Schiet een beetje op dan.quote:
Heeeyquote:
Lul dan meequote:
Overal door de stad heen staan diverse standbeelden. Bijvoorbeeld tegenover de abn amro bij het station, in het zijstraatje van de twee beren (arena) daarachter is ook een watertje enzo. En nog een aantal als ik het goed heb..quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:05 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik krijg volgende week bezoek van mensen uit Utrecht en Den Haag die iets van de stadhistorie willen zien. De vorige kaar hebben ze een rondvaart door de Dieze gemaakt, en de St. Jan beklommen. Dat was eigenlijk het enige waar ik toen op kon komen. Wat zijn twee nieuwe leuke bezigheden?
Yes I like rainquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heeey![]()
Fijne dag gehad met dit weer?
Hahaha dat plaatjequote:
Ben jij wel helemaal normaal.quote:
Whaha, gaat wel lekker danquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hahaha dat plaatje
Wel goed, op school raakte ik weer een kast haha
Hoe is tie hier?
Het was Ruslandweer : D Grijze lucht, regen, koud.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Yes I like rain![]()
En hoe was jouw/jullie dag?
Nee jijquote:
Heb je een date?quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:33 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Whaha, gaat wel lekker dan![]()
Hier ist prima hoor! Over een uurtje richting eindhoven --> eten --> terug
Hahaha waarom moet je daar eten?quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:33 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Whaha, gaat wel lekker dan![]()
Hier ist prima hoor! Over een uurtje richting eindhoven --> eten --> terug
Ruslandquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het was Ruslandweer : D Grijze lucht, regen, koud.
Met mij is het goed. Saaie dag gehad
Hoe kan datquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:36 schreef Roflpantoffel het volgende:
Pff volgens mij heb ik van het weer keelpijn gekregen.
Rusland is echt een gaaf land hoorquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Rusland
Ahh stom! Nog plannen vandaag?
Met een vader die niet helemaal normaal is zou je zeggen van niet he.quote:
nee helaas nietquote:
etentje met commissie waar ik in zitquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hahaha waarom moet je daar eten?
Wat een moeite doen haha of heb je andere plannen
Ogermquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Met een vader die niet helemaal normaal is zou je zeggen van niet he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |