Wat is het?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:37 schreef Joene94 het volgende:
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=120569451364
Heb maar een poging gewaagd met het idee van "Als ik hem niet ontvang, vraag ik het geld maar terug via paypal".
Weet niet, was 4 dagen weg, kwam net thuis toen zag ik het pakketje.quote:
het WAS een sciphone i9+++ voor maar $19,99quote:
Zo herkenbaarquote:[b]Op maandag 17 mei 2010 16:33 schreef N
Ik had eigenlijk alleen een led strip besteld alleen heb er van alles bij besteld en nu komt de led stripo ook nog later omdat hij niet op voorraad was.
Je kan ze een duur horloge kopen voor 5 euro ofzo. Of http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.29431quote:Op maandag 17 mei 2010 17:22 schreef LiFePo4 het volgende:
Ik zoek nog leuke cadeaus die ik mensen (lees: 16 jarige kut pubers) kan geven. Iemand nog leuke (en goedkope) dingen voorbij zien komen? En aangezien ik niet een echt serieus persoon ben, moet het ook een tamelijk onserieus (oftewel: KUT) cadeau zijn.![]()
Wie o wie?
quote:Op maandag 17 mei 2010 17:54 schreef sandsucker het volgende:
vandaag een pakketje binnengekregen in recordtijd! 8 dagen vanaf bestelling
Jaquote:Op maandag 17 mei 2010 19:38 schreef Niemand.. het volgende:
Ik zie net dat de iphone oortjes die ik had besteld twee dezelfde zijn. twee voor rechts.Wat een kwaliteit... Is dit een goede reden om een nieuwe te vragen.
Het WAS inderdaad. Inmiddels vertrouwd PayPal de zaak al niet en zijn ze alles verder aan het uitzoeken. De kans is dus héél klein dat ik mijn product krijg, maar het is wel gewoon zo dat als ik het niet zal krijgen dat ik dan m'n geld terug krijg omdat PayPal dat allemaal al aan het terughalen is. Inmiddels zakt de koers verder en verder dus misschien krijg ik zelfs nog wel meer euro's terug dan dat ik toen betaalde (heeft wel voordelen, zo'n koers).quote:Op maandag 17 mei 2010 15:34 schreef mickeyD het volgende:
[..]
het WAS een sciphone i9+++ voor maar $19,99
Klopt :p dat is wel handigquote:Op maandag 17 mei 2010 20:06 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Het WAS inderdaad. Inmiddels vertrouwd PayPal de zaak al niet en zijn ze alles verder aan het uitzoeken. De kans is dus héél klein dat ik mijn product krijg, maar het is wel gewoon zo dat als ik het niet zal krijgen dat ik dan m'n geld terug krijg omdat PayPal dat allemaal al aan het terughalen is. Inmiddels zakt de koers verder en verder dus misschien krijg ik zelfs nog wel meer euro's terug dan dat ik toen betaalde (heeft wel voordelen, zo'n koers).
Heb net ook even een berichtje gestuurd, eens kijken wat ik terug krijg...quote:Op maandag 17 mei 2010 19:54 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Ja
Ik heb net een wit hoesje ipv een zwarte gekregen, ook even berichtje over sturne
quote:Dear Customers,
Due to some technical problems, popbuying can not receive any payments currently. Still, the order that paid before will be undoubtedly processed without any influence.
We will update this notice immediately the problems are fixed.Hope your understand.
Best Regards
Popbuying Team
Misschien was het dan toch niet zo'n goed idee om stunguns met ingebouwde raketwerpers van het merk Bay Ran op z'n site te zetten.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:33 schreef monkeybrain het volgende:
Heeft Jack Paypal weer boos gemaakt?![]()
[..]
quote:Op maandag 17 mei 2010 22:05 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Misschien was het dan toch niet zo'n goed idee om stunguns met ingebouwde raketwerpers van het merk Bay Ran op z'n site te zetten.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |