quote:
Je bent gewoon sloom.quote:
Jij ging toch slapen als ie vol was.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:12 schreef FedExpress het volgende:
[..]
lapo is ongelijk aan nieuw topic openen?
natuurlijk niet voor ik mijn allereerste topic zou openenquote:Op maandag 10 mei 2010 00:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij ging toch slapen als ie vol was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
Gefeliciteerd jungske.quote:
Danku ouwequote:
Ouwe!quote:
Jij noemt mij jungskequote:
Maar zo oud ben ik toch nog niet.quote:
Wel. Je bent 2x de helftquote:Op maandag 10 mei 2010 00:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar zo oud ben ik toch nog niet.
Dat dan weer wel ja.quote:
Je bent wel liev hoorquote:
quote:
Truste.quote:
Trustequote:
O YEAHquote:
Af en toe dan.quote:
I knowquote:
Fijn dat je het zelf ook weet.quote:
Mijn handicapquote:
Komt vast ooit goed.quote:
Je weet vast dat dat mijn handicap isquote:Op maandag 10 mei 2010 00:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Komt vast ooit goed.![]()
[ afbeelding ]
Extra power voor het wegjagen van je handicap.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je weet vast dat dat mijn handicap isEn waarom dat plaatje
Dat plaatje doet me aan m'n neefje denkenquote:Op maandag 10 mei 2010 01:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Extra power voor het wegjagen van je handicap.
Heb ik niet, hoezoquote:Op maandag 10 mei 2010 01:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat plaatje doet me aan m'n neefje denken![]()
Heb jij trouwens zo'n pakje?
Kinkyquote:
quote:
Haha. Nog een handicapquote:
Tja, wat zal ik er eens over zeggen.quote:
Niks. Niks! Haha. Ben nog niet moequote:Op maandag 10 mei 2010 01:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Tja, wat zal ik er eens over zeggen.
Ik wel.quote:
Ja je bent al oud hequote:Op maandag 10 mei 2010 01:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik wel.Ik had allang in bed moeten liggen.
quote:Op maandag 10 mei 2010 01:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja je bent al oud heIk ben ontworpen om de hele dag wakker te blijven
Ok, truste. Je bent een goeie vent, dat weet jequote:
Dat weet ik. Slaap lekker gast!quote:Op maandag 10 mei 2010 02:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ok, truste. Je bent een goeie vent, dat weet je
[ afbeelding ]
Jij ook, schizo!quote:
Thnx.quote:
Merk weinig verschil in de kwaliteit van de dialoogquote:Op maandag 10 mei 2010 09:16 schreef BarrieButsers het volgende:
Goeiemorgen!
Poeh ik ben moe moe
We hebben een schizofreen in ons midden.
Hahaha dat is zwaarquote:Op maandag 10 mei 2010 09:30 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Merk weinig verschil in de kwaliteit van de dialoog
We zijn allebei even domquote:Op maandag 10 mei 2010 09:30 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Merk weinig verschil in de kwaliteit van de dialoog
Ja, school school en nog een school. En fok.quote:
Ik ben daar heel slecht in, op de DS iig. Ik ben meer van Dragonball Z Budokai Tenkaichi 2 op de Wiiquote:Op maandag 10 mei 2010 11:54 schreef FedExpress het volgende:
ik ga dadelijk mn neefje helpen met mario kart wii![]()
Hij had al heel veel poppetjes, maar kwam niet verder in de 150cc
een man die slecht is in auto rijdenquote:Op maandag 10 mei 2010 11:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben daar heel slecht in, op de DS iig. Ik ben meer van Dragonball Z Budokai Tenkaichi 2 op de Wii
quote:Op maandag 10 mei 2010 12:10 schreef FedExpress het volgende:
[..]
een man die slecht is in auto rijden
Ik kan heul goed autorijdenquote:Op maandag 10 mei 2010 12:10 schreef FedExpress het volgende:
[..]
een man die slecht is in auto rijden
DBZ is fictie, auto rijden nietquote:Op maandag 10 mei 2010 12:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik kan heul goed autorijdenAlleen geen mariokart en andere racegames. Dat ik goed ben in DBZ wil toch niet zeggen dat ik ook een mooie kamehameha kan produceren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
Pics or it didn't happen.quote:Op maandag 10 mei 2010 12:39 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik gooi altijd blauwe schildpadden uit m'n auto, maar het helpt niet tegen de file
Weet je hoe gevaarlijk het is om zowel schildpadden uit je auto te mikken EN foto's te maken?quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 12:53 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Weet je hoe gevaarlijk het is om zowel schildpadden uit je auto te mikken EN foto's te maken?
Benniegek!
quote:Op maandag 10 mei 2010 12:17 schreef FedExpress het volgende:
[..]
DBZ is fictie, auto rijden niet
Dragonball Z is geen fictieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Sorry dat ik degene ben die het je moet vertellen, maar DBZ is werkelijk waar fictiequote:
Geloof je het zelfquote:Op maandag 10 mei 2010 16:37 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Sorry dat ik degene ben die het je moet vertellen, maar DBZ is werkelijk waar fictie
Dat is een paar topics geleden al besprokenquote:Op maandag 10 mei 2010 16:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Geloof je het zelfstraks ga je me nog vertellen dat Sinterklaas niet bestaat.
Wist ik nietquote:Op maandag 10 mei 2010 16:49 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Dat is een paar topics geleden al besproken
Jup, BB heeft toen op brute wijze kennis gemaakt met de waarheid!quote:Op maandag 10 mei 2010 16:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wist ik nietWe bespreken hier zoveel
En nu ik. We moeten een aanslag plegen op Fokquote:Op maandag 10 mei 2010 16:53 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Jup, BB heeft toen op brute wijze kennis gemaakt met de waarheid!
De AIVD leest mee hoor.quote:Op maandag 10 mei 2010 16:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En nu ik. We moeten een aanslag plegen op Fok
Oh noesquote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 17:45 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Je bent toch niet meer buiten geweest vandaag he
Wat is het antwoord dat je wil horen?quote:Op maandag 10 mei 2010 17:45 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Je bent toch niet meer buiten geweest vandaag he
Nee dat is Rosmalen.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:31 schreef BarrieButsers het volgende:
Trouwens..
Maaspoort the city that never sleeps
Helemaal niet! Rosmalen is een boeren gat waar heulemaal niks te doen is. Dat zei je zelfquote:
de waarheid natuurlijkquote:Op maandag 10 mei 2010 19:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wat is het antwoord dat je wil horen?
daar moet over gestemd worden!quote:Op maandag 10 mei 2010 20:35 schreef tong80 het volgende:
Mag ik hier posten als Zaltbommelaar ?
Ik ging stappen in de Boulevard, Boortoren, Bishou, Papilon, Spotvogel, Haverkist en Willem 2.
Oh ja alle stadions van Nederland gezien als supporter van FC Den Bosch.
Ik ben naar school geweestquote:
In Rosmalen is niks te doen, maar in de maaspoort ook nietquote:Op maandag 10 mei 2010 20:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Helemaal niet! Rosmalen is een boeren gat waar heulemaal niks te doen is. Dat zei je zelf
Oke niet met die woorden maar toch.
Morgen eftelingquote:Op maandag 10 mei 2010 20:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik ben naar school geweest
Morgen blijf ik thuis
Moet je deze week veel naar school?
Nu is Rosmalen een dorp en de Maaspoort een wijk dus de vergelijking gaat een beetje mankquote:Op maandag 10 mei 2010 20:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
In Rosmalen is niks te doen, maar in de maaspoort ook niet
Ze noemde maaspoort een cityquote:Op maandag 10 mei 2010 20:56 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nu is Rosmalen een dorp en de Maaspoort een wijk dus de vergelijking gaat een beetje mank
Daar ben ik al 100 jaar niet meer geweest.quote:
En sommige mensen noemen Britney Spears een goede zangeres.quote:
Vorig jaar nog in het park, dit jaar nog bij The Sound of Music en binnenkort nog eens een keer gewoon naar het park zelf... Ik ga eigenlijk elk jaar toch wel een keer.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daar ben ik al 100 jaar niet meer geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |