quote:
Over smaak valt niet te twisten hoor.quote:
Nee, dat is een matige gegoogelde afbeelding die al veel te vaak is langsgekomen op het wereldwijde web en allang niet grappig meer is. Bovendien heeft het geen kort pittig kapsel. Iedereen weet dat Gewoon Ria de winnares van deze reeks is.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:03 schreef Federer-fan het volgende:
Dit is denk ik wel de mooiste tot nu toe:
[ [url=[ afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
TVPquote:Op zondag 9 mei 2010 16:03 schreef Rectum het volgende:
Wat moet die vogel blij zijn dat ie van die kapjes over z'n ogen heeft.
quote:Op zondag 9 mei 2010 16:09 schreef Bellatrix het volgende:
Deel 3 alweer!Ik zou er bijna lesbisch van worden al die lekkere mokkeltjes.
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn god. Zijn die naar de aarde gestuurd opdat niemand meer seks wil hebben ofsow.quote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 16:34 schreef Rectum het volgende:
Dit is een Hyves vol toppertjes:
http://grotematenbeurs.hyves.nl/leden/
quote:Reacties Lara (13)
maandag, 20:21
oei jij ben beauty meisje !!
M.arjo (288)
22 mrt, 20:54
Mooie foto!!!!!
quote:Op zondag 9 mei 2010 16:40 schreef Cafe-Noir het volgende:
Betrouwbaar, lief, aardig en een beetje gek;
img][ afbeelding ][/img]
Mannelijke versie in badpak;quote:
Ik help je welquote:Op zondag 9 mei 2010 16:51 schreef Annnet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik ook voor een pittig kapsel en een opvallend montuurtje ga.
Haha lekker gek!quote:
Waarom staan die vrouwen altijd zo lekker gek op foto's?quote:
omdat ze in de overgang zitten en kek willen zijn.quote:Op zondag 9 mei 2010 17:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom staan die vrouwen altijd zo lekker gek op foto's?
Zo iemand ze ik ervoor aan om te zeggen dat je haar niet in een hokje kunt stoppen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 17:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zo iemand ze ik ervoor aan om te zeggen dat je haar niet in een hokje kunt stoppen.
Hahaha, mochten ze willen, in het bezemhok dan....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kenne mer nit, bruche mer nit, fott domet!"
Een vrouw met klasse, dat zie je zo.quote:
quote:
Wat is dat nou weer voor iets.quote:
Ja lekker spontaan, koekjes bakken met de kids, lekker ravotten, dollen, leuk.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor iets.Lijkt wel een aap uit de dierentuin.
Die vrolijkheid ook altijd, het komt zo dom over.
Dat lekker gek doen… volgens mij betekent dat voor hen dan ook dat je jezelf bent enz.. Want mensen die serieus zijn (oftewel, die zich niet willen gedragen als een randdebiel), dat is maar niks. Lekker gek doen, is dus het devies.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:34 schreef Cafe-Noir het volgende:
[..]
Ja lekker spontaan, koekjes bakken met de kids, lekker ravotten, dollen, leuk.
Ik weet ook niet wat hun bezielt om die foto's op het web te pleuren.
Wel leuk voor ons...
Ik zou haar wel doen. Heb je haar hyves misschien?quote:
Wat zit er op haar linkerknie?quote:Op zondag 9 mei 2010 23:03 schreef Jason__ het volgende:
[..]
Ik zou haar wel doen. Heb je haar hyves misschien?
Idd. Ze hebben allemaal een ontzettend dikke kop en dan toch nog een kort kapsel nemen.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:23 schreef Desunoto het volgende:
Waarom nemen ze ook allemaal van die kapsels die totaal niet bij hun hoofden passen?
quote:Op maandag 10 mei 2010 01:20 schreef sig000 het volgende:
Het is net alsof ik op zaterdagmiddag door de AH XL loop dit topic.
quote:Op maandag 10 mei 2010 02:22 schreef Bellatrix het volgende:
Al die vier schone vrouwen hierboven zijn echt van die kunstzinnige types.![]()
![]()
Viezigheid van de grond waarop ze net op dr knieen zat en keihard van achteren is genomenquote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 01:32 schreef Cafe-Noir het volgende:
Die krullebollen zijn ook echte gekke lieverds.
[ [url=
quote:Op maandag 10 mei 2010 02:22 schreef Bellatrix het volgende:
Al die vier schone vrouwen hierboven zijn echt van die kunstzinnige types.![]()
![]()
Helaas geen fotoquote:persoonlijke omschrijving:
Ik vind het leven een kadootje maar geen grapje. Ik wil alles uit het leven halen en genieten.Ben lekker gek maar heb ook diepgang nodig. Alweer een tijdje alleen en happy single... Toch wel weer nieuwsgierig naar alle vrijgezelle prinsen van nederland.X
http://datemenow.nl/profile.php?ID=9860
1 2 | [/img] |
Nou gewoon zo:quote:Op maandag 10 mei 2010 14:46 schreef Cafe-Noir het volgende:
Ik ben "nieuw" hier. Ken de ins en outs nog niet.
Voor mij totnogtoe de enige mogelijkheid om de foto's hier te plaatsen.
1 |
1 |
Boohhhhhquote:Op maandag 10 mei 2010 14:59 schreef lurf_doctor het volgende:
[ afbeelding ]
Dat dit gekke ding nog niet voorbij is gekomen
Ik vind deze helemaal niet lekker gekquote:Op maandag 10 mei 2010 14:57 schreef Frummpie het volgende:
Lekker gek! Lieve Gerda houdt wel van een wandeling.
[ afbeelding ]
Ik heb je een pm gestuurd met meer uitleg over SML. Klik op het gouden envelopje om het te lezenquote:Op maandag 10 mei 2010 14:53 schreef Cafe-Noir het volgende:
Weer wat geleerd vandaag. Bedankt!
Misschien moet er een topic komen om dit soort dingen voor nieuwelingen uit te proberen, zodat je geen topics verstoord.
Welnee man, de echte gekke vrouw gaat met de trein op weg naar d'r gekke vriendinnen, want grotere kans op een leuke gekke ontmoeting.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:16 schreef TouchIt het volgende:
Ik gok dat 70% een ford ka heeft, en 20% zo'n soort auto. 10% is te dom voor een auto. Heel erg jammer.
Beter dan de gemiddelde horrorfilm op tv.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:27 schreef LittleTortillaBoy het volgende:
Gadverdamme wat is dit voor een horror topique ?
Ik moest lachen.quote:Op maandag 10 mei 2010 14:42 schreef Cafe-Noir het volgende:
Ik ben met Nel en Karina naar de huishoudbeurs geweest. Gezellig. Een broodje kroket kost 3,20 ¤. Dat is toch niet normaal. Dus daarom hebben we maar veel koopjes meegenomen.
[ [url=
We zijn toch niet gèk!
Aldus,
Nel;
[ [url=
Karina:
[ [url=
Corrie;
[ [url=
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |