Kijk haar eens d'r Marlies-Dekkers BH showen! Bohhhhquote:
Ik heb het ook niet verzonnenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:27 schreef afcajos het volgende:
[..]
Wat een beschrijving voor een suf pittig kapsel
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:33 schreef Cafe-Noir het volgende:
Ellie, gezellige verkoopmedewerkster, kan voor iedereen een passend montuur adviseren, trendy, klassiek of gewoon lekker gek. Naast de verkoop is Ellie actief in het op beneden alle peil houden van de voorraad.
[ afbeelding ]
HET ZOU VERBODEN MOETEN WORDEN !!!
Jij bent hier echt goed in.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:33 schreef Cafe-Noir het volgende:
Ellie, gezellige verkoopmedewerkster, kan voor iedereen een passend montuur adviseren, trendy, klassiek of gewoon lekker gek. Naast de verkoop is Ellie actief in het op peil houden van de voorraad.
[ afbeelding ]
HET ZOU VERBODEN MOETEN WORDEN !!!
GADVERREDAMME!quote:
Ik moet Annie gelijk geven in het feit dat ze 'make over' heel letterlijk genomen heeft. Ze was een vrouw(?) nu is ze androgyn.quote:Annie De Laender heeft het begrip make over heel letterlijk genomen. De 55-jarige huisvrouw toonde zich een alerte verkoopster van zichzelf, en ging met succes nog bij andere handelszaken aankloppen om haar make over compleet te maken
Zal wel weer een medische test geweest zijn, ik heb ook een keer een week lang vrijwillig in het ziekenhuis gelegen!quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:51 schreef patatmetfriet het volgende:
Waarom zou iemand zich moedwillig door een bij laten steken?
Oh myquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:36 schreef Tabloid het volgende:
Welkom op mijn web log. Ik ben Joke Niestadt
En vergeet Anita niet.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:02 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Oh my![]()
Als zij ooit op haar naam zoekt, komt ze in dit topic terecht.
'Joke' is ook echt zo'n naam voor een lekkere gekke vrouw. Net als Ria, Dinie, Corrie, Elly...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |