quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:28 schreef Samson het volgende:
[..]
Nee, meen je dat nu echt, ik dacht dat het echt zo was
HET TWEEKOPPIG MONSTER! REN VOOR JE LEVEN!quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:22 schreef HerrHenk het volgende:
Jolanda heeft paint ondekt
[ afbeelding ]
Hee gekkie, die met die krullen is volgens mij een jongen hoor. Wat een mallerd ben je ook hequote:Op donderdag 13 mei 2010 11:52 schreef Johan25m het volgende:
Laura houdt van Monique Smit en linedancing
Heb zelf ook met verbazing gekeken. http://dribske.hyves.nl/quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:41 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Hee gekkie, die met die krullen is volgens mij een jongen hoor. Wat een mallerd ben je ook he.
God-alle-jezus.quote:
Die zus van Jan Smit zeg… wat heeft die een nepuitstraling.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:41 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Hee gekkie, die met die krullen is volgens mij een jongen hoor. Wat een mallerd ben je ook he.
quote:donderdag 13 mei 2010
Met mijn kop op foknieuws
Een jaar gelden of zo had ik een filmpje op van mij zelf op hyves gezet. En wat schertst mijn verbazing? Krijg ik van de week een berichtje van foknieuws dat mijn filmpje bij hun ook staat. Ik zelf had nog nooit van foxnieuws gehoord. Nu vind ik het niet zo erg dat dat filmpje daar staat, maar hoe komt hij daar?
O, ja nu krijg ik ook steeds mail van hen omdat er mensen zijn die op mijn filmpje gereageerd hebben. Rare mensen dat wel,ze schrijven de gekste dingen.Maar daar kan ik hard om lachen. Ik denk dan wel eens wat heeft onze lieve heer rare kostgangers.
Ja het fenomeen internet is voor mij nog acadabra. Er is dus iemand die mijn filmpje schijnbaar zo leuk vond dat hij het moest kopieren of zo. Ik heb geen idee hoe dat werkt.
Stuurt Fok! dan berichten rond als er filmpjes van mensen op de site staan. Lijkt me toch erg vreemd, hoe komt ze daar bijquote:
Dit moet toch wel de ergste van allemaal zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |