SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
¤17,50quote:Op maandag 10 mei 2010 15:59 schreef zwansie het volgende:
Uit deeltje 2:
[ afbeelding ]
Dit is trouwens niet "Medium Anita" maar "Extra Large Anita"....
Je commentaarquote:Op maandag 10 mei 2010 15:59 schreef zwansie het volgende:
Uit deeltje 2:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 mei 2010 16:15 schreef Frummpie het volgende:
Betrouwbaar, lief, aardig, gek en sexy!
[ afbeelding ]
Zij noemt zichzelf 'gewoon Anita', want paranormaal is eigenlijk heel normaal. Lekker gek mens is hetquote:Op maandag 10 mei 2010 15:59 schreef zwansie het volgende:
Uit deeltje 2:
[ afbeelding ]
En daarna een flesje rose drinken en dan vervolgens opquote:Op maandag 10 mei 2010 16:21 schreef Cafe-Noir het volgende:
Uitwaaien op het strand, wijntje voor een knapperend haardvuur, lange gesprekken, sauna;
[ afbeelding ]
Wie trekt er nou vrijwillig een fatsuit aan?quote:Op maandag 10 mei 2010 16:32 schreef Frummpie het volgende:
Ik ken hier gewoon niets bij verzinnen..![]()
[ afbeelding ]
Gevonden:quote:
Ik ken iemand die dat doet met ongeveer dezelfde rede en leeftijd als die gekkerds op de fotoquote:Op maandag 10 mei 2010 16:54 schreef Cafe-Noir het volgende:
Nu de kinderen groot zijn, neem ik het er lekker van.
Ik heb altijd voor iedereen klaar moeten staan, ja niet dan?
En Henk de hele dag thuis, daar wordt je ook gek van.
Is zaaalig om op zo'n trommeltje bezig te zijn, doet echt goed, ik kan het jullie zeker allemaal aanraden;
[ afbeelding ]
Hhaahaha, datingburootje beginnen?quote:Op maandag 10 mei 2010 17:45 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Gevonden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, wat een lekker gek ideetje van je zegquote:
Brrrr, vervelend dat soort types in de sauna..quote:Op maandag 10 mei 2010 16:21 schreef Cafe-Noir het volgende:
Uitwaaien op het strand, wijntje voor een knapperend haardvuur, lange gesprekken, sauna;
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |