abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 mei 2010 @ 16:50:18 #201
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_81583980
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 16:29 schreef Mirjam het volgende:
ik ben er een tijdje uitgeweest, kun je nog steeds via jack taobao bestellingen doen?
quote:
Op maandag 17 mei 2010 a21:33 schreef monkeybrain het volgende:
Heeft Jack Paypal weer boos gemaakt?

[quote]
Dear Customers,

Due to some technical problems, popbuying can not receive any payments currently. Still, the order that paid before will be undoubtedly processed without any influence.
We will update this notice immediately the problems are fixed.Hope your understand.
Best Regards
Popbuying Team
[/quote]
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_81584248
Lang geleden dat ik hier voor het laatst gekeken heb..

Grappig, dat - zelfde paypal account - is natuurlijk niet heel handig, ik denk dat Jack gewoon ergens op de Bahama's zit met Rachel omdat de Euro zo aan het dwalen is

Bancaire wisselkoers stond op 1:8.2 gisteren, kansloos. Ik durf niet eens uit te rekenen wat 3000元 uit de muur trekken me gaat kosten in Euro's.
My biggest fear is to wake up as a donut, eating myself.
Acne, Jeugdpuistjes? >> De oplossing <<
pi_81585636
Ik hoor nog een pakketje te krijgen van DP dat verzonden is op 20 april, wanneer moet ik me zorgen gaan maken/contact gaan opnemen?
pi_81585652
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 16:27 schreef Unreal88 het volgende:
[ afbeelding ]

Trouwens, dat commentaar ging erover dat bijna iedereen kleren via taobao ging bestellen. Lasers zijn hier toch al sinds de oudheid, beetje jammer dat je er zo moeilijk over doet.
Waar staat dat? Of waar kan ik die coupon code vinden? Zie hem nergens op de site staan
pi_81585767
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 17:34 schreef LiFePo4 het volgende:

[..]

Waar staat dat? Of waar kan ik die coupon code vinden? Zie hem nergens op de site staan
Er staat boven Pinksteren
pi_81586861
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 17:33 schreef EvilWasp het volgende:
Ik hoor nog een pakketje te krijgen van DP dat verzonden is op 20 april, wanneer moet ik me zorgen gaan maken/contact gaan opnemen?
Afhankelijk van de waarde van het pakket. Ik zou na 25 dagen toch een keertje navraag doen, traag.
Per SAL vanuit China duurt het 8-15 dagen, Hong Kong zou sneller moeten zijn.
My biggest fear is to wake up as a donut, eating myself.
Acne, Jeugdpuistjes? >> De oplossing <<
pi_81587439
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 17:37 schreef Berend. het volgende:

[..]

Er staat boven Pinksteren
Oh Maar... hoezo kan hij dat dan alsnog zien, en ik zie dat nergens staan?
pi_81588214
Vanmiddag eindelijk mijn Nikon remote gekregen. Dacht dat het nog wel eventjes zou duren, maar hij is er: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6236
Werkt prima, en al helemaal als je weet dat ze hier voor het 10voudige van de hand gaan.

Meteen maar weer een nieuwe bestelling geplaatst voor wat andere spulletjes. Wel een missing item report moeten indienen, best wel even werk met al die foto's die je moet maken. Ik had 5 items besteld die in 3 zendingen zijn aangekomen. In 1 zending zaten 2 items, in de overige steeds maar 1 item. Nou mis ik er 1, en in de laatste zending zat geen missing slip. Zo moet je dus 4 foto's sturen die samen niet groter dan 2MB mogen zijn.
pi_81588685
Zo, ook weer 2 orders geplaatst. Één op BuyinCois (mijn eerste order daar, spul is lekker goedkoop vergeleken met andere Chinese aanbieders, en zeker omdat de euro nu zo daalt grijpt dat niet meteen zo hard in de portemonnee. Tevens nog 2 kortingen gekregen op BIC van een totaal van ongeveer 1 euro, en ja, dat is veel in deze euro-dollar tijd )
Ik heb besteld: 5mW green laser, cassette to mp3 adapter, mini-usb to 3.5mm jack, fish bone, skylantern (zo'n ballon ding) en.... *tromgeroffel* Vehicle Brand match box
Dat laatste moest ik gewoon hebben, geen idee waarom, ik denk ik vind het die logos gewoon leuk. Link: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23360

Weet iemand trouwens waar ik heule grote posters krijg van logos van automerken?

EDIT: En binnenkort AKG 340 oordopjes bestellen bij de ING, die hebben nu een super prijs voor die dingen (Vind je écht nergens goedkoper )
pi_81589537
De postbode kwam vandaag weer een pakketje van dealextreme afleveren:
Ik zie dat bedrijf de laatste tijd voor veel voorbij komen!

Alleen wat ik me toch blijf afvragen:
Hoe maakt dit bedrijf winst met die goedkope prijzen en dat gratis aangetekend verzenden??
pi_81590052
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 18:06 schreef Mr_John_Doe het volgende:

[..]

Afhankelijk van de waarde van het pakket. Ik zou na 25 dagen toch een keertje navraag doen, traag.
Per SAL vanuit China duurt het 8-15 dagen, Hong Kong zou sneller moeten zijn.
Ik heb gemaild. Ik vermoed dat hij óf ergens op een grote hoop in Nederland of China ligt, of dat hij eruitgepikt is door de douane en daar ergens ligt.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 19:22:30 #212
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_81590072
Yeah record!!
7 pakketten binnen vandaag..
de postbode waarschuwde me omdat ik wel erg veel pakketten binnen laat komen
wat is er binnen gekomen?
een 12volt -> 4 usb sterkker aansluiting voor in de auto
10 paar mooie slippers van bekend merk
ipad hoes
een zwarte merk jas ( volgens mij gratis? want kreeg eergisteren een refund terug omdat ze hem niet konden leveren.. )
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  dinsdag 18 mei 2010 @ 19:38:05 #213
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_81590696
Bestaan er trouwens sites zoals DX alleen dan uit japan?
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  dinsdag 18 mei 2010 @ 19:55:59 #214
187763 SpaReine
Spa zuivert je lichaam!
pi_81591656
Weer netjes geleverd!

+++ voor DP
.......
  dinsdag 18 mei 2010 @ 19:56:38 #215
301940 Niemand..
Mhoo, I'm a fish!
pi_81591706
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 12:53 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Das lekker! Het post kantoor heeft het pakketje niet!?

Hoe kan je dan geld terug krijgen met die punten?

Oh, ik zie net dat ze voor die korting van 20$ 2 punten hebben afgeschreven
---------------------------

Binnen 2 uur antwoord:

A free replacement unit ***** has been processed for you and you will receive a notification email once we get it shipped. For the defective unit, please keep it and try to find a use to it.

You can track the replacement using your existing order number.

Should you have any other problems, please feel free to contact us again.

We look forward to serving you in the near future.

Sincerely ,

jenny
------------------------

Dat noem ik service!
ik had bijna hetzelfde terug van DX, ik krijg ook nieuwe oortjes opgestuur en ik mag de oude gewoon houden.

En mijn tweede pakketje heb ik ook ontvangen. Hij was op 10 mei verzonden uit Tokyo.
pi_81594154
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 19:22 schreef revpolen het volgende:
Yeah record!!
7 pakketten binnen vandaag..
de postbode waarschuwde me omdat ik wel erg veel pakketten binnen laat komen
QUE

Wat heeft de postbode door in godsvredesnaam mee te maken, HOEVEEL pakketten jij laat komen??? Dat de man blij is dat er wat te bezorgen is. Er moeten steeds meer mensen met gedwongen ontslag bij TNT. Je kunt maar werk hebben.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 20:46:41 #217
301940 Niemand..
Mhoo, I'm a fish!
pi_81594469
Bij mij is de pakketjes bezorger ook bijna ontslagen door mij. Hij had bij mij een pakketje naast de deur gelegd twv 150 euro (wel uit nederland hoor), maar dat is nog niet het ergste: Hij had mijn handtekening gefaked, hij heeft gewoon zelf een handtekening van mijn achternaam gemaakt.
Toen heb ik een klacht gestuurd naar TNT en daaruit bleek dat er wel vaker dit soort dingen bij hem waren en dat het faken van een handtekening een best wel zwaar misdrijf was en dat het misschien bij de rechtbank zal komen... OOPS
pi_81595239
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:46 schreef Niemand.. het volgende:
Bij mij is de pakketjes bezorger ook bijna ontslagen door mij. Hij had bij mij een pakketje naast de deur gelegd twv 150 euro (wel uit nederland hoor), maar dat is nog niet het ergste: Hij had mijn handtekening gefaked, hij heeft gewoon zelf een handtekening van mijn achternaam gemaakt.
Toen heb ik een klacht gestuurd naar TNT en daaruit bleek dat er wel vaker dit soort dingen bij hem waren en dat het faken van een handtekening een best wel zwaar misdrijf was en dat het misschien bij de rechtbank zal komen... OOPS
En dat het misschien bij de rechtbank zal komen... HET IS TNT! Die doen misschien wel alsof ze actie gaan ondernemen, maar ze doen geen fuck, tevens zijn de medewerkers zo dom als stront.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 21:02:21 #219
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_81595367
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:59 schreef LiFePo4 het volgende:

[..]

En dat het misschien bij de rechtbank zal komen... HET IS TNT! Die doen misschien wel alsof ze actie gaan ondernemen, maar ze doen geen fuck, tevens zijn de medewerkers zo dom als stront.
De medewerkers zijn helemaal niet zo dom als stront, mafkees
Werk er zelf ook!

Ik kots over jou. Serieus.
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 21:04:57 #220
301940 Niemand..
Mhoo, I'm a fish!
pi_81595528
Woehhoee, fight, fight!!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 21:07:59 #221
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_81595693
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:02 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

De medewerkers zijn helemaal niet zo dom als stront, mafkees
Werk er zelf ook!

Ik kots over jou. Serieus.
Idd! 'T zijn gewoon topmensen hoor TNT werkers!
Die gast wou je gewoon een dienst bewijzen.. ik heb met mijn tnt bezorger afgsproken dat hij 't in de achtertuin legt + zelf handtekening zet? Als 't fout gaat kan ik 'm toch wel naaien, want 't is toch niet mijn handtekening
Werk zelf in pakketcentrum btw,, lekker pakketjes smijten
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_81595760
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:46 schreef Niemand.. het volgende:
Pfft, ben ik blij dat ik een aardige man als bezorger heb. Heb altijd wel een van de twee ouders die thuis zijn en het aanpakken, en anders zet hij het op een geheim plekje neer als het niet aangetekend is of neemt hij het gewoon weer mee als het wel aangetekend is. In het laatste geval ziet hij ook nog wel eens m'n moeder in het dorp fietsen, dus zet hij snel de auto stil om het pakketje aan haar te overhandigen. Top gozer is het hier!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 21:10:59 #223
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_81595875
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:07 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Idd! 'T zijn gewoon topmensen hoor TNT werkers!
Die gast wou je gewoon een dienst bewijzen.. ik heb met mijn tnt bezorger afgsproken dat hij 't in de achtertuin legt + zelf handtekening zet? Als 't fout gaat kan ik 'm toch wel naaien, want 't is toch niet mijn handtekening
Werk zelf in pakketcentrum btw,, lekker pakketjes smijten
Bij mij legt ie het ook in het tuinhuisje
Wel lekker, vooral als ik zaterdag zelf pakjes bezorg en niemand thuis is.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 21:11:13 #224
301940 Niemand..
Mhoo, I'm a fish!
pi_81595889
Hij is nog wel aan de deur geweest maar hij zij dat ik het afgesproken had met hem..... nee, ik had namelijk nog nooit met hem gepraat
Maar hij bezorgt hier nog steeds en ik zou het ook best wel zielig vinden als hij ontslagen word daarvoor.

Maar ik heb alle respect voor bezorgers hoor!! Wat zouden we hier zonder ze moeten.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 21:15:01 #225
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_81596126
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 19:56 schreef Niemand.. het volgende:

[..]

ik had bijna hetzelfde terug van DX, ik krijg ook nieuwe oortjes opgestuur en ik mag de oude gewoon houden.

En mijn tweede pakketje heb ik ook ontvangen. Hij was op 10 mei verzonden uit Tokyo.
Aardige omweg voor dat pakketje!
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')