Hongkong.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:16 schreef Niemand.. het volgende:
Ik bedoel dat stadje waar dealextreme zit, ben de naam even vergeten
*sucker punch* kom op.. stadje..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:16 schreef Niemand.. het volgende:
Ik bedoel dat stadje waar dealextreme zit, ben de naam even vergeten
Jack zijn reactie:quote:Hi Jack,
The people at Fok! would love this thing:
It is from china, can you find it / add it in your shop?
quote:WOW!
What is this?
I do not understand this youtube video
Do you have any links sell this kind of item?
Waiting for your reply
Best regards,
Jack
Denk alleen voor members, kreeg hem in de mail.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:41 schreef RacerDKB het volgende:
Is er nou een 10% kortingscode voor BuyInCoins of is dat alleen voor members=
quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:05 schreef Unreal88 het volgende:
Ik had Jack gemailt:
[..]
Jack zijn reactie:
[..]
Wat voor waarschuwing? Dat je niet meer zoveel moet laten binnenkomen, anders vindt je ze in de composthoop bij de buren?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:22 schreef revpolen het volgende:
Yeah record!!
7 pakketten binnen vandaag..
de postbode waarschuwde me omdat ik wel erg veel pakketten binnen laat komen
Dat ik moet oppassen omdat hij ook wel weet dat het om dezelfde inhoud gaat alleen dan apart verzonden.. ( kwa invoerrechtenquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:21 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Wat voor waarschuwing? Dat je niet meer zoveel moet laten binnenkomen, anders vindt je ze in de composthoop bij de buren?
In dit geval een waarschuwing van de postbode die het zat is. Je kan hem ook opvatten als 'pas op dat de douane niet teveel pakketjes van je op een dag binnen krijgt', in dit geval gaan ze alles openmaken en ben je 7x keer zwaar de lul.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:21 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Wat voor waarschuwing? Dat je niet meer zoveel moet laten binnenkomen, anders vindt je ze in de composthoop bij de buren?
Als het geen namaakmerk shirt is wel, anders nietquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:52 schreef Grotesque het volgende:
mag hier nog gepraat worden over taobao? ik heb een order geplaatst en achter elk shirt staat 250 gr, lijkt me nogal zwaar voor een tshirt
quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:05 schreef Unreal88 het volgende:
Ik had Jack gemailt:
[..]
Jack zijn reactie:
[..]
200-250 gram inclusief verpakkingsmateriaal voor verzending is wel redelijk realistisch voor een t-shirt.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:52 schreef Grotesque het volgende:
mag hier nog gepraat worden over taobao? ik heb een order geplaatst en achter elk shirt staat 250 gr, lijkt me nogal zwaar voor een tshirt
Nevermind, krijg hem vandaag net binnenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:22 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ik heb gemaild. Ik vermoed dat hij óf ergens op een grote hoop in Nederland of China ligt, of dat hij eruitgepikt is door de douane en daar ergens ligt.
Of beter informeren naar welke kabel je nou echt moet hebbenquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:56 schreef revpolen het volgende:
jeej kabeltje binnen om me ipad op tv aan te sluiten!
en voor het eerst dat zo;n kabeltje ook werkt!!
( al 4x zo'n kabeltje van 4$ ofzo gekocht werkte nooit.. )
en deze was 22$ werkt!
dus ook in China telt.. beter iets meer uitgeven aan kwaliteit
En vanmorgen kreeg ik een vraag om alle foto's van de packing sheets te sturen. Wéér foto's maken en opsturen en uitleggen wat er aan de hand is.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:37 schreef Osramp het volgende:Wel een missing item report moeten indienen, best wel even werk met al die foto's die je moet maken. Ik had 5 items besteld die in 3 zendingen zijn aangekomen. In 1 zending zaten 2 items, in de overige steeds maar 1 item. Nou mis ik er 1, en in de laatste zending zat geen missing slip. Zo moet je dus 4 foto's sturen die samen niet groter dan 2MB mogen zijn.
Whehehehe.. +1quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:25 schreef Mr_John_Doe het volgende:
[..]
Of beter informeren naar welke kabel je nou echt moet hebben
Nemen ze een foto van elk pakketje dat ze versturen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:34 schreef LiFePo4 het volgende:
Oeh, al lang niet meer gehad bij een Chinese webshop: Gister besteld, vandaag verzonden(Volgens de site tenminste -> BuyinCoins)
WTF! Heheh! Ik keek nog eens, en zag toen een foto van mijn pakketje staan met Naam, adres etc.Eerste indruk van BIC is dus iig al goed
![]()
Pic:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |