Meiden?! Is die met die paarse sjaal geen jongen danquote:Op maandag 10 mei 2010 18:15 schreef Samson het volgende:
wat zijn we toch een lekker gek stel meiden..
[ afbeelding ]

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op maandag 10 mei 2010 18:30 schreef Rectum het volgende:
Deze mag achter een spoiler:Zwarte band pijpen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kenne mer nit, bruche mer nit, fott domet!"

Deze mag achter een spoiler:Ik denk dat ze het begin van deze leuke tip heeft gevolgd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg

Deze mag achter een spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

quote:Geld moet rollen ,maar wel mijn kant op.
Ik lees natuurlijk ook bij andere bloggers. Nu schreef Be)SpaarChick Haar lijstje waar ze trots op was. Dat vond ik erg leuk om te lezen. Ik las onderandere, blij dat ik geen schuld heb. En ja ik vind dat ze daar ook erg blij om mag wezen.
Zelf heb ik in mijn vorige huwelijk in de schulden gezeten en weet als geen ander dat dat geen pretje is. Leven van salaris naar salaris, kopen op de pof zoals zij het zo mooi verwoorde. En alle ruzie en stres die het met zich mee bracht. Want mijn toenmalige echtgenoot had een heel andere mening. Zijn motto was "Geld moet Rollen" Daar was ik het wel mee eens maar wel mijn kant op.
Op een dag dacht ik zo wil ik niet langer leven, heb besloten om een einde aan mijn huwelijk te breien en het roer helemaal om te gooien.
Het is al zeventien jaar geleden, maar ik heb er wel heel veel van geleerd. Ook hoe het niet moet.
Zo heb ik ook mijn lijstje samen gesteld.
1 Dus waak ik er voor om nooit meer in zo'n situatie terecht te komen.
2 Dus ik koop niet op de pof meer
3 Sta niet meer donder rood
4 Ook niet pimpel paars
5 Ik let wel op de kleintjes
6 Ben zuinig
7 Maar niet gierig
8 Ik waai niet met alle mode winden mee
9 Ik kan goed zien als bij een ander het gras groener is
10 En leef nu gelukkiger

Ik had het gelezen. Meteen maar een reactie geplaatst. Maar omdat een of andere fokker haar voor stinkhoer heeft uitgescholden moet je wachten totdat ze het bericht goedkeurt.quote:

Ik word langzamerhand toch een beetje fan van Ria, ze komt iig niet zo superdom overquote:Op maandag 10 mei 2010 19:08 schreef Rectum het volgende:
[..]
Ik had het gelezen. Meteen maar een reactie geplaatst. Maar omdat een of andere fokker haar voor stinkhoer heeft uitgescholden moet je wachten totdat ze het bericht goedkeurt.

-Leest roddelbladenquote:Op maandag 10 mei 2010 18:54 schreef Rectum het volgende:
Profielschets van de gemiddelde "lekker gekke" vrouw:
-Ze is dik;
-Ze heeft een kort en pittig kapsel;
-Ze gebruikt teveel en te felle make-up;
-Ze kijkt SBS6;
-Ze luistert naar Frans Bauer;
-Ze gelooft in mediums;
-Ze gaat naar de Huishoudbeurs;
-Ze heeft een naam die op een Y of een A eindigt;
-Ze sturen elkaar van die krabbelplaatjes;
-En ze zet met Paint dieren in haar foto's.
Voldoe je aan 6 van de bovenstaande criteria dan heb ik slecht nieuws voor je...

quote:Op maandag 10 mei 2010 19:17 schreef Angst het volgende:
In het begin vond ik het wel lastig bij de creative workshop. Ik vond het toch lastig om los te laten die creatieve stroom te voelen. Ik luisterde goed naar de aanwijzingen van de workshop gever en ik kwam later wat meer los. Het was echt een lekker kek dagje.
[ afbeelding ]
Ik heb een workshop gestart waar mensen dichter bij zichzelf komen in touch met hun gevoel zeg maar. Ik sta hier links op de foto
[ afbeelding ]
Na de cursus dans samen met mijn man Jan is onze relatie stukken verbeterd. We leerde danspassen maar door al het hernieuwde lichamelijk contact en de spanning van het dansen kwam onze relatie op seksueel gebied ook weer helemaal los. Lekker gek!
[ afbeelding ]
Mijn zoon heeft altijd wat moeite met aansluiting te vinden. Dus ik heb ons opgegeven voor een danscursus. Misschien ontmoet hij zo nog wat vrouwen maar het is in elk geval lekker gezellig met z'n twee. Lekker gek doen!
[ afbeelding ]

quote:Op maandag 10 mei 2010 15:59 schreef zwansie het volgende:
Uit deeltje 2:
[ afbeelding ]
Dit is trouwens niet "Medium Anita" maar "Extra Large Anita"....

Ik moest lachen om de titelquote:Op maandag 10 mei 2010 18:46 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het begin van deze leuke tip heeft gevolgd:

Ah wat leuk, een kapsalon waar je maar 1 standaard kapsel krijgt, leuk vlot kortquote:Op maandag 10 mei 2010 20:00 schreef Tabloid het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kapsalon Martine

Ja, ik begrijp het ook niet dat deze vrouwen er alles aan doen om per se niet aantrekkelijk te zijnquote:
Moest ik ook al aan denkenquote:Op maandag 10 mei 2010 18:27 schreef afcajos het volgende:
Het is wachten totdat iemand zijn moeder hier tegenkomt
Ik heb niet alles gevolgd, geef me een linkje naar die Ria a.j.b.quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 20:00 schreef Tabloid het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kapsalon Martine
| Forum Opties | |
|---|---|