quote:Belasting = Douanerechten bij het totale bedrag van je pakje berekenen met de verzendkosten erbij in, en samen optellen. Dan de omzetbelasting van je totale waarde incl. douanerechten berekenen dat moet je aan belasting betalen.
Voorbeeld:
We gaan uit van Denim. Helaas voor jou hoogste categorie belasting..
12% douanerechten en 19% omzetbelasting
Totaal pakket incl. verzending ¤ 215,-
12% douanerechten = ¤ 25.80
Totaal = ¤ 240.8 incl. douanerechten
19% = ¤45.752 omzetbelasting
+ 12,50 inklarings kosten =
¤ 58,25 zou je totaal moeten betalen.
Dit bedrag zou je aan de deur moeten betalen contant.
Nee, affiliates heeft EVEn weer gewerkt, maar daarna niet meer. Je kan ook checken, als je met je refcode naar dx gaat, wordt deze nergens opgeslagen.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:33 schreef RacerDKB het volgende:
4/24/2010 - Processing - Contact Us for Details
Nog niet verzonden.
En doen affiliates het bij jullie nog? Ik heb al een maand geen DX points meer gekregen, terwijl ik er eerst een paar per dag, of sowieso om de dag, een paar kreeg!
URL klopt gewoon, maar als ik de URL in mijn eigen browser typ, zowel IE als FF als Chrome, komt onderin niet het referral nummer te staan. Is de URL waarachter je referral nummer moet plakken veranderd?
Bij DealExtreme dus
Oh wacht sinds 5 mei doet het het weer bij mijquote:Op maandag 10 mei 2010 17:56 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Nee, affiliates heeft EVEn weer gewerkt, maar daarna niet meer. Je kan ook checken, als je met je refcode naar dx gaat, wordt deze nergens opgeslagen.
Niet voor begin juni in geval van eerste pakketje. 2e pakketje niet voor eind juni. Ga maar uit van minimaal 2 weken, maximaal 8 tot 10, indien op voorraad.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:35 schreef Niemand.. het volgende:
Jullie hebben hier de meeste ervaring dus: Wanneer zou mijn pakketje arriveren hij is verzonden op 4 mei en mijn andere pakketje is vandaag net verzonden.
De reden dat ik besteld heb bij dealextreme was voor een ledstrip en toen heb ik er allemaal spul bijbesteld, en laat nu net de Ledstrip later verzonden worden (niet op voorraad).
Ik persoonlijk koop al een aantal maanden alles wat ik ooit wilde hebben omdat het helemaal niks gaat worden met het financiële probleem. Voor de rest investeren in blikken bruine bonen, wc papier en goudquote:Op zondag 9 mei 2010 23:51 schreef Qaox het volgende:
Weet een van de Fok! economen of de Euro nog bijtrekt?
Werkt het een beetje?quote:Op maandag 10 mei 2010 20:53 schreef GuitarJJ het volgende:
Vandaag deze ontvangen:
[ link | afbeelding ]
Grappig dingetje!
Mwah, niet echt veel zon vandaag. Maar als ik hem voor het raam houd gaat een rood lampje branden wat betekend dat hij aan het opladen is.quote:
Nu nog meer vertraging vanwege de aswolk uit IJsland.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:45 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Niet voor begin juni in geval van eerste pakketje. 2e pakketje niet voor eind juni. Ga maar uit van minimaal 2 weken, maximaal 8 tot 10, indien op voorraad.Binnen 2 weken gebeurt maar heeeeel sporadisch, zeker bij DealExtreme.
30 mW BIC zelfde verhaal, plus dat het ding na een paar seconden oververhit raakt en vrijwel tot nul dimt. Na een paar minuten afkoelen doet-ie het weer. Geld terug gevraagd.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:10 schreef Unreal88 het volgende:
Net nog maar een keer die 50mW laser van BuyInCoins gepakt, maar ik vind hem echt niet zo fel, ik zie geen zichtbare straal, zelfs niet in het donker. En ik kan niet van die caleidoscoop effecten doen die wel op het plaatje stonden. Beetje jammer :/
BIC was ook vrij vlot met terugbetalen. Eén dag wachten op reactie, één dag wachten op PayPal.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:33 schreef sandsucker het volgende:
refunds gaan wel snel bij DX! gister geannuleerd en vandaag geld teruggestort op paypal
Mww beetje jammer van die lasers, heb dr nog twee onderweg >.< Ga dan als ze binnekomen en ook zo bagger zijn maar geld terug vragen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:00 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
30 mW BIC zelfde verhaal, plus dat het ding na een paar seconden oververhit raakt en vrijwel tot nul dimt. Na een paar minuten afkoelen doet-ie het weer. Geld terug gevraagd.
[..]
BIC was ook vrij vlot met terugbetalen. Eén dag wachten op reactie, één dag wachten op PayPal.
Ik heb een beetje het angstige gevoel dat BIC de bagger op- en verkoopt dit DX etc. niet willen hebben.
Die staan volgens mij redelijk goed bekend. Ik zou even op www.resellerratings.com zoekenquote:Op maandag 10 mei 2010 23:55 schreef rcco het volgende:
Heeft er iemand hier ervaring met lightinthebox .com?
Ja, want voor dat geld wil ik een iPadquote:
FiiO owntquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:16 schreef monkeybrain het volgende:
Eindelijk binnen, aanrader![]()
[ afbeelding ]
Mijn grote Domo Kun pop binnen, lijkt wel een mongoolBeetje slecht gefabriceerd, anders dan op de foto. Klacht indienen
Hey dat ziet er tof uitquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:16 schreef monkeybrain het volgende:
Eindelijk binnen, aanrader![]()
[ afbeelding ]
Mijn grote Domo Kun pop binnen, lijkt wel een mongoolBeetje slecht gefabriceerd, anders dan op de foto. Klacht indienen
Verander het verzendadres van 1 naar mijn huisquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:10 schreef RacerDKB het volgende:
WTF, dat ding besteld, maar de order staat er dubbeleentje als order ******3 en eentje ******4
En bij allebei staat dat het betaald is met PayPal.
Wat zal ik doen, doen alsof mijn neus bloed en wachten tot ik er 2 krijg, of er 1 annuleren om te voorkomen dat ik extra moet betalen?
Daar heb ik hem besteld, een maand onderweg dankzij die vulkaanquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:58 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hey dat ziet er tof uit
Ik ga hem ook bestellen, is ie bij MP4nation het goedkoopst? Scheelt sowieso al 4-5 dollar met DealExtreme, maar misschien kan het nog goedkoper
Koop hem denk ik toch bij MP4nation, wil hem over een maand namelijk hebben, hopen dat dat gaat lukken.
Mijn record is 4 dagen met weekend ertussenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:26 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Destinaton was 9 mei, het is nu 11 mij. En het is verschoven naar 10 mei. Terwijl het dus al 11 mei is?
Achja, mijn record is 3 weken. Gemiddeld duurt een pakketje van DX ongeveer 1.5 maand om aan te komen, vaak/meestal langer. Dus ik moet eigenlijk niet verwachten dat het al na 3.5 week er is.
Wij verwachten natuurlijk wel pics van Grote Chinese Mongool.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:16 schreef monkeybrain het volgende:
DX gaat juist met TNTquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:58 schreef Osramp het volgende:
Worden DX zendingen ook wel door GLS geleverd? Ik had vandaag een envelop van DX in de bus met screenprotectors, en er lag een niet thuis bericht van GLS. Die L*L van een chauffeur heeft geen afzender ingevuld. Ik verwacht verder niks, behalve een gsm via Vodafone, maar die versturen met TNT.
Gaat over die groene laserquote:2010-05-11: Unreal88 It is malfunctioning. It is not bright at all and it does not do what it is supposed to do. It dims. I want a refund
2010-05-11: Denia Dear Unreal88,
Thanks for your order
here we offer you two solutions , you can see which is better for you
1. you do not send it back, we offer you a $ 8 refund
2. you send it back , and after we test it , if it is a faulty product, we will offer you a full refund or a new replacement
please reply soon
hope you a good day
Yours,
Denia
Toch de gsm. Vodafone verzendt anderrs altijd met TNT.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:06 schreef Osramp het volgende:
Dan ben ik toch eens heul benieuwd naar wat er met GLS komt. Toch die telefoon van Vodafone mss?
Ja, net zo goed als DXquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:36 schreef Creatix het volgende:
Iemand ervaring met Focalprice? want ik zie alleen maar DX voorbijkomen.
Wat voor telefoon heb jequote:Op woensdag 12 mei 2010 13:12 schreef Xenomaniac het volgende:
Aloha,
Heeft iemand dit http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11866 ding?
En doet ie het bij jou wel?
Hij vindt mijn telefoon wel maar blijft zeuren over drivers die dan weer nergens te vinden zijn.
Is er een oplossing voor of kan ik het apparaatje beter weg pleuren?
hey dat is een kewl dingetje!quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:12 schreef Xenomaniac het volgende:
Aloha,
Hij vindt mijn telefoon wel maar blijft zeuren over drivers die dan weer nergens te vinden zijn.
Mm leuk ding :pquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:12 schreef Xenomaniac het volgende:
Aloha,
Ja ik bestel er best veel.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:36 schreef Creatix het volgende:
Iemand ervaring met Focalprice? want ik zie alleen maar DX voorbijkomen.
Dan wordt je vraag in de OP beantwoord.quote:
Welk besturingssysteem gebruik je?quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:12 schreef Xenomaniac het volgende:
Aloha,
Ah, dus tracking van TNT dus?quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:55 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Dan wordt je vraag in de OP beantwoord.
[..]
Welk besturingssysteem gebruik je?
Vista..quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:55 schreef neo2000 het volgende:
Welk besturingssysteem gebruik je?
Tot hoe laat kan je daar heen bellen? En waar is dat het nummer van, TNT/Douanequote:Op woensdag 12 mei 2010 19:25 schreef neo2000 het volgende:
V: Ik heb wat besteld, hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
A: Dit varieert veel. Bepalende factoren zijn of het product op voorraad is, en of de Hong Kong Air Mail een beetje opschiet. Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij DealExtreme, en dan 5 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken. Kijken of je order al verzonden is kan heel simpel door bovenaan de site op My Account te klikken, daar in te loggen. Daar staan de statussen van al je orders. Ook kan je op de desbetreffende order klikken, en dan Invoice te klikken, om te kijken of alle producten op voorraad zijn.
Om de status van je pakket met tracking nummer te bekijken kan je het volgende doen:
http://app3.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp en je order invullen. Als er staat dat je pakketje hong kong heeft verlaten, is hij mogelijk al in Nederland. Om de status binnen Nederland te achterhalen doe je het volgende:
058 2 333 333 bellen. Doe niks voor Nederlands, 1 voor pakketten en 4 voor overige vragen. Dan zeg je dat er een pakketje is verstuurd vanuit Hong Kong en dat je wilt kijken of het al in Nederland is. Je geeft je : RB(kan verschillen)***************HK traceernummer. Deze checkt de medewerker. Als het pakketje in Nederland is binnengekomen vertelt de medewerkster het je legt zij/hij uit dat hij wordt omgenummerd en dan weet je waar hij is.
V: Ik kan mijn bestelling niet tracken hoor? Ik zie niet staan waar het pakje nu is?
A: Dit klopt. Dit komt omdat het postbedrijf uit Hong Kong en de TNT niet samen werken. Het enige wat je kan zien is of het uberhaupt al uit Hong Kong is. Dit is zo als de status ''Shipped to NL'' is.
Maak er wel een filmpje van en zet hem op youtube, kunnen wij ook nog lachenquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:34 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Vista..
Het lukt nog steeds niet.
Ik ben bijna zover dat ik 'm van het balkon af pleur.
Wat is het merk van je telefoonquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:34 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Vista..
Het lukt nog steeds niet.
Ik ben bijna zover dat ik 'm van het balkon af pleur.
Sony en de laptop ook.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:42 schreef Unreal88 het volgende:
Wat is het merk van je telefoon
Ze maken drie volle seconden contact en dan is het klaar.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:47 schreef Unreal88 het volgende:
Sony ericsson neem ik aan? Hmm ja dan is het vreemd. Je zegt dat je PC de telefoon wel kan vinden maar dan heeft hij nog drivers nodig daarna?
2 in het oog springende nadelen:quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:14 schreef revpolen het volgende:
voor die gene wie de ipad clone wou bestellen op DX
deze ziet er goed uit!
http://www.tradetang.com/(...)/129696-2116260.html
android als OS
Als ik de echte niet zou hebben zou ik deze bestellen denk ik
kan je android dan niet upgrade? netzo als je met iphone OSX doet?quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:51 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
2 in het oog springende nadelen:
7 inch TFT LCD with Resistance Touch Screen -> geen multi-touch
Android v1.5 -> veel te oud, actueel v2.1
Als er een community rond ontstaat die custom roms ontwikkelt (en als de prijs nog wat zakt) dan lijkt het me wel iets
Elk toestel heeft zijn eigen drivers (en eventueel specifiek aangepaste delen van het besturingssysteem) nodig. Het is niet zo gemakkelijk als bij Apple waar elk toestel op dezelfde architectuur draait.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:59 schreef revpolen het volgende:
[..]
kan je android dan niet upgrade? netzo als je met iphone OSX doet?
Ik heb een muis aan zo'n ding gehangen met win7. Het werkt perfect maar na een paar weken is de verbinding weg en kan win7 hem ook niet meer vinden. Installeer je Win7 vers dan werkt het weer perfect, tot een paar weken laterquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:11 schreef Xenomaniac het volgende:
Dat testen op W7 kan ik alleen thuis, dus dat wordt morgen.
Maar het ging me juist om deze machine en dat ik dan lekker makkelijk foto's over kon schieten en zo.![]()
Maar idd, W7 moet er wel komen, ook vanwege andere dingen. En dan gaat al die Sony-shit er ook af.
En ter uwer info: 21 april besteld, 22 april shipped en gisteren binnen.
Klopt afgelopen weken zijn er veel vertragingen geweest door onder andere die aswolk en veel feestdagen, komt wel goed. Nog even geduld en dan komt het aanquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:31 schreef -Trinity- het volgende:
Zijn er meer mensen bij wie het langer duurt dan normaal dat ze iets ontvangen van DX? Ik heb mailtjes gehad op 22 en 26 april dat het verstuurd is, maar nog niks binnen. Normaal heb ik het altijd vrij snel binnen maar ik denk dat de feestdagen en de aswolk voor vertraging zorgen, kan dat kloppen?
Okido, dat dacht ik zelf ook al, thxquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:32 schreef RacerDKB het volgende:
Klopt afgelopen weken zijn er veel vertragingen geweest door onder andere die aswolk en veel feestdagen, komt wel goed. Nog even geduld en dan komt het aanMaar er waren inderdaad veel vertragingen, je bent niet de enige.
Pas sinds 3 mei zijn de orders richting Europa weer naar normale omstandigheden, dus je zou het in principe snel kunnen verwachten, je pakketjes.
Deze, maar of het nu de dongle of de muis of uiteraard Windows zelf is?quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:52 schreef neo2000 het volgende:
Ik ga binnenkort een uber muis bestellen @ DX (Draadloos, Bluetooth, laser en oplaadbaar via kabeltje, beat that Logitech) en het zal mij benieuwen of deze onder xp x64 en win 7 het goed blijft doen..
Was het een China Mouse die problemen gaf, Monkeybrain?
[ afbeelding ]
Time for n1ke etcquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:12 schreef mickeyD het volgende:
is klonk dood?
of vallen fake ipad's niet onder het embargo?
Ziet er wel aardig uit.. Van de week deze maar eens scoren:quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:55 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Deze, maar of het nu de dongle of de muis of uiteraard Windows zelf is?XP doet het goed
![]()
http://www.budgetgadgets.(...)laptoppc-p-6349.html
China Ipads waren eerder op de markt dan de echte... dus eigenlijk is de Apple versie nepquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:12 schreef mickeyD het volgende:
is klonk dood?
of vallen fake ipad's niet onder het embargo?
Maar Apple heeft er patent op dusquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:54 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
China Ipads waren eerder op de markt dan de echte... dus eigenlijk is de Apple versie nep
Lijkt me sterk dat Apple een patent heeft op het concept van zo'n ding. Een hoop merken hebben al een ipad aangekondigd en jaren terug had je al tablet pc's.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:59 schreef Qaox het volgende:
[..]
Maar Apple heeft er patent op dus
[ afbeelding ]
BIC laserpointers?quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:59 schreef Beelzebufo het volgende:
Zijn er ook mensen met laserpointers van BIC die wél goed werken? Ervaring tot nu toe: rug.
(lichaamsdeel van drie letters, middelste is een U)
Tokking bout teh designquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:53 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat Apple een patent heeft op het concept van zo'n ding. Een hoop merken hebben al een ipad aangekondigd en jaren terug had je al tablet pc's.
Een vierkant scherm?quote:
Waar vind je die met Mao? Die is wel vetquote:Op vrijdag 14 mei 2010 06:57 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Een vierkant scherm?
1:1 namaken incl. appeltje is een ander verhaal maar je kunt moeilijk een driehoek ipad makenJe komt uiteindelijk op hetzelfde design uit net zoals elke netbook.
De China Ipad was niet 1:1 namaak, Apple had immer niet eens het ding openbaar gemaakt. De geruchten over het design zijn al jaren oud, dat hebben die Chinezen uiteraard gebruikt om er zelf 1 te maken ipv te wachten op Steve Jobs
Die pokerkaarten vind ik wel mooi, alleen een beetje prijzig voor 6 dollar![]()
Zal wel door de copyright kosten komen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor kleine bedragen maakt het mij niks uit, en ik besteed nooit echt veel, maar het is natuurlijk wel als de euro weer stijgt.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:30 schreef mvc het volgende:
Euro daalt onder 1,25 dollar
AMSTERDAM - De euro is vrijdag tot onder de 1,25 dollar gedaald. Dat is het laagste niveau sinds begin maart vorig jaar.
De Europese eenheidsmunt staat onder druk door aanhoudende zorgen over de financiële problemen in de eurozone.
De euro noteerde om 11.15 uur een stand van 1,2475 dollar. Bij het slot van de Europese beurshandel donderdag was de euro 1,2555 dollar waard.
Een dag eerder noteerde de munt nog boven de 1,26 dollar.
![]()
Vandaag al 1 vd 2 binnenquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:31 schreef -Trinity- het volgende:
Zijn er meer mensen bij wie het langer duurt dan normaal dat ze iets ontvangen van DX? Ik heb mailtjes gehad op 22 en 26 april dat het verstuurd is, maar nog niks binnen. Normaal heb ik het altijd vrij snel binnen maar ik denk dat de feestdagen en de aswolk voor vertraging zorgen, kan dat kloppen?
dude je zit in het verkeerde subforumquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:13 schreef monkeybrain het volgende:
Neo, jij zocht toch een net pak voor je werk, FP heeft geluisterd![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik ga voor een iets sportievere look![]()
[ afbeelding ]
Jack heeft deze in de aanbieding voor 19 dollar, verleidelijk![]()
[ afbeelding ]
Heb inderdaad ook hier erg goede ervaringen met FiiO... heb hier zelf de FiiO Walkbox via Dealextreme. Fantastisch dingquote:
Alleen jammer van de spelfout, er staat "Joker" i.p.v. "Jokel".quote:Op vrijdag 14 mei 2010 06:57 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Die pokerkaarten vind ik wel mooi, alleen een beetje prijzig voor 6 dollar![]()
Zal wel door de copyright kosten komen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, eigenlijk niet, maar deze moet ik eigenlijk haast aanschaffen..quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:13 schreef monkeybrain het volgende:
Neo, jij zocht toch een net pak voor je werk, FP heeft geluisterd![]()
Wat is dat voor rotzooi?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:13 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga voor een iets sportievere look![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Buy In Coins (punt com)quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:02 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
BIC laserpointers?Waar zijn die te koop dan?
Zover ik begrijp een soort role playing kostuums van een Japanse tekenfilm serie?quote:
Ziet er wel cool uit.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:13 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:28 schreef RacerDKB het volgende:
Dit dingWelke Chinese shop verkoopt het?
Het is gemaakt in China dus het moet wel *ergens* te koop zijn.
Zojuist al product request gedaan
Ik heb ook interesse, vet ding!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:28 schreef RacerDKB het volgende:
Dit dingWelke Chinese shop verkoopt het?
Het is gemaakt in China dus het moet wel *ergens* te koop zijn.
Zojuist al product request gedaan
Van de EBay pagina:quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:37 schreef Joene94 het volgende:
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=120569451364
Heb maar een poging gewaagd met het idee van "Als ik hem niet ontvang, vraag ik het geld maar terug via paypal".
Vermoedelijk ontvang je hem wel, maar of het dezelfde is als op het plaatje??quote:Shipping Info:
[...]
The images are for reference only. Please take the item you get as the standard.
[...]
De RB's, onderbroeken en rest van de shit staan er nog wel opquote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:20 schreef _jvdb_ het volgende:
Bah, Dealperfect heeft de site en de inventaris aangepast. Nu zijn alle dingen die wij altijd kochten (oral-c tandenborstels, luchtjes) weg.. En er is nog geen alternatief te vinden..
Er is wel een alternatief. Stuur een mailtje naar Rachel/Jack of die wat oral-c borsteltjes kunnen bestellen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:20 schreef _jvdb_ het volgende:
Bah, Dealperfect heeft de site en de inventaris aangepast. Nu zijn alle dingen die wij altijd kochten (oral-c tandenborstels, luchtjes) weg.. En er is nog geen alternatief te vinden..
Ach, voor dat geld maakt het niet eens uit wat voor cloon je krijgt, het is al een wonder als je er eentje ontvangt. Haha.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:10 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Van de EBay pagina:
[..]
Vermoedelijk ontvang je hem wel, maar of het dezelfde is als op het plaatje??
Algemene wijsheid (gratis): Als het te mooi lijkt om waar ze zijn, dan ís het te mooi om waar te zijn,
Iemand al contact opgenomen met jack dat hij die ff in z'n inventarisaris op moet nemen?quote:
Het zou wel te doen moeten zijn, er zijn een paar leveranciers in China.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:46 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Iemand al contact opgenomen met jack dat hij die ff in z'n inventarisaris op moet nemen?
Houd ons aub op de hoogte ervan, of nog beter post een review (op het andere forum of hier), als het een beetje goed werkt is dit een prachtig ding.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ziet er wel cool uit.![]()
Ik ga hem bestellen!
Wel mooi ding voor de slaapkamer (als vriendin erbij ligt)
EDIT: Bij DX hebben ze hem ook, maar ik zie daar geen plugin voor het stopcontactEn hij is daar duurder
![]()
POP: http://popbuying.com/deta(...)aker_Xmas_Gift-26511
DX: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.29747
Ik laat het weten als ik hem ontvang en als het wat isquote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:51 schreef LennyCole het volgende:
[..]
Houd ons aub op de hoogte ervan, of nog beter post een review (op het andere forum of hier), als het een beetje goed werkt is dit een prachtig ding.
Nee, maar met de specs op de site kan je niet veel denk ik.. Geen info of het een capacitief scherm is bijvoorbeeld. Tenminste, ik kan het er niet uit opmaken.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:47 schreef makkie88 het volgende:
stond deze er al tussen..
Android tablet voor ongeveer 80 euro
http://www.popbuying.com/(...)D_Notebook_EMS-29774
Battery life->quote:Terrible, terrible product. I thought I was getting a deal for $215 including shipping to the USA. Instead, I got a crippled Android 1.6 OS device that had no access to the Android Apps Market, the battery life is less than a single hour, the charger adapters isn’t the standard micro USB, the screen is non-responsive, it comes with almost no apps, the document is completely lacking, … and did I mention it only lasts for less than a single hour?!? To make matters worse, the distributor wanted to charge me a 30% restocking fee after I had to pay for shipping to return it to him! Avoid the this M001/Eken/Shanzhai tablet! IT IS A TOTAL DISASTER!!!
heb er al meer over gelezen, de batterij schijnt inderdaad maar een Aantal! uur mee te gaan, (4 tot 8 uur) een enkel uur is idd veel te kort, hoorde wel dat de batterij steeds langer mee gaat (na een week werkt de batterij goed)..quote:Op zondag 16 mei 2010 14:05 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Nee, maar met de specs op de site kan je niet veel denk ik.. Geen info of het een capacitief scherm is bijvoorbeeld. Tenminste, ik kan het er niet uit opmaken.
Veder zit er een Via 600 mhz processor in. geen idee hoe dat ding performed, maar in mijn HTC smartphone zit ook een 600 mhz processor, en die hoeft maar een heel klein schermpje aan te sturen. Al met al denk ik niet dat het een snelheidsmonster zal zijn, zacht gezegd. En Eken, zal dat niet afgeleid zijn van E-ten, ook een smartphone fabrikant?
Edit:
http://www.islate.org/ind(...)m001-android-tablet/
[..]
Battery life->
Niet moeilijk, dat heb ik namelijk ook.quote:Op zondag 16 mei 2010 15:23 schreef neo2000 het volgende:
In het filmpje hebben ze het over een aansluiting voor cradle (die er dus niet bij zit..)
Software/data overgooien moet via wifi of via sd card. Ik lees overigens overal battery life van 1 uur bij normaal gebruik of kijken van film.. Vrij kort dus, en mijn ervaring is dat batterijen na verloop van tijd alleen maar slechter worden helaas, niet beter.Responsiveness valt mij alles mee eigenlijk als ik filmpje mag geloven.
Overigens wel aardig, mijn creditcard verloopt over 2 weken.. Paypal bericht er al een maand over.. Bij m'n bank zijn ze inmiddels ook wakker geworden, maarb die gaat natuurlijk nooit binnen 2 weken weer werken bij Paypal.. Ik vraag mij af hoe moeilijk Paypal doet als er alleen maar een rekening gekoppeld is.
Wat is het?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:37 schreef Joene94 het volgende:
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=120569451364
Heb maar een poging gewaagd met het idee van "Als ik hem niet ontvang, vraag ik het geld maar terug via paypal".
Weet niet, was 4 dagen weg, kwam net thuis toen zag ik het pakketje.quote:
het WAS een sciphone i9+++ voor maar $19,99quote:
Zo herkenbaarquote:[b]Op maandag 17 mei 2010 16:33 schreef N
Ik had eigenlijk alleen een led strip besteld alleen heb er van alles bij besteld en nu komt de led stripo ook nog later omdat hij niet op voorraad was.
Je kan ze een duur horloge kopen voor 5 euro ofzo. Of http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.29431quote:Op maandag 17 mei 2010 17:22 schreef LiFePo4 het volgende:
Ik zoek nog leuke cadeaus die ik mensen (lees: 16 jarige kut pubers) kan geven. Iemand nog leuke (en goedkope) dingen voorbij zien komen? En aangezien ik niet een echt serieus persoon ben, moet het ook een tamelijk onserieus (oftewel: KUT) cadeau zijn.![]()
Wie o wie?
quote:Op maandag 17 mei 2010 17:54 schreef sandsucker het volgende:
vandaag een pakketje binnengekregen in recordtijd! 8 dagen vanaf bestelling
Jaquote:Op maandag 17 mei 2010 19:38 schreef Niemand.. het volgende:
Ik zie net dat de iphone oortjes die ik had besteld twee dezelfde zijn. twee voor rechts.Wat een kwaliteit... Is dit een goede reden om een nieuwe te vragen.
Het WAS inderdaad. Inmiddels vertrouwd PayPal de zaak al niet en zijn ze alles verder aan het uitzoeken. De kans is dus héél klein dat ik mijn product krijg, maar het is wel gewoon zo dat als ik het niet zal krijgen dat ik dan m'n geld terug krijg omdat PayPal dat allemaal al aan het terughalen is. Inmiddels zakt de koers verder en verder dus misschien krijg ik zelfs nog wel meer euro's terug dan dat ik toen betaalde (heeft wel voordelen, zo'n koers).quote:Op maandag 17 mei 2010 15:34 schreef mickeyD het volgende:
[..]
het WAS een sciphone i9+++ voor maar $19,99
Klopt :p dat is wel handigquote:Op maandag 17 mei 2010 20:06 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Het WAS inderdaad. Inmiddels vertrouwd PayPal de zaak al niet en zijn ze alles verder aan het uitzoeken. De kans is dus héél klein dat ik mijn product krijg, maar het is wel gewoon zo dat als ik het niet zal krijgen dat ik dan m'n geld terug krijg omdat PayPal dat allemaal al aan het terughalen is. Inmiddels zakt de koers verder en verder dus misschien krijg ik zelfs nog wel meer euro's terug dan dat ik toen betaalde (heeft wel voordelen, zo'n koers).
Heb net ook even een berichtje gestuurd, eens kijken wat ik terug krijg...quote:Op maandag 17 mei 2010 19:54 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Ja
Ik heb net een wit hoesje ipv een zwarte gekregen, ook even berichtje over sturne
quote:Dear Customers,
Due to some technical problems, popbuying can not receive any payments currently. Still, the order that paid before will be undoubtedly processed without any influence.
We will update this notice immediately the problems are fixed.Hope your understand.
Best Regards
Popbuying Team
Misschien was het dan toch niet zo'n goed idee om stunguns met ingebouwde raketwerpers van het merk Bay Ran op z'n site te zetten.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:33 schreef monkeybrain het volgende:
Heeft Jack Paypal weer boos gemaakt?![]()
[..]
quote:Op maandag 17 mei 2010 22:05 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Misschien was het dan toch niet zo'n goed idee om stunguns met ingebouwde raketwerpers van het merk Bay Ran op z'n site te zetten.![]()
TNT vindt inderdaad niks omdat het goedje nog niet binnen is of ingeklaard is bij de douane. Even wachten nog dus.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:26 schreef marcel-o het volgende:
Ik heb 13/4 wat gekocht bij D.E
"The item (RB151******HK) left Hong Kong for its destination on 6-May-2010"
en ik heb t nogsteeds niet.
Vrijdag had ik TNT gebeld maar ze kunnen niks vinden.
Diezelfde dag via de Site een vraag gesteld hoe en wat en heb nog geen antwoord.
Kan ik er van uit gaan dat mn geld foetsie is?
Hij is verzondenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:51 schreef LennyCole het volgende:
[..]
Houd ons aub op de hoogte ervan, of nog beter post een review (op het andere forum of hier), als het een beetje goed werkt is dit een prachtig ding.
Heb net uit vertrouwde bronnen vernomen dat popbuying problem nog wel even kan durenquote:Op maandag 17 mei 2010 21:33 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Mensen kopen dingen met mijn referral nummer, daar krijg ik dan punten voor, en ik heb aardig wat opgespaard en kan nu $39 terugkrijgenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:53 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Hoe kan je dan geld terug krijgen met die punten?
Ik ongv, 150 nu.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:54 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Mensen kopen dingen met mijn referral nummer, daar krijg ik dan punten voor, en ik heb aardig wat opgespaard en kan nu $39 terugkrijgen
Werkt best tof, heb al zo vaak wat gekocht met DX points, denk dat ik nu wel een dollar of 100 aan spullen heb gekocht d.m.v. punten.
Contact opnemen met rachel.. zodra de paypal problemen gefixt zijnquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:24 schreef MellyVan het volgende:
Zijn de opzettandenborsteltjes nog ergens te bestellen? Maand geleden nog wel maar nu zie ik ze nergens meer... Toendertijd op DP besteld...
`ondertussen gearriveerdquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:13 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
TNT vindt inderdaad niks omdat het goedje nog niet binnen is of ingeklaard is bij de douane. Even wachten nog dus.
welke? Link?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:35 schreef marcel-o het volgende:
[..]
`ondertussen gearriveerd![]()
t is groen, schijnt verweg en maakt gaatjes
ik wil toch weten welk type en waar vandaan. Ik weet wel dat het over een groene laser gaatquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
zucht...ben je zo dom of doe je nou dom
Juist idd, lasers. Ga nou niet over zeuren over (mogelijke) illegale producten op het forum. Stuur die kerel een pm.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:50 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
ik wil toch weten welk type en waar vandaan. Ik weet wel dat het over een groene laser gaat
Lasers zijn hier niet verboden hoor? Ga niet voor mod spelen, daar hebben we mods voorquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Juist idd, lasers. Ga nou niet over zeuren over (mogelijke) illegale producten op het forum. Stuur die kerel een pm.
Lasers t/m 500mW zijn hier dus toegestaan. Maar toch ook nietquote:Class 1 - de laser is ongevaarlijk, hetzij door een laag vermogen, dan wel door een afscherming die ervoor zorgt dat het licht de ogen niet kan bereiken. De lasers in cd-branders hebben een vrij hoog vermogen, maar zijn klasse 1 om laatstgenoemde reden. Lasers in streepjescodelezers vallen ook onder deze klasse omdat de laserbundel zo snel beweegt dat er nooit een gevaarlijke hoeveelheid licht in het oog kan komen.
Class 2 - de laser is ongevaarlijk bij normaal gebruik, omdat de reflex om het oog te sluiten voorkomt dat er een oogschade optreedt. Dit zijn zichtbaar-licht-lasers met vermogens tot 1 mW, zoals de meeste laserpointers. Enkele seconden in een dergelijke laser staren kan wel tot (kleine) oogbeschadigingen leiden.
Class 2M - vergelijkbaar met Class 2, onder de voorwaarde dat er geen instrumenten als lenzen gebruikt worden die het licht zouden kunnen concentreren.
Class 3M (ook wel Class IIIa) - de laser kan in principe tot oogschade leiden, zelfs als de ogen direct worden gesloten, maar het risico op ernstige oogschade is klein. Dit zijn lasers die zichtbaar licht uitstralen tot 5 mW. Sommige laserpointers hebben deze klasse, al zijn ze in Nederland wettelijk verboden.
Class 3B- de laser kan bij blootstelling direct ernstige oogschade veroorzaken. Vermogens van 5 tot 500 mW en lasers met onzichtbare golflengtes bij lagere vermogens. De interne lasers in cd- en dvd-branders vallen onder deze categorie wanneer de behuizing van de brander wordt geopend. Diffuus licht van dit type laser is niet schadelijk.
Class 4 - Behalve de ogen kan de laser ook de huid beschadigen. Alle hogere vermogens. Ook diffuus licht afkomstig van de laser kan de ogen beschadigen.
Bovenstaande vermogens zijn indicaties voor continue lasers. Voor gepulste lasers en voor lasers met onzichtbare golflengtes gelden andere grenswaarden. Lasers zijn voornamelijk gevaarlijk wanneer de bundel direct of via een reflectie van een spiegelend oppervlak het oog raakt. De lichtvlek van een laser die op een mat, niet-glanzend oppervlak valt, kan hinderlijk fel zijn, maar is doorgaans niet direct schadelijk bij vermogens tot enkele watts. Voor mensen die werken met lasers in klassen 3B en 4 zijn er veiligheidsbrillen die licht van de golflengte van de laser absorberen. Lasers met verschillende golflengtes vereisen daardoor ook verschillende typen veiligheidsbrillen.
Alle lasers t/m Class 3B zijn toegestaan in Nederland. Het is echter verboden om te handelen in lasers van Class 3A of hogere vermogens. Lasers van Class 3B zijn uitsluitend voor personen van 18 jaar en ouder. Verder is het niet toegestaan om lasers van Class 3B in het openbaar te gebruiken.
Doe ik ook niet, we verneuken op deze manier dit gedeelte. Dat is al (aardig) gebeurd trouwens.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:10 schreef Unreal88 het volgende:
Lasers zijn hier niet verboden hoor? Ga niet voor mod spelen, daar hebben we mods voor
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:29 schreef Mirjam het volgende:
ik ben er een tijdje uitgeweest, kun je nog steeds via jack taobao bestellingen doen?
[/quote]quote:Op maandag 17 mei 2010 a21:33 schreef monkeybrain het volgende:
[quote]
Dear Customers,
Due to some technical problems, popbuying can not receive any payments currently. Still, the order that paid before will be undoubtedly processed without any influence.
We will update this notice immediately the problems are fixed.Hope your understand.
Best Regards
Popbuying Team
Waar staat dat? Of waar kan ik die coupon code vinden? Zie hem nergens op de site staanquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:27 schreef Unreal88 het volgende:
[ afbeelding ]
Trouwens, dat commentaar ging erover dat bijna iedereen kleren via taobao ging bestellen. Lasers zijn hier toch al sinds de oudheid, beetje jammer dat je er zo moeilijk over doet.
Er staat boven Pinksterenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:34 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
Waar staat dat? Of waar kan ik die coupon code vinden? Zie hem nergens op de site staan
Afhankelijk van de waarde van het pakket. Ik zou na 25 dagen toch een keertje navraag doen, traag.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:33 schreef EvilWasp het volgende:
Ik hoor nog een pakketje te krijgen van DP dat verzonden is op 20 april, wanneer moet ik me zorgen gaan maken/contact gaan opnemen?
Ik heb gemaild. Ik vermoed dat hij óf ergens op een grote hoop in Nederland of China ligt, of dat hij eruitgepikt is door de douane en daar ergens ligt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:06 schreef Mr_John_Doe het volgende:
[..]
Afhankelijk van de waarde van het pakket. Ik zou na 25 dagen toch een keertje navraag doen, traag.
Per SAL vanuit China duurt het 8-15 dagen, Hong Kong zou sneller moeten zijn.
ik had bijna hetzelfde terug van DX, ik krijg ook nieuwe oortjes opgestuur en ik mag de oude gewoon houden.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:53 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Das lekker! Het post kantoor heeft het pakketje niet!?
Hoe kan je dan geld terug krijgen met die punten?
Oh, ik zie net dat ze voor die korting van 20$ 2 punten hebben afgeschreven
---------------------------
Binnen 2 uur antwoord:
A free replacement unit ***** has been processed for you and you will receive a notification email once we get it shipped. For the defective unit, please keep it and try to find a use to it.
You can track the replacement using your existing order number.
Should you have any other problems, please feel free to contact us again.
We look forward to serving you in the near future.
Sincerely ,
jenny
------------------------
Dat noem ik service!
QUEquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:22 schreef revpolen het volgende:
Yeah record!!
7 pakketten binnen vandaag..
de postbode waarschuwde me omdat ik wel erg veel pakketten binnen laat komen
En dat het misschien bij de rechtbank zal komen... HET IS TNT! Die doen misschien wel alsof ze actie gaan ondernemen, maar ze doen geen fuck, tevens zijn de medewerkers zo dom als stront.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:46 schreef Niemand.. het volgende:
Bij mij is de pakketjes bezorger ook bijna ontslagen door mij. Hij had bij mij een pakketje naast de deur gelegd twv 150 euro (wel uit nederland hoor), maar dat is nog niet het ergste: Hij had mijn handtekening gefaked, hij heeft gewoon zelf een handtekening van mijn achternaam gemaakt.
Toen heb ik een klacht gestuurd naar TNT en daaruit bleek dat er wel vaker dit soort dingen bij hem waren en dat het faken van een handtekening een best wel zwaar misdrijf was en dat het misschien bij de rechtbank zal komen... OOPS
De medewerkers zijn helemaal niet zo dom als stront, mafkeesquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:59 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
En dat het misschien bij de rechtbank zal komen... HET IS TNT! Die doen misschien wel alsof ze actie gaan ondernemen, maar ze doen geen fuck, tevens zijn de medewerkers zo dom als stront.
Idd! 'T zijn gewoon topmensen hoor TNT werkers!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:02 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
De medewerkers zijn helemaal niet zo dom als stront, mafkees
Werk er zelf ook!
Ik kots over jou. Serieus.
Pfft, ben ik blij dat ik een aardige man als bezorger heb. Heb altijd wel een van de twee ouders die thuis zijn en het aanpakken, en anders zet hij het op een geheim plekje neer als het niet aangetekend is of neemt hij het gewoon weer mee als het wel aangetekend is. In het laatste geval ziet hij ook nog wel eens m'n moeder in het dorp fietsen, dus zet hij snel de auto stil om het pakketje aan haar te overhandigen. Top gozer is het hier!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:46 schreef Niemand.. het volgende:
Bij mij is de pakketjes bezorger ook bijna ontslagen door mij. Hij had bij mij een pakketje naast de deur gelegd twv 150 euro (wel uit nederland hoor), maar dat is nog niet het ergste: Hij had mijn handtekening gefaked, hij heeft gewoon zelf een handtekening van mijn achternaam gemaakt.
Toen heb ik een klacht gestuurd naar TNT en daaruit bleek dat er wel vaker dit soort dingen bij hem waren en dat het faken van een handtekening een best wel zwaar misdrijf was en dat het misschien bij de rechtbank zal komen... OOPS
Bij mij legt ie het ook in het tuinhuisjequote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:07 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Idd! 'T zijn gewoon topmensen hoor TNT werkers!![]()
Die gast wou je gewoon een dienst bewijzen.. ik heb met mijn tnt bezorger afgsproken dat hij 't in de achtertuin legt + zelf handtekening zet?Als 't fout gaat kan ik 'm toch wel naaien, want 't is toch niet mijn handtekening
![]()
Werk zelf in pakketcentrum btw,, lekker pakketjes smijten
Aardige omweg voor dat pakketje!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:56 schreef Niemand.. het volgende:
[..]
ik had bijna hetzelfde terug van DX, ik krijg ook nieuwe oortjes opgestuur en ik mag de oude gewoon houden.
En mijn tweede pakketje heb ik ook ontvangen.Hij was op 10 mei verzonden uit Tokyo.
Hongkong.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:16 schreef Niemand.. het volgende:
Ik bedoel dat stadje waar dealextreme zit, ben de naam even vergeten
*sucker punch* kom op.. stadje..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:16 schreef Niemand.. het volgende:
Ik bedoel dat stadje waar dealextreme zit, ben de naam even vergeten
Jack zijn reactie:quote:Hi Jack,
The people at Fok! would love this thing:
It is from china, can you find it / add it in your shop?
quote:WOW!
What is this?
I do not understand this youtube video
Do you have any links sell this kind of item?
Waiting for your reply
Best regards,
Jack
Denk alleen voor members, kreeg hem in de mail.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:41 schreef RacerDKB het volgende:
Is er nou een 10% kortingscode voor BuyInCoins of is dat alleen voor members=
quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:05 schreef Unreal88 het volgende:
Ik had Jack gemailt:
[..]
Jack zijn reactie:
[..]
Wat voor waarschuwing? Dat je niet meer zoveel moet laten binnenkomen, anders vindt je ze in de composthoop bij de buren?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:22 schreef revpolen het volgende:
Yeah record!!
7 pakketten binnen vandaag..
de postbode waarschuwde me omdat ik wel erg veel pakketten binnen laat komen
Dat ik moet oppassen omdat hij ook wel weet dat het om dezelfde inhoud gaat alleen dan apart verzonden.. ( kwa invoerrechtenquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:21 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Wat voor waarschuwing? Dat je niet meer zoveel moet laten binnenkomen, anders vindt je ze in de composthoop bij de buren?
In dit geval een waarschuwing van de postbode die het zat is. Je kan hem ook opvatten als 'pas op dat de douane niet teveel pakketjes van je op een dag binnen krijgt', in dit geval gaan ze alles openmaken en ben je 7x keer zwaar de lul.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:21 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Wat voor waarschuwing? Dat je niet meer zoveel moet laten binnenkomen, anders vindt je ze in de composthoop bij de buren?
Als het geen namaakmerk shirt is wel, anders nietquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:52 schreef Grotesque het volgende:
mag hier nog gepraat worden over taobao? ik heb een order geplaatst en achter elk shirt staat 250 gr, lijkt me nogal zwaar voor een tshirt
quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:05 schreef Unreal88 het volgende:
Ik had Jack gemailt:
[..]
Jack zijn reactie:
[..]
200-250 gram inclusief verpakkingsmateriaal voor verzending is wel redelijk realistisch voor een t-shirt.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:52 schreef Grotesque het volgende:
mag hier nog gepraat worden over taobao? ik heb een order geplaatst en achter elk shirt staat 250 gr, lijkt me nogal zwaar voor een tshirt
Nevermind, krijg hem vandaag net binnenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:22 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ik heb gemaild. Ik vermoed dat hij óf ergens op een grote hoop in Nederland of China ligt, of dat hij eruitgepikt is door de douane en daar ergens ligt.
Of beter informeren naar welke kabel je nou echt moet hebbenquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:56 schreef revpolen het volgende:
jeej kabeltje binnen om me ipad op tv aan te sluiten!
en voor het eerst dat zo;n kabeltje ook werkt!!
( al 4x zo'n kabeltje van 4$ ofzo gekocht werkte nooit.. )
en deze was 22$ werkt!
dus ook in China telt.. beter iets meer uitgeven aan kwaliteit
En vanmorgen kreeg ik een vraag om alle foto's van de packing sheets te sturen. Wéér foto's maken en opsturen en uitleggen wat er aan de hand is.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:37 schreef Osramp het volgende:Wel een missing item report moeten indienen, best wel even werk met al die foto's die je moet maken. Ik had 5 items besteld die in 3 zendingen zijn aangekomen. In 1 zending zaten 2 items, in de overige steeds maar 1 item. Nou mis ik er 1, en in de laatste zending zat geen missing slip. Zo moet je dus 4 foto's sturen die samen niet groter dan 2MB mogen zijn.
Whehehehe.. +1quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:25 schreef Mr_John_Doe het volgende:
[..]
Of beter informeren naar welke kabel je nou echt moet hebben
Nemen ze een foto van elk pakketje dat ze versturen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:34 schreef LiFePo4 het volgende:
Oeh, al lang niet meer gehad bij een Chinese webshop: Gister besteld, vandaag verzonden(Volgens de site tenminste -> BuyinCoins)
WTF! Heheh! Ik keek nog eens, en zag toen een foto van mijn pakketje staan met Naam, adres etc.Eerste indruk van BIC is dus iig al goed
![]()
Pic:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:49 schreef monkeybrain het volgende:
Cameltoe slippers( effe kijken of er porno liefhebbers zijn die het snappen
)
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:49 schreef monkeybrain het volgende:
Cameltoe slippers( effe kijken of er porno liefhebbers zijn die het snappen
)
[ afbeelding ]
Jaquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:50 schreef marcel-o het volgende:
[..]
iemand ervaring met die schok-pen? lijkt me wel leuk voor op werk
Ja BuyInCoins maakt van elk pakket dat ze versturen een fotoquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:37 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nemen ze een foto van elk pakketje dat ze versturen?Voor de lol of ter bewijs dat het verzonden is?
MP4Nation verstuurt ook snel trouwens, dag er na of zelfs dezelfde dag.
maar.. krijg je een korte schok.. of is dat zolang je de knop induwt?quote:
Dat is ziekquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:55 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Ja BuyInCoins maakt van elk pakket dat ze versturen een foto
[ afbeelding ]
Zolang je de knop indruktquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:55 schreef marcel-o het volgende:
[..]
maar.. krijg je een korte schok.. of is dat zolang je de knop induwt?
Klopt, ze zijn wel snel met wegsturen daar. IK vind het alleen vreemd dat het pakketje er nog niet isquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:02 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
Dat is ziek![]()
Maar wel awesome, gister besteld en vandaag verzonden, en dat voor een China webshop! (Misschien verbreken ze mijn record nog wel: 4 dagen incl. een zondag, oftewel 3 dagen)
En hoelang heeft dat pakketje er over gedaan?quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:08 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Klopt, ze zijn wel snel met wegsturen daar. IK vind het alleen vreemd dat het pakketje er nog niet isEen ander van Buyincoins, zelfde moment besteld heb ik hier al even liggen.
Als je de knop indrukt maar als je dat doen dan schrik je je de pleuris en laat je die pen toch vallen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:55 schreef marcel-o het volgende:
[..]
maar.. krijg je een korte schok.. of is dat zolang je de knop induwt?
Ja een lazer die niet het goede vermogen had. Hij was 50mW volgens hun maar hij is minder. Maar heb een refund gekregen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:11 schreef Volvoman het volgende:
Ik lees dat er inmiddels weer een nieuwe webshop is bijgekomen. Buyincoins dus.
-weg, zie topicpointer boven je invoerveld, praten over nepartikelen is niet toegestaan, dank voor de medewerking-
Heeft iemand van die shop al wat binnen gekregen?
Allebei ong 30 april verzonden. Laser vorige week binnengekregen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:10 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
En hoelang heeft dat pakketje er over gedaan?
Als het goed is zit er een driverschijfje bij, tussen het kartonquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:57 schreef Jorwol het volgende:
joepie91, jij had toch die Stickman webcam gekocht van DX? Ik heb hem nu ook, maar waar had jij die drivers vandaan?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:05 schreef neo2000 het volgende:
Ja joh, we slaan gewoon weer op OP en waarschuwing boven het quick reply venster over.
Ah, heb 'm gevonden, welke is het precies?quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:19 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Als het goed is zit er een driverschijfje bij, tussen het karton
Maar goed, wat dus wel kut is, is dat die cams niet meer leverbaar zijn. Jammer, goeie cam voor het geld.
12M geloof ikquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:21 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ah, heb 'm gevonden, welke is het precies?![]()
6.0M
12M
Driver
Video
Vista-can take photo
Vista.exe
dat is de Eken M001, en als ik wat video´s zo links en rechts bekijk heb je voor dat geld best iets grappigs, zeg maar iets wat net zo zinvol is als het apparaat wat Eken als InsPirAtie heeft geDiendquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:05 schreef neo2000 het volgende:
Ja joh, we slaan gewoon weer op OP en waarschuwing boven het quick reply venster over.
Overigens; deja vu: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.39169
Idd, schijnt een leuk ding te zijn. Enigste nadeel schijnt de accu te zijn, die kan niet al te lang mee, maar voor de rest een prima ding, zeker voor zijn geldquote:Op donderdag 20 mei 2010 06:30 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat is de Eken M001, en als ik wat video´s zo links en rechts bekijk heb je voor dat geld best iets grappigs, zeg maar iets wat net zo zinvol is als het apparaat wat Eken als InsPirAtie heeft geDiend
Zijn de specs niet wat achterhaald?quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:05 schreef neo2000 het volgende:
Overigens; deja vu: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.39169
2.2 schijn je enorm eenvoudig te kunnen installeren..quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:53 schreef Stickvis het volgende:
[..]
Zijn de specs niet wat achterhaald?
en volgens mij draait hij geen 2.2
Dat is meestal zo...quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:20 schreef athlonkmf het volgende:
Grom...
HK post heeft er 8 dagen over gedaan om m'n pakje uit HK te krijgen.
Was 12 mei al bij HK post aangeleverd en pas vandaag:
is being processed for departure from Hong Kong as of 20-May-2010.
gaat/is helemaal weg.. ivm Paypal die geen iligale troep wil "betalen"quote:
Dat is meestal zo... bij pakketten die je graag snel wilt hebben.quote:
Geloof mij, foute zuinigheid.quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:50 schreef Stickvis het volgende:
Weet iemand een tablet die android 2.2 draait en een redelijke batterij duur heeft..
ik vind die ipad toch een bietje duur. En vind android een geniaal systeem
Dat is niet helemaal waar. Alles gaat tegelijk, alleen zie je het normaal nooit. Alleen met een track&trace valt het je op.quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:50 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Dat is meestal zo... bij pakketten die je graag snel wilt hebben.
90% van de pakketten worden verlaten binnen 1 dag HK na aanlevering.
Ik heb het nu dus over een pakket welke DX 8 dagen geleden had doorgegeven aan HK post. HK post heeft het VANDAAG pas HK uitgestuurd, en er gaat nog een paar dagen over voordat het in NL aankomt.
Dan zet ik t er nog maar eens neer; want ik ben van mening dat ik niks fout doe..quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:46 schreef Downstar het volgende:
-weg, zie topicpointer boven je invoerveld, praten over nepartikelen is niet toegestaan, dank voor de medewerking-
offtopic;
Lang niet meer gepost in dit topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Downstar op 20-05-2010 12:38:23 ]
zoals al gezegt..,quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:50 schreef Stickvis het volgende:
Weet iemand een tablet die android 2.2 draait en een redelijke batterij duur heeft..
ik vind die ipad toch een bietje duur. En vind android een geniaal systeem
Appleloversquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:38 schreef revpolen het volgende:
[..]
zoals al gezegt..,
foute zuinigheid,
deze doet maar 2 uur met de battery ofzo, en de touchscreen werkt niet geheel goed,
mijn ipad.. De hele dag gamen/internetten en nog batterij over!
de touchscreen heerlijk!
ff doorsparen zou ik doen..
quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:23 schreef Downstar het volgende:
[..]
Dan zet ik t er nog maar eens neer; want ik ben van mening dat ik niks fout doe..
De gene die een 2 GB MP3/4 spelertje zocht; kijk eens naar een KLOON van een Ipod ( dus geen fake.....) op ebay bijv.
staan er vast wel wat op; wel even zoeken naar 2 GB versie ; anders word je overspoeld met versie die 8GB aan hacked memory heeftJe mag vrolijk opzouten met jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.smiley. Je raadde namelijk in je post aan om naar fake ipods te kijken (dat was dan ook de reden van de edit
). En fake is nep en geen kloon.
Zorg dan dat je het gewoon goed neerzet.
Overigens zien wij merken als dalce&gobanna en ipoods (of wat voor crea namen dan ook) als nepmerken en niet als kloon, net zoals de douane dat doet. Als het merk Xiron oid met een ipod look-a-like komt noemen we dat een kloon. Dat ter verduidelijking als mensen nu mochten gaan denken dat ze daar wel over mogen praten.
lolwut
Ik wil wel graag weten welk alternatief je in de aanbieding hebt die goedkoper, maar beter is dan een ipad. En waar kan ik dat bestellen?quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:55 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Applelovers![]()
Algemeen bekend, 1e generatie appele produchten zien dr top uit en werken ook "wel okee" maar verdere generaties zijn alle fouten dr uit enzo, en dus aak een stuk beter
Ook zijn er inmiddels al een hoop goede alternatieven,, die OA op android draaien wat een heel goed alternatief is voro OS4..
Overstappen naar een gadget welke MicroSDkaartjes gebruikt ipv memory sticks?quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:34 schreef kutagh het volgende:
Bestelling van 6 mei kwam vandaag aan, niet slecht. Het is zo'n PhotoFast CR-5400 (2 MicroSD naar 1 Memory Stick Pro Duo omvormen, automatisch raid-0 maar er hoeft er maar 1 in om te werken, 2 om het capaciteit te vergroten). En aangezien een 16GB MicroSD te vinden is voor rond de ¤35 en de goedkoopste 16GB memory stick pro duo vanaf ¤50 te vinden is, is het goedkoper om die CR-5400 te kopen, kan er 2x 16GB MicroSD erin, terwijl voor hetzelfde geld ik een 16GB en 4GB memory stick pro duo kan kopen... Dan weet ik al wat ik ga doen
Mijn record is binnen 1 maand.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:13 schreef Xaia het volgende:
Wow ik heb echt pech! Ik verwacht van mp4nation nog 2 pakketjes die op 3 mei al hongkong hebben verlaten. Maar nog steeds geen spoor van de pakketjes..
Dit is denk ik de langste wacht tijd ooit (te minste nadat het pakket daadwerkelijk hongkong heeft verlaten). Processing time enzo dus niet mee geteld!
Bij mij 5 dagen ofzoquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:41 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Mijn record is binnen 1 maand.
Normaal is het rond, 5/6 weken bij mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |