Ik doe mee.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:37 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Geef je adres ff kom ik een keer onaangekondigd bij jou in je hal staan
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:37 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Geef je adres ff kom ik een keer onaangekondigd bij jou in je hal staan
alternatieve fokmeetquote:
Wat een fantasie weer.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:21 schreef BarrieButsers het volgende:
Jullie pikken datNa twee keer shoarma tegen mn raam, word een camera opgehangen. De volgende keer dat ik hem of haar zie ga ik tekeer met een stuk hout
Hoezo fantasie? Kom op zeg een beetje je huis laten terroriseren.. Vooral laten zien dat je bang bentquote:
Heeft niks met bang te maken, er staan al 3 camera's op de deur gericht en dat helpt al geen ene f*ck. Om zelf een camera op te gaan hangen, die in de gaten te houden en dan eens een keer te gaan wachten tot ik ze eens zie heb ik er ook niet voor over en dat is nog afgezie van het feit dat ik gewoon aan het werk ben overdag.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hoezo fantasie? Kom op zeg een beetje je huis laten terroriseren.. Vooral laten zien dat je bang bent
Wat heeft dat nou weer met bang te maken.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hoezo fantasie? Kom op zeg een beetje je huis laten terroriseren.. Vooral laten zien dat je bang bent
quote:DEN BOSCH - Bij de 48-jarige Bosschenaar en zijn 47-jarige vrouw die vrijdag zwaar gewond zijn aangetroffen in hun woning aan de Bossche Brussellaan is mogelijk sprake van een poging tot zelfdoding. "Het is een van de scenario's die wij nader onderzoeken", aldus een woordvoerder van de politie.
Hij wenste niet te vertellen waarom juist rekening wordt gehouden met een poging tot zelfdoding.
Echt wat een hoerenweer. Het is MEI!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:42 schreef FedExpress het volgende:
hahaha, je hebt wel een dag uitgekozen ja
inderdaad... in de loop van de week loopt de temperatuur weer op, maar erg hoog gaat het nog niet worden vrees ik.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Echt wat een hoerenweer. Het is MEI!
Ahh jammer van het weer.. Gelukkig heb je je toch vermaaktquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:41 schreef bijdehand het volgende:
Kwam nat en verkleumd uit de EftelingMaar het was wel top
Hoi Piet Paulusma, ik hoop dat u gelijk hebt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:53 schreef FedExpress het volgende:
[..]
inderdaad... in de loop van de week loopt de temperatuur weer op, maar erg hoog gaat het nog niet worden vrees ik.
[/pietpaulusma mode]
Ik woon in het Maasdal, zeg maar bij de Hofstedelaan in de buurt. Mijn exacte straat wil ik niet prijsgevenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jij komt nooit op de Kruiskamp? Orthen? West 1en West 2? En de rest van 's-Hertogenbosch. Daar is het verpauperd ja. Dus dan is het niks raar dat daar de Maaspoort bij komt. Want iedereen die het daar niet meer naar zn zin heeft, iedereen die het daar een pauperbuurt gaat wonen komt dan naar de plekken waar het, het minste is/was. Verder vind ik de Maaspoort echt wel meevallen. Na 12 jaar Kruiskamp is het hier bij wijze van spreken de hemel. Ook het aantal medelanders valt aardig mee al kan dat ook liggen aan welke buurt je woont. Sowieso is het tegenover de winkels en andere straten waar huur huizen staan ''erger'' dan dat je in een straat bent met allemaal koophuizen. Dat heb je in Den Bosch en ook in de rest van Nederland. Verder erger ik me tegenwoordig meer aan die kutkakkers die denken dat ze God zijn i.p.v. die andere Tokkies.
Mag ik vragen waar je dan ongeveer woont in de Maaspoort want blijkbaar zit het je wel erg dwars.
Ik hoop het ook, de kap van mijn auto is weer gemaakt, dus die moet weer open!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hoi Piet Paulusma, ik hoop dat u gelijk hebt.
Bijna weeeekend!
Oh ik doelde dus op geen zomers weerquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:59 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, de kap van mijn auto is weer gemaakt, dus die moet weer open!
Ja. Maar om 3 uur hadden we alles gehad en gingen we om te schuilen, en uit verveling, in die witte slome bootjes, 2,5 uurquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ahh jammer van het weer.. Gelukkig heb je je toch vermaakt
aaaahquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:02 schreef BarrieButsers het volgende:
Poeh lig gewoon te draaien in mn bed net alsof je teveel gezopen hebt zegmaar.. Wil me bijna gaan vasthouden maar dan kan ik niet meer fokken
Ik heb net 2keer kei hard met mn hoofd tegen een punt gestoten kan dat een verband zijn?
Die dingen zijn chill hahaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Maar om 3 uur hadden we alles gehad en gingen we om te schuilen, en uit verveling, in die witte slome bootjes, 2,5 uur
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:02 schreef BarrieButsers het volgende:
Poeh lig gewoon te draaien in mn bed net alsof je teveel gezopen hebt zegmaar.. Wil me bijna gaan vasthouden maar dan kan ik niet meer fokken
Ik heb net 2keer kei hard met mn hoofd tegen een punt gestoten kan dat een verband zijn?
En die dingen zijn echt relaxed ja. Het was best druk, maar vooral bij de Bobslee en de droomvluchtquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Die dingen zijn chill haha
Wel lang zeg nondeju dan kan je die route ook uit je kop ofniet en het zal wel niet drukgeweest zijn ofwel
Ik aan Patiencequote:
Citadel ofzo? Verder zou ik het zo gauw ook ff niet weten.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:05 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik krijg volgende week bezoek van mensen uit Utrecht en Den Haag die iets van de stadhistorie willen zien. De vorige kaar hebben ze een rondvaart door de Dieze gemaakt, en de St. Jan beklommen. Dat was eigenlijk het enige waar ik toen op kon komen. Wat zijn twee nieuwe leuke bezigheden?
Rondvaart buiten de stadswallenquote:Op woensdag 12 mei 2010 00:05 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik krijg volgende week bezoek van mensen uit Utrecht en Den Haag die iets van de stadhistorie willen zien. De vorige kaar hebben ze een rondvaart door de Dieze gemaakt, en de St. Jan beklommen. Dat was eigenlijk het enige waar ik toen op kon komen. Wat zijn twee nieuwe leuke bezigheden?
Pijnlijk om te lezenquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:38 schreef djayzz het volgende:
Dit is een site met activiteiten:
http://groetenuitdenbosch.nl/161.htm
En volgens mij is er ook iets van een informatiecentrum over de bossche broek? dat vertelt ook hoe het vroeger een vestingstad was enzo.
En als het lekker weer is, kan je nog een beetje door de bossche broek lopen
Nu ben ik er dus...quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:03 schreef FedExpress het volgende:
wat een oorverdovende stilte deze middag
Je bent me net voor.quote:
Ja beetje een tegenvaller. Maar ik vind niet dat dit topic 17.00 uur mag halenquote:
Schiet een beetje op dan.quote:
Heeeyquote:
Lul dan meequote:
Overal door de stad heen staan diverse standbeelden. Bijvoorbeeld tegenover de abn amro bij het station, in het zijstraatje van de twee beren (arena) daarachter is ook een watertje enzo. En nog een aantal als ik het goed heb..quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:05 schreef Xaobotnik het volgende:
Yes I like rainquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heeey![]()
Fijne dag gehad met dit weer?
Hahaha dat plaatjequote:
Ben jij wel helemaal normaal.quote:
Whaha, gaat wel lekker danquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hahaha dat plaatje
Wel goed, op school raakte ik weer een kast haha
Hoe is tie hier?
Het was Ruslandweer : D Grijze lucht, regen, koud.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Yes I like rain![]()
En hoe was jouw/jullie dag?
Nee jijquote:
Heb je een date?quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:33 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Whaha, gaat wel lekker dan![]()
Hier ist prima hoor! Over een uurtje richting eindhoven --> eten --> terug
Hahaha waarom moet je daar eten?quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:33 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Whaha, gaat wel lekker dan![]()
Hier ist prima hoor! Over een uurtje richting eindhoven --> eten --> terug
Ruslandquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het was Ruslandweer : D Grijze lucht, regen, koud.
Met mij is het goed. Saaie dag gehad
Hoe kan datquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:36 schreef Roflpantoffel het volgende:
Pff volgens mij heb ik van het weer keelpijn gekregen.
Rusland is echt een gaaf land hoorquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Rusland
Ahh stom! Nog plannen vandaag?
Met een vader die niet helemaal normaal is zou je zeggen van niet he.quote:
nee helaas nietquote:
etentje met commissie waar ik in zitquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hahaha waarom moet je daar eten?
Wat een moeite doen haha of heb je andere plannen
Ogermquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Met een vader die niet helemaal normaal is zou je zeggen van niet he.
Ach schrale troost: ik ook nietquote:
Hij dacht net dat ik een man had verstopt in mijn slaapkamer.quote:
Ohhh wel gezelliequote:Op woensdag 12 mei 2010 16:40 schreef FedExpress het volgende:
[..]
nee helaas niet![]()
[..]
etentje met commissie waar ik in zit
Omgquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij dacht net dat ik een man had verstopt in mijn slaapkamer.
Ik ben daar zo slecht in hequote:
Hahahhahaaha vetquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij dacht net dat ik een man had verstopt in mijn slaapkamer.
Bij jou zou het nog leuker zijnquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
OmgHopelijk gaan ze dat bij mij niet denken
Thanks!quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohhh wel gezellie
Eetsmakelijk alvast
Nouquote:
Ik weet nooit wat ik doe, dat is het probleemquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zo wat doe jij allemaal daar dan?
Nietquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Bij jou zou het nog leuker zijn
Eindelijk. Nog 10 minuten dan moet dit topic dicht zijn hequote:
Ik ookquote:
Ja gewoon. Ben slecht in datenquote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Volgens mij kan je niet slecht zijn in daten zolang je jezelf blijft.. ?
misschien is dat dan het probleemquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Volgens mij kan je niet slecht zijn in daten zolang je jezelf blijft.. ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |