quote:Op maandag 10 mei 2010 02:22 schreef Bellatrix het volgende:
Al die vier schone vrouwen hierboven zijn echt van die kunstzinnige types.![]()
![]()
Helaas geen fotoquote:persoonlijke omschrijving:
Ik vind het leven een kadootje maar geen grapje. Ik wil alles uit het leven halen en genieten.Ben lekker gek maar heb ook diepgang nodig. Alweer een tijdje alleen en happy single... Toch wel weer nieuwsgierig naar alle vrijgezelle prinsen van nederland.X
http://datemenow.nl/profile.php?ID=9860
| 1 2 | [/img] |
Nou gewoon zo:quote:Op maandag 10 mei 2010 14:46 schreef Cafe-Noir het volgende:
Ik ben "nieuw" hier. Ken de ins en outs nog niet.
Voor mij totnogtoe de enige mogelijkheid om de foto's hier te plaatsen.
| 1 |
| 1 |
Boohhhhhquote:Op maandag 10 mei 2010 14:59 schreef lurf_doctor het volgende:
[ afbeelding ]
Dat dit gekke ding nog niet voorbij is gekomen
Ik vind deze helemaal niet lekker gekquote:Op maandag 10 mei 2010 14:57 schreef Frummpie het volgende:
Lekker gek! Lieve Gerda houdt wel van een wandeling.
[ afbeelding ]
Ik heb je een pm gestuurd met meer uitleg over SML. Klik op het gouden envelopje om het te lezenquote:Op maandag 10 mei 2010 14:53 schreef Cafe-Noir het volgende:
Weer wat geleerd vandaag. Bedankt!
Misschien moet er een topic komen om dit soort dingen voor nieuwelingen uit te proberen, zodat je geen topics verstoord.
Welnee man, de echte gekke vrouw gaat met de trein op weg naar d'r gekke vriendinnen, want grotere kans op een leuke gekke ontmoeting.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:16 schreef TouchIt het volgende:
Ik gok dat 70% een ford ka heeft, en 20% zo'n soort auto. 10% is te dom voor een auto. Heel erg jammer.
Beter dan de gemiddelde horrorfilm op tv.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:27 schreef LittleTortillaBoy het volgende:
Gadverdamme wat is dit voor een horror topique ?
Ik moest lachen.quote:Op maandag 10 mei 2010 14:42 schreef Cafe-Noir het volgende:
Ik ben met Nel en Karina naar de huishoudbeurs geweest. Gezellig. Een broodje kroket kost 3,20 ¤. Dat is toch niet normaal. Dus daarom hebben we maar veel koopjes meegenomen.
[ [url=
We zijn toch niet gèk!
Aldus,
Nel;
[ [url=
Karina:
[ [url=
Corrie;
[ [url=
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |