quote:
Over smaak valt niet te twisten hoor.quote:
Nee, dat is een matige gegoogelde afbeelding die al veel te vaak is langsgekomen op het wereldwijde web en allang niet grappig meer is. Bovendien heeft het geen kort pittig kapsel. Iedereen weet dat Gewoon Ria de winnares van deze reeks is.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:03 schreef Federer-fan het volgende:
Dit is denk ik wel de mooiste tot nu toe:
[ [url=[ afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
TVPquote:Op zondag 9 mei 2010 16:03 schreef Rectum het volgende:
Wat moet die vogel blij zijn dat ie van die kapjes over z'n ogen heeft.
quote:Op zondag 9 mei 2010 16:09 schreef Bellatrix het volgende:
Deel 3 alweer!Ik zou er bijna lesbisch van worden al die lekkere mokkeltjes.
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn god. Zijn die naar de aarde gestuurd opdat niemand meer seks wil hebben ofsow.quote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 16:34 schreef Rectum het volgende:
Dit is een Hyves vol toppertjes:
http://grotematenbeurs.hyves.nl/leden/
quote:Reacties Lara (13)
maandag, 20:21
oei jij ben beauty meisje !!
M.arjo (288)
22 mrt, 20:54
Mooie foto!!!!!
quote:Op zondag 9 mei 2010 16:40 schreef Cafe-Noir het volgende:
Betrouwbaar, lief, aardig en een beetje gek;
img][ afbeelding ][/img]
Mannelijke versie in badpak;quote:
Ik help je welquote:Op zondag 9 mei 2010 16:51 schreef Annnet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik ook voor een pittig kapsel en een opvallend montuurtje ga.
Haha lekker gek!quote:
Waarom staan die vrouwen altijd zo lekker gek op foto's?quote:
omdat ze in de overgang zitten en kek willen zijn.quote:Op zondag 9 mei 2010 17:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom staan die vrouwen altijd zo lekker gek op foto's?
Zo iemand ze ik ervoor aan om te zeggen dat je haar niet in een hokje kunt stoppen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 17:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zo iemand ze ik ervoor aan om te zeggen dat je haar niet in een hokje kunt stoppen.
Hahaha, mochten ze willen, in het bezemhok dan....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kenne mer nit, bruche mer nit, fott domet!"
Een vrouw met klasse, dat zie je zo.quote:
quote:
Wat is dat nou weer voor iets.quote:
Ja lekker spontaan, koekjes bakken met de kids, lekker ravotten, dollen, leuk.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor iets.Lijkt wel een aap uit de dierentuin.
Die vrolijkheid ook altijd, het komt zo dom over.
Dat lekker gek doen… volgens mij betekent dat voor hen dan ook dat je jezelf bent enz.. Want mensen die serieus zijn (oftewel, die zich niet willen gedragen als een randdebiel), dat is maar niks. Lekker gek doen, is dus het devies.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:34 schreef Cafe-Noir het volgende:
[..]
Ja lekker spontaan, koekjes bakken met de kids, lekker ravotten, dollen, leuk.
Ik weet ook niet wat hun bezielt om die foto's op het web te pleuren.
Wel leuk voor ons...
Ik zou haar wel doen. Heb je haar hyves misschien?quote:
Wat zit er op haar linkerknie?quote:Op zondag 9 mei 2010 23:03 schreef Jason__ het volgende:
[..]
Ik zou haar wel doen. Heb je haar hyves misschien?
Idd. Ze hebben allemaal een ontzettend dikke kop en dan toch nog een kort kapsel nemen.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:23 schreef Desunoto het volgende:
Waarom nemen ze ook allemaal van die kapsels die totaal niet bij hun hoofden passen?
quote:Op maandag 10 mei 2010 01:20 schreef sig000 het volgende:
Het is net alsof ik op zaterdagmiddag door de AH XL loop dit topic.
quote:Op maandag 10 mei 2010 02:22 schreef Bellatrix het volgende:
Al die vier schone vrouwen hierboven zijn echt van die kunstzinnige types.![]()
![]()
Viezigheid van de grond waarop ze net op dr knieen zat en keihard van achteren is genomenquote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 01:32 schreef Cafe-Noir het volgende:
Die krullebollen zijn ook echte gekke lieverds.
[ [url=
quote:Op maandag 10 mei 2010 02:22 schreef Bellatrix het volgende:
Al die vier schone vrouwen hierboven zijn echt van die kunstzinnige types.![]()
![]()
Helaas geen fotoquote:persoonlijke omschrijving:
Ik vind het leven een kadootje maar geen grapje. Ik wil alles uit het leven halen en genieten.Ben lekker gek maar heb ook diepgang nodig. Alweer een tijdje alleen en happy single... Toch wel weer nieuwsgierig naar alle vrijgezelle prinsen van nederland.X
http://datemenow.nl/profile.php?ID=9860
1 2 | [/img] |
Nou gewoon zo:quote:Op maandag 10 mei 2010 14:46 schreef Cafe-Noir het volgende:
Ik ben "nieuw" hier. Ken de ins en outs nog niet.
Voor mij totnogtoe de enige mogelijkheid om de foto's hier te plaatsen.
1 |
1 |
Boohhhhhquote:Op maandag 10 mei 2010 14:59 schreef lurf_doctor het volgende:
[ afbeelding ]
Dat dit gekke ding nog niet voorbij is gekomen
Ik vind deze helemaal niet lekker gekquote:Op maandag 10 mei 2010 14:57 schreef Frummpie het volgende:
Lekker gek! Lieve Gerda houdt wel van een wandeling.
[ afbeelding ]
Ik heb je een pm gestuurd met meer uitleg over SML. Klik op het gouden envelopje om het te lezenquote:Op maandag 10 mei 2010 14:53 schreef Cafe-Noir het volgende:
Weer wat geleerd vandaag. Bedankt!
Misschien moet er een topic komen om dit soort dingen voor nieuwelingen uit te proberen, zodat je geen topics verstoord.
Welnee man, de echte gekke vrouw gaat met de trein op weg naar d'r gekke vriendinnen, want grotere kans op een leuke gekke ontmoeting.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:16 schreef TouchIt het volgende:
Ik gok dat 70% een ford ka heeft, en 20% zo'n soort auto. 10% is te dom voor een auto. Heel erg jammer.
Beter dan de gemiddelde horrorfilm op tv.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:27 schreef LittleTortillaBoy het volgende:
Gadverdamme wat is dit voor een horror topique ?
Ik moest lachen.quote:Op maandag 10 mei 2010 14:42 schreef Cafe-Noir het volgende:
Ik ben met Nel en Karina naar de huishoudbeurs geweest. Gezellig. Een broodje kroket kost 3,20 ¤. Dat is toch niet normaal. Dus daarom hebben we maar veel koopjes meegenomen.
[ [url=
We zijn toch niet gèk!
Aldus,
Nel;
[ [url=
Karina:
[ [url=
Corrie;
[ [url=
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
¤17,50quote:Op maandag 10 mei 2010 15:59 schreef zwansie het volgende:
Uit deeltje 2:
[ afbeelding ]
Dit is trouwens niet "Medium Anita" maar "Extra Large Anita"....
Je commentaarquote:Op maandag 10 mei 2010 15:59 schreef zwansie het volgende:
Uit deeltje 2:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 mei 2010 16:15 schreef Frummpie het volgende:
Betrouwbaar, lief, aardig, gek en sexy!
[ afbeelding ]
Zij noemt zichzelf 'gewoon Anita', want paranormaal is eigenlijk heel normaal. Lekker gek mens is hetquote:Op maandag 10 mei 2010 15:59 schreef zwansie het volgende:
Uit deeltje 2:
[ afbeelding ]
En daarna een flesje rose drinken en dan vervolgens opquote:Op maandag 10 mei 2010 16:21 schreef Cafe-Noir het volgende:
Uitwaaien op het strand, wijntje voor een knapperend haardvuur, lange gesprekken, sauna;
[ afbeelding ]
Wie trekt er nou vrijwillig een fatsuit aan?quote:Op maandag 10 mei 2010 16:32 schreef Frummpie het volgende:
Ik ken hier gewoon niets bij verzinnen..![]()
[ afbeelding ]
Gevonden:quote:
Ik ken iemand die dat doet met ongeveer dezelfde rede en leeftijd als die gekkerds op de fotoquote:Op maandag 10 mei 2010 16:54 schreef Cafe-Noir het volgende:
Nu de kinderen groot zijn, neem ik het er lekker van.
Ik heb altijd voor iedereen klaar moeten staan, ja niet dan?
En Henk de hele dag thuis, daar wordt je ook gek van.
Is zaaalig om op zo'n trommeltje bezig te zijn, doet echt goed, ik kan het jullie zeker allemaal aanraden;
[ afbeelding ]
Hhaahaha, datingburootje beginnen?quote:Op maandag 10 mei 2010 17:45 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Gevonden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, wat een lekker gek ideetje van je zegquote:
Brrrr, vervelend dat soort types in de sauna..quote:Op maandag 10 mei 2010 16:21 schreef Cafe-Noir het volgende:
Uitwaaien op het strand, wijntje voor een knapperend haardvuur, lange gesprekken, sauna;
[ afbeelding ]
Meiden?! Is die met die paarse sjaal geen jongen danquote:Op maandag 10 mei 2010 18:15 schreef Samson het volgende:
wat zijn we toch een lekker gek stel meiden..
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 mei 2010 18:30 schreef Rectum het volgende:
Deze mag achter een spoiler:Zwarte band pijpen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kenne mer nit, bruche mer nit, fott domet!"
Deze mag achter een spoiler:Ik denk dat ze het begin van deze leuke tip heeft gevolgd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
Deze mag achter een spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Geld moet rollen ,maar wel mijn kant op.
Ik lees natuurlijk ook bij andere bloggers. Nu schreef Be)SpaarChick Haar lijstje waar ze trots op was. Dat vond ik erg leuk om te lezen. Ik las onderandere, blij dat ik geen schuld heb. En ja ik vind dat ze daar ook erg blij om mag wezen.
Zelf heb ik in mijn vorige huwelijk in de schulden gezeten en weet als geen ander dat dat geen pretje is. Leven van salaris naar salaris, kopen op de pof zoals zij het zo mooi verwoorde. En alle ruzie en stres die het met zich mee bracht. Want mijn toenmalige echtgenoot had een heel andere mening. Zijn motto was "Geld moet Rollen" Daar was ik het wel mee eens maar wel mijn kant op.
Op een dag dacht ik zo wil ik niet langer leven, heb besloten om een einde aan mijn huwelijk te breien en het roer helemaal om te gooien.
Het is al zeventien jaar geleden, maar ik heb er wel heel veel van geleerd. Ook hoe het niet moet.
Zo heb ik ook mijn lijstje samen gesteld.
1 Dus waak ik er voor om nooit meer in zo'n situatie terecht te komen.
2 Dus ik koop niet op de pof meer
3 Sta niet meer donder rood
4 Ook niet pimpel paars
5 Ik let wel op de kleintjes
6 Ben zuinig
7 Maar niet gierig
8 Ik waai niet met alle mode winden mee
9 Ik kan goed zien als bij een ander het gras groener is
10 En leef nu gelukkiger
Ik had het gelezen. Meteen maar een reactie geplaatst. Maar omdat een of andere fokker haar voor stinkhoer heeft uitgescholden moet je wachten totdat ze het bericht goedkeurt.quote:
Ik word langzamerhand toch een beetje fan van Ria, ze komt iig niet zo superdom overquote:Op maandag 10 mei 2010 19:08 schreef Rectum het volgende:
[..]
Ik had het gelezen. Meteen maar een reactie geplaatst. Maar omdat een of andere fokker haar voor stinkhoer heeft uitgescholden moet je wachten totdat ze het bericht goedkeurt.
-Leest roddelbladenquote:Op maandag 10 mei 2010 18:54 schreef Rectum het volgende:
Profielschets van de gemiddelde "lekker gekke" vrouw:
-Ze is dik;
-Ze heeft een kort en pittig kapsel;
-Ze gebruikt teveel en te felle make-up;
-Ze kijkt SBS6;
-Ze luistert naar Frans Bauer;
-Ze gelooft in mediums;
-Ze gaat naar de Huishoudbeurs;
-Ze heeft een naam die op een Y of een A eindigt;
-Ze sturen elkaar van die krabbelplaatjes;
-En ze zet met Paint dieren in haar foto's.
Voldoe je aan 6 van de bovenstaande criteria dan heb ik slecht nieuws voor je...
quote:Op maandag 10 mei 2010 19:17 schreef Angst het volgende:
In het begin vond ik het wel lastig bij de creative workshop. Ik vond het toch lastig om los te laten die creatieve stroom te voelen. Ik luisterde goed naar de aanwijzingen van de workshop gever en ik kwam later wat meer los. Het was echt een lekker kek dagje.
[ afbeelding ]
Ik heb een workshop gestart waar mensen dichter bij zichzelf komen in touch met hun gevoel zeg maar. Ik sta hier links op de foto
[ afbeelding ]
Na de cursus dans samen met mijn man Jan is onze relatie stukken verbeterd. We leerde danspassen maar door al het hernieuwde lichamelijk contact en de spanning van het dansen kwam onze relatie op seksueel gebied ook weer helemaal los. Lekker gek!
[ afbeelding ]
Mijn zoon heeft altijd wat moeite met aansluiting te vinden. Dus ik heb ons opgegeven voor een danscursus. Misschien ontmoet hij zo nog wat vrouwen maar het is in elk geval lekker gezellig met z'n twee. Lekker gek doen!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 mei 2010 15:59 schreef zwansie het volgende:
Uit deeltje 2:
[ afbeelding ]
Ik moest lachen om de titelquote:Op maandag 10 mei 2010 18:46 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het begin van deze leuke tip heeft gevolgd:
Ah wat leuk, een kapsalon waar je maar 1 standaard kapsel krijgt, leuk vlot kortquote:Op maandag 10 mei 2010 20:00 schreef Tabloid het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kapsalon Martine
Ja, ik begrijp het ook niet dat deze vrouwen er alles aan doen om per se niet aantrekkelijk te zijnquote:
Moest ik ook al aan denkenquote:Op maandag 10 mei 2010 18:27 schreef afcajos het volgende:
Het is wachten totdat iemand zijn moeder hier tegenkomt
Ik heb niet alles gevolgd, geef me een linkje naar die Ria a.j.b.quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 20:00 schreef Tabloid het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kapsalon Martine
quote:Op maandag 10 mei 2010 20:37 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik heb niet alles gevolgd, geef me een linkje naar die Ria a.j.b.!
Nee!quote:Op maandag 10 mei 2010 20:48 schreef Rectum het volgende:
[..]
http://gewoonria.blogspot.com/
Ze leest mee. Ze heeft haar foto's van Flickr gehaald.
Hier moest ik echt zooo hard om lachen!quote:[b]
[ afbeelding ]
Mijn zoon heeft altijd wat moeite met aansluiting te vinden. Dus ik heb ons opgegeven voor een danscursus. Misschien ontmoet hij zo nog wat vrouwen maar het is in elk geval lekker gezellig met z'n twee. Lekker gek doen!
Nee nee, dit is puur natuur.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:08 schreef CindyScheur het volgende:
[..]
a nee zeg dat dit een bewrkte foto is. Jezus
Dat blonde meisje.quote:
Heb je al geklaagd?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:20 schreef IkBenOzan het volgende:
Fotoboek van gekkepatty
nou ik ben dus patricia
ik noem mezelf gekke patty omdat :"mensen mij altijd patty noemen en omdat ik meestal wel in een gekke bui ben"
ik hoop dat jullie nog veel plezier beleven op het fok forum
bye bye -xxx-
![]()
quote:In mijn foto-archief kwam ik deze foto tegen, waar jullie allemaal op staan. Lekker gek, zoals het hoort!
quote:Pittig, brutaal en aanbiddelijk artistiek kapsel met moderne neo-etnische elementen die zelfs lijken te schitteren in het donker. Verschillende lengtes in de donzige lagen, bij de zijkanten en in de nek creëren beweging en dynamische energie die ondersteund wordt door de krachtige kleuren. Diep koper kreeg highlights in een lichtere goudkoperen tint, wat zorgt voor een schitterende dimensie en glans.
Ooh ben jij ook zo gek op die smaakjes, zo leuk!!!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 07:49 schreef Bellatrix het volgende:
Heerlijk zo op de vroege ochtend, met een kopje Minty Morocco thee in plaats van Rooibos, lekker anders, lekker gek.
SBS: WIJ zijn op zoek naar de nieuwe SOEBERLIEHOEPEL!quote:
quote:
Speciaal voor jou:quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:08 schreef PabloLopez het volgende:
Holy fuck wat loopt er toch mooi spul rond in NL! *hips*
quote:
volgens mij heb ik de eerste bekende gespotquote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:19 schreef Samson het volgende:
[..]
volgens mij heb ik de eerste bekende gespot
Zo erg ken ik ze gelukkig ook weer nietquote:
Dat is gewoon bijna zo'n mooiboy kapsel.quote:
Wat een beschrijving voor een suf pittig kapselquote:Pittig, brutaal en aanbiddelijk artistiek kapsel met moderne neo-etnische elementen die zelfs lijken te schitteren in het donker. Verschillende lengtes in de donzige lagen, bij de zijkanten en in de nek creëren beweging en dynamische energie die ondersteund wordt door de krachtige kleuren. Diep koper kreeg highlights in een lichtere goudkoperen tint, wat zorgt voor een schitterende dimensie en glans.
Kijk haar eens d'r Marlies-Dekkers BH showen! Bohhhhquote:
Ik heb het ook niet verzonnenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:27 schreef afcajos het volgende:
[..]
Wat een beschrijving voor een suf pittig kapsel
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:33 schreef Cafe-Noir het volgende:
Ellie, gezellige verkoopmedewerkster, kan voor iedereen een passend montuur adviseren, trendy, klassiek of gewoon lekker gek. Naast de verkoop is Ellie actief in het op beneden alle peil houden van de voorraad.
[ afbeelding ]
HET ZOU VERBODEN MOETEN WORDEN !!!
Jij bent hier echt goed in.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:33 schreef Cafe-Noir het volgende:
Ellie, gezellige verkoopmedewerkster, kan voor iedereen een passend montuur adviseren, trendy, klassiek of gewoon lekker gek. Naast de verkoop is Ellie actief in het op peil houden van de voorraad.
[ afbeelding ]
HET ZOU VERBODEN MOETEN WORDEN !!!
GADVERREDAMME!quote:
Ik moet Annie gelijk geven in het feit dat ze 'make over' heel letterlijk genomen heeft. Ze was een vrouw(?) nu is ze androgyn.quote:Annie De Laender heeft het begrip make over heel letterlijk genomen. De 55-jarige huisvrouw toonde zich een alerte verkoopster van zichzelf, en ging met succes nog bij andere handelszaken aankloppen om haar make over compleet te maken
Zal wel weer een medische test geweest zijn, ik heb ook een keer een week lang vrijwillig in het ziekenhuis gelegen!quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:51 schreef patatmetfriet het volgende:
Waarom zou iemand zich moedwillig door een bij laten steken?
Oh myquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:36 schreef Tabloid het volgende:
Welkom op mijn web log. Ik ben Joke Niestadt
En vergeet Anita niet.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:02 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Oh my![]()
Als zij ooit op haar naam zoekt, komt ze in dit topic terecht.
'Joke' is ook echt zo'n naam voor een lekkere gekke vrouw. Net als Ria, Dinie, Corrie, Elly...
Geweldig radiostation.quote:
quote:Mijn naam is Hendrik de Doffer, 5 Juli 1971 ben ik geboren in Arnhem. Ik ben opgegroeid op het grote woonwagenkamp aan de Orgeldraaierstraat hier in Arnhem![]()
![]()
. ...
Gewoon een naam intikken op google. Huishoudhyves, carnavalsites noem maar op..quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:14 schreef marie-jo het volgende:
wat een te gek kek topic! waar vinden jullie die foto's lol
dolletjes, ga ik ook is moete doen ma eerst al die topics uitspitten en gierenquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:16 schreef Frummpie het volgende:
[..]
Gewoon een naam intikken op google. Huishoudhyves, carnavalsites noem maar op..
mutanten!quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:00 schreef Samson het volgende:
Aaaaaargh, het wordt steeds erger hierWat doen die vrouwen zichzelf aan? Het lijkt wel een speciaal ras of zo
Kan beter een andere hobby gaan kiezen, dit is om te janken zo slechtquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:52 schreef Cafe-Noir het volgende:
Het lijkt wel het spookhuis hier.
Can't sleep, too scared, clowns will eat me....
Ik ben Evelien, autodidactisch kunstenaresse, ik heb diverse particuliere opleidingen (reiki, koken met cliniclowns) met groot succes afgerond.
Het liefst schilder ik onderwerpen uit mijn naaste omgeving.
Mijn lekker gekke spontane vriendinnen zijn mijn inspiratiebron
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:59 schreef Aylin het volgende:
Ik hou van dit topic!!!!En een poot van rakker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Children of the night. What music they make.
Die onderste is Beatrix maar volgens mij heeft ze er nooit zo uitgezien hoor. Ik denk dat het gewoon gefotoshopt is.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:45 schreef DeHovenier het volgende:
Zijn vrouw heeft zichzelf al op z'n trouwdag een kort, vlot, pittig kapsel aangemeten, ik heb met hem te doen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker gek!
[
Beatrix doet ook lekker anders!
[ afbeelding ]
Nee, meen je dat nu echt, ik dacht dat het echt zo wasquote:Op donderdag 13 mei 2010 10:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Die onderste is Beatrix maar volgens mij heeft ze er nooit zo uitgezien hoor. Ik denk dat het gewoon gefotoshopt is.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:28 schreef Samson het volgende:
[..]
Nee, meen je dat nu echt, ik dacht dat het echt zo was
HET TWEEKOPPIG MONSTER! REN VOOR JE LEVEN!quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:22 schreef HerrHenk het volgende:
Jolanda heeft paint ondekt
[ afbeelding ]
Hee gekkie, die met die krullen is volgens mij een jongen hoor. Wat een mallerd ben je ook hequote:Op donderdag 13 mei 2010 11:52 schreef Johan25m het volgende:
Laura houdt van Monique Smit en linedancing
Heb zelf ook met verbazing gekeken. http://dribske.hyves.nl/quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:41 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Hee gekkie, die met die krullen is volgens mij een jongen hoor. Wat een mallerd ben je ook he.
God-alle-jezus.quote:
Die zus van Jan Smit zeg… wat heeft die een nepuitstraling.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:41 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Hee gekkie, die met die krullen is volgens mij een jongen hoor. Wat een mallerd ben je ook he.
quote:donderdag 13 mei 2010
Met mijn kop op foknieuws
Een jaar gelden of zo had ik een filmpje op van mij zelf op hyves gezet. En wat schertst mijn verbazing? Krijg ik van de week een berichtje van foknieuws dat mijn filmpje bij hun ook staat. Ik zelf had nog nooit van foxnieuws gehoord. Nu vind ik het niet zo erg dat dat filmpje daar staat, maar hoe komt hij daar?
O, ja nu krijg ik ook steeds mail van hen omdat er mensen zijn die op mijn filmpje gereageerd hebben. Rare mensen dat wel,ze schrijven de gekste dingen.Maar daar kan ik hard om lachen. Ik denk dan wel eens wat heeft onze lieve heer rare kostgangers.
Ja het fenomeen internet is voor mij nog acadabra. Er is dus iemand die mijn filmpje schijnbaar zo leuk vond dat hij het moest kopieren of zo. Ik heb geen idee hoe dat werkt.
Stuurt Fok! dan berichten rond als er filmpjes van mensen op de site staan. Lijkt me toch erg vreemd, hoe komt ze daar bijquote:
Dit moet toch wel de ergste van allemaal zijnquote:
Nee, het is echt een stuk.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:05 schreef Samson het volgende:
[..]
Dit moet toch wel de ergste van allemaal zijnIk snap zo iemand niet, wil ze dan geen lekkere vrouw zijn? Val gewoon tig kilo af, laat je haar groeien, koop een leuke outfit en je bent al een heel eind zou ik zeggen, een lelijk gezicht heeft ze niet.
Nu dus niet, maar ik zie wel mogelijkheden, zeker nog nooit make over programma's gezienquote:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:59 schreef Samson het volgende:
[..]
Nu dus niet, maar ik zie wel mogelijkheden, zeker nog nooit make over programma's gezien
Deel 4 staat al klaar.quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:36 schreef straatmadelief het volgende:
ik blijf dubbel liggen van dit topic
volgens mij moet je dan overal [img] voor en [/img] achter plakken, maar zeker weten doe ik het niet.quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Deel 4 staat al klaar.![]()
Kan iemand me trouwens vertellen hoe ik foto's uit eerdere posts in de OP kan plakken zodat ze zichtbaar worden als foto's en niet als links?
Dus [img]URL[/img] of moet er nog ergens "afbeelding" tussen?quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:01 schreef Samson het volgende:
[..]
volgens mij moet je dan overal [ [url= voor en ]afbeelding[/url] ] achter plakken, maar zeker weten doe ik het niet.
Wie? Wie?quote:Sorry Ria,
Ik heb de foto's op FOK! neergezet. Ik zal de foto's zo spoedig mogelijk verwijderen.
Met vriendelijke groet,
Rectum
Moet je je voorstellen dat een man tegen haar zegt "Je bent de mooiste van de wereld."quote:
Denk niet dat iemand dat sowieso ooit heeft kunnen zeggen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen dat een man tegen haar zegt "Je bent de mooiste van de wereld."
Ja, zonder er zo bij te kijken dus:
Je bedoelt tegen haar?quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:16 schreef Rectum het volgende:
[..]
Denk niet dat iemand dat sowieso ooit heeft kunnen zeggen.
quote:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dus [ [url=URL]afbeelding[/url] ] of moet er nog ergens "afbeelding" tussen?
Ik neem aan dat dat "kerels" moet zijn.quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:21 schreef sciter het volgende:
Anita werkt bij de bodyshop. Ze vind al die biologische natuurlijke producten helemaal té kek! Ze houd van experimenteren met biologische makeup en haarkleuren. Daarnaast doet ze nog een trommelcursus op zo'n leuke afrikaanse bongo! Ze schopt altijd veel leuke gekte met haar rekels van kinderen!
[ afbeelding ]
Wat dan? Ik typte [img] maar er staat [url]quote:
Je bent hier sinds 2006... moet ik nog meer zeggen?quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat dan? Ik typte [img] maar er staat [url]
Ik snap het gewoon niet.quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:24 schreef Rectum het volgende:
[..]
Je bent hier sinds 2006... moet ik nog meer zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |