Die dingen zijn chill hahaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Maar om 3 uur hadden we alles gehad en gingen we om te schuilen, en uit verveling, in die witte slome bootjes, 2,5 uur
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:02 schreef BarrieButsers het volgende:
Poeh lig gewoon te draaien in mn bed net alsof je teveel gezopen hebt zegmaar.. Wil me bijna gaan vasthouden maar dan kan ik niet meer fokken
Ik heb net 2keer kei hard met mn hoofd tegen een punt gestoten kan dat een verband zijn?
En die dingen zijn echt relaxed ja. Het was best druk, maar vooral bij de Bobslee en de droomvluchtquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Die dingen zijn chill haha
Wel lang zeg nondeju dan kan je die route ook uit je kop ofniet en het zal wel niet drukgeweest zijn ofwel
Ik aan Patiencequote:
Citadel ofzo? Verder zou ik het zo gauw ook ff niet weten.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:05 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik krijg volgende week bezoek van mensen uit Utrecht en Den Haag die iets van de stadhistorie willen zien. De vorige kaar hebben ze een rondvaart door de Dieze gemaakt, en de St. Jan beklommen. Dat was eigenlijk het enige waar ik toen op kon komen. Wat zijn twee nieuwe leuke bezigheden?
Rondvaart buiten de stadswallenquote:Op woensdag 12 mei 2010 00:05 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik krijg volgende week bezoek van mensen uit Utrecht en Den Haag die iets van de stadhistorie willen zien. De vorige kaar hebben ze een rondvaart door de Dieze gemaakt, en de St. Jan beklommen. Dat was eigenlijk het enige waar ik toen op kon komen. Wat zijn twee nieuwe leuke bezigheden?
Pijnlijk om te lezenquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:38 schreef djayzz het volgende:
Dit is een site met activiteiten:
http://groetenuitdenbosch.nl/161.htm
En volgens mij is er ook iets van een informatiecentrum over de bossche broek? dat vertelt ook hoe het vroeger een vestingstad was enzo.
En als het lekker weer is, kan je nog een beetje door de bossche broek lopen
Nu ben ik er dus...quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:03 schreef FedExpress het volgende:
wat een oorverdovende stilte deze middag
Je bent me net voor.quote:
Ja beetje een tegenvaller. Maar ik vind niet dat dit topic 17.00 uur mag halenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |