Lijkt me sterk dat Apple een patent heeft op het concept van zo'n ding. Een hoop merken hebben al een ipad aangekondigd en jaren terug had je al tablet pc's.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:59 schreef Qaox het volgende:
[..]
Maar Apple heeft er patent op dus
[ afbeelding ]
BIC laserpointers?quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:59 schreef Beelzebufo het volgende:
Zijn er ook mensen met laserpointers van BIC die wél goed werken? Ervaring tot nu toe: rug.
(lichaamsdeel van drie letters, middelste is een U)
Tokking bout teh designquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:53 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat Apple een patent heeft op het concept van zo'n ding. Een hoop merken hebben al een ipad aangekondigd en jaren terug had je al tablet pc's.
Een vierkant scherm?quote:
Waar vind je die met Mao? Die is wel vetquote:Op vrijdag 14 mei 2010 06:57 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Een vierkant scherm?
1:1 namaken incl. appeltje is een ander verhaal maar je kunt moeilijk een driehoek ipad makenJe komt uiteindelijk op hetzelfde design uit net zoals elke netbook.
De China Ipad was niet 1:1 namaak, Apple had immer niet eens het ding openbaar gemaakt. De geruchten over het design zijn al jaren oud, dat hebben die Chinezen uiteraard gebruikt om er zelf 1 te maken ipv te wachten op Steve Jobs
Die pokerkaarten vind ik wel mooi, alleen een beetje prijzig voor 6 dollar![]()
Zal wel door de copyright kosten komen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor kleine bedragen maakt het mij niks uit, en ik besteed nooit echt veel, maar het is natuurlijk wel als de euro weer stijgt.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:30 schreef mvc het volgende:
Euro daalt onder 1,25 dollar
AMSTERDAM - De euro is vrijdag tot onder de 1,25 dollar gedaald. Dat is het laagste niveau sinds begin maart vorig jaar.
De Europese eenheidsmunt staat onder druk door aanhoudende zorgen over de financiële problemen in de eurozone.
De euro noteerde om 11.15 uur een stand van 1,2475 dollar. Bij het slot van de Europese beurshandel donderdag was de euro 1,2555 dollar waard.
Een dag eerder noteerde de munt nog boven de 1,26 dollar.
![]()
Vandaag al 1 vd 2 binnenquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:31 schreef -Trinity- het volgende:
Zijn er meer mensen bij wie het langer duurt dan normaal dat ze iets ontvangen van DX? Ik heb mailtjes gehad op 22 en 26 april dat het verstuurd is, maar nog niks binnen. Normaal heb ik het altijd vrij snel binnen maar ik denk dat de feestdagen en de aswolk voor vertraging zorgen, kan dat kloppen?
dude je zit in het verkeerde subforumquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:13 schreef monkeybrain het volgende:
Neo, jij zocht toch een net pak voor je werk, FP heeft geluisterd![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik ga voor een iets sportievere look![]()
[ afbeelding ]
Jack heeft deze in de aanbieding voor 19 dollar, verleidelijk![]()
[ afbeelding ]
Heb inderdaad ook hier erg goede ervaringen met FiiO... heb hier zelf de FiiO Walkbox via Dealextreme. Fantastisch dingquote:
Alleen jammer van de spelfout, er staat "Joker" i.p.v. "Jokel".quote:Op vrijdag 14 mei 2010 06:57 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Die pokerkaarten vind ik wel mooi, alleen een beetje prijzig voor 6 dollar![]()
Zal wel door de copyright kosten komen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, eigenlijk niet, maar deze moet ik eigenlijk haast aanschaffen..quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:13 schreef monkeybrain het volgende:
Neo, jij zocht toch een net pak voor je werk, FP heeft geluisterd![]()
Wat is dat voor rotzooi?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:13 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga voor een iets sportievere look![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Buy In Coins (punt com)quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:02 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
BIC laserpointers?Waar zijn die te koop dan?
Zover ik begrijp een soort role playing kostuums van een Japanse tekenfilm serie?quote:
Ziet er wel cool uit.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:13 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |