quote:
Je bent gewoon sloom.quote:
Jij ging toch slapen als ie vol was.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:12 schreef FedExpress het volgende:
[..]
lapo is ongelijk aan nieuw topic openen?
natuurlijk niet voor ik mijn allereerste topic zou openenquote:Op maandag 10 mei 2010 00:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij ging toch slapen als ie vol was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
Gefeliciteerd jungske.quote:
Danku ouwequote:
Ouwe!quote:
Jij noemt mij jungskequote:
Maar zo oud ben ik toch nog niet.quote:
Wel. Je bent 2x de helftquote:Op maandag 10 mei 2010 00:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar zo oud ben ik toch nog niet.
Dat dan weer wel ja.quote:
Je bent wel liev hoorquote:
quote:
Truste.quote:
Trustequote:
O YEAHquote:
Af en toe dan.quote:
I knowquote:
Fijn dat je het zelf ook weet.quote:
Mijn handicapquote:
Komt vast ooit goed.quote:
Je weet vast dat dat mijn handicap isquote:Op maandag 10 mei 2010 00:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Komt vast ooit goed.![]()
[ afbeelding ]
Extra power voor het wegjagen van je handicap.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je weet vast dat dat mijn handicap isEn waarom dat plaatje
Dat plaatje doet me aan m'n neefje denkenquote:Op maandag 10 mei 2010 01:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Extra power voor het wegjagen van je handicap.
Heb ik niet, hoezoquote:Op maandag 10 mei 2010 01:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat plaatje doet me aan m'n neefje denken![]()
Heb jij trouwens zo'n pakje?
Kinkyquote:
quote:
Haha. Nog een handicapquote:
Tja, wat zal ik er eens over zeggen.quote:
Niks. Niks! Haha. Ben nog niet moequote:Op maandag 10 mei 2010 01:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Tja, wat zal ik er eens over zeggen.
Ik wel.quote:
Ja je bent al oud hequote:Op maandag 10 mei 2010 01:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik wel.Ik had allang in bed moeten liggen.
quote:Op maandag 10 mei 2010 01:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja je bent al oud heIk ben ontworpen om de hele dag wakker te blijven
Ok, truste. Je bent een goeie vent, dat weet jequote:
Dat weet ik. Slaap lekker gast!quote:Op maandag 10 mei 2010 02:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ok, truste. Je bent een goeie vent, dat weet je
[ afbeelding ]
Jij ook, schizo!quote:
Thnx.quote:
Merk weinig verschil in de kwaliteit van de dialoogquote:Op maandag 10 mei 2010 09:16 schreef BarrieButsers het volgende:
Goeiemorgen!
Poeh ik ben moe moe
We hebben een schizofreen in ons midden.
Hahaha dat is zwaarquote:Op maandag 10 mei 2010 09:30 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Merk weinig verschil in de kwaliteit van de dialoog
We zijn allebei even domquote:Op maandag 10 mei 2010 09:30 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Merk weinig verschil in de kwaliteit van de dialoog
Ja, school school en nog een school. En fok.quote:
Ik ben daar heel slecht in, op de DS iig. Ik ben meer van Dragonball Z Budokai Tenkaichi 2 op de Wiiquote:Op maandag 10 mei 2010 11:54 schreef FedExpress het volgende:
ik ga dadelijk mn neefje helpen met mario kart wii![]()
Hij had al heel veel poppetjes, maar kwam niet verder in de 150cc
een man die slecht is in auto rijdenquote:Op maandag 10 mei 2010 11:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben daar heel slecht in, op de DS iig. Ik ben meer van Dragonball Z Budokai Tenkaichi 2 op de Wii
quote:Op maandag 10 mei 2010 12:10 schreef FedExpress het volgende:
[..]
een man die slecht is in auto rijden
Ik kan heul goed autorijdenquote:Op maandag 10 mei 2010 12:10 schreef FedExpress het volgende:
[..]
een man die slecht is in auto rijden
DBZ is fictie, auto rijden nietquote:Op maandag 10 mei 2010 12:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik kan heul goed autorijdenAlleen geen mariokart en andere racegames. Dat ik goed ben in DBZ wil toch niet zeggen dat ik ook een mooie kamehameha kan produceren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
Pics or it didn't happen.quote:Op maandag 10 mei 2010 12:39 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik gooi altijd blauwe schildpadden uit m'n auto, maar het helpt niet tegen de file
Weet je hoe gevaarlijk het is om zowel schildpadden uit je auto te mikken EN foto's te maken?quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 12:53 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Weet je hoe gevaarlijk het is om zowel schildpadden uit je auto te mikken EN foto's te maken?
Benniegek!
quote:Op maandag 10 mei 2010 12:17 schreef FedExpress het volgende:
[..]
DBZ is fictie, auto rijden niet
Dragonball Z is geen fictieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Sorry dat ik degene ben die het je moet vertellen, maar DBZ is werkelijk waar fictiequote:
Geloof je het zelfquote:Op maandag 10 mei 2010 16:37 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Sorry dat ik degene ben die het je moet vertellen, maar DBZ is werkelijk waar fictie
Dat is een paar topics geleden al besprokenquote:Op maandag 10 mei 2010 16:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Geloof je het zelfstraks ga je me nog vertellen dat Sinterklaas niet bestaat.
Wist ik nietquote:Op maandag 10 mei 2010 16:49 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Dat is een paar topics geleden al besproken
Jup, BB heeft toen op brute wijze kennis gemaakt met de waarheid!quote:Op maandag 10 mei 2010 16:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wist ik nietWe bespreken hier zoveel
En nu ik. We moeten een aanslag plegen op Fokquote:Op maandag 10 mei 2010 16:53 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Jup, BB heeft toen op brute wijze kennis gemaakt met de waarheid!
De AIVD leest mee hoor.quote:Op maandag 10 mei 2010 16:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En nu ik. We moeten een aanslag plegen op Fok
Oh noesquote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 17:45 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Je bent toch niet meer buiten geweest vandaag he
Wat is het antwoord dat je wil horen?quote:Op maandag 10 mei 2010 17:45 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Je bent toch niet meer buiten geweest vandaag he
Nee dat is Rosmalen.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:31 schreef BarrieButsers het volgende:
Trouwens..
Maaspoort the city that never sleeps
Helemaal niet! Rosmalen is een boeren gat waar heulemaal niks te doen is. Dat zei je zelfquote:
de waarheid natuurlijkquote:Op maandag 10 mei 2010 19:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wat is het antwoord dat je wil horen?
daar moet over gestemd worden!quote:Op maandag 10 mei 2010 20:35 schreef tong80 het volgende:
Mag ik hier posten als Zaltbommelaar ?
Ik ging stappen in de Boulevard, Boortoren, Bishou, Papilon, Spotvogel, Haverkist en Willem 2.
Oh ja alle stadions van Nederland gezien als supporter van FC Den Bosch.
Ik ben naar school geweestquote:
In Rosmalen is niks te doen, maar in de maaspoort ook nietquote:Op maandag 10 mei 2010 20:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Helemaal niet! Rosmalen is een boeren gat waar heulemaal niks te doen is. Dat zei je zelf
Oke niet met die woorden maar toch.
Morgen eftelingquote:Op maandag 10 mei 2010 20:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik ben naar school geweest
Morgen blijf ik thuis
Moet je deze week veel naar school?
Nu is Rosmalen een dorp en de Maaspoort een wijk dus de vergelijking gaat een beetje mankquote:Op maandag 10 mei 2010 20:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
In Rosmalen is niks te doen, maar in de maaspoort ook niet
Ze noemde maaspoort een cityquote:Op maandag 10 mei 2010 20:56 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nu is Rosmalen een dorp en de Maaspoort een wijk dus de vergelijking gaat een beetje mank
Daar ben ik al 100 jaar niet meer geweest.quote:
En sommige mensen noemen Britney Spears een goede zangeres.quote:
Vorig jaar nog in het park, dit jaar nog bij The Sound of Music en binnenkort nog eens een keer gewoon naar het park zelf... Ik ga eigenlijk elk jaar toch wel een keer.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daar ben ik al 100 jaar niet meer geweest.
Ben jij al zo oud?quote:Op maandag 10 mei 2010 20:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daar ben ik al 100 jaar niet meer geweest.
Nog veel ouder.quote:
Gekke mensen zijn er hequote:Op maandag 10 mei 2010 20:59 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En sommige mensen noemen Britney Spears een goede zangeres.
Oh getverquote:
Morgen ben ik half 8 de deur uit en rond 18 uur weer thuis vrees ik...quote:Op maandag 10 mei 2010 20:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik ben naar school geweest
Morgen blijf ik thuis
Moet je deze week veel naar school?
quote:
quote:
Hoe dronken moet ik geweest zijnquote:
quote:
Ja, je zag er heel anders uit dan op die fotoquote:
Is dat zo.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, je zag er heel anders uit dan op die foto
Helemaal wel, je moet alleen je kiet uit komenquote:Op maandag 10 mei 2010 20:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
In Rosmalen is niks te doen, maar in de maaspoort ook niet
Godzijdank wel ja. Anders was er iets mis met mij (en jou)quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 21:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Helemaal wel, je moet alleen je kiet uit komen
quote:Op maandag 10 mei 2010 21:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Godzijdank wel ja. Anders was er iets mis met mij (en jou)
Oh is wel een lange dag..quote:Op maandag 10 mei 2010 21:02 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Morgen ben ik half 8 de deur uit en rond 18 uur weer thuis vrees ik...
Verder valt het wel mee deze week. Jij?
Ja iedereen is donderdag vrij.quote:
Er is niks. Alleen een bowlingcenterquote:
Nou niet overdrijven hequote:Op maandag 10 mei 2010 21:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Er is niks. Alleen een bowlingcenter
Da's normaal hoor dat daar doordeweeks ook wat te doen is.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:21 schreef BarrieButsers het volgende:
Ow is er woensdagavond wat in de stad te doen?
En donderdag avond is het dan druk? Of ook alleen plein 79?
quote:
Was al bang dat ik schizo moest gaan doenquote:
Dat lees ik morgenvroeg dan wel weer.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Was al bang dat ik schizo moest gaan doen
Nee hoor. Ik ga dat niet doenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat lees ik morgenvroeg dan wel weer.
quote:Op maandag 10 mei 2010 20:44 schreef FedExpress het volgende:
daar moet over gestemd worden!Ok dan post ik hier niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
quote:
quote:
Trustequote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:27 schreef tong80 het volgende:
Teveel teleurstelling.
Mag ik op mijn woord terugkomen ?
Maar dan wel mensen van buiten Oeteldonk als gelijkwaardig benaderen.
Jammer dat je het niet kon onthouden. Lelijk station.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:56 schreef Xaobotnik het volgende:
Kwam deze tegen op Deviantart. WIlde ik jullie niet onthouden:
[ afbeelding ]
by Vipervelocity.
Ach, je moet het zien in de geest van hoe leuk onze stad nog te fotograferen valt. Tuurlijk was het oude klassieke station uniek. Maar ja, dat is er nu eenmaal niet meer. Overigens vind ik foto's van nieuwe gebouwen interessanter dan oude gebouwen. Oude gebouwen moet je juist bekijken om hun uniekheid, waar je bij nieuwe gebouwen toch wel een speciale gelegenheid moet aanpakken om er iets speciaals uit te krijgen. Foto's van oude gebouwen vind ik derhalve vaak ook saai. Kijk alleen maar naar de vele foto's van bijv. het stadhuis of de St Jan. Allemaal één pot nat. Jij kijkt, en gaat door naar de volgende.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:29 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Jammer dat je het niet kon onthouden. Lelijk station.Trusten alle
quote:Op maandag 10 mei 2010 23:10 schreef FedExpress het volgende:
joa! slecht geslapen vannacht enzo... en half 7 gaat de wekker weer gezellig
quote:
quote:
ik heb met je te doenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 05:09 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Moet ik je wakker bellen?
Goedemogge!
Waarom?quote:
Liever zo vroeg dan pas om 21u thuis zijn van m'n werkquote:
Nieuwe gebouwen zijn in mijn ogen juist té saai. Het is allemaal strak, zelfde kleur, zelfde stenen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 04:15 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ach, je moet het zien in de geest van hoe leuk onze stad nog te fotograferen valt. Tuurlijk was het oude klassieke station uniek. Maar ja, dat is er nu eenmaal niet meer. Overigens vind ik foto's van nieuwe gebouwen interessanter dan oude gebouwen. Oude gebouwen moet je juist bekijken om hun uniekheid, waar je bij nieuwe gebouwen toch wel een speciale gelegenheid moet aanpakken om er iets speciaals uit te krijgen. Foto's van oude gebouwen vind ik derhalve vaak ook saai. Kijk alleen maar naar de vele foto's van bijv. het stadhuis of de St Jan. Allemaal één pot nat. Jij kijkt, en gaat door naar de volgende.
Ik denk dat ik het al erg genoeg vind dat ik Blof en Van Velzen in m'n woonkamer hoor. Maar wellicht dat ik er wel ff heen loop. het is niet alsof het moeite kost.quote:
Kan je gerust doenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:41 schreef Blik het volgende:
In Den Bosch wordt toch niet gestaakt door de schoonmakers en de afvalophaaldiensten?
Ik ga vandaag naar Den Bosch en zit erover te denken om mijn afval in Rosmalen bij mijn ouders te dumpen, aangezien ze toch op vakantie zijn.
Ik heb er nog nooit van gehoordquote:
Zit niet echt iets voor mij bij en dan heb ik ook weinig zin om ervoor te gaan betalen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit van gehoord
Zo eens kijken haha. Ga jij wel?
quote:19 Juni 15.00-01.00uur
16.30-17.05 The Hype
17.35-18.10 Christiaan Hof
18.40-19.20 Elske deWall
19.50-20.30 ????
21.00-22.00 VanVelzen
22.30-23.45 Bløf
20 Juni 12.00uur
13.30-14.30 Straf
15.00-15.40 Patrick Le Duc
16.10-18.20 W2 Poppodium Presents met Koppensnellers
19.00-20.00 ?????
20.45-22.00 Di-Rect
Informatie inwinnenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zit niet echt iets voor mij bij en dan heb ik ook weinig zin om ervoor te gaan betalen., maar was zomaar benieuwd wie erg gaat.
Nee he.quote:
Dacht dat het gratis was, maar betalen ga ik sowieso niet doen daarvoor.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zit niet echt iets voor mij bij en dan heb ik ook weinig zin om ervoor te gaan betalen., maar was zomaar benieuwd wie er gaat.
Aan die pokkejong die niet op komen dagen voor hun interviewquote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:04 schreef mjan het volgende:
Waar heb ik mijn kwelling van én vroeg op én laat thuis aan verdiend dan?
Als het gratis was dan was ik er ook wel ff naartoe gelopen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:21 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dacht dat het gratis was, maar betalen ga ik sowieso niet doen daarvoor.
Dan zit ik in Belgrado.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:34 schreef BarrieButsers het volgende:
Gaat er trouwens nog iemand naar Citymoves?
13:00 - 14:30: Groovenatics
14:30 - 16:00: Lucien Foort
16:00 - 18:30: Sunnery James & Ryan Marciano
18:30 - 19:30: KANE
19:30 - 21:00: Jerome Isma-Ae
21:00 - 23:00: Armin van Buuren
Kijk dat is nog eens het betere werkquote:
Dat zeg ik. Daarom moet je juist extra moeite doen om er een mooie, aparte foto van te kunnen maken. Gebouwen die interessanter zijn, wordt vaak gewoon een foto van geschoten, zoals het gebouw is.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:25 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Nieuwe gebouwen zijn in mijn ogen juist té saai. Het is allemaal strak, zelfde kleur, zelfde stenen.
afhankelijk van het weer...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:34 schreef BarrieButsers het volgende:
Gaat er trouwens nog iemand naar Citymoves?
13:00 - 14:30: Groovenatics
14:30 - 16:00: Lucien Foort
16:00 - 18:30: Sunnery James & Ryan Marciano
18:30 - 19:30: KANE
19:30 - 21:00: Jerome Isma-Ae
21:00 - 23:00: Armin van Buuren
Jij komt nooit op de Kruiskamp? Orthen? West 1en West 2? En de rest van 's-Hertogenbosch. Daar is het verpauperd ja. Dus dan is het niks raar dat daar de Maaspoort bij komt. Want iedereen die het daar niet meer naar zn zin heeft, iedereen die het daar een pauperbuurt gaat wonen komt dan naar de plekken waar het, het minste is/was. Verder vind ik de Maaspoort echt wel meevallen. Na 12 jaar Kruiskamp is het hier bij wijze van spreken de hemel. Ook het aantal medelanders valt aardig mee al kan dat ook liggen aan welke buurt je woont. Sowieso is het tegenover de winkels en andere straten waar huur huizen staan ''erger'' dan dat je in een straat bent met allemaal koophuizen. Dat heb je in Den Bosch en ook in de rest van Nederland. Verder erger ik me tegenwoordig meer aan die kutkakkers die denken dat ze God zijn i.p.v. die andere Tokkies.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:16 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Anyway, wordt er nog niets over Den Bosch zelf gezegd hier ipv slowchat over jullie slaapschema's? Bijv. de verpaupering van de Maaspoort?
Mooi mooiquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:50 schreef ruud.nl het volgende:
5 dagen, morgenvroeg vertrekken en zondagavond terug.
Dat zal in mijn wijk nooit gebeuren, dus daar ben ik blij mee.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:16 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Daarom moet je juist extra moeite doen om er een mooie, aparte foto van te kunnen maken. Gebouwen die interessanter zijn, wordt vaak gewoon een foto van geschoten, zoals het gebouw is.
Anyway, wordt er nog niets over Den Bosch zelf gezegd hier ipv slowchat over jullie slaapschema's? Bijv. de verpaupering van de Maaspoort? Ik heb nl. het idee, als ik eens goed rondkijk, dat de Maaspoort de nieuwe Hambaken gaat worden. Hier komen steeds meer van die randgroepfiguren wonen met kale hoofden, ontblood bovenlijf in de zomer, bouwbedrijven met zo'n kutbus, etc. En de huizen zien er eerlijk gezegd ook niet meer uit. Ik heb hier bijna mijn hele leven gewoond, dus het is een beetje aan mijn oog ontsnapt in de gelijdelijkheid, maar ik heb eigenlijk besloten om binnen niet al te lange tijd deze verpaupering achter me te laten.
Tja Boschveld... woon er nu 3 jaar en in de 3 jaar is het erg verbeterd moet ik zeggen. Al was het wel even wennen om van een vrijstaand huis in Boxtel-Oost naar een appartementje hier te verhuizen. Maar ach. De junks waren an sich wel aanwezig, maar niet vervelend (meestal zaten die gezellig te keuvelen in de portiek).quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:16 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
...
Anyway, wordt er nog niets over Den Bosch zelf gezegd hier ipv slowchat over jullie slaapschema's? Bijv. de verpaupering van de Maaspoort? Ik heb nl. het idee, als ik eens goed rondkijk, dat de Maaspoort de nieuwe Hambaken gaat worden. Hier komen steeds meer van die randgroepfiguren wonen met kale hoofden, ontblood bovenlijf in de zomer, bouwbedrijven met zo'n kutbus, etc. En de huizen zien er eerlijk gezegd ook niet meer uit. Ik heb hier bijna mijn hele leven gewoond, dus het is een beetje aan mijn oog ontsnapt in de gelijdelijkheid, maar ik heb eigenlijk besloten om binnen niet al te lange tijd deze verpaupering achter me te laten.
Humorquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:00 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
en die k*tscholieren die menen hun shoarma in mijn portiek te moeten smeren.
Sinds wanneer is dat humor.quote:
Kutscholieren die doodgaan is humor. Weg met dat tuig.quote:
Precies, junks die compleet van de wereld zijn ruimen WEL hun zooi op maar de toekomst van Nederland is nog te beroerd om dat te doen...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Kutscholieren die doodgaan is humor. Weg met dat tuig.
Da's wel irritant dan.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:13 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Precies, junks die compleet van de wereld zijn ruimen WEL hun zooi op maar de toekomst van Nederland is nog te beroerd om dat te doen...
[/oudelulmodus]
Paar maanden terug stonden ze doodleuk binnen in het trappengat ook.
'Ja wij wachten op PIet'
'Mooi geprobeerd maar die woont hier niet, opzouten'
Tja het moest verplaatsen hé. De Donk is nu een stuk netterquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:24 schreef FedExpress het volgende:
de verpaupering van de maaspoort vind ik nogal meevallen! Wel is het in de huizen vlakbij het winkelcentrum (over het bruggetje, begin van de landstrekenlaan) wel zo dat daar de tokkies wonen volgens mij![]()
Verder vind ik het allemaal wel meevallen eigenlijk. Wel vergrijsd de buurt enorm, maar ja.
Nou he.quote:
Geef je adres ff kom ik een keer onaangekondigd bij jou in je hal staanquote:
Ik doe mee.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:37 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Geef je adres ff kom ik een keer onaangekondigd bij jou in je hal staan
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:37 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Geef je adres ff kom ik een keer onaangekondigd bij jou in je hal staan
alternatieve fokmeetquote:
Wat een fantasie weer.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:21 schreef BarrieButsers het volgende:
Jullie pikken datNa twee keer shoarma tegen mn raam, word een camera opgehangen. De volgende keer dat ik hem of haar zie ga ik tekeer met een stuk hout
Hoezo fantasie? Kom op zeg een beetje je huis laten terroriseren.. Vooral laten zien dat je bang bentquote:
Heeft niks met bang te maken, er staan al 3 camera's op de deur gericht en dat helpt al geen ene f*ck. Om zelf een camera op te gaan hangen, die in de gaten te houden en dan eens een keer te gaan wachten tot ik ze eens zie heb ik er ook niet voor over en dat is nog afgezie van het feit dat ik gewoon aan het werk ben overdag.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hoezo fantasie? Kom op zeg een beetje je huis laten terroriseren.. Vooral laten zien dat je bang bent
Wat heeft dat nou weer met bang te maken.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hoezo fantasie? Kom op zeg een beetje je huis laten terroriseren.. Vooral laten zien dat je bang bent
quote:DEN BOSCH - Bij de 48-jarige Bosschenaar en zijn 47-jarige vrouw die vrijdag zwaar gewond zijn aangetroffen in hun woning aan de Bossche Brussellaan is mogelijk sprake van een poging tot zelfdoding. "Het is een van de scenario's die wij nader onderzoeken", aldus een woordvoerder van de politie.
Hij wenste niet te vertellen waarom juist rekening wordt gehouden met een poging tot zelfdoding.
Echt wat een hoerenweer. Het is MEI!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:42 schreef FedExpress het volgende:
hahaha, je hebt wel een dag uitgekozen ja
inderdaad... in de loop van de week loopt de temperatuur weer op, maar erg hoog gaat het nog niet worden vrees ik.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Echt wat een hoerenweer. Het is MEI!
Ahh jammer van het weer.. Gelukkig heb je je toch vermaaktquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:41 schreef bijdehand het volgende:
Kwam nat en verkleumd uit de EftelingMaar het was wel top
Hoi Piet Paulusma, ik hoop dat u gelijk hebt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:53 schreef FedExpress het volgende:
[..]
inderdaad... in de loop van de week loopt de temperatuur weer op, maar erg hoog gaat het nog niet worden vrees ik.
[/pietpaulusma mode]
Ik woon in het Maasdal, zeg maar bij de Hofstedelaan in de buurt. Mijn exacte straat wil ik niet prijsgevenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jij komt nooit op de Kruiskamp? Orthen? West 1en West 2? En de rest van 's-Hertogenbosch. Daar is het verpauperd ja. Dus dan is het niks raar dat daar de Maaspoort bij komt. Want iedereen die het daar niet meer naar zn zin heeft, iedereen die het daar een pauperbuurt gaat wonen komt dan naar de plekken waar het, het minste is/was. Verder vind ik de Maaspoort echt wel meevallen. Na 12 jaar Kruiskamp is het hier bij wijze van spreken de hemel. Ook het aantal medelanders valt aardig mee al kan dat ook liggen aan welke buurt je woont. Sowieso is het tegenover de winkels en andere straten waar huur huizen staan ''erger'' dan dat je in een straat bent met allemaal koophuizen. Dat heb je in Den Bosch en ook in de rest van Nederland. Verder erger ik me tegenwoordig meer aan die kutkakkers die denken dat ze God zijn i.p.v. die andere Tokkies.
Mag ik vragen waar je dan ongeveer woont in de Maaspoort want blijkbaar zit het je wel erg dwars.
Ik hoop het ook, de kap van mijn auto is weer gemaakt, dus die moet weer open!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hoi Piet Paulusma, ik hoop dat u gelijk hebt.
Bijna weeeekend!
Oh ik doelde dus op geen zomers weerquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:59 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, de kap van mijn auto is weer gemaakt, dus die moet weer open!
Ja. Maar om 3 uur hadden we alles gehad en gingen we om te schuilen, en uit verveling, in die witte slome bootjes, 2,5 uurquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ahh jammer van het weer.. Gelukkig heb je je toch vermaakt
aaaahquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:02 schreef BarrieButsers het volgende:
Poeh lig gewoon te draaien in mn bed net alsof je teveel gezopen hebt zegmaar.. Wil me bijna gaan vasthouden maar dan kan ik niet meer fokken
Ik heb net 2keer kei hard met mn hoofd tegen een punt gestoten kan dat een verband zijn?
Die dingen zijn chill hahaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Maar om 3 uur hadden we alles gehad en gingen we om te schuilen, en uit verveling, in die witte slome bootjes, 2,5 uur
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:02 schreef BarrieButsers het volgende:
Poeh lig gewoon te draaien in mn bed net alsof je teveel gezopen hebt zegmaar.. Wil me bijna gaan vasthouden maar dan kan ik niet meer fokken
Ik heb net 2keer kei hard met mn hoofd tegen een punt gestoten kan dat een verband zijn?
En die dingen zijn echt relaxed ja. Het was best druk, maar vooral bij de Bobslee en de droomvluchtquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Die dingen zijn chill haha
Wel lang zeg nondeju dan kan je die route ook uit je kop ofniet en het zal wel niet drukgeweest zijn ofwel
Ik aan Patiencequote:
Citadel ofzo? Verder zou ik het zo gauw ook ff niet weten.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:05 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik krijg volgende week bezoek van mensen uit Utrecht en Den Haag die iets van de stadhistorie willen zien. De vorige kaar hebben ze een rondvaart door de Dieze gemaakt, en de St. Jan beklommen. Dat was eigenlijk het enige waar ik toen op kon komen. Wat zijn twee nieuwe leuke bezigheden?
Rondvaart buiten de stadswallenquote:Op woensdag 12 mei 2010 00:05 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik krijg volgende week bezoek van mensen uit Utrecht en Den Haag die iets van de stadhistorie willen zien. De vorige kaar hebben ze een rondvaart door de Dieze gemaakt, en de St. Jan beklommen. Dat was eigenlijk het enige waar ik toen op kon komen. Wat zijn twee nieuwe leuke bezigheden?
Pijnlijk om te lezenquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:38 schreef djayzz het volgende:
Dit is een site met activiteiten:
http://groetenuitdenbosch.nl/161.htm
En volgens mij is er ook iets van een informatiecentrum over de bossche broek? dat vertelt ook hoe het vroeger een vestingstad was enzo.
En als het lekker weer is, kan je nog een beetje door de bossche broek lopen
Nu ben ik er dus...quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:03 schreef FedExpress het volgende:
wat een oorverdovende stilte deze middag
Je bent me net voor.quote:
Ja beetje een tegenvaller. Maar ik vind niet dat dit topic 17.00 uur mag halenquote:
Schiet een beetje op dan.quote:
Heeeyquote:
Lul dan meequote:
Overal door de stad heen staan diverse standbeelden. Bijvoorbeeld tegenover de abn amro bij het station, in het zijstraatje van de twee beren (arena) daarachter is ook een watertje enzo. En nog een aantal als ik het goed heb..quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:05 schreef Xaobotnik het volgende:
Yes I like rainquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heeey![]()
Fijne dag gehad met dit weer?
Hahaha dat plaatjequote:
Ben jij wel helemaal normaal.quote:
Whaha, gaat wel lekker danquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hahaha dat plaatje
Wel goed, op school raakte ik weer een kast haha
Hoe is tie hier?
Het was Ruslandweer : D Grijze lucht, regen, koud.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Yes I like rain![]()
En hoe was jouw/jullie dag?
Nee jijquote:
Heb je een date?quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:33 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Whaha, gaat wel lekker dan![]()
Hier ist prima hoor! Over een uurtje richting eindhoven --> eten --> terug
Hahaha waarom moet je daar eten?quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:33 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Whaha, gaat wel lekker dan![]()
Hier ist prima hoor! Over een uurtje richting eindhoven --> eten --> terug
Ruslandquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het was Ruslandweer : D Grijze lucht, regen, koud.
Met mij is het goed. Saaie dag gehad
Hoe kan datquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:36 schreef Roflpantoffel het volgende:
Pff volgens mij heb ik van het weer keelpijn gekregen.
Rusland is echt een gaaf land hoorquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Rusland
Ahh stom! Nog plannen vandaag?
Met een vader die niet helemaal normaal is zou je zeggen van niet he.quote:
nee helaas nietquote:
etentje met commissie waar ik in zitquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hahaha waarom moet je daar eten?
Wat een moeite doen haha of heb je andere plannen
Ogermquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Met een vader die niet helemaal normaal is zou je zeggen van niet he.
Ach schrale troost: ik ook nietquote:
Hij dacht net dat ik een man had verstopt in mijn slaapkamer.quote:
Ohhh wel gezelliequote:Op woensdag 12 mei 2010 16:40 schreef FedExpress het volgende:
[..]
nee helaas niet![]()
[..]
etentje met commissie waar ik in zit
Omgquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij dacht net dat ik een man had verstopt in mijn slaapkamer.
Ik ben daar zo slecht in hequote:
Hahahhahaaha vetquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij dacht net dat ik een man had verstopt in mijn slaapkamer.
Bij jou zou het nog leuker zijnquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
OmgHopelijk gaan ze dat bij mij niet denken
Thanks!quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohhh wel gezellie
Eetsmakelijk alvast
Nouquote:
Ik weet nooit wat ik doe, dat is het probleemquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zo wat doe jij allemaal daar dan?
Nietquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Bij jou zou het nog leuker zijn
Eindelijk. Nog 10 minuten dan moet dit topic dicht zijn hequote:
Ik ookquote:
Ja gewoon. Ben slecht in datenquote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Volgens mij kan je niet slecht zijn in daten zolang je jezelf blijft.. ?
misschien is dat dan het probleemquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Volgens mij kan je niet slecht zijn in daten zolang je jezelf blijft.. ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |