quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:29 schreef Mirjam het volgende:
ik ben er een tijdje uitgeweest, kun je nog steeds via jack taobao bestellingen doen?
[/quote]quote:Op maandag 17 mei 2010 a21:33 schreef monkeybrain het volgende:
Heeft Jack Paypal weer boos gemaakt?![]()
[quote]
Dear Customers,
Due to some technical problems, popbuying can not receive any payments currently. Still, the order that paid before will be undoubtedly processed without any influence.
We will update this notice immediately the problems are fixed.Hope your understand.
Best Regards
Popbuying Team
Waar staat dat? Of waar kan ik die coupon code vinden? Zie hem nergens op de site staanquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:27 schreef Unreal88 het volgende:
[ afbeelding ]
Trouwens, dat commentaar ging erover dat bijna iedereen kleren via taobao ging bestellen. Lasers zijn hier toch al sinds de oudheid, beetje jammer dat je er zo moeilijk over doet.
Er staat boven Pinksterenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:34 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
Waar staat dat? Of waar kan ik die coupon code vinden? Zie hem nergens op de site staan
Afhankelijk van de waarde van het pakket. Ik zou na 25 dagen toch een keertje navraag doen, traag.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:33 schreef EvilWasp het volgende:
Ik hoor nog een pakketje te krijgen van DP dat verzonden is op 20 april, wanneer moet ik me zorgen gaan maken/contact gaan opnemen?
Ik heb gemaild. Ik vermoed dat hij óf ergens op een grote hoop in Nederland of China ligt, of dat hij eruitgepikt is door de douane en daar ergens ligt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:06 schreef Mr_John_Doe het volgende:
[..]
Afhankelijk van de waarde van het pakket. Ik zou na 25 dagen toch een keertje navraag doen, traag.
Per SAL vanuit China duurt het 8-15 dagen, Hong Kong zou sneller moeten zijn.
ik had bijna hetzelfde terug van DX, ik krijg ook nieuwe oortjes opgestuur en ik mag de oude gewoon houden.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:53 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Das lekker! Het post kantoor heeft het pakketje niet!?
Hoe kan je dan geld terug krijgen met die punten?
Oh, ik zie net dat ze voor die korting van 20$ 2 punten hebben afgeschreven
---------------------------
Binnen 2 uur antwoord:
A free replacement unit ***** has been processed for you and you will receive a notification email once we get it shipped. For the defective unit, please keep it and try to find a use to it.
You can track the replacement using your existing order number.
Should you have any other problems, please feel free to contact us again.
We look forward to serving you in the near future.
Sincerely ,
jenny
------------------------
Dat noem ik service!
QUEquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:22 schreef revpolen het volgende:
Yeah record!!
7 pakketten binnen vandaag..
de postbode waarschuwde me omdat ik wel erg veel pakketten binnen laat komen
En dat het misschien bij de rechtbank zal komen... HET IS TNT! Die doen misschien wel alsof ze actie gaan ondernemen, maar ze doen geen fuck, tevens zijn de medewerkers zo dom als stront.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:46 schreef Niemand.. het volgende:
Bij mij is de pakketjes bezorger ook bijna ontslagen door mij. Hij had bij mij een pakketje naast de deur gelegd twv 150 euro (wel uit nederland hoor), maar dat is nog niet het ergste: Hij had mijn handtekening gefaked, hij heeft gewoon zelf een handtekening van mijn achternaam gemaakt.
Toen heb ik een klacht gestuurd naar TNT en daaruit bleek dat er wel vaker dit soort dingen bij hem waren en dat het faken van een handtekening een best wel zwaar misdrijf was en dat het misschien bij de rechtbank zal komen... OOPS
De medewerkers zijn helemaal niet zo dom als stront, mafkeesquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:59 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
En dat het misschien bij de rechtbank zal komen... HET IS TNT! Die doen misschien wel alsof ze actie gaan ondernemen, maar ze doen geen fuck, tevens zijn de medewerkers zo dom als stront.
Idd! 'T zijn gewoon topmensen hoor TNT werkers!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:02 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
De medewerkers zijn helemaal niet zo dom als stront, mafkees
Werk er zelf ook!
Ik kots over jou. Serieus.
Pfft, ben ik blij dat ik een aardige man als bezorger heb. Heb altijd wel een van de twee ouders die thuis zijn en het aanpakken, en anders zet hij het op een geheim plekje neer als het niet aangetekend is of neemt hij het gewoon weer mee als het wel aangetekend is. In het laatste geval ziet hij ook nog wel eens m'n moeder in het dorp fietsen, dus zet hij snel de auto stil om het pakketje aan haar te overhandigen. Top gozer is het hier!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:46 schreef Niemand.. het volgende:
Bij mij is de pakketjes bezorger ook bijna ontslagen door mij. Hij had bij mij een pakketje naast de deur gelegd twv 150 euro (wel uit nederland hoor), maar dat is nog niet het ergste: Hij had mijn handtekening gefaked, hij heeft gewoon zelf een handtekening van mijn achternaam gemaakt.
Toen heb ik een klacht gestuurd naar TNT en daaruit bleek dat er wel vaker dit soort dingen bij hem waren en dat het faken van een handtekening een best wel zwaar misdrijf was en dat het misschien bij de rechtbank zal komen... OOPS
Bij mij legt ie het ook in het tuinhuisjequote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:07 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Idd! 'T zijn gewoon topmensen hoor TNT werkers!![]()
Die gast wou je gewoon een dienst bewijzen.. ik heb met mijn tnt bezorger afgsproken dat hij 't in de achtertuin legt + zelf handtekening zet?Als 't fout gaat kan ik 'm toch wel naaien, want 't is toch niet mijn handtekening
![]()
Werk zelf in pakketcentrum btw,, lekker pakketjes smijten
Aardige omweg voor dat pakketje!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:56 schreef Niemand.. het volgende:
[..]
ik had bijna hetzelfde terug van DX, ik krijg ook nieuwe oortjes opgestuur en ik mag de oude gewoon houden.
En mijn tweede pakketje heb ik ook ontvangen.Hij was op 10 mei verzonden uit Tokyo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |