Merk weinig verschil in de kwaliteit van de dialoogquote:Op maandag 10 mei 2010 09:16 schreef BarrieButsers het volgende:
Goeiemorgen!
Poeh ik ben moe moe
We hebben een schizofreen in ons midden.
Hahaha dat is zwaarquote:Op maandag 10 mei 2010 09:30 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Merk weinig verschil in de kwaliteit van de dialoog
We zijn allebei even domquote:Op maandag 10 mei 2010 09:30 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Merk weinig verschil in de kwaliteit van de dialoog
Ja, school school en nog een school. En fok.quote:
Ik ben daar heel slecht in, op de DS iig. Ik ben meer van Dragonball Z Budokai Tenkaichi 2 op de Wiiquote:Op maandag 10 mei 2010 11:54 schreef FedExpress het volgende:
ik ga dadelijk mn neefje helpen met mario kart wii![]()
Hij had al heel veel poppetjes, maar kwam niet verder in de 150cc
een man die slecht is in auto rijdenquote:Op maandag 10 mei 2010 11:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben daar heel slecht in, op de DS iig. Ik ben meer van Dragonball Z Budokai Tenkaichi 2 op de Wii
quote:Op maandag 10 mei 2010 12:10 schreef FedExpress het volgende:
[..]
een man die slecht is in auto rijden
Ik kan heul goed autorijdenquote:Op maandag 10 mei 2010 12:10 schreef FedExpress het volgende:
[..]
een man die slecht is in auto rijden
DBZ is fictie, auto rijden nietquote:Op maandag 10 mei 2010 12:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik kan heul goed autorijdenAlleen geen mariokart en andere racegames. Dat ik goed ben in DBZ wil toch niet zeggen dat ik ook een mooie kamehameha kan produceren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
Pics or it didn't happen.quote:Op maandag 10 mei 2010 12:39 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik gooi altijd blauwe schildpadden uit m'n auto, maar het helpt niet tegen de file
Weet je hoe gevaarlijk het is om zowel schildpadden uit je auto te mikken EN foto's te maken?quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 12:53 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Weet je hoe gevaarlijk het is om zowel schildpadden uit je auto te mikken EN foto's te maken?
Benniegek!
quote:Op maandag 10 mei 2010 12:17 schreef FedExpress het volgende:
[..]
DBZ is fictie, auto rijden niet
Dragonball Z is geen fictieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Sorry dat ik degene ben die het je moet vertellen, maar DBZ is werkelijk waar fictiequote:
Geloof je het zelfquote:Op maandag 10 mei 2010 16:37 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Sorry dat ik degene ben die het je moet vertellen, maar DBZ is werkelijk waar fictie
Dat is een paar topics geleden al besprokenquote:Op maandag 10 mei 2010 16:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Geloof je het zelfstraks ga je me nog vertellen dat Sinterklaas niet bestaat.
Wist ik nietquote:Op maandag 10 mei 2010 16:49 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Dat is een paar topics geleden al besproken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |