hong Kong

woensdag 19 mei 2010 @ 10:05:04 #231
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_81613191
Ik had Jack gemailt:
quote:
Hi Jack,

The people at Fok! would love this thing:

It is from china, can you find it / add it in your shop?
Jack zijn reactie:
quote:
WOW!

What is this?

I do not understand this youtube video

Do you have any links sell this kind of item?

Waiting for your reply

Best regards,
Jack
Hoi
  woensdag 19 mei 2010 @ 10:06:27 #232
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_81613242
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 00:41 schreef RacerDKB het volgende:
Is er nou een 10% kortingscode voor BuyInCoins of is dat alleen voor members=
Denk alleen voor members, kreeg hem in de mail.
Hoi
pi_81613569
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 10:05 schreef Unreal88 het volgende:
Ik had Jack gemailt:
[..]

Jack zijn reactie:
[..]

pi_81613812
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 19:22 schreef revpolen het volgende:
Yeah record!!
Wat voor waarschuwing? Dat je niet meer zoveel moet laten binnenkomen, anders vindt je ze in de composthoop bij de buren?
  woensdag 19 mei 2010 @ 10:34:52 #235
226677 revpolen
pi_81614279
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 10:21 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Wat voor waarschuwing? Dat je niet meer zoveel moet laten binnenkomen, anders vindt je ze in de composthoop bij de buren?
Dat ik moet oppassen omdat hij ook wel weet dat het om dezelfde inhoud gaat alleen dan apart verzonden.. ( kwa invoerrechten )
  woensdag 19 mei 2010 @ 10:39:58 #236
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_81614473
Hier ook net de postbode aan de deur gehad, hartstikke vriendelijke man Kwam mijn aangetekende geheugenkaart van DX brengen die op 8 mei verzonden is. Ik wacht nog wel nog steeds op een pakketje van buyincoins uit 30 april. Vreemd.
Hoi
pi_81616504
Popbuying, dat is van Jack? Kun je daar nu niet kopen vanwege Paypal-problemen of zie ik iets over het hoofd op de site?

EDIT: ik zie het net staan dat ze problemen hebben idd..
pi_81616893
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 10:21 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

In dit geval een waarschuwing van de postbode die het zat is. Je kan hem ook opvatten als 'pas op dat de douane niet teveel pakketjes van je op een dag binnen krijgt', in dit geval gaan ze alles openmaken en ben je 7x keer zwaar de lul.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr_John_Doe op 19-05-2010 13:32:21 ]
  woensdag 19 mei 2010 @ 11:53:34 #239
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_81617703
Dit lijkt wel iets verslavends.
Je koopt iets online(hoe goedkoop/duur t ook is), wacht er vervolgens op en als t eindelijk eens binnenkomt na 1 a 1,5 maand, ben je helemaal euforisch

Leuk goedje dat endorfine
  woensdag 19 mei 2010 @ 14:52:33 #240
265729 Grotesque
ræræræræræræræ
pi_81626164
mag hier nog gepraat worden over taobao? ik heb een order geplaatst en achter elk shirt staat 250 gr, lijkt me nogal zwaar voor een tshirt
  Boks-Chick woensdag 19 mei 2010 @ 15:13:10 #241
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_81627152
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 14:52 schreef Grotesque het volgende:
mag hier nog gepraat worden over taobao? ik heb een order geplaatst en achter elk shirt staat 250 gr, lijkt me nogal zwaar voor een tshirt
Als het geen namaakmerk shirt is wel, anders niet .
lolwut
  Boks-Chick woensdag 19 mei 2010 @ 15:14:32 #242
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_81627229
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 10:05 schreef Unreal88 het volgende:
Ik had Jack gemailt:
[..]

Jack zijn reactie:
[..]

Hebben ze in China geen eieren ofzo
lolwut
pi_81627934
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 14:52 schreef Grotesque het volgende:
200-250 gram inclusief verpakkingsmateriaal voor verzending is wel redelijk realistisch voor een t-shirt.
pi_81629075
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 19:22 schreef EvilWasp het volgende:

[..]

Ik heb gemaild. Ik vermoed dat hij óf ergens op een grote hoop in Nederland of China ligt, of dat hij eruitgepikt is door de douane en daar ergens ligt.
Nevermind, krijg hem vandaag net binnen
  woensdag 19 mei 2010 @ 15:56:54 #245
226677 revpolen
pi_81629326
jeej kabeltje binnen om me ipad op tv aan te sluiten!
en voor het eerst dat zo;n kabeltje ook werkt!!
( al 4x zo'n kabeltje van 4$ ofzo gekocht werkte nooit.. )
en deze was 22$ werkt!
dus ook in China telt.. beter iets meer uitgeven aan kwaliteit
pi_81630905
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:56 schreef revpolen het volgende:
jeej kabeltje binnen om me ipad op tv aan te sluiten!
en voor het eerst dat zo;n kabeltje ook werkt!!
( al 4x zo'n kabeltje van 4$ ofzo gekocht werkte nooit.. )
en deze was 22$ werkt!
dus ook in China telt.. beter iets meer uitgeven aan kwaliteit
Of beter informeren naar welke kabel je nou echt moet hebben
pi_81632995
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 18:37 schreef Osramp het volgende:Wel een missing item report moeten indienen, best wel even werk met al die foto's die je moet maken. Ik had 5 items besteld die in 3 zendingen zijn aangekomen. In 1 zending zaten 2 items, in de overige steeds maar 1 item. Nou mis ik er 1, en in de laatste zending zat geen missing slip. Zo moet je dus 4 foto's sturen die samen niet groter dan 2MB mogen zijn.
En vanmorgen kreeg ik een vraag om alle foto's van de packing sheets te sturen. Wéér foto's maken en opsturen en uitleggen wat er aan de hand is.
Ook had ik gisteren een afhaalbericht in de bus van TNT. Maar ik verwacht niks (wel iets, maar dat is nog niet verstuurd). Ga naar het postkantoor, ligt daar het ontbrekende item
Wel erg vreemd, want dat item is dus het eerste verstuurd en komt als laatste aan.
  woensdag 19 mei 2010 @ 18:18:07 #248
48067 neo2000
pi_81636383
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:25 schreef Mr_John_Doe het volgende:

[..]
Of beter informeren naar welke kabel je nou echt moet hebben
Whehehehe.. +1
pi_81637078
Oeh, al lang niet meer gehad bij een Chinese webshop: Gister besteld, vandaag verzonden (Volgens de site tenminste -> BuyinCoins)

WTF! Heheh! Ik keek nog eens, en zag toen een foto van mijn pakketje staan met Naam, adres etc. Eerste indruk van BIC is dus iig al goed

Pic:
pi_81637208
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 18:34 schreef LiFePo4 het volgende:
Oeh, al lang niet meer gehad bij een Chinese webshop: Gister besteld, vandaag verzonden (Volgens de site tenminste -> BuyinCoins)

WTF! Heheh! Ik keek nog eens, en zag toen een foto van mijn pakketje staan met Naam, adres etc. Eerste indruk van BIC is dus iig al goed

Pic:
[ afbeelding ]
Nemen ze een foto van elk pakketje dat ze versturen? Voor de lol of ter bewijs dat het verzonden is?

MP4Nation verstuurt ook snel trouwens, dag er na of zelfs dezelfde dag.
  woensdag 19 mei 2010 @ 18:49:15 #251
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_81637618
Cameltoe slippers ( effe kijken of er porno liefhebbers zijn die het snappen )

woensdag 19 mei 2010 @ 18:50:13 #252
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_81637662
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 18:49 schreef monkeybrain het volgende:

[ afbeelding ]

iemand ervaring met die schok-pen? lijkt me wel leuk voor op werk
  woensdag 19 mei 2010 @ 18:51:07 #253
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_81637693
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 18:49 schreef monkeybrain het volgende:

[ afbeelding ]
Hoi
pi_81637812
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 18:50 schreef marcel-o het volgende:

[..]

iemand ervaring met die schok-pen? lijkt me wel leuk voor op werk
Ja
Of voor je lieftallige zusje
  woensdag 19 mei 2010 @ 18:55:05 #255
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_81637843
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 18:37 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Nemen ze een foto van elk pakketje dat ze versturen? Voor de lol of ter bewijs dat het verzonden is?

MP4Nation verstuurt ook snel trouwens, dag er na of zelfs dezelfde dag.
Ja BuyInCoins maakt van elk pakket dat ze versturen een foto
Hoi
  woensdag 19 mei 2010 @ 18:55:20 #256
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_81637857
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 18:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Ja
Of voor je lieftallige zusje
maar.. krijg je een korte schok.. of is dat zolang je de knop induwt?
pi_81638132
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 18:55 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

Ja BuyInCoins maakt van elk pakket dat ze versturen een foto
[ afbeelding ]
Dat is ziek

Maar wel awesome, gister besteld en vandaag verzonden, en dat voor een China webshop! (Misschien verbreken ze mijn record nog wel: 4 dagen incl. een zondag, oftewel 3 dagen )
pi_81638242
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 18:55 schreef marcel-o het volgende:

[..]

Zolang je de knop indrukt
  woensdag 19 mei 2010 @ 19:08:07 #259
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_81638411
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 19:02 schreef LiFePo4 het volgende:

[..]

Dat is ziek

Maar wel awesome, gister besteld en vandaag verzonden, en dat voor een China webshop! (Misschien verbreken ze mijn record nog wel: 4 dagen incl. een zondag, oftewel 3 dagen )
Klopt, ze zijn wel snel met wegsturen daar. IK vind het alleen vreemd dat het pakketje er nog niet is Een ander van Buyincoins, zelfde moment besteld heb ik hier al even liggen.
Hoi
pi_81638501
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 19:08 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

Klopt, ze zijn wel snel met wegsturen daar. IK vind het alleen vreemd dat het pakketje er nog niet is Een ander van Buyincoins, zelfde moment besteld heb ik hier al even liggen.
En hoelang heeft dat pakketje er over gedaan?
pi_81638513
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 18:55 schreef marcel-o het volgende:

[..]

Als je de knop indrukt maar als je dat doen dan schrik je je de pleuris en laat je die pen toch vallen.
pi_81638578
Ik lees dat er inmiddels weer een nieuwe webshop is bijgekomen. Buyincoins dus.
-weg, zie topicpointer boven je invoerveld, praten over nepartikelen is niet toegestaan, dank voor de medewerking-

Heeft iemand van die shop al wat binnen gekregen?

[ Bericht 45% gewijzigd door BrandX op 19-05-2010 21:07:22 ]
Lange benen koud hoofd.
  woensdag 19 mei 2010 @ 19:16:05 #263
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_81638772
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 19:11 schreef Volvoman het volgende:
Ik lees dat er inmiddels weer een nieuwe webshop is bijgekomen. Buyincoins dus.
-weg, zie topicpointer boven je invoerveld, praten over nepartikelen is niet toegestaan, dank voor de medewerking-

Heeft iemand van die shop al wat binnen gekregen?
Ja een lazer die niet het goede vermogen had. Hij was 50mW volgens hun maar hij is minder. Maar heb een refund gekregen.
Andere pakket moet nog binnenkomen (FM transmitter, 2 kabeltjes en 50 DS pennetjes)
Ik verwacht dat die oordoppen nep zijn.
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 19:10 schreef LiFePo4 het volgende:

[..]

En hoelang heeft dat pakketje er over gedaan?
Allebei ong 30 april verzonden. Laser vorige week binnengekregen.

[ Bericht 13% gewijzigd door BrandX op 19-05-2010 21:07:37 ]
Hoi
  woensdag 19 mei 2010 @ 19:49:41 #264
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_81640497
Mijn pakketje .. zie net ook z'n foto! Leipp weer iets nieuws maar die is 2 mei verzonden en nóg niet binnen..
2 lasertjes, die dus nog niet binnen zijn duurt wel beetje lang
pi_81641329
Ik ben op zoek na een goedkope (ongeveer 10 euro) mp3speler met 2 GB met display. Of rond 5 euro voor één zonder display. Op buyincoins heb ik deze http://www.buyincoins.com(...)er-product-1319.html al zien staan ook met display, nu is mijn vraag zijn er ervaringen voor betere/goedkopere opties?
  woensdag 19 mei 2010 @ 20:19:43 #266
183846 joepie91
pi_81642123
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 11:57 schreef Jorwol het volgende:
joepie91, jij had toch die Stickman webcam gekocht van DX? Ik heb hem nu ook, maar waar had jij die drivers vandaan?
Als het goed is zit er een driverschijfje bij, tussen het karton

Maar goed, wat dus wel kut is, is dat die cams niet meer leverbaar zijn. Jammer, goeie cam voor het geld.
  woensdag 19 mei 2010 @ 20:46:26 #267
209721 Downstar
Moeimaker
pi_81643753

offtopic;

Lang niet meer gepost in dit topic

[ Bericht 64% gewijzigd door BrandX op 19-05-2010 21:06:39 ]
  woensdag 19 mei 2010 @ 21:05:52 #268
48067 neo2000
pi_81644991
Ja joh, we slaan gewoon weer op OP en waarschuwing boven het quick reply venster over.

Overigens; deja vu: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.39169
  Boks-Chick woensdag 19 mei 2010 @ 21:10:28 #269
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_81645288
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 21:05 schreef neo2000 het volgende:
Ja joh, we slaan gewoon weer op OP en waarschuwing boven het quick reply venster over.
precies.

Lees voordat je post de topicpointer nog eens goed door (een paar regels lezen maar, jullie kunnen het!) en dus niet negeren wat daar staat .
lolwut
pi_81645965
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 20:19 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Als het goed is zit er een driverschijfje bij, tussen het karton

Maar goed, wat dus wel kut is, is dat die cams niet meer leverbaar zijn. Jammer, goeie cam voor het geld.
Ah, heb 'm gevonden, welke is het precies?
6.0M
12M
Driver
Video
Vista-can take photo
Vista.exe
  donderdag 20 mei 2010 @ 00:19:07 #271
183846 joepie91
pi_81657860
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 21:21 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Ah, heb 'm gevonden, welke is het precies?
6.0M
12M
Driver
Video
Vista-can take photo
Vista.exe
12M geloof ik
Maar goed, als je geen facetracking e.d. wilt, is het aan te raden de driver niet te installeren. Die wil namelijk nog wel eens uit zichzelf besluiten om een 320x240 stream te gaan interpolaten naar 640x480 ipv gewoon een 640x480 stream uit de camera te halen.
Die can take photo dinges is geloof ik om het fotoknopje bovenop je cam te laten werken.

Ik kon het overigens niet laten, en heb toch deze gamepad maar besteld:
http://www.buyincoins.com(...)ypad-product-43.html
  donderdag 20 mei 2010 @ 06:30:48 #272
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_81660560
quote:

dat is de Eken M001, en als ik wat video´s zo links en rechts bekijk heb je voor dat geld best iets grappigs, zeg maar iets wat net zo zinvol is als het apparaat wat Eken als InsPirAtie heeft geDiend
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_81661330
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 06:30 schreef Klonk het volgende:

[..]

dat is de Eken M001, en als ik wat video´s zo links en rechts bekijk heb je voor dat geld best iets grappigs, zeg maar iets wat net zo zinvol is als het apparaat wat Eken als InsPirAtie heeft geDiend
Idd, schijnt een leuk ding te zijn. Enigste nadeel schijnt de accu te zijn, die kan niet al te lang mee, maar voor de rest een prima ding, zeker voor zijn geld
  donderdag 20 mei 2010 @ 09:33:00 #274
19242 yavanna
Results may vary.
pi_81662629
Nu via Jack kopen van TaoBao niet mogelijk is ben ik aan het rond kijken voor een , tijdelijke, vervanger. Iemand tips? Bevalt TaoBaonow bv, even afgezien van het feit dat ze duurder zijn dan Jack.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_81663149
quote:

Zijn de specs niet wat achterhaald?
en volgens mij draait hij geen 2.2
pi_81663688
Wow ik heb echt pech! Ik verwacht van mp4nation nog 2 pakketjes die op 3 mei al hongkong hebben verlaten. Maar nog steeds geen spoor van de pakketjes..

Dit is denk ik de langste wacht tijd ooit (te minste nadat het pakket daadwerkelijk hongkong heeft verlaten). Processing time enzo dus niet mee geteld!
pi_81663860

Wat lelijk!!!
pi_81665394
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 09:53 schreef Stickvis het volgende:

[..]

Zijn de specs niet wat achterhaald?
en volgens mij draait hij geen 2.2
2.2 schijn je enorm eenvoudig te kunnen installeren..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  donderdag 20 mei 2010 @ 11:17:13 #279
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_81665926
Dealperfect down? Of helemaal weg?
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
pi_81666021
Grom...

HK post heeft er 8 dagen over gedaan om m'n pakje uit HK te krijgen.
Was 12 mei al bij HK post aangeleverd en pas vandaag:

is being processed for departure from Hong Kong as of 20-May-2010.
pi_81666766
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 11:20 schreef athlonkmf het volgende:
Grom...

HK post heeft er 8 dagen over gedaan om m'n pakje uit HK te krijgen.
Was 12 mei al bij HK post aangeleverd en pas vandaag:

is being processed for departure from Hong Kong as of 20-May-2010.
Dat is meestal zo...
  donderdag 20 mei 2010 @ 11:42:53 #282
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_81666845
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 11:17 schreef Hyman het volgende:
gaat/is helemaal weg.. ivm Paypal die geen iligale troep wil "betalen"
Moeten ook een bult dingen van popbuying af.. en dan gaat pp rekinging weer open
  donderdag 20 mei 2010 @ 11:45:01 #283
26568 AlwaysConnected
Alwaysconnected
pi_81666912
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 11:17 schreef Hyman het volgende:
Dat vroeg ik mij ook af
pi_81666935
Ik ben nu bij tot de verzonden bestellingen van 11-5. Wacht nog op 3 pakjes en dan is het klaar voorlopig. Bestel nu niets meer, aangezien ik over iets meer dan 2 weken op vakantie ga

Gelukkig zijn van de week mijn iPad bescherm artikelen verzonden, die hoop ik nog op tijd binnen te hebben. Anders ligt de iPad de hele dag open en bloot in de caravan
pi_81667113
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 11:40 schreef Superlam het volgende:

[..]

Dat is meestal zo...
Dat is meestal zo... bij pakketten die je graag snel wilt hebben.

90% van de pakketten worden verlaten binnen 1 dag HK na aanlevering.
Ik heb het nu dus over een pakket welke DX 8 dagen geleden had doorgegeven aan HK post. HK post heeft het VANDAAG pas HK uitgestuurd, en er gaat nog een paar dagen over voordat het in NL aankomt.
pi_81667119
Weet iemand een tablet die android 2.2 draait en een redelijke batterij duur heeft..

ik vind die ipad toch een bietje duur. En vind android een geniaal systeem
pi_81667148
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 11:50 schreef Stickvis het volgende:
Weet iemand een tablet die android 2.2 draait en een redelijke batterij duur heeft..

Geloof mij, foute zuinigheid.
pi_81667171
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 11:50 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Dat is meestal zo... bij pakketten die je graag snel wilt hebben.

90% van de pakketten worden verlaten binnen 1 dag HK na aanlevering.
Ik heb het nu dus over een pakket welke DX 8 dagen geleden had doorgegeven aan HK post. HK post heeft het VANDAAG pas HK uitgestuurd, en er gaat nog een paar dagen over voordat het in NL aankomt.
Dat is niet helemaal waar. Alles gaat tegelijk, alleen zie je het normaal nooit. Alleen met een track&trace valt het je op.
pi_81668425
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 20:46 schreef Downstar het volgende:

offtopic;

Lang niet meer gepost in dit topic
Dan zet ik t er nog maar eens neer; want ik ben van mening dat ik niks fout doe..

De gene die een 2 GB MP3/4 spelertje zocht; kijk eens naar een KLOON van een Ipod ( dus geen fake .....) op ebay bijv.

staan er vast wel wat op; wel even zoeken naar 2 GB versie ; anders word je overspoeld met versie die 8GB aan hacked memory heeft
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 4% gewijzigd door Downstar op 20-05-2010 12:38:23 ]
  donderdag 20 mei 2010 @ 12:38:37 #290
226677 revpolen
pi_81668907
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 11:50 schreef Stickvis het volgende:

zoals al gezegt..,
foute zuinigheid,
deze doet maar 2 uur met de battery ofzo, en de touchscreen werkt niet geheel goed,
mijn ipad.. De hele dag gamen/internetten en nog batterij over!
de touchscreen heerlijk!

ff doorsparen zou ik doen..
  donderdag 20 mei 2010 @ 12:55:22 #291
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_81669467
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 12:38 schreef revpolen het volgende:

[..]

zoals al gezegt..,
foute zuinigheid,
deze doet maar 2 uur met de battery ofzo, en de touchscreen werkt niet geheel goed,
mijn ipad.. De hele dag gamen/internetten en nog batterij over!
de touchscreen heerlijk!

ff doorsparen zou ik doen..
Applelovers

Algemeen bekend, 1e generatie appele produchten zien dr top uit en werken ook "wel okee" maar verdere generaties zijn alle fouten dr uit enzo, en dus aak een stuk beter

Ook zijn er inmiddels al een hoop goede alternatieven,, die OA op android draaien wat een heel goed alternatief is voro OS4..
  Boks-Chick donderdag 20 mei 2010 @ 13:08:32 #292
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_81670004
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 12:23 schreef Downstar het volgende:

[..]

Dan zet ik t er nog maar eens neer; want ik ben van mening dat ik niks fout doe..

De gene die een 2 GB MP3/4 spelertje zocht; kijk eens naar een KLOON van een Ipod ( dus geen fake .....) op ebay bijv.

staan er vast wel wat op; wel even zoeken naar 2 GB versie ; anders word je overspoeld met versie die 8GB aan hacked memory heeft
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je mag vrolijk opzouten met je smiley. Je raadde namelijk in je post aan om naar fake ipods te kijken (dat was dan ook de reden van de edit ). En fake is nep en geen kloon.

Zorg dan dat je het gewoon goed neerzet .

Overigens zien wij merken als dalce&gobanna en ipoods (of wat voor crea namen dan ook) als nepmerken en niet als kloon, net zoals de douane dat doet. Als het merk Xiron oid met een ipod look-a-like komt noemen we dat een kloon. Dat ter verduidelijking als mensen nu mochten gaan denken dat ze daar wel over mogen praten .
lolwut
pi_81670432
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 12:55 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Applelovers

Algemeen bekend, 1e generatie appele produchten zien dr top uit en werken ook "wel okee" maar verdere generaties zijn alle fouten dr uit enzo, en dus aak een stuk beter

Ook zijn er inmiddels al een hoop goede alternatieven,, die OA op android draaien wat een heel goed alternatief is voro OS4..
Ik wil wel graag weten welk alternatief je in de aanbieding hebt die goedkoper, maar beter is dan een ipad. En waar kan ik dat bestellen?
Dus wel eentje met iets beters dan 9,7"IPS capicatief touchscreen, 16GB of meer GB flashopslag, >10 uur gebruiksduur, minder dan 700gram, max 0.5" dik, wifi 802.1N. En natuurlijk goedkoper dan 500 euro.
Oh, maar alleen als er android op draait.

Mijn paypal account staat klaar voor de bestelling!!
pi_81670965
Pakketjes binnen van DX! zeer tevreden en alles werkt!
3 lasers, zaklamp, draadbegeleiders, mp4/5 spelert
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:15:16 #295
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_81672863
Bestelling die de 13e is verzonden kwam net aan
pi_81673749
Bestelling van 6 mei kwam vandaag aan, niet slecht. Het is zo'n PhotoFast CR-5400 (2 MicroSD naar 1 Memory Stick Pro Duo omvormen, automatisch raid-0 maar er hoeft er maar 1 in om te werken, 2 om het capaciteit te vergroten). En aangezien een 16GB MicroSD te vinden is voor rond de ¤35 en de goedkoopste 16GB memory stick pro duo vanaf ¤50 te vinden is, is het goedkoper om die CR-5400 te kopen, kan er 2x 16GB MicroSD erin, terwijl voor hetzelfde geld ik een 16GB en 4GB memory stick pro duo kan kopen... Dan weet ik al wat ik ga doen
pi_81674197
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:34 schreef kutagh het volgende:
Bestelling van 6 mei kwam vandaag aan, niet slecht. Het is zo'n PhotoFast CR-5400 (2 MicroSD naar 1 Memory Stick Pro Duo omvormen, automatisch raid-0 maar er hoeft er maar 1 in om te werken, 2 om het capaciteit te vergroten). En aangezien een 16GB MicroSD te vinden is voor rond de ¤35 en de goedkoopste 16GB memory stick pro duo vanaf ¤50 te vinden is, is het goedkoper om die CR-5400 te kopen, kan er 2x 16GB MicroSD erin, terwijl voor hetzelfde geld ik een 16GB en 4GB memory stick pro duo kan kopen... Dan weet ik al wat ik ga doen
Overstappen naar een gadget welke MicroSDkaartjes gebruikt ipv memory sticks?
pi_81674510
athlonkmf, dat is niet zo simpel bij handhelds (PSP ) en weinig concurrentie..... En vooral geen PSP Go
  donderdag 20 mei 2010 @ 15:41:37 #299
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_81676910
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 10:13 schreef Xaia het volgende:
Wow ik heb echt pech! Ik verwacht van mp4nation nog 2 pakketjes die op 3 mei al hongkong hebben verlaten. Maar nog steeds geen spoor van de pakketjes..

Dit is denk ik de langste wacht tijd ooit (te minste nadat het pakket daadwerkelijk hongkong heeft verlaten). Processing time enzo dus niet mee geteld!
Mijn record is binnen 1 maand.
Normaal is het rond, 5/6 weken bij mij.
pi_81677399
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 15:41 schreef RhytmicalRemedy het volgende:

[..]

Mijn record is binnen 1 maand.
Normaal is het rond, 5/6 weken bij mij.
Bij mij 5 dagen ofzo 1 maand vind ik al lang.

Ik moet mijn FiiO S9 in ieder geval wel binnen 2,5 weken krijgen, dan ga ik op vakantie en daar heb ik hem juist voor gekocht

The item left Hong Kong for its destination on 17-May-2010, dus ik hoop dat dat goed gaat komen.
pi_81677406
Lapo, maak wel even een nieuwe aan.

Chinese Webshops topic #79 Shipped via Air Mail
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')