Kijk haar eens d'r Marlies-Dekkers BH showen! Bohhhhquote:
Ik heb het ook niet verzonnenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:27 schreef afcajos het volgende:
[..]
Wat een beschrijving voor een suf pittig kapsel

quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:33 schreef Cafe-Noir het volgende:
Ellie, gezellige verkoopmedewerkster, kan voor iedereen een passend montuur adviseren, trendy, klassiek of gewoon lekker gek. Naast de verkoop is Ellie actief in het op beneden alle peil houden van de voorraad.
[ afbeelding ]
HET ZOU VERBODEN MOETEN WORDEN !!!

Jij bent hier echt goed in.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:33 schreef Cafe-Noir het volgende:
Ellie, gezellige verkoopmedewerkster, kan voor iedereen een passend montuur adviseren, trendy, klassiek of gewoon lekker gek. Naast de verkoop is Ellie actief in het op peil houden van de voorraad.
[ afbeelding ]
HET ZOU VERBODEN MOETEN WORDEN !!!

GADVERREDAMME!quote:

Ik moet Annie gelijk geven in het feit dat ze 'make over' heel letterlijk genomen heeft. Ze was een vrouw(?) nu is ze androgyn.quote:Annie De Laender heeft het begrip make over heel letterlijk genomen. De 55-jarige huisvrouw toonde zich een alerte verkoopster van zichzelf, en ging met succes nog bij andere handelszaken aankloppen om haar make over compleet te maken

Zal wel weer een medische test geweest zijn, ik heb ook een keer een week lang vrijwillig in het ziekenhuis gelegen!quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:51 schreef patatmetfriet het volgende:
Waarom zou iemand zich moedwillig door een bij laten steken?

Oh myquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:36 schreef Tabloid het volgende:
Welkom op mijn web log. Ik ben Joke Niestadt

En vergeet Anita niet.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:02 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Oh my![]()
Als zij ooit op haar naam zoekt, komt ze in dit topic terecht.
'Joke' is ook echt zo'n naam voor een lekkere gekke vrouw. Net als Ria, Dinie, Corrie, Elly...

Geweldig radiostation.quote:
quote:Mijn naam is Hendrik de Doffer, 5 Juli 1971 ben ik geboren in Arnhem. Ik ben opgegroeid op het grote woonwagenkamp aan de Orgeldraaierstraat hier in Arnhem![]()
![]()
. ...

Gewoon een naam intikken op google. Huishoudhyves, carnavalsites noem maar op..quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:14 schreef marie-jo het volgende:
wat een te gek kek topic! waar vinden jullie die foto's lol

dolletjes, ga ik ook is moete doen ma eerst al die topics uitspitten en gierenquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:16 schreef Frummpie het volgende:
[..]
Gewoon een naam intikken op google. Huishoudhyves, carnavalsites noem maar op..

mutanten!quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:00 schreef Samson het volgende:
Aaaaaargh, het wordt steeds erger hierWat doen die vrouwen zichzelf aan? Het lijkt wel een speciaal ras of zo

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Kan beter een andere hobby gaan kiezen, dit is om te janken zo slechtquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:52 schreef Cafe-Noir het volgende:
Het lijkt wel het spookhuis hier.
Can't sleep, too scared, clowns will eat me....
Ik ben Evelien, autodidactisch kunstenaresse, ik heb diverse particuliere opleidingen (reiki, koken met cliniclowns) met groot succes afgerond.
Het liefst schilder ik onderwerpen uit mijn naaste omgeving.
Mijn lekker gekke spontane vriendinnen zijn mijn inspiratiebron
[ afbeelding ]

quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:59 schreef Aylin het volgende:
Ik hou van dit topic!!!!En een poot van rakker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Children of the night. What music they make.

Die onderste is Beatrix maar volgens mij heeft ze er nooit zo uitgezien hoor. Ik denk dat het gewoon gefotoshopt is.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:45 schreef DeHovenier het volgende:
Zijn vrouw heeft zichzelf al op z'n trouwdag een kort, vlot, pittig kapsel aangemeten, ik heb met hem te doen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker gek!
[
Beatrix doet ook lekker anders!
[ afbeelding ]

Nee, meen je dat nu echt, ik dacht dat het echt zo wasquote:Op donderdag 13 mei 2010 10:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Die onderste is Beatrix maar volgens mij heeft ze er nooit zo uitgezien hoor. Ik denk dat het gewoon gefotoshopt is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |