30 mW BIC zelfde verhaal, plus dat het ding na een paar seconden oververhit raakt en vrijwel tot nul dimt. Na een paar minuten afkoelen doet-ie het weer. Geld terug gevraagd.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:10 schreef Unreal88 het volgende:
Net nog maar een keer die 50mW laser van BuyInCoins gepakt, maar ik vind hem echt niet zo fel, ik zie geen zichtbare straal, zelfs niet in het donker. En ik kan niet van die caleidoscoop effecten doen die wel op het plaatje stonden. Beetje jammer :/
BIC was ook vrij vlot met terugbetalen. Eén dag wachten op reactie, één dag wachten op PayPal.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:33 schreef sandsucker het volgende:
refunds gaan wel snel bij DX! gister geannuleerd en vandaag geld teruggestort op paypal
Mww beetje jammer van die lasers, heb dr nog twee onderweg >.< Ga dan als ze binnekomen en ook zo bagger zijn maar geld terug vragen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:00 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
30 mW BIC zelfde verhaal, plus dat het ding na een paar seconden oververhit raakt en vrijwel tot nul dimt. Na een paar minuten afkoelen doet-ie het weer. Geld terug gevraagd.
[..]
BIC was ook vrij vlot met terugbetalen. Eén dag wachten op reactie, één dag wachten op PayPal.
Ik heb een beetje het angstige gevoel dat BIC de bagger op- en verkoopt dit DX etc. niet willen hebben.
Die staan volgens mij redelijk goed bekend. Ik zou even op www.resellerratings.com zoekenquote:Op maandag 10 mei 2010 23:55 schreef rcco het volgende:
Heeft er iemand hier ervaring met lightinthebox .com?
Ja, want voor dat geld wil ik een iPadquote:
FiiO owntquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:16 schreef monkeybrain het volgende:
Eindelijk binnen, aanrader![]()
[ afbeelding ]
Mijn grote Domo Kun pop binnen, lijkt wel een mongoolBeetje slecht gefabriceerd, anders dan op de foto. Klacht indienen
Hey dat ziet er tof uitquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:16 schreef monkeybrain het volgende:
Eindelijk binnen, aanrader![]()
[ afbeelding ]
Mijn grote Domo Kun pop binnen, lijkt wel een mongoolBeetje slecht gefabriceerd, anders dan op de foto. Klacht indienen
Verander het verzendadres van 1 naar mijn huisquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:10 schreef RacerDKB het volgende:
WTF, dat ding besteld, maar de order staat er dubbeleentje als order ******3 en eentje ******4
En bij allebei staat dat het betaald is met PayPal.
Wat zal ik doen, doen alsof mijn neus bloed en wachten tot ik er 2 krijg, of er 1 annuleren om te voorkomen dat ik extra moet betalen?
Daar heb ik hem besteld, een maand onderweg dankzij die vulkaanquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:58 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hey dat ziet er tof uit
Ik ga hem ook bestellen, is ie bij MP4nation het goedkoopst? Scheelt sowieso al 4-5 dollar met DealExtreme, maar misschien kan het nog goedkoper
Koop hem denk ik toch bij MP4nation, wil hem over een maand namelijk hebben, hopen dat dat gaat lukken.
Mijn record is 4 dagen met weekend ertussenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:26 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Destinaton was 9 mei, het is nu 11 mij. En het is verschoven naar 10 mei. Terwijl het dus al 11 mei is?
Achja, mijn record is 3 weken. Gemiddeld duurt een pakketje van DX ongeveer 1.5 maand om aan te komen, vaak/meestal langer. Dus ik moet eigenlijk niet verwachten dat het al na 3.5 week er is.
Wij verwachten natuurlijk wel pics van Grote Chinese Mongool.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:16 schreef monkeybrain het volgende:
DX gaat juist met TNTquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:58 schreef Osramp het volgende:
Worden DX zendingen ook wel door GLS geleverd? Ik had vandaag een envelop van DX in de bus met screenprotectors, en er lag een niet thuis bericht van GLS. Die L*L van een chauffeur heeft geen afzender ingevuld. Ik verwacht verder niks, behalve een gsm via Vodafone, maar die versturen met TNT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |