2.2 schijn je enorm eenvoudig te kunnen installeren..quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:53 schreef Stickvis het volgende:
[..]
Zijn de specs niet wat achterhaald?
en volgens mij draait hij geen 2.2
Dat is meestal zo...quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:20 schreef athlonkmf het volgende:
Grom...
HK post heeft er 8 dagen over gedaan om m'n pakje uit HK te krijgen.
Was 12 mei al bij HK post aangeleverd en pas vandaag:
is being processed for departure from Hong Kong as of 20-May-2010.
gaat/is helemaal weg.. ivm Paypal die geen iligale troep wil "betalen"quote:
Dat is meestal zo... bij pakketten die je graag snel wilt hebben.quote:
Geloof mij, foute zuinigheid.quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:50 schreef Stickvis het volgende:
Weet iemand een tablet die android 2.2 draait en een redelijke batterij duur heeft..
ik vind die ipad toch een bietje duur. En vind android een geniaal systeem
Dat is niet helemaal waar. Alles gaat tegelijk, alleen zie je het normaal nooit. Alleen met een track&trace valt het je op.quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:50 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Dat is meestal zo... bij pakketten die je graag snel wilt hebben.
90% van de pakketten worden verlaten binnen 1 dag HK na aanlevering.
Ik heb het nu dus over een pakket welke DX 8 dagen geleden had doorgegeven aan HK post. HK post heeft het VANDAAG pas HK uitgestuurd, en er gaat nog een paar dagen over voordat het in NL aankomt.
Dan zet ik t er nog maar eens neer; want ik ben van mening dat ik niks fout doe..quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:46 schreef Downstar het volgende:
-weg, zie topicpointer boven je invoerveld, praten over nepartikelen is niet toegestaan, dank voor de medewerking-
offtopic;
Lang niet meer gepost in dit topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Downstar op 20-05-2010 12:38:23 ]
zoals al gezegt..,quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:50 schreef Stickvis het volgende:
Weet iemand een tablet die android 2.2 draait en een redelijke batterij duur heeft..
ik vind die ipad toch een bietje duur. En vind android een geniaal systeem
Appleloversquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:38 schreef revpolen het volgende:
[..]
zoals al gezegt..,
foute zuinigheid,
deze doet maar 2 uur met de battery ofzo, en de touchscreen werkt niet geheel goed,
mijn ipad.. De hele dag gamen/internetten en nog batterij over!
de touchscreen heerlijk!
ff doorsparen zou ik doen..
quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:23 schreef Downstar het volgende:
[..]
Dan zet ik t er nog maar eens neer; want ik ben van mening dat ik niks fout doe..
De gene die een 2 GB MP3/4 spelertje zocht; kijk eens naar een KLOON van een Ipod ( dus geen fake.....) op ebay bijv.
staan er vast wel wat op; wel even zoeken naar 2 GB versie ; anders word je overspoeld met versie die 8GB aan hacked memory heeftJe mag vrolijk opzouten met jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.smiley. Je raadde namelijk in je post aan om naar fake ipods te kijken (dat was dan ook de reden van de edit
). En fake is nep en geen kloon.
Zorg dan dat je het gewoon goed neerzet.
Overigens zien wij merken als dalce&gobanna en ipoods (of wat voor crea namen dan ook) als nepmerken en niet als kloon, net zoals de douane dat doet. Als het merk Xiron oid met een ipod look-a-like komt noemen we dat een kloon. Dat ter verduidelijking als mensen nu mochten gaan denken dat ze daar wel over mogen praten.
lolwut
Ik wil wel graag weten welk alternatief je in de aanbieding hebt die goedkoper, maar beter is dan een ipad. En waar kan ik dat bestellen?quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:55 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Applelovers![]()
Algemeen bekend, 1e generatie appele produchten zien dr top uit en werken ook "wel okee" maar verdere generaties zijn alle fouten dr uit enzo, en dus aak een stuk beter
Ook zijn er inmiddels al een hoop goede alternatieven,, die OA op android draaien wat een heel goed alternatief is voro OS4..
Overstappen naar een gadget welke MicroSDkaartjes gebruikt ipv memory sticks?quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:34 schreef kutagh het volgende:
Bestelling van 6 mei kwam vandaag aan, niet slecht. Het is zo'n PhotoFast CR-5400 (2 MicroSD naar 1 Memory Stick Pro Duo omvormen, automatisch raid-0 maar er hoeft er maar 1 in om te werken, 2 om het capaciteit te vergroten). En aangezien een 16GB MicroSD te vinden is voor rond de ¤35 en de goedkoopste 16GB memory stick pro duo vanaf ¤50 te vinden is, is het goedkoper om die CR-5400 te kopen, kan er 2x 16GB MicroSD erin, terwijl voor hetzelfde geld ik een 16GB en 4GB memory stick pro duo kan kopen... Dan weet ik al wat ik ga doen
Mijn record is binnen 1 maand.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:13 schreef Xaia het volgende:
Wow ik heb echt pech! Ik verwacht van mp4nation nog 2 pakketjes die op 3 mei al hongkong hebben verlaten. Maar nog steeds geen spoor van de pakketjes..
Dit is denk ik de langste wacht tijd ooit (te minste nadat het pakket daadwerkelijk hongkong heeft verlaten). Processing time enzo dus niet mee geteld!
Bij mij 5 dagen ofzoquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:41 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Mijn record is binnen 1 maand.
Normaal is het rond, 5/6 weken bij mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |